Zit hier serieus te huilenquote:

quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verder heeft hij niets gezegd, operatie duurde drie uur, 2,5 zak bloed en ligt met de morfine pomp te spelen
 Okee dan!
 Okee dan!

Lief!quote:

Samenvatting!quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:11 schreef Paul het volgende:
[..]
@:superwormjim en ik zijn je dankbaar !!!!!

Maar we zullen er nog wel 6 maanden over horenquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:11 schreef Mrsloveable het volgende:
We weten geen eens, hoe en waardoor hij is gevallen.. beetje raar dit weer

DTS is naar BB verhuisd Hoe heet het Benny wilde graag DTS adopteren om meer users naar het nieuwe forumgedeelte te krijgenquote:

Misschien wel maar misschien ook nietquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar we zullen er nog wel 6 maanden over horen

Wat ontzettend lief DJMOquote:

quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:12 schreef Paul het volgende:
[..]
DTS is naar BB verhuisd Hoe heet het Benny wilde graag DTS adopteren om meer users naar het nieuwe forumgedeelte te krijgen
Wat stom dan van haar dat ze het weer terug verplaatst. Ze zal die knopjes zeker nog niet doorhebbenquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:24 schreef Benny het volgende:
Op dinsdag 24 november 2020 @ 16:08 door Paul:
Topic verplaatst van forum "Onzin voor je leven!" naar forum "Big Brother 2021"
Op dinsdag 24 november 2020 @ 16:22 door Benny:
Topic verplaatst van forum "Big Brother 2021" naar forum "Onzin voor je leven!"

Benny is een vrouw hee?quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:14 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Wat stom dan van haar dat ze het weer terug verplaatst. Ze zal die knopjes zeker nog niet doorhebben

Dat is ook weer zo, ik krijg soms het idee dat sommigen er expres naar vragenquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien wel maar misschien ook niet
En over dat andere, is ook vaak dat andere mensen er over beginnen

Sorry dat kan.ik.niet mobiel, anders had je het wel gekregen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je toch dat nummer opzicht was een linkje handig geweest.Maar ik kijk wel ff.
Thx.

Wel handig zo'n pompjequote:Op dinsdag 24 november 2020 17:16 schreef ToT het volgende:
Ah, en de morfine geeft hem typaids, zie ik!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |