Joe Bonamassa is een soort John Mayer voor intellectuelen, dus dat lijkt me sterkquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja las Joe Bonamassa het uitvoert wel ja
Ja, goede zangeres. Prachtige stemquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
HAAHSIEGOD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had je gementioned eerder. Kwam een nummer van Davina Michelle langs en volgens mij zou jij die wel leuk hebben gevonden
Je bent me voor.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:05 schreef Poppejans het volgende:
Muse heb ik dan weer helemaal niks mee, tot verbazing van mijn vrienden.
Die zanger met zn kattengejank maakt het slechtste in me los
Haags heeft helemaal geen smaakquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
HAAHSIEGOD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had je gementioned eerder. Kwam een nummer van Davina Michelle langs en volgens mij zou jij die wel leuk hebben gevonden
ik zag ze in 2001 voor het eerst. Was erg leuk. Maar na hun 3e album heb ik het opgegeven. werd me iets te bombastischquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:08 schreef MadMaster het volgende:
Heb in 2019 Muse voor het eerst live gezien, was nieuwsgierig na alle hype.
Leuke show, beetje over de top en ik miste wat muzikanten op het podium, volgens mij...
Er zijn honderd miljoen miljard versies vanquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:08 schreef Zorro het volgende:
Man man, ik ken dit dus van Bonamassa.
Wat is dit dan GRUWELIJK WALGELIJK ELLENDIG
En dan druk ik me vriendelijk uit.
Goffertpark was prima showtje jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:08 schreef MadMaster het volgende:
Leuke show, beetje over de top en ik miste wat muzikanten op het podium, volgens mij...
Ga ik vanmiddag dan nog doen!quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Knights of Cydonia moet je luisteren als je in de auto onderweg bent en dan proberen niet over de maximumsnelheid te gaan.
Ziggo Dome it was...quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Goffertpark was prima showtje ja
Je maar ik heb het over het verschil tussen die twee. Verder uit elkaar krijg je ze nauwelijks. Eenvoudig ingetogen tegenover "bombastischer kan niet"quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er zijn honderd miljoen miljard versies van
Ben ze in de tent op Pinkpop gaan kijken in 2000, ik vond Muscle Museum wel een leuk nummer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:08 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren al. Na een ban van 3 jaar.quote:
Daar kun je dan weer niet naast zittenquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:10 schreef Isorden het volgende:
Ik kan er naast zitten hè, maar ik geloof dat dit Elvis
Ik geloof dat het 9 uur 11 is.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:10 schreef Isorden het volgende:
Ik kan er naast zitten hè, maar ik geloof dat dit Elvis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |