SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DTS Wordt mede mogelijk gemaakt door:
Maanvis, voor al uw DTS-OP-creaties
hoor wie bolkt daar kindren
hoor wie bolkt daar kindren
hoor wie bolkt je moeder in d'r reet
't is een modje zeker
dat een ban geeft zeker
zal eens even vragen hoe ie heet
sint bolkenklaas sint bolkenklaas breng ons in DTS een bezoek
en strooi dan wat punten
in d'een of d'andere hoek
KOEKOEKFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Freddie Mercury,quote:
Hij is geboren als Farrokh Bulsara![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Vaak valt het ook tegenquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een koe die uitgemolken is, geeft geen goede melk..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Maar wat als je een nieuwe koe gebruiktquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een koe die uitgemolken is, geeft geen goede melk..Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
A, jij bent een echte fan dusquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Freddie Mercury,
Hij is geboren als Farrokh Bulsara
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
koeien gebruik je niet, die overtuig je om hun diensten aan je te gunnenquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar wat als je een nieuwe koe gebruiktTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Is het dan echt totaal anders dan voorgaande edities???quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar wat als je een nieuwe koe gebruikt"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Afwachten hoe bb gaat verlopenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Lekker voor de rest van de dag naar Queen luisteren![]()
Ik moest serieus zoeken wie dat was. Kennelijk ben niet echt een queen fanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is nog weinig van bekend, we gaan het vanzelf wel zienquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is het dan echt totaal anders dan voorgaande edities???Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echte fan.. groot woordquote:
Het is wat je er mee doet. Ben iig een liefhebber van de muziek en weet redeljk wat van de band. Maar ik heb ze pas 1 keer live gezien. Natuurlijk was dat zonder Farrokh, want de laatste keer dat hij met Queen in NL optrad was ik 5. Ik kende ze toen nog niet maar he had nooit gemogen van mijn ouders...."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Zolang Ruud maar wint vind ik het goedquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Afwachten hoe bb gaat verlopenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Opvallend veel mensen die dat niet blijken te weten. Voor mij is het echt Algemene Muziekkennis....quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest serieus zoeken wie dat was. Kennelijk ben niet echt een queen fan![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zolang Ruud maar wint vind ik het goed![]()
Ik heb ze nog nooit gezien, maar het zal vast een mooie show zijn geweest.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Echte fan.. groot woord
Het is wat je er mee doet. Ben iig een liefhebber van de muziek en weet redeljk wat van de band. Maar ik heb ze pas 1 keer live gezien. Natuurlijk was dat zonder Farrokh, want de laatste keer dat hij met Queen in NL optrad was ik 5. Ik kende ze toen nog niet maar he had nooit gemogen van mijn ouders....![]()
ff knuffelenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Big Bolk!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Ik luister de muziek van de mensen maar heb mij nooit in een van de zangers/zangeressen verdieptquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Opvallend veel mensen die dat niet blijken te weten. Voor mij is het echt Algemene Muziekkennis....![]()
Heb jij echt nog nooit iets van Queen gezien Dev?quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gezien, maar het zal vast een mooie show zijn geweest.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ken hem prive, ( van verjaardagfeestjes bij mijn zus)quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DTS gaat verhuizen naar BB omdat hier toch allemaal reallifesoap mensen zittenquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Afwachten hoe bb gaat verlopenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
wat drinkt ie in zijn koffie en wat is zijn favoriete gebak?quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken hem prive, ( van verjaardagfeestjes bij mijn zus)Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het was een onvergetelijke ervaring. Ondanks midden Juli en een DICHT GELREDOME...quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gezien, maar het zal vast een mooie show zijn geweest.
Wat was het heet toen..."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Dit blijft mijn thuis basisquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:02 schreef Paul het volgende:
[..]
DTS gaat verhuizen naar BB omdat hier toch allemaal reallifesoap mensen zitten
Ik had het moeten weten, want ik heb die film wel gezienquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Opvallend veel mensen die dat niet blijken te weten. Voor mij is het echt Algemene Muziekkennis....![]()
![]()
![]()
Wel eens op youtube en ik heb die film over Freddy gezien. Maar dat is iets anders dan ze live meemaken in een stadiumquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij echt nog nooit iets van Queen gezien Dev?![]()
Hoe bedoel je andere mods nemen het dan over?quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat is goed, maar andere mods nemen het dan over weetjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat, dat heb ik ook niet hoor echt alleen van de radio en tv.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel eens op youtube en ik heb die film over Freddy gezien. Maar dat is iets anders dan ze live meemaken in een stadiumWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat ben je toch lief vandaag @Mrsloveable is ook een RLSers hoorquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:08 schreef Paul het volgende:
>>> BB
Omdat alle users hier reallifesoapvolg-mensen zijn.
Succes met DTS @:benny !Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dankjequote:Op dinsdag 24 november 2020 16:08 schreef Paul het volgende:
>>> BB
Succes met DTS @:benny !![]()
![]()
DTS blijft gewoon hierLet's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Ik ook, heb alle BB en UTO en de bus en het gevang en alle andere RLS dingen gezien. Maar niet met dit account natuurlijkquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:08 schreef Paul het volgende:
>>> BB
Succes met DTS @:benny !![]()
@Mrsloveable zie je dat hij is blij dat hij ons zo kwijt isquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:11 schreef Paul het volgende:
[..]
@:superwormjim en ik zijn je dankbaar !!!!!
Kan toch niet, beetje onaardig van hemquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:mrsloveable zie je dat hij is blij dat hij ons zo kwijt is
Let's take the long way home, love is burning slowly
quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:08 schreef Paul het volgende:
>>> BB
Succes met DTS @:benny !
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja, hij is een beetje opstandig vandaag.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan toch niet, beetje onaardig van hemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
eensquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:13 schreef 5thencounter het volgende:
Nahh, BB 2021 en dan een dood topic spel hier.. doe dat nou niet![]()
RElluhhhhhhhhquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:13 schreef 5thencounter het volgende:
Nahh, BB 2021 en dan een dood topic spel hier.. doe dat nou niet
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Waarom moet dat nou weer
Verhip wie heeft dat dan weer gedaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie denk jequote:Op dinsdag 24 november 2020 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verhip wie heeft dat dan weer gedaan
Maar dit is wel heel goed, dan kan ONZ weer gebruikt worden voor creativiteitTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ben niet boos, vind het alleen beetje raar om een topic zomaar te verplaatsenquote:Let's take the long way home, love is burning slowly
Eensquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben niet boos, vind het alleen beetje raar om een topic zomaar te verplaatsenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
@Danny hoort dit zo?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan per ongeluk gegaan zijnquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben niet boos, vind het alleen beetje raar om een topic zomaar te verplaatsenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wie denk je
Maar dit is wel heel goed, dan kan ONZ weer gebruikt worden voor creativiteit![]()
![]()
Paul4Admin
![]()
![]()
Hey Mazquote:
Zal wel ergens iets fout gegaan zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een gedicht over Maanvis
Heb jij dat gedaan dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een gedicht over Maanvis
als je het over de tegenwoordige tijd hebt kan dat welquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
mij maakt het niet uit waar het staat maar een beetje sneu om gelijk al in het BB te gaan klierenquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:22 schreef Paul het volgende:
Ik test wie er tegen veranderingen kunnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik niet ben daar te autistisch voorLet's take the long way home, love is burning slowly
Nee. Dit is een voltooid deelwoord. Ontrafeld dus.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je het over de tegenwoordige tijd hebt kan dat wel![]()
Benny gooit hem niet terug, dus ik denk dat hij jullie wil adopterenquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mij maakt het niet uit waar het staat maar een beetje sneu om gelijk al in het BB te gaan klieren
quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Benny gooit hem niet terug, dus ik denk dat hij jullie wil adopterenquote:Op dinsdag 24 november 2020 @ 16:08 door Paul:
Topic verplaatst van forum "Onzin voor je leven!" naar forum "Big Brother 2021"
Op dinsdag 24 november 2020 @ 16:22 door Benny:
Topic verplaatst van forum "Big Brother 2021" naar forum "Onzin voor je leven!"![]()
Welke relnicht-mod zou dat nou hebben gedaanquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verhip wie heeft dat dan weer gedaan![]()
Pak hem aan Bennyquote:
Ja ik heb mij een beetje vergist in Paul.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Welke relnicht-mod zou dat nou hebben gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou er niet goed tegen kunnen als we een nieuw ONZ mod krijgen, maar als dat jou keuze is.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:22 schreef Paul het volgende:
Ik test wie er tegen veranderingen kunnen![]()
Hou eens op met drama maken heequote:Op dinsdag 24 november 2020 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb mij een beetje vergist in Paul.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dit geloof ik nietquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou er niet goed tegen kunnen als we een nieuw ONZ mod krijgen, maar als dat jou keuze is.
quote:![]()
![]()
De waarheit ontrafelt nu moet niet met een dquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:23 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Dit is een voltooid deelwoord. Ontrafeld dus.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Ik zou je nog eens helpen met Mrsl
Hoppa geen goed woordje meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekken van achter de schermen. Ban!quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:29 schreef Paul het volgende:
Een topicreport van iemand die wil dat het topic weer naar BB gaat![]()
Waarheit moet met een lange aquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De waarheit ontrafelt nu moet niet met een d
quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:30 schreef Benny het volgende:
[..]
Lekken van achter de schermen. Ban!
@Benny ik maak wel reclame hee voor jouw forumgedeelte onderin deze topicjenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wat een mooie dagdroomquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:30 schreef Benny het volgende:
[..]
Lekken van achter de schermen. Ban!![]()
![]()
Hoor net dat waarschijnlijk de regels niet worden versoepeld met de Kerst als het zo doorgaatquote:
oh fuck die spelfoutTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
jezus wat is er gebeurdquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
O echt Kree, wat heb je dan ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zonde kree :sTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat is schrikken. Hopelijk niets ernstigsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gevallen en lelijk gewoon binnen. Maar schpuder gebroken. Ben hier sonds gosyer trouwens en net geoperereerd ben nu aan het spelen met de modfonine pijnpomp. Gvd zeg.Do what you love, love what you do!![]()
Wow. Sterkte manquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:37 schreef kree het volgende:
Gevallen en lelijk gewoon binnen. Maar schpuder gebroken. Ben hier sonds gosyer trouwens en net geoperereerd ben nu aan het spelen met de modfonine pijnpomp. Gvd zeg.![]()
![]()
Jemig Kree kijk dan ook uitquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:37 schreef kree het volgende:
Gevallen en lelijk gewoon binnen. Maar schpuder gebroken. Ben hier sonds gosyer trouwens en net geoperereerd ben nu aan het spelen met de modfonine pijnpomp. Gvd zeg.
Hoelang moet je blijven dan? Heftig hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was je te fanatiek aan het bolken dat je viel?quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:37 schreef kree het volgende:
Gevallen en lelijk gewoon binnen. Maar schpuder gebroken. Ben hier sonds gosyer trouwens en net geoperereerd ben nu aan het spelen met de modfonine pijnpomp. Gvd zeg.![]()
Beterschap kreeEn let op met die morfine, als d'r iets verslavend is... :S
Een gedicht over Maanvis
Weet niet denk dat ze me morgen wel ontslaan al. Operaie ging goed wel maar was lastog. 3 uur geduurd en 2.5 zakken bloed. Omg zeg zo erg leek het me zelf niet nl.Do what you love, love what you do!![]()
Hoop dat het goed komt, is tenslotte muzikantquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Was je te fanatiek aan het bolken dat je viel?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel veel sterktequote:Op dinsdag 24 november 2020 16:37 schreef kree het volgende:
Gevallen en lelijk gewoon binnen. Maar schpuder gebroken. Ben hier sonds gosyer trouwens en net geoperereerd ben nu aan het spelen met de modfonine pijnpomp. Gvd zeg.Let's take the long way home, love is burning slowly
Beterschapquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:37 schreef kree het volgende:
Wauw, zoveel bloed verloren?quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:43 schreef kree het volgende:
Weet niet denk dat ze me morgen wel ontslaan al. Operaie ging goed wel maar was lastog. 3 uur geduurd en 2.5 zakken bloed. Omg zeg zo erg leek het me zelf niet nl.
Hoe kwam dat zo dat je viel manWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komt wel goed, en voor gitaar heb je niet eens je schouders echt nodig. Ik hoop alleen niet dat de reden van de val is wat ik denkquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop dat het goed komt, is tenslotte muzikant![]()
Sterkte kreequote:Op dinsdag 24 november 2020 16:37 schreef kree het volgende:
Gevallen en lelijk gewoon binnen. Maar schpuder gebroken. Ben hier sonds gosyer trouwens en net geoperereerd ben nu aan het spelen met de modfonine pijnpomp. Gvd zeg.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Weet ik. Maar zit in ponpje enzo dus voor eenmalig zal wel meevallenquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:42 schreef Maanvis het volgende:
Beterschap kreeEn let op met die morfine, als d'r iets verslavend is... :S
Do what you love, love what you do!![]()
Dan ben je ook raar terecht gekomen. Als ze je opereren naar een schouder breukLet's take the long way home, love is burning slowly
Had je een slagaderlijke bloeding erbij ofzo?quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:43 schreef kree het volgende:
Weet niet denk dat ze me morgen wel ontslaan al. Operaie ging goed wel maar was lastog. 3 uur geduurd en 2.5 zakken bloed. Omg zeg zo erg leek het me zelf niet nl.![]()
Au .... plaatje erin?quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:37 schreef kree het volgende:
De techniek is veranderd, misschien worden er nu ook echografische beelden gestreamdquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is het dan echt totaal anders dan voorgaande edities???![]()
![]()
De techniek is veranderd, misschien worden er nu ook echografische beelden gestreamdquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is het dan echt totaal anders dan voorgaande edities???
En een reallifesoap modquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:02 schreef Paul het volgende:
[..]
DTS gaat verhuizen naar BB omdat hier toch allemaal reallifesoap mensen zitten![]()
![]()
Mijn oudste is aangereden en had ook zijn schouder gebroken; is geopereerd en heeft een plaatje erin gekregen. Is er naderhand weer uitgehaald.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Dan ben je ook raar terecht gekomen. Als ze je opereren naar een schouder breuk![]()
Biografie gestart, dus ik wist het wel. Helaas vond ik de materie te taai/saai, dus later maar de film gekekenquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nee. Een waarheid kan niet ontrafelen. Die wordt ontrafeld.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De waarheit ontrafelt nu moet niet met een d![]()
ik had mijn pols gebroken en er kwam ook een plaatje in. Maar dat zit er nog steeds in, want ik heb er geen last van en zou een onnodige operatie zijn om het eruit te halenquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:47 schreef maily het volgende:
[..]
Mijn oudste is aangereden en had ook zijn schouder gebroken; is geopereerd en heeft een plaatje erin gekregen. Is er naderhand weer uitgehaald.![]()
Er is natuurlijk al enige jaren een RLS forum. Daar zitten we niet, dus dikke onzin om naar BB te gaan.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
De techniek is veranderd, misschien worden er nu ook echografische beelden gestreamd
[..]
En een reallifesoap mod
Maar goed ik weet wie het zei.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik voel iets ontrafelen tussen julliequote:Op dinsdag 24 november 2020 16:48 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Een waarheid kan niet ontrafelen. Die wordt ontrafeld.![]()
![]()
Ok, het is echt een rot plekquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:47 schreef maily het volgende:
[..]
Mijn oudste is aangereden en had ook zijn schouder gebroken; is geopereerd en heeft een plaatje erin gekregen. Is er naderhand weer uitgehaald.Let's take the long way home, love is burning slowly
Zou zeer onverstandig zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoor net dat waarschijnlijk de regels niet worden versoepeld met de Kerst als het zo doorgaat![]()
Waar @SuperwormJim ook heen gaat op FOK! ik ga hem achterna !quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:11 schreef Paul het volgende:
[..]
@:superwormjim en ik zijn je dankbaar !!!!!![]()
![]()
https://www.rijksoverheid(...)egen-het-coronavirusquote:Musea, theaters, zwembaden en pretparken kunnen na een sluiting van twee weken open en we mogen weer sporten in groepslessen. Mensen mogen per dag weer maximaal drie mensen thuis ontvangen en met maximaal vier mensen buiten zijn. Om verdere verspreiding van het virus te voorkomen, blijft het belangrijk dat we de aantallen contacten beperken. Daarom blijven evenementen verboden en is er een algehele sluiting van de horeca. Ook geven we het virus geen lift: boek en maak geen reizen naar het buitenland tot medio januari, tenzij dat strikt noodzakelijk is.
Dat valt toch nog wel mee?![]()
Sterkte!quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:37 schreef kree het volgende:
![]()
ook niet als ie slecht gestikt is?quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:48 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Een waarheid kan niet ontrafelen. Die wordt ontrafeld.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja ligt er maar waar, ik kan meer niet spelen door een operatie meer in het schouderblad geen gitaar mee spelenquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Komt wel goed, en voor gitaar heb je niet eens je schouders echt nodig. Ik hoop alleen niet dat de reden van de val is wat ik denkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wonderfull christmas time![]()
![]()
![]()
Zei alleen dat ik mij vergist had in Paulquote:
Gevallen in huis, schouder gebroken vandaag geopereerdquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
HEE ! even verder lezen, het antwoord op mijn vraag staat er vast al.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die zal daar vanzelf wel ontstaan.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:57 schreef Nine. het volgende:
[..]
Begin je toch in BB een dts-achtig iets?How can I make this topic about me?![]()
Ja zeker, zitten er bij die lelijk vallen hoor.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We zaten net in BB.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:57 schreef Nine. het volgende:
[..]
Begin je toch in BB een dts-achtig iets?![]()
Familietraditie om met meer gezinnen met kerst aan tafel te schuiven wordt gebrokenquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:51 schreef devzero het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)egen-het-coronavirus
Dat valt toch nog wel mee?maar we bedenken wel wat
![]()
![]()
Geen idee hoe heequote:Op dinsdag 24 november 2020 16:57 schreef Nine. het volgende:
[..]
Begin je toch in BB een dts-achtig iets?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Daarom, Paul moet niet zo flauw doenquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zei alleen dat ik mij vergist had in Paul![]()
![]()
Je kan van de onderste tree van een trap dood vallen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker, zitten er bij die lelijk vallen hoor.![]()
Ja en van boven af kukkelen en niets hebbenquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:59 schreef X-23 het volgende:
[..]
Je kan van de onderste tree van een trap dood vallen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat gebeurt hier nu ook met thanksgiving en je ziet ook allerlei creative nieuwe dingen. Bijvoorbeeld voor vrienden wat maken en dat bij hun afleveren. Dat toch iedereen een beetje voor elkaar kookt.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Familietraditie om met meer gezinnen met kerst aan tafel te schuiven wordt gebrokenmaar we bedenken wel wat
![]()
Dat ook idd.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en van boven af kukkelen en niets hebben![]()
Dat zou raar zijn. Dat haal ik wel in een dagquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Je gaat voor de 1000 posts he in 2 dagen hee![]()
![]()
You look good Paulquote:
Pfffff moeten er zieltjes voor BB worden gewonnen ? Stroomt vanzelf wel vol als de streams zijn begonnen.![]()
CommentaarOpStreamsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:05 schreef Jippie het volgende:
Pfffff moeten er zieltjes voor BB worden gewonnen ? Stroomt vanzelf wel vol als de streams zijn begonnen.
Waar zit jij?![]()
Zijn schouder, is vanmiddag geopereerd. Hij is thuis gevallenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow ik dacht adt dat Paul z'n volgende projectje was, aangezien hij met phoenyx z'n eerste prille schreden in de herenliefde gezet heeft?quote:![]()
![]()
Commentaar op streams, meestal zijnde een real live soap zoals Big Brother en Utopia 1,2,3,4,5,6quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:06 schreef X-23 het volgende:
[..]
Ik ken de afk, maar geen idee hoe en wat.![]()
Heftig! Van de trap gelazerd?quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn schouder, is vanmiddag geopereerd. Hij is thuis gevallen![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Commentaar op streams, meestal zijnde een real live soap zoals Big Brother en Utopia 1,2,3,4,5,6![]()
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Verder heeft hij niets gezegd, operatie duurde drie uur, 2,5 zak bloed en ligt met de morfine pomp te spelenquote:
Das nog hoog!quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vandaag op -4,7 , staat er niet eens op.![]()
![]()
Zit hier serieus te huilenquote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verder heeft hij niets gezegd, operatie duurde drie uur, 2,5 zak bloed en ligt met de morfine pomp te spelenOkee dan!
![]()
Lief!quote:
En wat een mooie woorden staan er op de kaartjesLet's take the long way home, love is burning slowly
We weten geen eens, hoe en waardoor hij is gevallen.. beetje raar dit weerLet's take the long way home, love is burning slowly
Samenvatting!quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:11 schreef Paul het volgende:
[..]
@:superwormjim en ik zijn je dankbaar !!!!!F.K.A. SuperwormJim![]()
Maar we zullen er nog wel 6 maanden over horenquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:11 schreef Mrsloveable het volgende:
We weten geen eens, hoe en waardoor hij is gevallen.. beetje raar dit weer![]()
DTS is naar BB verhuisd Hoe heet het Benny wilde graag DTS adopteren om meer users naar het nieuwe forumgedeelte te krijgenquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Misschien wel maar misschien ook nietquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar we zullen er nog wel 6 maanden over horen
En over dat andere, is ook vaak dat andere mensen er over beginnenLet's take the long way home, love is burning slowly
Wat ontzettend lief DJMOquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:12 schreef Paul het volgende:
[..]
DTS is naar BB verhuisd Hoe heet het Benny wilde graag DTS adopteren om meer users naar het nieuwe forumgedeelte te krijgenWat stom dan van haar dat ze het weer terug verplaatst. Ze zal die knopjes zeker nog niet doorhebbenquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:24 schreef Benny het volgende:
Op dinsdag 24 november 2020 @ 16:08 door Paul:
Topic verplaatst van forum "Onzin voor je leven!" naar forum "Big Brother 2021"
Op dinsdag 24 november 2020 @ 16:22 door Benny:
Topic verplaatst van forum "Big Brother 2021" naar forum "Onzin voor je leven!"![]()
Benny is een vrouw hee?quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:14 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Wat stom dan van haar dat ze het weer terug verplaatst. Ze zal die knopjes zeker nog niet doorhebbenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat is ook weer zo, ik krijg soms het idee dat sommigen er expres naar vragenquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien wel maar misschien ook niet
En over dat andere, is ook vaak dat andere mensen er over beginnen![]()
Sorry dat kan.ik.niet mobiel, anders had je het wel gekregen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je toch dat nummer opzicht was een linkje handig geweest.Maar ik kijk wel ff.
Thx.
![]()
Wel handig zo'n pompjequote:Op dinsdag 24 november 2020 17:16 schreef ToT het volgende:
Ah, en de morfine geeft hem typaids, zie ik!![]()
![]()
Ow okee!quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:16 schreef maily het volgende:
[..]
Sorry dat kan.ik.niet mobiel, anders had je het wel gekregen.Maar goed, was redelijk snel terug te vinden!
![]()
![]()
PI indrukken, dan krijg de optie om link te kopieren.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:16 schreef maily het volgende:
[..]
Sorry dat kan.ik.niet mobiel, anders had je het wel gekregen.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:12 schreef Paul het volgende:
[..]
DTS is naar BB verhuisd Hoe heet het Benny wilde graag DTS adopteren om meer users naar het nieuwe forumgedeelte te krijgenWaarom heeft Benny het dan weer terug naar hier gezet jij boefje
KOmt vast nog wel, hij is net geopereerd en ligt aan de morfine, is nog niet helemaal bij denk ikquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:11 schreef Mrsloveable het volgende:
We weten geen eens, hoe en waardoor hij is gevallen.. beetje raar dit weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doen! Zal meteen zorgen voor een positieve en ontspannen sfeer.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:12 schreef Paul het volgende:
[..]
DTS is naar BB verhuisd Hoe heet het Benny wilde graag DTS adopteren om meer users naar het nieuwe forumgedeelte te krijgenF.K.A. SuperwormJim![]()
Mooie serie...quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij kan zo in een Doctor Who aflevering!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Wat is PI op de mobiel Ik kan daar ook nooit linken pakken van b.v. een krant of zoquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
PI indrukken, dan krijg de optie om link te kopieren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat was het zeker ja!quote:
Met Capaldi vond ik het al wel wat minder worden, en met Jodie.....ehhhh.....dat is geen Doctor Who meer.![]()
<---quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is PI op de mobiel Ik kan daar ook nooit linken pakken van b.v. een krant of zoLet's take the long way home, love is burning slowly
Al die smilies boven in het tekstvakLet's take the long way home, love is burning slowly
Heel oud al idd.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was het zeker ja!
Met Capaldi vond ik het al wel wat minder worden, en met Jodie.....ehhhh.....dat is geen Doctor Who meer.![]()
Al die vissertjes de kerk in met elkaar.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ettingen-24-november
Ben benieuwd hoe het met die figuren uit dat tv-programma gaat.![]()
Ik krijg dan alleen een kopie van de PI gekopieerd?quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Al die smilies boven in het tekstvak![]()
Blijven ze maar mooi daar, gooien ze de boel daar maar dichtquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Al die vissertjes de kerk in met elkaar.
Ben benieuwd hoe het met die figuren uit dat tv-programma gaat.
De posticon . Dat ding wat voor je naam boven de post staat. Ingedrukt houden en dan krijg je vanzelf de optie om het linkadres te kopieren.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is PI op de mobiel Ik kan daar ook nooit linken pakken van b.v. een krant of zoIk heb er één en ik ben er trots op
even indrukken met je vinger dan krijg je een hele lijst ook de linkquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik krijg dan alleen een kopie van de PI gekopieerd?
heb net even getest
Weet iets geleerd bedankt DJMOLet's take the long way home, love is burning slowly
Lekker gedoe weer met DTS verplaatsen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Doen! Zal meteen zorgen voor een positieve en ontspannen sfeer.
Zit nu op PCquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
even indrukken met je vinger dan krijg je een hele lijst ook de link
heb net even getest![]()
![]()
Omdat het totaal niet nodig is..quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker gedoe weer met DTS verplaatsenLet's take the long way home, love is burning slowly
Dan wil dan nietquote:Let's take the long way home, love is burning slowly
Ik vond het als kind een enge seriequote:Op dinsdag 24 november 2020 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze is trouwens ook goed!
[ afbeelding ]
Met in de hoofdrol:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is het sowieso nietquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat het totaal niet nodig is..
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Sorry liefie het was maar een grapjequote:Op dinsdag 24 november 2020 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat het totaal niet nodig is..mag ik grapjes maken als wij ooit verkerings krijgen
Dat heb je niet bij een krant staanquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
De posticon . Dat ding wat voor je naam boven de post staat. Ingedrukt houden en dan krijg je vanzelf de optie om het linkadres te kopieren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tip : volwassen humor ?quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Sorry liefie het was maar een grapjemag ik grapjes maken als wij ooit verkerings krijgen
![]()
Grapjes maken mag best, maar dit was een beetje kinderachtigquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Sorry liefie het was maar een grapjemag ik grapjes maken als wij ooit verkerings krijgen
Ik zal mij toch eens nalaten kijken Natte, altijd moe is niet goedquote:
Of gewoon op tijd je bed induikenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, maar wel hier op FOK! bij een reactiequote:Op dinsdag 24 november 2020 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb je niet bij een krant staanen daar ging het initieel om
Zo rolt hij toch?quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Grapjes maken mag best, maar dit was een beetje kinderachtig![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, maar wel hier op FOK! bij een reactieen daar ging het initieel om
Haha van de oude afleveringen kan ik me er maar eentje echt herinneren, en die vond ik ook wel eng; dat Doctor Who gekidnapt werd door een ras dat de kracht van de Timelords wilde krijgen. Hun experimenten mislukten en nu kunnen ze niet meer sterven; ze worden steeds ouder en hun lichaam takelt verder af, maar ze kunnen niet dood.quote:
Ze wilde zijn regeneratievermogen stelen om toch te kunnen sterven.
Dat lijkt te lukken en the Doctor lijkt zijn krachten verloren te zijn, maar het blijkt dat ze het van de Tardis hebben afgetapt i.p.v. van hem, dus niks aan 't handje.![]()
![]()
Jeetje Kree toch. Dat is balen zeg. Hopelijk heb je niet teveel pijn. Sterkte mateke en hou je goedquote:![]()
![]()
Fixedquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit is volwassen humor in ONZ FOK!-wereld![]()
Hey Praadje, wat leuk jij hierquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:34 schreef praadje het volgende:
[..]
Jeetje Kree toch. Dat is balen zeg. Hopelijk heb je niet teveel pijn. Sterkte mateke en hou je goed
Hoe is het?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat was hij met alle voorgaande 'verkeringen' ookquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:33 schreef Jippie het volgende:
Nou met @:MrsLoveable is hij bloedserieus![]()
![]()
Trouwens @madam-april
ik ben zaterdag trouwens in Utrecht aan de wandel. Ga van Maarsseveen naar Utrecht (gebied Ruigenhoek). Woon je daar toevallig in de buurt?
Nee, dat was maar uiterlijke schijn om zijn verdriet over MrsLoveable te verbergenquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:34 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat was hij met alle voorgaande 'verkeringen' ook![]()
![]()
Of gewoon die kiezen laten zitten de volgende keerquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vit b en c doen wonderen , en als je te weinig direct zonlicht krijgt vit d ook.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, dat was maar uiterlijke schijn om zijn verdriet over MrsLoveable te verbergen
'Daar wordt je toch niet moe van, van een kies trekkenquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of gewoon die kiezen laten zitten de volgende keer
Heb jeook hechtingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kiezen ? je wordt toch niet moe van kiezen trekken, ben je met een nijptang in de weer geweestquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of gewoon die kiezen laten zitten de volgende keer![]()
![]()
Blijkbaarquote:
Of gewoon met een schaats!quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kiezen ? je wordt toch niet moe van kiezen trekken, ben je met een nijptang in de weer geweest![]()
![]()
Volgens mij wordt Natte al moe als hij een scheet laatquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kiezen ? je wordt toch niet moe van kiezen trekken, ben je met een nijptang in de weer geweest
Weet je dat zekerquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou met @:MrsLoveable is hij bloedserieus
Daar ben ik nu niet 100% zeker van
Het is allemaal 1 grote act!quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet je dat zeker
Daar ben ik nu niet 100% zeker van![]()
Een tijdje geleden had hij het er nog over dat hij bij iemand op schoot zat enzo.![]()
![]()
Nee, nog steeds twijfels?quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet je dat zeker
Daar ben ik nu niet 100% zeker vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:34 schreef DJMO het volgende:
Trouwens @:Madam-april
ik ben zaterdag trouwens in Utrecht aan de wandel. Ga van Maarsseveen naar Utrecht (gebied Ruigenhoek). Woon je daar toevallig in de buurt?![]()
![]()
steukertquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is allemaal 1 grote act!![]()
Een tijdje geleden had hij het er nog over dat hij bij iemand op schoot zat enzo.
Ik stuur je even een DMquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:42 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja dat is bij mij in de buurt
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou met @:MrsLoveable is hij bloedserieus
Nee, moest 12 jaar dood zijn voor een brug naar je genoemd kon worden.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:42 schreef Jippie het volgende:
Geen Irma Sluismaar Zeesluis Ijmuiden, hoe origineel
![]()
[ twitter ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nja dat is gewoon dollen.. en niet serieus natuurlijkquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is allemaal 1 grote act!![]()
Een tijdje geleden had hij het er nog over dat hij bij iemand op schoot zat enzo.
Wel van de gevolgen. Een aantal dagen om de haverklap hoofdpijn krijgen gaat er wel in hakken uiteindelijk.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
'Daar wordt je toch niet moe van, van een kies trekken
Heb jeook hechtingen100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Onze liefde is serieusquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja dat is gewoon dollen.. en niet serieus natuurlijk
Hij blijft om je heen drentelen en persoonlijk vond ik jullie ook wel een leuk setje op FOK!quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet je dat zeker
Daar ben ik nu niet 100% zeker van![]()
(Maar of hij je buiten FOK! ook gelukkig kan maken , daar heb ik geen flauw idee van)![]()
Yep, beetje welquote:Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
Forum Opties Forumhop: Hop naar: