Love Yourself zal waarschijnlijk eerste nachtwerk zijn idd. Vind ik dan nog de beste van zijn 3 noteringen. Hij komt samen met Edje trouwens ook nog een keer nieuw binnen he..quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:13 schreef Tussle266 het volgende:
Het valt me nu pas op dat het Bieber-probleem ook nog niet opgelost is. Die verloor vorig jaar bijna 600 plekken, maar is dit jaar er gewoon weer bij. Toch wel lekker dat die start des nachts is dan, gewoon doorheen slapen.
Die dekselse Ed inderdaad. Die zet ook tegenover elke twee aardige platen vijftien nummers die je normaal gebruikt om een biertje te halen hè...quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Love Yourself zal waarschijnlijk eerste nachtwerk zijn idd. Vind ik dan nog de beste van zijn 3 noteringen. Hij komt samen met Edje trouwens ook nog een keer nieuw binnen he..
Een groot gedeelte moet lukken, alles weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar ik verwacht wel dat jouw website 10 minuten na bekendmaking de lijst van 2020 bevat...
Dat worden inderdaad weer veel biermomentjes tijdens de top dit jaarquote:Op dinsdag 15 december 2020 17:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die dekselse Ed inderdaad. Die zet ook tegenover elke twee aardige platen vijftien nummers die je normaal gebruikt om een biertje te halen hè...
Zeg dat wel ja. Af en toe brengt hij wat luisterbaars uit maar het meeste is pulp.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die dekselse Ed inderdaad. Die zet ook tegenover elke twee aardige platen vijftien nummers die je normaal gebruikt om een biertje te halen hè...
quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja. Af en toe brengt hij wat luisterbaars uit maar het meeste is pulp.
... gemengde gevoelens dus?quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:50 schreef alopio het volgende:
Goed nieuws en slecht nieuws, slechte nieuws, m’n bedrijf moet dicht wegens de nieuwe lockdown, positief, iets meer tijd tussen kerst en oud en nieuw voor de top2000
Maar dan is de vraag dus: Castle on the Hill of 7 years, in geval van mes op de keel?quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja. Af en toe brengt hij wat luisterbaars uit maar het meeste is pulp.
7 Years is beter vanwege de legendarische lyrics " Lukas Grahaaam *joelend publiek* "quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Maar dan is de vraag dus: Castle on the Hill of 7 years, in geval van mes op de keel?
Castle on the Hill vind ik nog leuk van Edje. Perfect vind ik dan weer zum kotzen (net als Lukas Graham overigens).quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Maar dan is de vraag dus: Castle on the Hill of 7 years, in geval van mes op de keel?
Perfect voor in de top 2000 dusquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
... meest middle-of-the-road nummer ....
Its all in the name of the songquote:
Moest even checken welke Castle on the Hill ook alweer was, maar die vind ik wel minder storend ja.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
A Team is prachtig inderdaadquote:Op woensdag 16 december 2020 12:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Moest even checken welke Castle on the Hill ook alweer was, maar die vind ik wel minder storend ja.
Enige nummer van Ed Sheeran dat ik écht goed vind blijft wel The A Team, dat niveau heeft hij daarna nooit meer gehaald. Het is een beetje alsof hij toen nog oprecht ergens over wilde zingen en daarna gewoon heeft gekeken wat commercieel het handigst was.
Ssssst, straks komt Best song ever nog op 1....quote:Op woensdag 16 december 2020 10:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Its all in the name of the song
Tribute (to the best song in the world) van Tenacious D zou wel een leuke nummer 1 zijnquote:Op woensdag 16 december 2020 13:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Ssssst, straks komt Best song ever nog op 1....
De tekst is slecht maar hij is wel extreem catchy, dat maakt hem al met al inderdaad stiekem best fijn. Dat heb ik trouwens ook vaak met artiesten als Ava Max.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
A Team is prachtig inderdaad![]()
En als ik eerlijk ben vind ik Shape of You ook wel een bazenplaat.
Beste song van dat hele albumquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:45 schreef Yolk het volgende:
Wellicht volgend jaar in de lijst? Heeft wel iets gemoedelijks.
Samen een Roller Coastertje doen daar zeker?quote:Op woensdag 16 december 2020 14:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Taylor mag wel mn Coney Island Baby zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |