Perfect voor in de top 2000 dusquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
... meest middle-of-the-road nummer ....
Its all in the name of the songquote:
Moest even checken welke Castle on the Hill ook alweer was, maar die vind ik wel minder storend ja.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Maar dan is de vraag dus: Castle on the Hill of 7 years, in geval van mes op de keel?
A Team is prachtig inderdaadquote:Op woensdag 16 december 2020 12:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Moest even checken welke Castle on the Hill ook alweer was, maar die vind ik wel minder storend ja.
Enige nummer van Ed Sheeran dat ik écht goed vind blijft wel The A Team, dat niveau heeft hij daarna nooit meer gehaald. Het is een beetje alsof hij toen nog oprecht ergens over wilde zingen en daarna gewoon heeft gekeken wat commercieel het handigst was.
Ssssst, straks komt Best song ever nog op 1....quote:Op woensdag 16 december 2020 10:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Its all in the name of the song
Tribute (to the best song in the world) van Tenacious D zou wel een leuke nummer 1 zijnquote:Op woensdag 16 december 2020 13:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Ssssst, straks komt Best song ever nog op 1....
De tekst is slecht maar hij is wel extreem catchy, dat maakt hem al met al inderdaad stiekem best fijn. Dat heb ik trouwens ook vaak met artiesten als Ava Max.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
A Team is prachtig inderdaad![]()
En als ik eerlijk ben vind ik Shape of You ook wel een bazenplaat.
Beste song van dat hele albumquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:45 schreef Yolk het volgende:
Wellicht volgend jaar in de lijst? Heeft wel iets gemoedelijks.
Samen een Roller Coastertje doen daar zeker?quote:Op woensdag 16 december 2020 14:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Taylor mag wel mn Coney Island Baby zijn
Daarna een nachtje in het Hotel Californiaquote:Op woensdag 16 december 2020 14:37 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Samen een Roller Coastertje doen daar zeker?
Dan take je iig wel the Long Way Home 😉quote:Op woensdag 16 december 2020 15:25 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Daarna een nachtje in het Hotel California
Via The Long & Winding Road...quote:Op woensdag 16 december 2020 15:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan take je iig wel the Long Way Home 😉
Gewoon weer met Mathijs, Don Leo, Monica en de onvermijdelijke Maan aan de barquote:Op woensdag 16 december 2020 18:33 schreef ReibRekkel het volgende:
Is er al iets bekent over de a gogo's?
En Samantha Steenwijk.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Gewoon weer met Mathijs, Don Leo, Monica en de onvermijdelijke Maan aan de bar
Is dat de hoogste binnenkomer?quote:Op donderdag 17 december 2020 09:31 schreef BasBasBas2 het volgende:
The Weeknd komt binnen op 98 lees ik net
Nee. Ook al is dat niet dusdanig benoemd in Boulevard, Soldier On staat sws top 50.quote:
quote:Nick & Simon presenteerden het afgelopen seizoen van dat AvroTros-programma, bij afwezigheid van vaste presentator Jan Smit. Ook hun nummers stijgen in de Top 2000, maar het Volendamse duo zette zich tevens in de schijnwerpers met Homeward Bound, een reisserie waarin ze met Kees Tol in de voetsporen traden van Simon & Garfunkel. Vermoedelijk hielp die aandacht flink tijdens de stemweek, want het lied Homeward Bound van Simon & Garfunkel stond in 2019 op plaats 1590 en stijgt in de editie van dit jaar met meer dan 1000 posities.
Dit zagen we allemaal wel aankomen toch? Uncharted gaat wel gewoon de grootste stijger zijn gok ik.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:10 schreef usagi414 het volgende:
Homeward Bound zou weleens de grootste stijger kunnen zijn.
En alles van Stef Bos gaat stijgen
[..]
'alles van Stef Bos'. Klinkt alsof ie 20 nrs in de lijst heeft, maar dat zijn er maar 3quote:Op donderdag 17 december 2020 10:10 schreef usagi414 het volgende:
Homeward Bound zou weleens de grootste stijger kunnen zijn.
En alles van Stef Bos gaat stijgen
[..]
Wie is die Wulf nou helemaal? Nog nooit wat van gehoordquote:Op donderdag 17 december 2020 10:28 schreef Cassa95 het volgende:
Ik heb wel medelijden met Tabitha hoor. Uit de afgelopen editie van BZ:
Presentatie: N&S, 2 noteringen + alles stijgt
Deelnemers:
Stef Bos, 3 noteringen + alles stijgt
Suzan & Freek, 2 noteringen, zal ook wel stijgen
Diggy Dex, 2 noteringen
Milow, 1 Re-entry
Miss Montreal, 2 nieuw
Wulf, 1 nieuw
Tabitha, niets (ook omdat Tabitha voor de Beste Zangers vakkundig is genegeerd door Radio 2 en daarom niet op de keuzelijst staat)
Een Nederlandse zanger.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wie is die Wulf nou helemaal? Nog nooit wat van gehoord
Die kreeg je gratis bij de McDonalds vorig jaar toch?quote:Op donderdag 17 december 2020 10:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wie is die Wulf nou helemaal? Nog nooit wat van gehoord
Beetje een reserveMilow, iemand die denkt dat ie met z'n saaie stem en gitaargepingel mooie emeusjenele liedjes kan maken en het publiek trapt er nog in ook. Doet ook een klein beetje aan Dotan met minder bombastisch getrommel denken.quote:
Ik zal me erdoor laten verrassen. Zal wel geen positieve verrassing wordenquote:Op donderdag 17 december 2020 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje een reserveMilow, iemand die denkt dat ie met z'n saaie stem en gitaargepingel mooie emeusjenele liedjes kan maken en het publiek trapt er nog in ook. Doet ook een klein beetje aan Dotan met minder bombastisch getrommel denken.
Aaiel bie Switsjing Gheers, trast joe doe de seemquote:Op donderdag 17 december 2020 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje een reserveMilow, iemand die denkt dat ie met z'n saaie stem en gitaargepingel mooie emeusjenele liedjes kan maken en het publiek trapt er nog in ook. Doet ook een klein beetje aan Dotan met minder bombastisch getrommel denken.
Het nummer in kwestie doet me vooral denken aan Alvaro Soler of Ylvis, je zou voor minder.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zal me erdoor laten verrassen. Zal wel geen positieve verrassing worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |