Weinig. Ik mag gewoon naar de zaak (essentieel beroep) en kinderen zijn zelfstandig, hooguit wat chagerijniger omdat ze niet naar school kunnen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe gaat de lockdown jullie raken eigenlijk?
Ik mag mijn thuiswerken vanaf morgen combineren met twee Pippies. Ik weet niet wat beter is, de weken dat ze vakantie hebben, of de weken dat ze straks schoolwerk moeten doen.
Ik twijfel nog of we ze bij opa en oma moeten laten logeren (die willen wel).
... en dan hopelijk, na wat rondsnuffellen, te kunnen zeggen: "Doe deze maar".quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:03 schreef Doedezemaar het volgende:
we moeten wel een keuken uitzoeken voor het nieuwe huis, ik had gehoopt om begin januari bij tenminste 1 zaak een afspraak te kunnen maken
Ja en nee. Ik heb 3 jaar geleden een appartement gekocht (ben 31) dus sowieso geen huisgenoten, alleen hele vervelende studentenburen. Maar daarvoor woonde ik ook in een studiocomplex in Utrecht (in de binnenstad, wel lekker levendig). Ik merk dat sommige vrienden weer terugschieten in een lockdownmodus van maart/april qua mensen zien. Terwijl ik had gehoopt dat iedereen inmiddels een stukje verder was qua risicoafwegingen (en wat is het verschil met 2 weken terug toen ze daar wel nog voor open stonden) dus komende weken zal ik vrienden die er wel nog voor open staan wat vaker zien. Gelukkig zitten daar ook nog wat andere alleenwonenden tussen, dus sharing is caring.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mwah, wel ganggenoten maar iedereen is wel redelijk op zichzelf hier. Had natuurlijk niet verwacht dat het zo'n jaar zou worden toen ik een jaar geleden in deze studio ging wonen, ik dacht dat ik weinig thuis zou zijn
Ga wel nog regelmatig langs bij m'n vorige huis en andere vrienden, maar op een gegeven moment voelt het gewoon als een herhaling van zetten. Ik had die pandemie liever een jaar eerder gehad
Beetje vergelijkbaar met jouw situatie?
Niet meer of minder dan de afgelopen negen maanden (met een aangenaam drukke nazomer daarin). Beetje thuiswerken, af en toe toch 'naar de zaak', veel vervelen, beetje bladeren in my little black bookquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag mijn Notepad hebben om lekker veel in te krabbelen...
Behalve dat ik kerst en oud en nieuw alleen vier nu, verandert er niet bijster veel voor mijquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
Ik mag mijn thuiswerken vanaf morgen combineren met twee Pippies. Ik weet niet wat beter is, de weken dat ze vakantie hebben, of de weken dat ze straks schoolwerk moeten doen.
Ik twijfel nog of we ze bij opa en oma moeten laten logeren (die willen wel).
Geen idee.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:03 schreef Pino112 het volgende:
Is het toevallig al bekend hoe laat ze alles bekendmaken donderdag? Weer rond 17u?
Niet echt, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
Herkenbaar. Ondanks dat ik thuis niet alleen ben (vriendin), vind ik het helemaal niets. Werk gelukkig daarom ook 2 dagen op kantoor (ook omdat ik thuis niet alles kan doen wat nodig is voor mijn werk). De laptop die ik zou krijgen om nog meer thuis te kunnen werken zou ik vrijdag eindelijk (na maanden wachten!) krijgen. Maar daar willen ze nu mee wachten tot na de lockdown...quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoewel een basisbezetting bij ons op kantoor noodzakelijk is, gaat dit nu waarschijnlijk wel worden afgeschaald. Hoop mijn 2 kantoordagen voorlopig te houden of anders maar tevreden zijn met 1 kantoordag per week. In de 6 weken dat ik non stop thuiswerkte tijdens de eerste lockdown werd ik soms gillend gek zo alleen thuis..
Niet zo erg als in maart. Toen moest ook mijn hele afdeling thuisblijven. Kon ik tenminste uitslapen s morgens en s middags even wandelen (woon op het platteland). Na de lockdown kreeg ik echter het "leuke" bericht om verplicht op kantoor te komen werken, (bedrijfskritische functie en angst voor Citrix hackers)quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
niet veel, bandoefening gaat niet door en ik kan niet meer zwemmen. Vind het verder allemaal prima zo, ik ben al best een huismus.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
Love Yourself zal waarschijnlijk eerste nachtwerk zijn idd. Vind ik dan nog de beste van zijn 3 noteringen. Hij komt samen met Edje trouwens ook nog een keer nieuw binnen he..quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:13 schreef Tussle266 het volgende:
Het valt me nu pas op dat het Bieber-probleem ook nog niet opgelost is. Die verloor vorig jaar bijna 600 plekken, maar is dit jaar er gewoon weer bij. Toch wel lekker dat die start des nachts is dan, gewoon doorheen slapen.
Die dekselse Ed inderdaad. Die zet ook tegenover elke twee aardige platen vijftien nummers die je normaal gebruikt om een biertje te halen hè...quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Love Yourself zal waarschijnlijk eerste nachtwerk zijn idd. Vind ik dan nog de beste van zijn 3 noteringen. Hij komt samen met Edje trouwens ook nog een keer nieuw binnen he..
Een groot gedeelte moet lukken, alles weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar ik verwacht wel dat jouw website 10 minuten na bekendmaking de lijst van 2020 bevat...
Dat worden inderdaad weer veel biermomentjes tijdens de top dit jaarquote:Op dinsdag 15 december 2020 17:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die dekselse Ed inderdaad. Die zet ook tegenover elke twee aardige platen vijftien nummers die je normaal gebruikt om een biertje te halen hè...
Zeg dat wel ja. Af en toe brengt hij wat luisterbaars uit maar het meeste is pulp.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die dekselse Ed inderdaad. Die zet ook tegenover elke twee aardige platen vijftien nummers die je normaal gebruikt om een biertje te halen hè...
quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja. Af en toe brengt hij wat luisterbaars uit maar het meeste is pulp.
... gemengde gevoelens dus?quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:50 schreef alopio het volgende:
Goed nieuws en slecht nieuws, slechte nieuws, m’n bedrijf moet dicht wegens de nieuwe lockdown, positief, iets meer tijd tussen kerst en oud en nieuw voor de top2000
Maar dan is de vraag dus: Castle on the Hill of 7 years, in geval van mes op de keel?quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja. Af en toe brengt hij wat luisterbaars uit maar het meeste is pulp.
7 Years is beter vanwege de legendarische lyrics " Lukas Grahaaam *joelend publiek* "quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Maar dan is de vraag dus: Castle on the Hill of 7 years, in geval van mes op de keel?
Castle on the Hill vind ik nog leuk van Edje. Perfect vind ik dan weer zum kotzen (net als Lukas Graham overigens).quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Maar dan is de vraag dus: Castle on the Hill of 7 years, in geval van mes op de keel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |