We zouden Radio 2 wel allemaal een mailtje kunnen sturen met het idee om in de eerste 3 lockdownweken van januari de volledige Bubbling Under 4000 uit te zenden. Dan horen we alle nummers die nipt zijn afgevallen ook nog eensquote:
Naturally.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zullen vast ook wel wat meer dagjesmensen hier komen tijdens de Top 2000 nu iedereen meer thuis zit. Dat record gaan we wsl gemakkelijk halen dit jaar
Voor elke FOKker die een positief mee wil doen heb je ook een eikel die alleen maar loopt te trollen. Ik hoop maar dat het leuk blijft. Zal vast wel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zullen vast ook wel wat meer dagjesmensen hier komen tijdens de Top 2000 nu iedereen meer thuis zit. Dat record gaan we wsl gemakkelijk halen dit jaar
Je kunt altijd mede fokkers blokkeren.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Voor elke FOKker die een positief mee wil doen heb je ook een eikel die alleen maar loopt te trollen. Ik hoop maar dat het leuk blijft. Zal vast wel.
Daar ga ik niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je kunt altijd mede fokkers blokkeren.
Ik stem vóór!quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
We zouden Radio 2 wel allemaal een mailtje kunnen sturen met het idee om in de eerste 3 lockdownweken van januari de volledige Bubbling Under 4000 uit te zenden. Dan horen we alle nummers die nipt zijn afgevallen ook nog eens
Ik heb Scottie toch een aantal mooie blocks zien makenquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar ga ik niet aan beginnen.
Wel kut dat de winkels dicht zijn, heb wel nog even een verse f5-toets nodig.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beidequote:Op dinsdag 15 december 2020 10:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Record van langste reeks in het muziek subforum? Of de meeste topics in 1 week op heel FOK!?
Alvast n tapeje opplakken?quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wel kut dat de winkels dicht zijn, heb wel nog even een verse f5-toets nodig.
Ctrl-R kan ook.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wel kut dat de winkels dicht zijn, heb wel nog even een verse f5-toets nodig.
Niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe gaat de lockdown jullie raken eigenlijk?
Niet in Aruba dit jaar, hoop ik?quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet.
Behalve een kerstdiner dat niet meer mag plaatsvinden in het hotel...
Je mag mijn Notepad hebben om lekker veel in te krabbelen...quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:55 schreef ok01 het volgende:
[..]
Niet echt, maar je moet iets dit jaar
Ik heb als journalist een vitaal beroep dus ik mag nog op pad, hoewel mn werkgever de aanwezigheid op redactie ook heeft teruggebracht. Ik denk dat ik nog 1x per week naar kantoor ga. En verder zou ik in mn vakantie rond de T2000 toch al veel binnen zitten. Vind het sluiten van de sportschool nog het meest ruk eigenlijk. En de winkels waardoor ik mn kerstcadeaus ineens allemaal online bijeen moet sprokkelen (voor zover de wachtrijen nog niet gigantisch zijn)quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
Ik mag mijn thuiswerken vanaf morgen combineren met twee Pippies. Ik weet niet wat beter is, de weken dat ze vakantie hebben, of de weken dat ze straks schoolwerk moeten doen.
Ik twijfel nog of we ze bij opa en oma moeten laten logeren (die willen wel).
Nietquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
Ik mag mijn thuiswerken vanaf morgen combineren met twee Pippies. Ik weet niet wat beter is, de weken dat ze vakantie hebben, of de weken dat ze straks schoolwerk moeten doen.
Nee, Aruba was al eerder gecanceld.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet in Aruba dit jaar, hoop ik?
Een kerstdiner in een hotel? Daar mis je niet zo gek veel aan toch? (of zeg ik nu iets naars?)quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet.
Behalve een kerstdiner dat niet meer mag plaatsvinden in het hotel...
Voor mij verandert er niet zoveel. Ik werkte al thuis en heb geen vriendin en/of kinderen. Wel nogal saai natuurlijk, dus misschien dat ik wat eerder naar mijn ouders ga en dan t/m 31 december daar blijf.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
Thuiswerken... niet naar kantoor tenzij strikt noodzakelijk en we kunnen niet naar ikeaquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag? Gewoon uit nieuwsgiergiheid. Denk dat we in soortgelijke positie zitten (mijn relatie is sinds begin oktober uit, dus dit is al bij al ook wel een gekke periode)quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor mij verandert er niet zoveel. Ik werkte al thuis en heb geen vriendin en/of kinderen. Wel nogal saai natuurlijk, dus misschien dat ik wat eerder naar mijn ouders ga en dan t/m 31 december daar blijf.
Ik word op de (hopelijk!) laatste dag van de lockdown 27quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag? Gewoon uit nieuwsgiergiheid. Denk dat we in soortgelijke positie zitten (mijn relatie is sinds begin oktober uit, dus dit is al bij al ook wel een gekke periode)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |