Nederland is een sm........quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hoezo ligt dat ineens uit de lijst?
ZIEDEND
Nee, en geen overdosis en zo...quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar..... hij had toch helemaal geen gun?
Limoentjuhgodinquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:03 schreef Limoentjuh het volgende:
1583 Feeling Good Muse![]()
![]()
1582 Are You Lonesome Tonight Elvis Presley
1581 Polly Nirvana
1580 Hey There Delilah Plain White T's![]()
1579 Angel Of Harlem U2
1578 Daniel Elton John
1577 Lookin' Out My Back Door Creedence Clearwater Revival
1576 Liquid Spirit (Claptone Remix) Gregory Porter
1575 Voltooid Verleden Tijd Is Ook Schitterend
1574 Luka Suzanne Vega
1573 Time Is On My Side The Rolling Stones
1572 Love Her Madly The Doors
1571 Moon Over Bourbon Street Sting
1570 I Started A Joke Bee Gees
I hate myself and want to die. Beste nummer, vooral omdat ie de daad bij het woord heeft gevoegdquote:
Ow beide ken ik nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vind Muse ook wel nice, alleen deze cover is zo onnodig in de lijst...
Heb zelf op Knights of Cydonia gestemd [ afbeelding ]
quote:
Ik geniet van je hierquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow beide ken ik niet![]()
Maar ik verwacht dat ik het wel leuk ga vinden.. want muse
Ik vind the Story of Simon Simonpath oid het beste. Alles daarna was een stuk minderquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
jij bent AF
ik vind werkelijk alles wat Nirvana uitgebracht heeft echt meesterlijk goed
Ik weet dat ik Absolute Fabulous ben.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
jij bent AF
ik vind werkelijk alles wat Nirvana uitgebracht heeft echt meesterlijk goed
quote:
Knights of Cydonia moet je luisteren als je in de auto onderweg bent en dan proberen niet over de maximumsnelheid te gaan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow beide ken ik niet![]()
Maar ik verwacht dat ik het wel leuk ga vinden.. want muse
Ja las Joe Bonamassa het uitvoert wel jaquote:
Ja sorry wacht ff hoor...quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Knights of Cydonia moet je luisteren als je in de auto onderweg bent en dan proberen niet over de maximumsnelheid te gaan.
Killing in the Name of.... ook benieuwd naar.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:07 schreef Poppejans het volgende:
He jippie onze vriendin de doventolk is er weer
Nu had ik gehoopt dan op Rape me van Nirvana
Die is er toch allang bij mij johquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]DvenGod
![]()
![]()
Als je er maar bij bent voor de overige Rolling Stones nummers ! Vergeet onze “lick” tattoo niet
HAAHSIEGODquote:
Jonge generaties waarvoor dergelijke muziek wat lastiger te begrijpen is.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hoezo ligt dat ineens uit de lijst?
ZIEDEND
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |