dan heb je misschien iets teveel gegeten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:24 schreef PippenScottie het volgende:
Maare.. ontbijt dus.
Ik zit nog vol en heb het idee dat ik drie dagen niet meer hoef te eten
GMTAquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:25 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
3 seconden verschil. Niet slecht.
Wel een fraai liedje hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daniel, die had niet gehoeven
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:24 schreef PippenScottie het volgende:
Maare.. ontbijt dus.
Ik zit nog vol en heb het idee dat ik drie dagen niet meer hoef te eten
Mogguhquote:
Deze stond er toch ook (weer) in door Rocketman? Was geloof ik ook een paar jaartjes weg.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:26 schreef Eightyone het volgende:
Boomer-alert. Binnen nu en 5 jaar verdwenen.
Idd. Dat is uitermate treurig.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:27 schreef Starflyer het volgende:
Jammer dat de angel of Harlem zelf niet meer in de lijst staat
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:27 schreef Limoentjuh het volgende:
Hey hij is van Elton John![]()
![]()
Ken ik eindelijk iets van hemzo slecht is hij nog niet
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:27 schreef Limoentjuh het volgende:
![]()
Treurige constatering inderdaadquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:27 schreef Starflyer het volgende:
Jammer dat de angel of Harlem zelf niet meer in de lijst staat
Hij is beter dan zijn zus Olivia Newton inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:27 schreef Limoentjuh het volgende:
![]()
Elton John heeft zo veel mooie liedjes gemaakt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:27 schreef Limoentjuh het volgende:
![]()
En toch is zelfs dat nummer goed te pruimen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:28 schreef Dwersdriever het volgende:
Heeft Elton nog een filmboost gehad?
[..]
Elton John heeft zo veel mooie liedjes gemaakt.
Blijf alleen weg bij I'm Still Standing. Dat dreunt weken door in je hoofd. Bij mij in ieder geval.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit ken ik zo snel niet eens joh
Ik zag echt niet dat het van hem wasquote:
Het is het type nummer dat heel mooi is, maar de laatste jaren steeds slechter tussen de meeste andere nummers lijkt te passen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:27 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Deze stond er toch ook (weer) in door Rocketman? Was geloof ik ook een paar jaartjes weg.
Sahuleka.quote:
ZIEDENDquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:30 schreef peaceman het volgende:
Run through the jungle van CCR staat er gewoon niet in.
Het lijkt een beetje op andere CCR liedjesquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit ken ik zo snel niet eens joh
Niks mis mee, behalve dat ik bij een stoplicht uren later ineens uit het niets 'Yeah Yeah Yeah' brul.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
En toch is zelfs dat nummer goed te pruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |