SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)
[ Bericht 0% gewijzigd door cafca op 14-12-2020 08:36:29 ]
True. Al heb ik Kaleo een keer live gezien en dat was best leuk.quote:Op zondag 13 december 2020 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kaleo vind ik als net bijvoorbeeld LP - Lost On You zo forgettable.
Het is niet slecht, maar ik onthoud alleen dat het in de top 2000 staat omdat het van die tiypische platen zijn die je anders totaal vergeet.quote:Op zondag 13 december 2020 14:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
True. Al heb ik Kaleo een keer live gezien en dat was best leuk.
Namen en rugnummers.quote:Op zondag 13 december 2020 14:45 schreef Tussle266 het volgende:
Er zijn nog wel wat platen waarvan je een sneller verval verwacht dan daadwerkelijk gebeurt. Lastig te begrijpen,
Als de 107 juist zijn zie ik dat Lukas Graham en Walk The Moon er gewoon weer bij zijn. Je zou denken dat de jeugd die daar ooit op stemde nu tegen de grens van volwassenheid aan zit. Maar niet dus...quote:
Ietwat vergeten nietszeggende popliedjes van 2-3 jaar geleden, zoals de wat minder grote hits uit de oeuvres van Ilse DeLange, Mumford en z'n zonen, Coldplay of Anouk.quote:
Wok The Moon wordt nog best veel gedraaid en ligt makkelijk in het gehoor, ik snap die wel. Lukas Graham had ik ook niet meer verwacht, maar ik kan me juist wel voorstellen dat dat wat doet met de generatie onder de boomers als ze die op het werk op SkyRadio hoorden. Al hoor je die idd echt nooit meer.quote:Op zondag 13 december 2020 15:02 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Als de 107 juist zijn zie ik dat Lukas Graham en Walk The Moon er gewoon weer bij zijn. Je zou denken dat de jeugd die daar ooit op stemde nu tegen de grens van volwassenheid aan zit. Maar niet dus...
Daarbij moet je naar de fanclubs kijken en het grootste deel van die nummers in de Top 2000 waren echt wel grote hits of fanklassiekers. De meeste echt irrelevante platen op basis van die criteria zijn die artiesten al kwijt.quote:Op zondag 13 december 2020 15:03 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ietwat vergeten nietszeggende popliedjes van 2-3 jaar geleden, zoals de wat minder grote hits uit de oeuvres van Ilse DeLange, Mumford en z'n zonen, Coldplay of Anouk.
Venice zou ik misschien ook onder die categorie scharen, maar die doet het goed op begrafenissen enzo.
Dit is allemaal wel zo, maar het is niet minder overbodig dan LP, vind ik. Inwisselbaar voor zoiets, maar dan van 3 jaar geleden in plaats van 6 jaar.quote:Op zondag 13 december 2020 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wok The Moon wordt nog best veel gedraaid en ligt makkelijk in het gehoor, ik snap die wel. Lukas Graham had ik ook niet meer verwacht, maar ik kan me juist wel voorstellen dat dat wat doet met de generatie onder de boomers als ze die op het werk op SkyRadio hoorden. Al hoor je die idd echt nooit meer.
Vreselijk nummer ook dat 7 yearsquote:Op zondag 13 december 2020 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wok The Moon wordt nog best veel gedraaid en ligt makkelijk in het gehoor, ik snap die wel. Lukas Graham had ik ook niet meer verwacht, maar ik kan me juist wel voorstellen dat dat wat doet met de generatie onder de boomers als ze die op het werk op SkyRadio hoorden. Al hoor je die idd echt nooit meer.
Walk the Moon hoor ik echt wel veel vaker dan LP, moet ik zeggen.quote:Op zondag 13 december 2020 15:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is allemaal wel zo, maar het is niet minder overbodig dan LP, vind ik. Inwisselbaar voor zoiets, maar dan van 3 jaar geleden in plaats van 6 jaar.
Ik vind het best een prima tekst.quote:
Er is nog Serious Request!quote:Op zondag 13 december 2020 15:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou jongens het ziet ernaar uit dat het enige dat er in de kerstperiode is, inderdaad de Top 2000 is. Dus wij zitten alvast goed
Net niet helemaal.quote:Op zondag 13 december 2020 15:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou jongens het ziet ernaar uit dat het enige dat er in de kerstperiode is, inderdaad de Top 2000 is. Dus wij zitten alvast goed
Wel spijtig dat we na de kerst niet massaal naar intratuin kunnenquote:Op zondag 13 december 2020 15:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het schijnt dat zelfs Soldaat van Oranje niet doorgaat. Maar ik geloof zulke heiligenschennis nietquote:Op zondag 13 december 2020 15:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wel spijtig dat we na de kerst niet massaal naar intratuin kunnen
Dat geloof ik idd ook niet.quote:Op zondag 13 december 2020 15:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het schijnt dat zelfs Soldaat van Oranje niet doorgaat. Maar ik geloof zulke heiligenschennis niet
Helaas geen Top 2000 in het vliegtuig naar Vegas dit jaar maar thuis is er ook alcohol.quote:Op zondag 13 december 2020 15:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Pijltjesgooien was ook nog even afwachten las ik gisteren. London zou gepromoveerd kunnen worden naar district 3 status en dat zou betekenen dat er iig geen toeschouwers zouden mogen komen.quote:Op zondag 13 december 2020 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is nog Serious Request!
En pijltjesgooien
Zeker, maar ik geloof dat die hun luistercijfers behoorlijk zien instorten na 24 december.quote:Op zondag 13 december 2020 15:14 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Net niet helemaal.
MUZ / Snob 2000 #18 Editie 2020
Kan me weinig schelen dat de vervelende toeschouweract er niet zou zoijn.quote:Op zondag 13 december 2020 15:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Pijltjesgooien was ook nog even afwachten las ik gisteren. London zou gepromoveerd kunnen worden naar district 3 status en dat zou betekenen dat er iig geen toeschouwers zouden mogen komen.
En SR, tja, Sr.
Echt? Ik vind het vreselijk kitsch. Heel erg kunstmatig inspelen op gevoelens van nostalgie.quote:Op zondag 13 december 2020 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het best een prima tekst.
Ik vind het verschil tussen deze twee ook flink groot.quote:Op zondag 13 december 2020 15:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het vreselijk kitsch. Heel erg kunstmatig inspelen op gevoelens van nostalgie.
Een nummer als Stressed Out van 21P vind ik dan veel oprechter in hetzelfde genre (qua tekst).
Ik wordt jaarlijks vanaf die datum helemaal verscheurd omdat ik naar beiden wil luisteren.quote:Op zondag 13 december 2020 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeker, maar ik geloof dat die hun luistercijfers behoorlijk zien instorten na 24 december.
Ik accepteer wel eerder 10x platen van Blof tussen de goede liedjes door dan 10x platen van Heidevolk.quote:Op zondag 13 december 2020 16:19 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik wordt jaarlijks vanaf die datum helemaal verscheurd omdat ik naar beiden wil luisteren.![]()
Vorig jaar heeft de Snob 2000 wel vaker opgestaan dan de jaren ervoor. Deels door gedoe met m'n ogen (tijdelijk merkwaardig waziger zicht), waardoor optimaal genieten van de Top 2000-café-beelden er toch niet in zat. En deels vanwege de toename van nummers vanaf de mid 00's, die ik vaak weinig boeiend vind.
(Genoeg goede muziek vanaf toen, maar de massa vreet het doorgaans helaas niet.)
Nee. Tegelijkertijd werd de film The Hill uit 1965 uitgezonden en heb ik die bekeken, geen spijt vanquote:Op zondag 13 december 2020 17:35 schreef peaceman het volgende:
Iemand nog die docu over the Doors gezien gisteren?
quote:Op zondag 13 december 2020 17:35 schreef peaceman het volgende:
Wie kent die songs nietquote:Op zondag 13 december 2020 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weinig nieuws, zelfs de songs kende ik al...![]()
Ja toch wel een aanrader. Die van John & Yoko van vorige week ook trouwensquote:Op zondag 13 december 2020 17:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee. Tegelijkertijd werd de film The Hill uit 1965 uitgezonden en heb ik die bekeken, geen spijt van
Is de docu een aanrader? Het is nog wel terug te zien: https://www.npostart.nl/t(...)2-2020/VPWON_1325884
Ja, maar dat verhaal kennen we toch wel na al die jaren?quote:Op zondag 13 december 2020 17:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wie kent die songs niet![]()
Wel mooie, maar eigenlijk ook trieste docu.
Zo expliciet kende ik het niet.quote:Op zondag 13 december 2020 18:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dat verhaal kennen we toch wel na al die jaren?
De beelden zijn wel mooi, die massa hysterie en ook de hysterie van Jim.
Zo gek als een draaideur...
quote:Op zondag 13 december 2020 17:35 schreef peaceman het volgende:
Nee, heb even wat andere prioriteiten.quote:Op zondag 13 december 2020 18:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is MM nog steeds bezig met een nieuwe banner? Ik ben écht toe aan een nieuwe.
Jawel maar echt heel lang geleden.quote:Op zondag 13 december 2020 18:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze nooit gezien?
[ afbeelding ]
Ahh, jammer. Zou met liefde een actuelere maken, maar ontbreekt me dan weer even aan de software.quote:Op zondag 13 december 2020 18:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, heb even wat andere prioriteiten.
Daarnaast ontbreekt het me aan inspiratie...
Even geduld nog, ik ga mijn best doen.quote:Op zondag 13 december 2020 18:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ahh, jammer. Zou met liefde een actuelere maken, maar ontbreekt me dan weer even aan de software.
quote:Op zondag 13 december 2020 18:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even geduld nog, ik ga mijn best doen.
Je post gaf me net wel weer even een zetje in de rug en ik heb nu wel een ideetje...
Die worden niet meer gedraaid op Radio 2, dus zullen over een jaar wel net als Of Monsters and Men uit de lijst verdwijnen. Ik had trouwens een paar jaar geleden nog enige hoop dat Björk kans zou maken, maar dat valt toch tegen.quote:Op zondag 13 december 2020 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is niet slecht, maar ik onthoud alleen dat het in de top 2000 staat omdat het van die tiypische platen zijn die je anders totaal vergeet.
MEROLquote:
Jeangu Macrooy...quote:Op zondag 13 december 2020 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik schakel net in. Is dit Kenny B?
Ah oke, volgend jaar herken ik m als ie wel meedoet aan t ESFquote:
Ik ookquote:
quote:In Top 2000 a gogo Unplugged speelt Amy MacDonald een akoestische versie van het nummer 'This Is The Life'.
Amy MacDonald schreef het nummer 'This Is The Life' toen ze zestien jaar oud was en huisarrest had. Haar moeder was namelijk niet blij toen MacDonald pas om zes uur 's ochtends thuiskwam nadat ze nog twee afterparty's had bezocht na een concert. Maar met haar gitaar op haar kamer was huisarrest alles behalve een straf voor Amy. Na wat tokkelen op haar gitaar had ze de basis voor haar nummer al klaar. Vijftien minuten later heeft MacDonald ook de tekst op papier staan en is 'This Is The Life' een feit. Niet lang na het schrijven van het nummer is ze zo dapper om de demo bij een radio dj af te leveren en wordt 'This Is The Life' uiteindelijk de bestverkochte single in Nederland van 2008.
Bekijk hier hoe ze de unplugged versie van 'This Is The Life' speelt:
Florence jaaaaaaaaaaaquote:
Zes keer live gezienquote:
Lekker nummertje toch over een vrouw die praat als een man.quote:Op zondag 13 december 2020 20:57 schreef Poppejans het volgende:
Ik wou net typen dat ik het goede muziek vind deze aflevering.
Laat maar..
Die zeker wel!quote:Op zondag 13 december 2020 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker nummertje toch over een vrouw die praat als een man.
Ik vind haar een beetje overgewaardeerdquote:
*volkorenquote:Op zondag 13 december 2020 21:20 schreef Gretzl het volgende:
Draadstaal
'Bohemian Rhapsody, Hollandse folklore'
quote:Op zondag 13 december 2020 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Here we go...
[ afbeelding ]
@:cafca: Kan jij de OP s.v.p. even aanpassen v.w.b. de banner...?
Nee, jíj bedankt.quote:Op zondag 13 december 2020 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor de reminder/het duwtje...
Dit is fantastisch.quote:Op zondag 13 december 2020 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Here we go...
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op zondag 13 december 2020 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Here we go...
[ afbeelding ]
En dat zelfs nadat Boyzone het ene heeft gecoverd en het andere Flying Without Wings noemde.quote:Op zondag 13 december 2020 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima show.
Wel vreemd dat Anne Murray - You Needed Me blijkbaar te radio5 is maar Wind Beneath My Wings niet.
Meesterlijk!quote:Op zondag 13 december 2020 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Here we go...
[ afbeelding ]
Wow, nicequote:Op zondag 13 december 2020 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Here we go...
[ afbeelding ]
Prachtresultaatquote:Op zondag 13 december 2020 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Here we go...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2020 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Here we go...
[ afbeelding ]
quote:In de afgelopen 20 jaar hebben heel wat artiesten de 'eer' gekregen om de eerste plaat te zijn die gedraaid wordt bij de start van de Top 2000. Deze Hekkensluiters verdienen het om in het zonnetje gezet te worden. Voorafgaand aan de opening van Top 2000 editie 2020 blikken we in dit programma uitgebreid terug en neemt Leo Blokhuis de kijker mee langs de verhalen van deze illustere groep artiesten en hun nummers. Aan het einde van het programma schakelen we live naar NPO Radio 2 dj Bart Arens, die op spectaculaire wijze de Top 2000 opent met een mix van de grootste hits uit de lijst der lijsten.
Erna lijkt me, net als vorige jaren.quote:
Dat programma duurt tot 0:01, dus dan zal de mix zijn, lijkt me.quote:
"Aan het einde" kan je interpreteren als "als het afgelopen is" of "het laatste deel van het programma bestaat uit..."quote:Op maandag 14 december 2020 09:00 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat programma duurt tot 0:01, dus dan zal de mix zijn, lijkt me.
is een verademing dat ie er niet is momenteelquote:Op maandag 14 december 2020 10:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Niemand:
Bart Jan Arens: Ik ga weer een mix doen, dat is leuk.
Luister verder eigenlijk niet zoveel naar R2 buiten de T2000-periode, maar geloof t meteenquote:Op maandag 14 december 2020 10:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
is een verademing dat ie er niet is momenteel
Wel lekker ook, die één-op-één overname van Kensicktonquote:Op maandag 14 december 2020 11:14 schreef PippenScottie het volgende:
Dit zijn de nieuwe binnenkomers en uitvallers van de Top 2000
Oh, ik heb schandalige copypasta gedaan. Ik edit de boel nog even.quote:Op maandag 14 december 2020 11:39 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Wel lekker ook, die één-op-één overname van Kensickton. Stukje muzikale opvoeding naar de mensen toe.
Ook aangepast. Één pot nat natuurlijk. Achterhoek, Steenwijk.quote:Op maandag 14 december 2020 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mannenkoor karrenspoor en normaal zijn dezelfde?
Ja, al die Tukkers met hun Drentse accent uit de Achterhoek.... Fryslân Boppe!quote:Op maandag 14 december 2020 11:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ook aangepast. Één pot nat natuurlijk. Achterhoek, Steenwijk.
Speciaal gedaan zodat we het record weer kunnen halenquote:Op maandag 14 december 2020 12:44 schreef Perrin het volgende:
De Top2000 wordt nu groter dan ooit met deze lockdown.
Ik wist dat er een logische reden voor dit alles moest zijn. 😂👍quote:Op maandag 14 december 2020 12:46 schreef ok01 het volgende:
[..]
Speciaal gedaan zodat we het record weer kunnen halen
quote:Op maandag 14 december 2020 12:57 schreef asco het volgende:
[..]
Ik wist dat er een logische reden voor dit alles moest zijn. 😂👍
Elk nadeel hep ze voordeel!quote:Op maandag 14 december 2020 12:31 schreef ok01 het volgende:
Ik heb nu officieel geen kerst met de familie meer dus ik ben gewoon tijdens kerst hier (licht dronken) te vinden
Op de vraag: Is die hard? Kan ik antwoorden: nee.quote:Op maandag 14 december 2020 14:25 schreef Tussle266 het volgende:
De Mol4000 is al enige uren geleden aan de bovenste helft begonnen. Begint om onduidelijke redenen ineens Bruce Willis te zingen.
Ik heb officieel vanaf woensdag de Pippies thuis, dus net als half Nederland begin ik woensdag al met drinken.quote:Op maandag 14 december 2020 12:31 schreef ok01 het volgende:
Ik heb nu officieel geen kerst met de familie meer dus ik ben gewoon tijdens kerst hier (licht dronken) te vinden
In het kader van indrinken gewoon effe een bodempie legge?quote:Op maandag 14 december 2020 15:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb officieel vanaf woensdag de Pippies thuis, dus net als half Nederland begin ik woensdag al met drinken.
Hey Bruno...quote:Op maandag 14 december 2020 14:25 schreef Tussle266 het volgende:
De Mol4000 is al enige uren geleden aan de bovenste helft begonnen. Begint om onduidelijke redenen ineens Bruce Willis te zingen. Nu weet ik helemaal zeker dat al die juichverhalen fake news zijn. Laat het maar snel 25 december worden.
Meh, hij heeft gewoon mazzel dat Chantal Janzen hem nog nooit heeft hoeven afkondigen. De slogan 'Alles staat erin' wordt wel heel letterlijk genomen als Bruce ergens op 19veeltehoog staat.quote:Op maandag 14 december 2020 15:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hey Bruno...
Ik vind het wel een leuk liedje en hij kan best wel een beetje zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Altijd goed met Pascal en Jochem...quote:Op maandag 14 december 2020 17:27 schreef Yolk het volgende:
Voor de geïnteresseerden, een Top 2000-quiz bij Upbeatles.
Jammer, had graag meegedaan. Maar ik heb nog een voetbaltraining die de komende weken waarschijnlijk niet meer plaats kan vindenquote:Op maandag 14 december 2020 17:27 schreef Yolk het volgende:
Voor de geïnteresseerden, een Top 2000-quiz bij Upbeatles. Vanavond om 20.00 uur start de livestream, quiz begint om 20.30. Geen idee of het wat is, gezien ze geen muziek met licentie mogen gebruiken. Dus ik verwacht veel feitenkennis en YT-covers.
Ik zou tennistraining hebben maar mn teen gebroken dus helaas moeten afhaken. Gaat er iemand quizzen?quote:Op maandag 14 december 2020 17:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jammer, had graag meegedaan. Maar ik heb nog een voetbaltraining die de komende weken waarschijnlijk niet meer plaats kan vinden
Au! Hoe heb je dat gedaan? Kalm aan!quote:Op maandag 14 december 2020 18:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zou tennistraining hebben maar mn teen gebroken dus helaas moeten afhaken. Gaat er iemand quizzen?
Upbeatles zijn wel goede popquizzers iig. Hebben volgens mij de Nationale wel eens gewonnenquote:Op maandag 14 december 2020 17:27 schreef Yolk het volgende:
Voor de geïnteresseerden, een Top 2000-quiz bij Upbeatles. Vanavond om 20.00 uur start de livestream, quiz begint om 20.30. Geen idee of het wat is, gezien ze geen muziek met licentie mogen gebruiken. Dus ik verwacht veel feitenkennis en YT-covers.
Ik heb wel eens een quiz van ze gedaan. In de before days ook een paar keer een top 2000 quiz in Utrecht.quote:Op maandag 14 december 2020 18:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Upbeatles zijn wel goede popquizzers iig. Hebben volgens mij de Nationale wel eens gewonnen
Zoals dat wel vaker gebeurt bij dit soort dingen..op een hele domme manier. Hard tegen een stoelpoot aangelopen. Dacht dat t wel zou overgaan, maar vanochtend toch maar langs de huisarts gegaan.quote:Op maandag 14 december 2020 18:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Au! Hoe heb je dat gedaan? Kalm aan!
Ik sla de quiz over.
Zeker! Ik doe jaarlijks mee aan hun top 2000 quiz in utrecht en ook weleens losse quizzen. Woon je ook in utrecht?quote:Op maandag 14 december 2020 18:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een quiz van ze gedaan. In de before days ook een paar keer een top 2000 quiz in Utrecht.
De kwaliteit is altijd prima.
quote:Op maandag 14 december 2020 18:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zou tennistraining hebben maar mn teen gebroken
Daar doe ik dus aan mee. Kom ik nu net achter. Had mijn zoon toegezegd met een pubquiz mee te doen, blijkt dat deze te zijnquote:Op maandag 14 december 2020 17:27 schreef Yolk het volgende:
Nee, in een grijs verleden heb ik er gestudeerd en gewoond en ik ken er nog mensen met wie ik wel eens quiz in Lijn 4quote:Op maandag 14 december 2020 18:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeker! Ik doe jaarlijks mee aan hun top 2000 quiz in utrecht en ook weleens losse quizzen. Woon je ook in utrecht?
Je kan dit topic gebruiken als hulplijn. Komt goed!quote:Op maandag 14 december 2020 19:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daar doe ik dus aan mee. Kom ik nu net achter. Had mijn zoon toegezegd met een pubquiz mee te doen, blijkt dat deze te zijn
Bedankt. Ik ga meedoen.quote:Op maandag 14 december 2020 17:27 schreef Yolk het volgende:
Ah Lijn 4 is 5 minuten lopen hier vandaanquote:Op maandag 14 december 2020 20:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nee, in een grijs verleden heb ik er gestudeerd en gewoond en ik ken er nog mensen met wie ik wel eens quiz in Lijn 4
Ging je wel eens naar hun pubquiz in 't Hoogt?quote:Op maandag 14 december 2020 18:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeker! Ik doe jaarlijks mee aan hun top 2000 quiz in utrecht en ook weleens losse quizzen. Woon je ook in utrecht?
Daar heb ik wel eens een filmquiz gedaan.quote:Op maandag 14 december 2020 23:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ging je wel eens naar hun pubquiz in 't Hoogt?
Daar zou ik mij nooit aan wagenquote:Op maandag 14 december 2020 23:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens een filmquiz gedaan.
Het ging wel redelijk, maar het is vooral het feestje van mevrouw Pippen die filmrecensies schrijft.quote:Op dinsdag 15 december 2020 00:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar zou ik mij nooit aan wagen
Je kan me beter vragen welke filmklassiekers ik wel heb gezien dan niet, want die lijst is heel kort
Ja dat is meestal het probleem, je kan daar wel gezellig als liefhebber gaan zitten maar uiteindelijk winnen de geobsedeerde kenners.quote:Op dinsdag 15 december 2020 00:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het ging wel redelijk, maar het is vooral het feestje van mevrouw Pippen die filmrecensies schrijft.
We kunnen leuk meedoen, maar de echte buffs kunnen we niet verslaan
Dan zitten ze SR in de weg.quote:Op dinsdag 15 december 2020 07:58 schreef peaceman het volgende:
Radio 2 had er best een top 3000 van kunnen maken dit jaar. Iedereen zit toch thuis.
Ik zie geen bezwaar verder.quote:Op dinsdag 15 december 2020 07:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zitten ze SR in de weg.
Jij niet, de npo denk ik welquote:
Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij niet, de npo denk ik wel
Boeit dat iemand nog?quote:Op dinsdag 15 december 2020 07:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zitten ze SR in de weg.
Don Leo Blokhuis daarentegenquote:Op maandag 14 december 2020 10:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Luister verder eigenlijk niet zoveel naar R2 buiten de T2000-periode, maar geloof t meteen
quote:Leo Blokhuis: 'Ik heb even snel gecheckt, maar hij staat niet in de Top 2000. En ik wil graag met jullie de afspraak maken dat dit het laatste jaar is waar zo'n prachtplaat (prachtartiest) niet in zo'n mooie lijst als de Top 2000 staat.'
quote:
Afgelopen jaren bleef het luisteraandeel van 3FM tijdens SR toch ook op een paar % hangen? Maar er zullen vast afspraken bestaan dat Radio 2 in de week voor kerst geen speciale events mag organiseren, om de collega-dj's niet in de weg te zitten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij niet, de npo denk ik wel
Of, doe 's gek, de COVID 19.000!quote:Op dinsdag 15 december 2020 07:58 schreef peaceman het volgende:
Radio 2 had er best een top 3000 van kunnen maken dit jaar. Iedereen zit toch thuis.
quote:Op maandag 14 december 2020 12:46 schreef ok01 het volgende:
[..]
Record van langste reeks in het muziek subforum? Of de meeste topics in 1 week op heel FOK!?quote:Op maandag 14 december 2020 12:46 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zeker. Heb ik nog weleens filmtickets en een fles Bacardi gewonnen (dont ask why, Jochems wegen zijn soms ondoorgrondelijk)quote:Op maandag 14 december 2020 23:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ging je wel eens naar hun pubquiz in 't Hoogt?
We zouden Radio 2 wel allemaal een mailtje kunnen sturen met het idee om in de eerste 3 lockdownweken van januari de volledige Bubbling Under 4000 uit te zenden. Dan horen we alle nummers die nipt zijn afgevallen ook nog eensquote:
Naturally.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zullen vast ook wel wat meer dagjesmensen hier komen tijdens de Top 2000 nu iedereen meer thuis zit. Dat record gaan we wsl gemakkelijk halen dit jaar
Voor elke FOKker die een positief mee wil doen heb je ook een eikel die alleen maar loopt te trollen. Ik hoop maar dat het leuk blijft. Zal vast wel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zullen vast ook wel wat meer dagjesmensen hier komen tijdens de Top 2000 nu iedereen meer thuis zit. Dat record gaan we wsl gemakkelijk halen dit jaar
Je kunt altijd mede fokkers blokkeren.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Voor elke FOKker die een positief mee wil doen heb je ook een eikel die alleen maar loopt te trollen. Ik hoop maar dat het leuk blijft. Zal vast wel.
Daar ga ik niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je kunt altijd mede fokkers blokkeren.
Ik stem vóór!quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
We zouden Radio 2 wel allemaal een mailtje kunnen sturen met het idee om in de eerste 3 lockdownweken van januari de volledige Bubbling Under 4000 uit te zenden. Dan horen we alle nummers die nipt zijn afgevallen ook nog eens
Ik heb Scottie toch een aantal mooie blocks zien makenquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar ga ik niet aan beginnen.
Wel kut dat de winkels dicht zijn, heb wel nog even een verse f5-toets nodig.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beidequote:Op dinsdag 15 december 2020 10:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Record van langste reeks in het muziek subforum? Of de meeste topics in 1 week op heel FOK!?
Alvast n tapeje opplakken?quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wel kut dat de winkels dicht zijn, heb wel nog even een verse f5-toets nodig.
Ctrl-R kan ook.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wel kut dat de winkels dicht zijn, heb wel nog even een verse f5-toets nodig.
Niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe gaat de lockdown jullie raken eigenlijk?
Niet in Aruba dit jaar, hoop ik?quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet.
Behalve een kerstdiner dat niet meer mag plaatsvinden in het hotel...
Je mag mijn Notepad hebben om lekker veel in te krabbelen...quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:55 schreef ok01 het volgende:
[..]
Niet echt, maar je moet iets dit jaar
Ik heb als journalist een vitaal beroep dus ik mag nog op pad, hoewel mn werkgever de aanwezigheid op redactie ook heeft teruggebracht. Ik denk dat ik nog 1x per week naar kantoor ga. En verder zou ik in mn vakantie rond de T2000 toch al veel binnen zitten. Vind het sluiten van de sportschool nog het meest ruk eigenlijk. En de winkels waardoor ik mn kerstcadeaus ineens allemaal online bijeen moet sprokkelen (voor zover de wachtrijen nog niet gigantisch zijn)quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
Ik mag mijn thuiswerken vanaf morgen combineren met twee Pippies. Ik weet niet wat beter is, de weken dat ze vakantie hebben, of de weken dat ze straks schoolwerk moeten doen.
Ik twijfel nog of we ze bij opa en oma moeten laten logeren (die willen wel).
Nietquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
Ik mag mijn thuiswerken vanaf morgen combineren met twee Pippies. Ik weet niet wat beter is, de weken dat ze vakantie hebben, of de weken dat ze straks schoolwerk moeten doen.
Nee, Aruba was al eerder gecanceld.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet in Aruba dit jaar, hoop ik?
Een kerstdiner in een hotel? Daar mis je niet zo gek veel aan toch? (of zeg ik nu iets naars?)quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet.
Behalve een kerstdiner dat niet meer mag plaatsvinden in het hotel...
Voor mij verandert er niet zoveel. Ik werkte al thuis en heb geen vriendin en/of kinderen. Wel nogal saai natuurlijk, dus misschien dat ik wat eerder naar mijn ouders ga en dan t/m 31 december daar blijf.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
Thuiswerken... niet naar kantoor tenzij strikt noodzakelijk en we kunnen niet naar ikeaquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag? Gewoon uit nieuwsgiergiheid. Denk dat we in soortgelijke positie zitten (mijn relatie is sinds begin oktober uit, dus dit is al bij al ook wel een gekke periode)quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor mij verandert er niet zoveel. Ik werkte al thuis en heb geen vriendin en/of kinderen. Wel nogal saai natuurlijk, dus misschien dat ik wat eerder naar mijn ouders ga en dan t/m 31 december daar blijf.
Ik word op de (hopelijk!) laatste dag van de lockdown 27quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag? Gewoon uit nieuwsgiergiheid. Denk dat we in soortgelijke positie zitten (mijn relatie is sinds begin oktober uit, dus dit is al bij al ook wel een gekke periode)
Sterrenhotel/-restaurant met een 9 gangen menu.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een kerstdiner in een hotel? Daar mis je niet zo gek veel aan toch? (of zeg ik nu iets naars?)
Ga je nog wel naar het hotel?quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Aruba was al eerder gecanceld.
We zouden naar Twente afreizen voor een 9 gangen diner en een nachtje slapen.
Mag helaas niet meer...
Ah ja in dat geval. Ik zag een VD Valk voor me met appelmoes met een kersquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sterrenhotel/-restaurant met een 9 gangen menu.
Ik ga dat wel missen...
Nee, gisteren kregen we de annulering al van het hotel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ga je nog wel naar het hotel?
Kan me voorstellen dat dat ook niet zo veel zin heeft. Tenzij je McDonalds wil eten en oude krentenbollen als ontbijt.
Ah ja, I see. Heb je nog huisgenoten die een beetje gezelligheid kunnen bieden in deze tijd?quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik word op de (hopelijk!) laatste dag van de lockdown 27
Niet veel anders dan het al was. Thuiswerken was hier al een hele tijd de standaard. Mijn voortgangsgesprek (wel een fysieke afspraak) stond eigenlijk voor eind volgende week, maar die kon ik gelukkig in overleg met mijn teammanager naar voren halen. Nu gisteren al gehadquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen die buiten de deuren plassenquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, gisteren kregen we de annulering al van het hotel.
Niemand gaat naar een hotel nu...
Mwah, wel ganggenoten maar iedereen is wel redelijk op zichzelf hier. Had natuurlijk niet verwacht dat het zo'n jaar zou worden toen ik een jaar geleden in deze studio ging wonen, ik dacht dat ik weinig thuis zou zijnquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah ja, I see. Heb je nog huisgenoten die een beetje gezelligheid kunnen bieden in deze tijd?
Weinig. Ik mag gewoon naar de zaak (essentieel beroep) en kinderen zijn zelfstandig, hooguit wat chagerijniger omdat ze niet naar school kunnen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
... en dan hopelijk, na wat rondsnuffellen, te kunnen zeggen: "Doe deze maar".quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:03 schreef Doedezemaar het volgende:
we moeten wel een keuken uitzoeken voor het nieuwe huis, ik had gehoopt om begin januari bij tenminste 1 zaak een afspraak te kunnen maken
Ja en nee. Ik heb 3 jaar geleden een appartement gekocht (ben 31) dus sowieso geen huisgenoten, alleen hele vervelende studentenburen. Maar daarvoor woonde ik ook in een studiocomplex in Utrecht (in de binnenstad, wel lekker levendig). Ik merk dat sommige vrienden weer terugschieten in een lockdownmodus van maart/april qua mensen zien. Terwijl ik had gehoopt dat iedereen inmiddels een stukje verder was qua risicoafwegingen (en wat is het verschil met 2 weken terug toen ze daar wel nog voor open stonden) dus komende weken zal ik vrienden die er wel nog voor open staan wat vaker zien. Gelukkig zitten daar ook nog wat andere alleenwonenden tussen, dus sharing is caring.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mwah, wel ganggenoten maar iedereen is wel redelijk op zichzelf hier. Had natuurlijk niet verwacht dat het zo'n jaar zou worden toen ik een jaar geleden in deze studio ging wonen, ik dacht dat ik weinig thuis zou zijn
Ga wel nog regelmatig langs bij m'n vorige huis en andere vrienden, maar op een gegeven moment voelt het gewoon als een herhaling van zetten. Ik had die pandemie liever een jaar eerder gehad
Beetje vergelijkbaar met jouw situatie?
Niet meer of minder dan de afgelopen negen maanden (met een aangenaam drukke nazomer daarin). Beetje thuiswerken, af en toe toch 'naar de zaak', veel vervelen, beetje bladeren in my little black bookquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag mijn Notepad hebben om lekker veel in te krabbelen...
Behalve dat ik kerst en oud en nieuw alleen vier nu, verandert er niet bijster veel voor mijquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
Geen idee.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:03 schreef Pino112 het volgende:
Is het toevallig al bekend hoe laat ze alles bekendmaken donderdag? Weer rond 17u?
Niet echt, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
Herkenbaar. Ondanks dat ik thuis niet alleen ben (vriendin), vind ik het helemaal niets. Werk gelukkig daarom ook 2 dagen op kantoor (ook omdat ik thuis niet alles kan doen wat nodig is voor mijn werk). De laptop die ik zou krijgen om nog meer thuis te kunnen werken zou ik vrijdag eindelijk (na maanden wachten!) krijgen. Maar daar willen ze nu mee wachten tot na de lockdown...quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoewel een basisbezetting bij ons op kantoor noodzakelijk is, gaat dit nu waarschijnlijk wel worden afgeschaald. Hoop mijn 2 kantoordagen voorlopig te houden of anders maar tevreden zijn met 1 kantoordag per week. In de 6 weken dat ik non stop thuiswerkte tijdens de eerste lockdown werd ik soms gillend gek zo alleen thuis..
Niet zo erg als in maart. Toen moest ook mijn hele afdeling thuisblijven. Kon ik tenminste uitslapen s morgens en s middags even wandelen (woon op het platteland). Na de lockdown kreeg ik echter het "leuke" bericht om verplicht op kantoor te komen werken, (bedrijfskritische functie en angst voor Citrix hackers)quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
niet veel, bandoefening gaat niet door en ik kan niet meer zwemmen. Vind het verder allemaal prima zo, ik ben al best een huismus.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
Love Yourself zal waarschijnlijk eerste nachtwerk zijn idd. Vind ik dan nog de beste van zijn 3 noteringen. Hij komt samen met Edje trouwens ook nog een keer nieuw binnen he..quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:13 schreef Tussle266 het volgende:
Het valt me nu pas op dat het Bieber-probleem ook nog niet opgelost is. Die verloor vorig jaar bijna 600 plekken, maar is dit jaar er gewoon weer bij. Toch wel lekker dat die start des nachts is dan, gewoon doorheen slapen.
Die dekselse Ed inderdaad. Die zet ook tegenover elke twee aardige platen vijftien nummers die je normaal gebruikt om een biertje te halen hè...quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Love Yourself zal waarschijnlijk eerste nachtwerk zijn idd. Vind ik dan nog de beste van zijn 3 noteringen. Hij komt samen met Edje trouwens ook nog een keer nieuw binnen he..
Een groot gedeelte moet lukken, alles weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar ik verwacht wel dat jouw website 10 minuten na bekendmaking de lijst van 2020 bevat...
Dat worden inderdaad weer veel biermomentjes tijdens de top dit jaarquote:Op dinsdag 15 december 2020 17:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die dekselse Ed inderdaad. Die zet ook tegenover elke twee aardige platen vijftien nummers die je normaal gebruikt om een biertje te halen hè...
Zeg dat wel ja. Af en toe brengt hij wat luisterbaars uit maar het meeste is pulp.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die dekselse Ed inderdaad. Die zet ook tegenover elke twee aardige platen vijftien nummers die je normaal gebruikt om een biertje te halen hè...
quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja. Af en toe brengt hij wat luisterbaars uit maar het meeste is pulp.
... gemengde gevoelens dus?quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:50 schreef alopio het volgende:
Goed nieuws en slecht nieuws, slechte nieuws, m’n bedrijf moet dicht wegens de nieuwe lockdown, positief, iets meer tijd tussen kerst en oud en nieuw voor de top2000
Maar dan is de vraag dus: Castle on the Hill of 7 years, in geval van mes op de keel?quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja. Af en toe brengt hij wat luisterbaars uit maar het meeste is pulp.
7 Years is beter vanwege de legendarische lyrics " Lukas Grahaaam *joelend publiek* "quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Maar dan is de vraag dus: Castle on the Hill of 7 years, in geval van mes op de keel?
Castle on the Hill vind ik nog leuk van Edje. Perfect vind ik dan weer zum kotzen (net als Lukas Graham overigens).quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Maar dan is de vraag dus: Castle on the Hill of 7 years, in geval van mes op de keel?
Perfect voor in de top 2000 dusquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
... meest middle-of-the-road nummer ....
Its all in the name of the songquote:
Moest even checken welke Castle on the Hill ook alweer was, maar die vind ik wel minder storend ja.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
A Team is prachtig inderdaadquote:Op woensdag 16 december 2020 12:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Moest even checken welke Castle on the Hill ook alweer was, maar die vind ik wel minder storend ja.
Enige nummer van Ed Sheeran dat ik écht goed vind blijft wel The A Team, dat niveau heeft hij daarna nooit meer gehaald. Het is een beetje alsof hij toen nog oprecht ergens over wilde zingen en daarna gewoon heeft gekeken wat commercieel het handigst was.
Ssssst, straks komt Best song ever nog op 1....quote:Op woensdag 16 december 2020 10:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Its all in the name of the song
Tribute (to the best song in the world) van Tenacious D zou wel een leuke nummer 1 zijnquote:Op woensdag 16 december 2020 13:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Ssssst, straks komt Best song ever nog op 1....
De tekst is slecht maar hij is wel extreem catchy, dat maakt hem al met al inderdaad stiekem best fijn. Dat heb ik trouwens ook vaak met artiesten als Ava Max.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
A Team is prachtig inderdaad![]()
En als ik eerlijk ben vind ik Shape of You ook wel een bazenplaat.
Beste song van dat hele albumquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:45 schreef Yolk het volgende:
Wellicht volgend jaar in de lijst? Heeft wel iets gemoedelijks.
Samen een Roller Coastertje doen daar zeker?quote:Op woensdag 16 december 2020 14:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Taylor mag wel mn Coney Island Baby zijn
Daarna een nachtje in het Hotel Californiaquote:Op woensdag 16 december 2020 14:37 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Samen een Roller Coastertje doen daar zeker?
Dan take je iig wel the Long Way Home 😉quote:Op woensdag 16 december 2020 15:25 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Daarna een nachtje in het Hotel California
Via The Long & Winding Road...quote:Op woensdag 16 december 2020 15:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan take je iig wel the Long Way Home 😉
Gewoon weer met Mathijs, Don Leo, Monica en de onvermijdelijke Maan aan de barquote:Op woensdag 16 december 2020 18:33 schreef ReibRekkel het volgende:
Is er al iets bekent over de a gogo's?
En Samantha Steenwijk.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Gewoon weer met Mathijs, Don Leo, Monica en de onvermijdelijke Maan aan de bar
Is dat de hoogste binnenkomer?quote:Op donderdag 17 december 2020 09:31 schreef BasBasBas2 het volgende:
The Weeknd komt binnen op 98 lees ik net
Nee. Ook al is dat niet dusdanig benoemd in Boulevard, Soldier On staat sws top 50.quote:
quote:Nick & Simon presenteerden het afgelopen seizoen van dat AvroTros-programma, bij afwezigheid van vaste presentator Jan Smit. Ook hun nummers stijgen in de Top 2000, maar het Volendamse duo zette zich tevens in de schijnwerpers met Homeward Bound, een reisserie waarin ze met Kees Tol in de voetsporen traden van Simon & Garfunkel. Vermoedelijk hielp die aandacht flink tijdens de stemweek, want het lied Homeward Bound van Simon & Garfunkel stond in 2019 op plaats 1590 en stijgt in de editie van dit jaar met meer dan 1000 posities.
Dit zagen we allemaal wel aankomen toch? Uncharted gaat wel gewoon de grootste stijger zijn gok ik.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:10 schreef usagi414 het volgende:
Homeward Bound zou weleens de grootste stijger kunnen zijn.
En alles van Stef Bos gaat stijgen
[..]
'alles van Stef Bos'. Klinkt alsof ie 20 nrs in de lijst heeft, maar dat zijn er maar 3quote:Op donderdag 17 december 2020 10:10 schreef usagi414 het volgende:
Homeward Bound zou weleens de grootste stijger kunnen zijn.
En alles van Stef Bos gaat stijgen
[..]
Wie is die Wulf nou helemaal? Nog nooit wat van gehoordquote:Op donderdag 17 december 2020 10:28 schreef Cassa95 het volgende:
Ik heb wel medelijden met Tabitha hoor. Uit de afgelopen editie van BZ:
Presentatie: N&S, 2 noteringen + alles stijgt
Deelnemers:
Stef Bos, 3 noteringen + alles stijgt
Suzan & Freek, 2 noteringen, zal ook wel stijgen
Diggy Dex, 2 noteringen
Milow, 1 Re-entry
Miss Montreal, 2 nieuw
Wulf, 1 nieuw
Tabitha, niets (ook omdat Tabitha voor de Beste Zangers vakkundig is genegeerd door Radio 2 en daarom niet op de keuzelijst staat)
Een Nederlandse zanger.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wie is die Wulf nou helemaal? Nog nooit wat van gehoord
Die kreeg je gratis bij de McDonalds vorig jaar toch?quote:Op donderdag 17 december 2020 10:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wie is die Wulf nou helemaal? Nog nooit wat van gehoord
Beetje een reserveMilow, iemand die denkt dat ie met z'n saaie stem en gitaargepingel mooie emeusjenele liedjes kan maken en het publiek trapt er nog in ook. Doet ook een klein beetje aan Dotan met minder bombastisch getrommel denken.quote:
Ik zal me erdoor laten verrassen. Zal wel geen positieve verrassing wordenquote:Op donderdag 17 december 2020 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje een reserveMilow, iemand die denkt dat ie met z'n saaie stem en gitaargepingel mooie emeusjenele liedjes kan maken en het publiek trapt er nog in ook. Doet ook een klein beetje aan Dotan met minder bombastisch getrommel denken.
Aaiel bie Switsjing Gheers, trast joe doe de seemquote:Op donderdag 17 december 2020 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje een reserveMilow, iemand die denkt dat ie met z'n saaie stem en gitaargepingel mooie emeusjenele liedjes kan maken en het publiek trapt er nog in ook. Doet ook een klein beetje aan Dotan met minder bombastisch getrommel denken.
Het nummer in kwestie doet me vooral denken aan Alvaro Soler of Ylvis, je zou voor minder.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zal me erdoor laten verrassen. Zal wel geen positieve verrassing worden
zijn beste liedjes ontbreken uiteraard.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
'alles van Stef Bos'. Klinkt alsof ie 20 nrs in de lijst heeft, maar dat zijn er maar 3
What does the fox say dingdingdiggedingdingquote:Op donderdag 17 december 2020 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het nummer in kwestie doet me vooral denken aan Alvaro Soler of Ylvis, je zou voor minder.
Ik heb het Telegraaf artikel ook niet gelezen, maar de caption van de foto is inderdaad dat Uncharted de grootste stijger isquote:Op donderdag 17 december 2020 11:41 schreef VdB95 het volgende:
Volgens het AD stijgt alles van Stef Bos (ivm Beste Zangers) en Nick & Simon (vanwege de Simon & Garfunkel docu). Vanwege die docu stijgt Homeward Bound ook meer dan 1000 plaatsen. https://www.ad.nl/show/tv(...)bos-stijgt~a33fc1bb/
Live Is Life staat op 877: https://www.rtlnieuws.nl/(...)ankzij-dood-maradona
Kan iemand met een abonnement vertellen wat er in dit artikel van de Telegraaf staat? Uit de headline kan ik opmaken dat Kensington de grootste stijger heeft, ik gok met Uncharted. https://www.telegraaf.nl/(...)-de-lift-in-top-2000
Zo ver was ik dus niet eens gekomen, tijd om maar eens een bril aan te schaffen.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het Telegraaf artikel ook niet gelezen, maar de caption van de foto is inderdaad dat Uncharted de grootste stijger is
Ik zie liever dat Uncharted zijn naam eer aandoetquote:Op donderdag 17 december 2020 11:41 schreef VdB95 het volgende:
Volgens het AD stijgt alles van Stef Bos (ivm Beste Zangers) en Nick & Simon (vanwege de Simon & Garfunkel docu). Vanwege die docu stijgt Homeward Bound ook meer dan 1000 plaatsen. https://www.ad.nl/show/tv(...)bos-stijgt~a33fc1bb/
Kan iemand met een abonnement vertellen wat er in dit artikel van de Telegraaf staat? Uit de headline kan ik opmaken dat Kensington de grootste stijger heeft, ik gok met Uncharted. https://www.telegraaf.nl/(...)-de-lift-in-top-2000
Wat? Zo hoog heeft Live if Life nog nooit gestaan haha. Benieuwd of ie t volgend jaar weer haalt.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:41 schreef VdB95 het volgende:
Volgens mij stond het er uberhaupt nog niet in. Tja, dat krijg je met het overlijden van een iconische voetballer.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat? Zo hoog heeft Live if Life nog nooit gestaan haha. Benieuwd of ie t volgend jaar weer haalt.
Maar ik ga even uitklokken om niet nog meer spoilers te krijgne hier en echt verrast te kunnen worden bij t luisteren
Opvallend genoeg is dit op precies dezelfde positie als 2000, het jaar waarin dit nummer zijn hoogste notering haalde. Ik weet dus ook niet zeker of het artikel bedoelt dat 877 de vorige hoogste positie was of dat het daadwerkelijk dit jaar ook op die positie staat.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat? Zo hoog heeft Live if Life nog nooit gestaan haha.
Willy - het Koningslied?quote:Op donderdag 17 december 2020 14:03 schreef Yolk het volgende:
Ik vroeg me af, zijn er naast Maradona nog meer niet-muzikanten die na overlijden (kunnen) zorgen voor een (her)intrede of aanzienlijke stijging van een nummer in de Top 2000? Verder dan Diana (weliswaar twee jaar later de eerste Top 2000, maar toch) kom ik niet. Wellicht Theo van Gogh, gezien Perfect Day op zijn crematie gedraaid werd. In 2004 de hoogste notering tot dusver voor dat nummer, alleen in 2013 hoger, toen Lou Reed in het najaar van dat jaar overleed.
Kennen jullie toevallig niet-muzikanten die ook een soortgelijk effect hebben veroorzaakt in de lijst, of zouden kunnen veroorzaken na overlijden?
Daarom hoop ik ook dat hij minstens 120 wordt.quote:
Tja volledig toe te schrijven aan de door Radio 2 gecreëerde hype. Al is het natuurlijk ook een goed nummer.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:56 schreef Pino112 het volgende:
Nothing But Thieves - Impossible op 180
dit is dus nog zo'n nummer wat helemaal langs me heen is gewaaid. Waard om te luisteren of nah?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:56 schreef Pino112 het volgende:
Nothing But Thieves - Impossible op 180
Met het orkest erbij is het wel een leuke versie, daarom is ie nu ook zo populair.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dit is dus nog zo'n nummer wat helemaal langs me heen is gewaaid. Waard om te luisteren of nah?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |