3 jaar. wow..quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren al. Na een ban van 3 jaar.
Dat ligt aan het nummer. Niet aan Muse.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:11 schreef Limoentjuh het volgende:
En zoals verwacht vond ik dat nummer van muse wel goed
3 jaar?!?!quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij Muse moet je niet verbaasd zijn om een beetje bombastquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je maar ik heb het over het verschil tussen die twee. Verder uit elkaar krijg je ze nauwelijks. Eenvoudig ingetogen tegenover "bombastischer kan niet"
Van wie is het orgineel dan?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ligt aan het nummer. Niet aan Muse.
Versie van Nina is natuurlijk het mooiste.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ligt aan het nummer. Niet aan Muse.
QFTquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Versie van Nina is natuurlijk het mooiste.
Ik had ze vorig jaar nog gezien! Heel mooi aangeklede show, met veel pyrotechnics, dansers en een gigantische robotpop.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:11 schreef PippenScottie het volgende:
Muse staat op mijn moet-ik-nog-zien lijstje, maar ik ben heel slecht in het kopen van kaartjes waar je direct bij moet zijn
Geen idee, zoals PippenScottie al zei, er zijn talloze versies van. Maar zelf vind ik Joe Bonamassa de beste. Meer blues-rock.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Van wie is het orgineel dan?
Ga ik die zo ook even luisteren
Vind deze juist niksquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:12 schreef alpeko het volgende:
Elvis heb ik weinig mee maar deze is mooi
heb je al verhaaltjes verteld die ik gemist heb?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:13 schreef PippenScottie het volgende:
Geef mij maar rockende Elvis. Of over the top Vegas Elvis
Welkom terug!quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet ik zelf niet eens meer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
3 jaar?!?!
Wat moet je daarvoor doen joh?
Oké. Ben niet zo van de blues maar ga hem wel even luisterenquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen idee, zoals PippenScottie al zei, er zijn talloze versies van. Maar zelf vind ik Joe Bonamassa de beste. Meer blues-rock.
Luister de Gregory Porter versie eens, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Van wie is het orgineel dan?
Ga ik die zo ook even luisteren
Net als die mensen die denken dat Extreme alleen ballads maakten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:15 schreef PippenScottie het volgende:
Hier had ook Territorial Pissings kunnen staan. Of Tourettes.
Straks geen mensen die nieuwe liedjes leren kennen denken dat Nirvana een onschuldig gitaartokkel bandje is.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:15 schreef Poppejans het volgende:
heeeeerlijk die man, die stem ook woahhh
De tekst is wel een beetje dubieus though.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:15 schreef PippenScottie het volgende:
Hier had ook Territorial Pissings kunnen staan. Of Tourettes.
Straks geen mensen die nieuwe liedjes leren kennen denken dat Nirvana een onschuldig gitaartokkel bandje is.
dit was voor zijn schietincidentquote:
jij krijgt bonuspuntenquote:
Voor het origineel moet je naar Porgy and Bess , een opera van George Gershwin. Daar is ook het origineel van Summertime uit afkomstig.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit was voor zijn schietincident
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
jij krijgt bonuspunten
Deze vind ik fantastisch, had ik boven mn bed hangen als tiener
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Luister de Gregory Porter versie eens, zou ik zeggen
Ook nog best een mooie man. En ja, ook verknipt, maar dat levert wel vaker uitstekende muziek op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |