Dit is zo saai dat een mening er niet over gevormd kan worden.quote:
dat wist je nog niet voor deze week?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ben ook wel verrast dat ik zoveel nummers leuk vind die er tussen zitten.![]()
Bestaat er toch meer dan alleen pop muziek
Abe van den Ban.quote:
Daar kan Johan Derksen nog een puntje aan draaien.quote:
Een atlete die hij op een feestje ontmoette.quote:
dat is de mooistequote:Op zaterdag 26 december 2020 09:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja kom jij ook even met een versie joh
Ik dacht dat het alleen maar fabels waren dat er meer is dan pop muziekquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat wist je nog niet voor deze week?
Jij bent meer van U1 en U3?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:22 schreef Isorden het volgende:
Ik heb toch verdomd weinig met U2....
Kijk, dat zijn de weetjes...quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een atlete die hij op een feestje ontmoette.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Delilah_DiCrescenzo
Beroemder geworden door dit liedje dan door haar eigen carrière. Een beetje tragisch wel
quote:
Haarlemquote:
U55quote:
Vroeger in de Top 100 Allertijden stonden er al belachelijk veel nummer van die band in. En gaat tot de dag van vandaag door. Bono is wel goed los van die band, want hij heeft geen verkeerde stem. Met Clannad of Pavarotti bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:22 schreef Isorden het volgende:
Ik heb toch verdomd weinig met U2....
U92 denk ik.quote:
Ik denk van niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou dit nummer over Willem Engel gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |