Wie denk jequote:Op dinsdag 24 november 2020 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verhip wie heeft dat dan weer gedaan
Ben niet boos, vind het alleen beetje raar om een topic zomaar te verplaatsenquote:
Eensquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben niet boos, vind het alleen beetje raar om een topic zomaar te verplaatsen
Kan per ongeluk gegaan zijnquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben niet boos, vind het alleen beetje raar om een topic zomaar te verplaatsen
quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wie denk je
Maar dit is wel heel goed, dan kan ONZ weer gebruikt worden voor creativiteit
Hey Mazquote:
Zal wel ergens iets fout gegaan zijnquote:
Heb jij dat gedaan dan?quote:
als je het over de tegenwoordige tijd hebt kan dat welquote:
mij maakt het niet uit waar het staat maar een beetje sneu om gelijk al in het BB te gaan klierenquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:22 schreef Paul het volgende:
Ik test wie er tegen veranderingen kunnen
Nee. Dit is een voltooid deelwoord. Ontrafeld dus.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je het over de tegenwoordige tijd hebt kan dat wel
Benny gooit hem niet terug, dus ik denk dat hij jullie wil adopterenquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mij maakt het niet uit waar het staat maar een beetje sneu om gelijk al in het BB te gaan klieren
quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Benny gooit hem niet terug, dus ik denk dat hij jullie wil adopteren
quote:Op dinsdag 24 november 2020 @ 16:08 door Paul:
Topic verplaatst van forum "Onzin voor je leven!" naar forum "Big Brother 2021"
Op dinsdag 24 november 2020 @ 16:22 door Benny:
Topic verplaatst van forum "Big Brother 2021" naar forum "Onzin voor je leven!"
Welke relnicht-mod zou dat nou hebben gedaanquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verhip wie heeft dat dan weer gedaan
Pak hem aan Bennyquote:
Ja ik heb mij een beetje vergist in Paul.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Welke relnicht-mod zou dat nou hebben gedaan
Ik zou er niet goed tegen kunnen als we een nieuw ONZ mod krijgen, maar als dat jou keuze is.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:22 schreef Paul het volgende:
Ik test wie er tegen veranderingen kunnen
Hou eens op met drama maken heequote:Op dinsdag 24 november 2020 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb mij een beetje vergist in Paul.
Dit geloof ik nietquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou er niet goed tegen kunnen als we een nieuw ONZ mod krijgen, maar als dat jou keuze is.
quote:
De waarheit ontrafelt nu moet niet met een dquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:23 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Dit is een voltooid deelwoord. Ontrafeld dus.
quote:
Lekken van achter de schermen. Ban!quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:29 schreef Paul het volgende:
Een topicreport van iemand die wil dat het topic weer naar BB gaat
Waarheit moet met een lange aquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De waarheit ontrafelt nu moet niet met een d
quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:30 schreef Benny het volgende:
[..]
Lekken van achter de schermen. Ban!
Wat een mooie dagdroomquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:30 schreef Benny het volgende:
[..]
Lekken van achter de schermen. Ban!
Hoor net dat waarschijnlijk de regels niet worden versoepeld met de Kerst als het zo doorgaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |