quote:Op maandag 14 december 2020 18:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zou tennistraining hebben maar mn teen gebroken
Daar doe ik dus aan mee. Kom ik nu net achter. Had mijn zoon toegezegd met een pubquiz mee te doen, blijkt dat deze te zijnquote:Op maandag 14 december 2020 17:27 schreef Yolk het volgende:
Voor de geïnteresseerden, een Top 2000-quiz bij Upbeatles. Vanavond om 20.00 uur start de livestream, quiz begint om 20.30. Geen idee of het wat is, gezien ze geen muziek met licentie mogen gebruiken. Dus ik verwacht veel feitenkennis en YT-covers.
Nee, in een grijs verleden heb ik er gestudeerd en gewoond en ik ken er nog mensen met wie ik wel eens quiz in Lijn 4quote:Op maandag 14 december 2020 18:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeker! Ik doe jaarlijks mee aan hun top 2000 quiz in utrecht en ook weleens losse quizzen. Woon je ook in utrecht?
Je kan dit topic gebruiken als hulplijn. Komt goed!quote:Op maandag 14 december 2020 19:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daar doe ik dus aan mee. Kom ik nu net achter. Had mijn zoon toegezegd met een pubquiz mee te doen, blijkt dat deze te zijn
Bedankt. Ik ga meedoen.quote:Op maandag 14 december 2020 17:27 schreef Yolk het volgende:
Voor de geïnteresseerden, een Top 2000-quiz bij Upbeatles. Vanavond om 20.00 uur start de livestream, quiz begint om 20.30. Geen idee of het wat is, gezien ze geen muziek met licentie mogen gebruiken. Dus ik verwacht veel feitenkennis en YT-covers.
Ah Lijn 4 is 5 minuten lopen hier vandaanquote:Op maandag 14 december 2020 20:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nee, in een grijs verleden heb ik er gestudeerd en gewoond en ik ken er nog mensen met wie ik wel eens quiz in Lijn 4
Ging je wel eens naar hun pubquiz in 't Hoogt?quote:Op maandag 14 december 2020 18:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeker! Ik doe jaarlijks mee aan hun top 2000 quiz in utrecht en ook weleens losse quizzen. Woon je ook in utrecht?
Daar heb ik wel eens een filmquiz gedaan.quote:Op maandag 14 december 2020 23:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ging je wel eens naar hun pubquiz in 't Hoogt?
Daar zou ik mij nooit aan wagenquote:Op maandag 14 december 2020 23:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens een filmquiz gedaan.
Het ging wel redelijk, maar het is vooral het feestje van mevrouw Pippen die filmrecensies schrijft.quote:Op dinsdag 15 december 2020 00:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar zou ik mij nooit aan wagen
Je kan me beter vragen welke filmklassiekers ik wel heb gezien dan niet, want die lijst is heel kort
Ja dat is meestal het probleem, je kan daar wel gezellig als liefhebber gaan zitten maar uiteindelijk winnen de geobsedeerde kenners.quote:Op dinsdag 15 december 2020 00:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het ging wel redelijk, maar het is vooral het feestje van mevrouw Pippen die filmrecensies schrijft.
We kunnen leuk meedoen, maar de echte buffs kunnen we niet verslaan
Dan zitten ze SR in de weg.quote:Op dinsdag 15 december 2020 07:58 schreef peaceman het volgende:
Radio 2 had er best een top 3000 van kunnen maken dit jaar. Iedereen zit toch thuis.
Ik zie geen bezwaar verder.quote:Op dinsdag 15 december 2020 07:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zitten ze SR in de weg.
Jij niet, de npo denk ik welquote:
Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij niet, de npo denk ik wel
Boeit dat iemand nog?quote:Op dinsdag 15 december 2020 07:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zitten ze SR in de weg.
Don Leo Blokhuis daarentegenquote:Op maandag 14 december 2020 10:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Luister verder eigenlijk niet zoveel naar R2 buiten de T2000-periode, maar geloof t meteen
quote:Leo Blokhuis: 'Ik heb even snel gecheckt, maar hij staat niet in de Top 2000. En ik wil graag met jullie de afspraak maken dat dit het laatste jaar is waar zo'n prachtplaat (prachtartiest) niet in zo'n mooie lijst als de Top 2000 staat.'
quote:
Afgelopen jaren bleef het luisteraandeel van 3FM tijdens SR toch ook op een paar % hangen? Maar er zullen vast afspraken bestaan dat Radio 2 in de week voor kerst geen speciale events mag organiseren, om de collega-dj's niet in de weg te zitten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij niet, de npo denk ik wel
Of, doe 's gek, de COVID 19.000!quote:Op dinsdag 15 december 2020 07:58 schreef peaceman het volgende:
Radio 2 had er best een top 3000 van kunnen maken dit jaar. Iedereen zit toch thuis.
quote:Op maandag 14 december 2020 12:46 schreef ok01 het volgende:
[..]
Speciaal gedaan zodat we het record weer kunnen halen
Record van langste reeks in het muziek subforum? Of de meeste topics in 1 week op heel FOK!?quote:Op maandag 14 december 2020 12:46 schreef ok01 het volgende:
[..]
Speciaal gedaan zodat we het record weer kunnen halen
Zeker. Heb ik nog weleens filmtickets en een fles Bacardi gewonnen (dont ask why, Jochems wegen zijn soms ondoorgrondelijk)quote:Op maandag 14 december 2020 23:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ging je wel eens naar hun pubquiz in 't Hoogt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |