Een gek die zijn gekte niet wil toegevenquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:50 schreef peaceman het volgende:
[..]Maaar die ander heeft dan gelijk
dat is pas echt gektequote:Op zaterdag 26 december 2020 08:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Een gek die zijn gekte niet wil toegeven
Het is vreselijk goed gemaakt en gezongen allemaal, maar in de onderbuik gebeurt er ondertussen niks als er iets van haar op staat (op wat DC-nummers na, doorgaans pré 2000 al gemaakt).quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:53 schreef Isorden het volgende:
Ik heb serieus zo niks met die hele Beyoncé...
wat doe je buiten dan?quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:55 schreef Symphonic het volgende:
Ben wel blij dat ditmuur voorbij is...
Val echt midden in de bagger
Ik vind gewoon al haar nummers kut.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
vind jij dit serieus haar beste nummer dan?
quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind gewoon al haar nummers kut.
We hebben ze nog live gezien op BKSquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:55 schreef Diaan73 het volgende:
Dit nummer heb ik nog nooit gehoord. Ik vind het ook niets... Hoor komt dit erin?
Precies mijn gedachte. Wie spreekt dit nou aan?quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:55 schreef Diaan73 het volgende:
Dit nummer heb ik nog nooit gehoord. Ik vind het ook niets... Hoe komt dit erin? Ja door stemmers...
Kwam ik ook pas een paar weken terug achter.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:55 schreef alpeko het volgende:
Niet wetende dat dit uit het beloofde land IJsland kwam
Soort van witte ruis. T'is niet slecht gemaakt, maar er blijft geen milliseconde van hangen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:55 schreef Poppejans het volgende:
ik ken dit niet, de band/artiest zegt me ook niks. Niks aan gemist zo te horen
Of Bjorkquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kwam ik ook pas een paar weken terug achter.
Wel mooi nummer maar ik had dan toch liever Of Monsters And Men gehad.
Volgens mij is het ooit veelvuldig gebruikt onder de leader van een tv-programma, maar weet niet meer welke.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:55 schreef Diaan73 het volgende:
Dit nummer heb ik nog nooit gehoord. Ik vind het ook niets... Hoe komt dit erin? Ja door stemmers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |