Ook vooral als je de context weetquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
De tekst is wel een beetje dubieus though.
Ik twijfel nog.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit was voor zijn schietincident
En vergeet Nina Simone nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
2 versies dan.
Wil ook wEl de Joe Bonamassa versie luisteren.
Je leert snel! Er komen nog veel betere van ze aan in de lijstquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Voor het origineel moet je naar Porgy and Bess , een opera van George Gershwin. Daar is ook het origineel van Summertime uit afkomstig.
Beterquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:19 schreef Dwersdriever het volgende:
Dit is gewoon een nietszeggend popliedje.
Komt uit een musical. Nina Simone was de eerste die het buiten de musical zongquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Van wie is het orgineel dan?
Ga ik die zo ook even luisteren
dat je daar voor uit durft te komenquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:19 schreef Zorro het volgende:
Ik heb dit wel eens gehoord. Meer heb ik er niet over te zeggen.
We hebben meningen nodigquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:19 schreef Zorro het volgende:
Ik heb dit wel eens gehoord. Meer heb ik er niet over te zeggen.
Ninaquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Komt uit een musical. Nina Simone was de eerste die het buiten de musical zong
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Feeling_Good
En wie is die Lilah dan?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:19 schreef PippenScottie het volgende:
Skyradio helemaal waar, maar ik vind dit gewoon een mooi liedje.
Hoorde dit jaar pas wie de Delilah is waar hij over zingt.
Ben ook wel verrast dat ik zoveel nummers leuk vind die er tussen zitten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Je leert snel! Er komen nog veel betere van ze aan in de lijst
Laat maar, ik doe dit uit mijn hoofd en ik heb het fout. Wel Porgy and Bess luisteren, maar niet voor Feeling Goodquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ja dit worden wat teveel versies. Al klinkt een opera versie wel interessant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |