jezus wat is er gebeurdquote:
O echt Kree, wat heb je dan ?quote:
Dat is schrikken. Hopelijk niets ernstigsquote:
Wow. Sterkte manquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:37 schreef kree het volgende:
Gevallen en lelijk gewoon binnen. Maar schpuder gebroken. Ben hier sonds gosyer trouwens en net geoperereerd ben nu aan het spelen met de modfonine pijnpomp. Gvd zeg.
Jemig Kree kijk dan ook uitquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:37 schreef kree het volgende:
Gevallen en lelijk gewoon binnen. Maar schpuder gebroken. Ben hier sonds gosyer trouwens en net geoperereerd ben nu aan het spelen met de modfonine pijnpomp. Gvd zeg.
Was je te fanatiek aan het bolken dat je viel?quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:37 schreef kree het volgende:
Hoop dat het goed komt, is tenslotte muzikantquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Was je te fanatiek aan het bolken dat je viel?
Heel veel sterktequote:Op dinsdag 24 november 2020 16:37 schreef kree het volgende:
Beterschapquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:37 schreef kree het volgende:
Wauw, zoveel bloed verloren?quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:43 schreef kree het volgende:
Weet niet denk dat ze me morgen wel ontslaan al. Operaie ging goed wel maar was lastog. 3 uur geduurd en 2.5 zakken bloed. Omg zeg zo erg leek het me zelf niet nl.
Komt wel goed, en voor gitaar heb je niet eens je schouders echt nodig. Ik hoop alleen niet dat de reden van de val is wat ik denkquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop dat het goed komt, is tenslotte muzikant
Sterkte kreequote:Op dinsdag 24 november 2020 16:37 schreef kree het volgende:
Weet ik. Maar zit in ponpje enzo dus voor eenmalig zal wel meevallenquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:42 schreef Maanvis het volgende:
Beterschap kreeEn let op met die morfine, als d'r iets verslavend is... :S
Had je een slagaderlijke bloeding erbij ofzo?quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:43 schreef kree het volgende:
Weet niet denk dat ze me morgen wel ontslaan al. Operaie ging goed wel maar was lastog. 3 uur geduurd en 2.5 zakken bloed. Omg zeg zo erg leek het me zelf niet nl.
Au .... plaatje erin?quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:37 schreef kree het volgende:
De techniek is veranderd, misschien worden er nu ook echografische beelden gestreamdquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is het dan echt totaal anders dan voorgaande edities???
De techniek is veranderd, misschien worden er nu ook echografische beelden gestreamdquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is het dan echt totaal anders dan voorgaande edities???
En een reallifesoap modquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:02 schreef Paul het volgende:
[..]
DTS gaat verhuizen naar BB omdat hier toch allemaal reallifesoap mensen zitten
Mijn oudste is aangereden en had ook zijn schouder gebroken; is geopereerd en heeft een plaatje erin gekregen. Is er naderhand weer uitgehaald.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Dan ben je ook raar terecht gekomen. Als ze je opereren naar een schouder breuk
Biografie gestart, dus ik wist het wel. Helaas vond ik de materie te taai/saai, dus later maar de film gekekenquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Opvallend veel mensen die dat niet blijken te weten. Voor mij is het echt Algemene Muziekkennis....![]()
![]()
Nee. Een waarheid kan niet ontrafelen. Die wordt ontrafeld.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De waarheit ontrafelt nu moet niet met een d
ik had mijn pols gebroken en er kwam ook een plaatje in. Maar dat zit er nog steeds in, want ik heb er geen last van en zou een onnodige operatie zijn om het eruit te halenquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:47 schreef maily het volgende:
[..]
Mijn oudste is aangereden en had ook zijn schouder gebroken; is geopereerd en heeft een plaatje erin gekregen. Is er naderhand weer uitgehaald.
Er is natuurlijk al enige jaren een RLS forum. Daar zitten we niet, dus dikke onzin om naar BB te gaan.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
De techniek is veranderd, misschien worden er nu ook echografische beelden gestreamd
[..]
En een reallifesoap mod
Ik voel iets ontrafelen tussen julliequote:Op dinsdag 24 november 2020 16:48 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Een waarheid kan niet ontrafelen. Die wordt ontrafeld.
Ok, het is echt een rot plekquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:47 schreef maily het volgende:
[..]
Mijn oudste is aangereden en had ook zijn schouder gebroken; is geopereerd en heeft een plaatje erin gekregen. Is er naderhand weer uitgehaald.
Zou zeer onverstandig zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoor net dat waarschijnlijk de regels niet worden versoepeld met de Kerst als het zo doorgaat
Waar @SuperwormJim ook heen gaat op FOK! ik ga hem achterna !quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:11 schreef Paul het volgende:
[..]
@:superwormjim en ik zijn je dankbaar !!!!!
https://www.rijksoverheid(...)egen-het-coronavirusquote:Musea, theaters, zwembaden en pretparken kunnen na een sluiting van twee weken open en we mogen weer sporten in groepslessen. Mensen mogen per dag weer maximaal drie mensen thuis ontvangen en met maximaal vier mensen buiten zijn. Om verdere verspreiding van het virus te voorkomen, blijft het belangrijk dat we de aantallen contacten beperken. Daarom blijven evenementen verboden en is er een algehele sluiting van de horeca. Ook geven we het virus geen lift: boek en maak geen reizen naar het buitenland tot medio januari, tenzij dat strikt noodzakelijk is.
Sterkte!quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:37 schreef kree het volgende:
ook niet als ie slecht gestikt is?quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:48 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Een waarheid kan niet ontrafelen. Die wordt ontrafeld.
Ja ligt er maar waar, ik kan meer niet spelen door een operatie meer in het schouderblad geen gitaar mee spelenquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Komt wel goed, en voor gitaar heb je niet eens je schouders echt nodig. Ik hoop alleen niet dat de reden van de val is wat ik denk
Zei alleen dat ik mij vergist had in Paulquote:
Gevallen in huis, schouder gebroken vandaag geopereerdquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
HEE ! even verder lezen, het antwoord op mijn vraag staat er vast al.
Die zal daar vanzelf wel ontstaan.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:57 schreef Nine. het volgende:
[..]
Begin je toch in BB een dts-achtig iets?
Ja zeker, zitten er bij die lelijk vallen hoor.quote:
We zaten net in BB.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:57 schreef Nine. het volgende:
[..]
Familietraditie om met meer gezinnen met kerst aan tafel te schuiven wordt gebrokenquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:51 schreef devzero het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)egen-het-coronavirus
Dat valt toch nog wel mee?
Geen idee hoe heequote:Op dinsdag 24 november 2020 16:57 schreef Nine. het volgende:
[..]
Daarom, Paul moet niet zo flauw doenquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zei alleen dat ik mij vergist had in Paul
Je kan van de onderste tree van een trap dood vallen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker, zitten er bij die lelijk vallen hoor.
Ja en van boven af kukkelen en niets hebbenquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:59 schreef X-23 het volgende:
[..]
Je kan van de onderste tree van een trap dood vallen.
Dat gebeurt hier nu ook met thanksgiving en je ziet ook allerlei creative nieuwe dingen. Bijvoorbeeld voor vrienden wat maken en dat bij hun afleveren. Dat toch iedereen een beetje voor elkaar kookt.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Familietraditie om met meer gezinnen met kerst aan tafel te schuiven wordt gebrokenmaar we bedenken wel wat
Dat ook idd.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en van boven af kukkelen en niets hebben
Dat zou raar zijn. Dat haal ik wel in een dagquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Je gaat voor de 1000 posts he in 2 dagen hee
You look good Paulquote:
CommentaarOpStreamsquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:05 schreef Jippie het volgende:
Pfffff moeten er zieltjes voor BB worden gewonnen ? Stroomt vanzelf wel vol als de streams zijn begonnen.
Zijn schouder, is vanmiddag geopereerd. Hij is thuis gevallenquote:
Ow ik dacht adt dat Paul z'n volgende projectje was, aangezien hij met phoenyx z'n eerste prille schreden in de herenliefde gezet heeft?quote:
Commentaar op streams, meestal zijnde een real live soap zoals Big Brother en Utopia 1,2,3,4,5,6quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:06 schreef X-23 het volgende:
[..]
Ik ken de afk, maar geen idee hoe en wat.
Heftig! Van de trap gelazerd?quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn schouder, is vanmiddag geopereerd. Hij is thuis gevallen
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Commentaar op streams, meestal zijnde een real live soap zoals Big Brother en Utopia 1,2,3,4,5,6
Verder heeft hij niets gezegd, operatie duurde drie uur, 2,5 zak bloed en ligt met de morfine pomp te spelenquote:
Das nog hoog!quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vandaag op -4,7 , staat er niet eens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |