Ik had het moeten weten, want ik heb die film wel gezienquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Opvallend veel mensen die dat niet blijken te weten. Voor mij is het echt Algemene Muziekkennis....![]()
![]()
Wel eens op youtube en ik heb die film over Freddy gezien. Maar dat is iets anders dan ze live meemaken in een stadiumquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij echt nog nooit iets van Queen gezien Dev?
Hoe bedoel je andere mods nemen het dan over?quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat is goed, maar andere mods nemen het dan over weetje
O dat, dat heb ik ook niet hoor echt alleen van de radio en tv.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel eens op youtube en ik heb die film over Freddy gezien. Maar dat is iets anders dan ze live meemaken in een stadium
Wat ben je toch lief vandaag @Mrsloveable is ook een RLSers hoorquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:08 schreef Paul het volgende:
>>> BB
Omdat alle users hier reallifesoapvolg-mensen zijn.
Succes met DTS @:benny !
Dankjequote:Op dinsdag 24 november 2020 16:08 schreef Paul het volgende:
>>> BB
Ik ook, heb alle BB en UTO en de bus en het gevang en alle andere RLS dingen gezien. Maar niet met dit account natuurlijkquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:08 schreef Paul het volgende:
>>> BB
@Mrsloveable zie je dat hij is blij dat hij ons zo kwijt isquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:11 schreef Paul het volgende:
[..]
@:superwormjim en ik zijn je dankbaar !!!!!
Kan toch niet, beetje onaardig van hemquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:mrsloveable zie je dat hij is blij dat hij ons zo kwijt is
quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:08 schreef Paul het volgende:
>>> BB
Ja, hij is een beetje opstandig vandaag.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan toch niet, beetje onaardig van hem
eensquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:13 schreef 5thencounter het volgende:
Nahh, BB 2021 en dan een dood topic spel hier.. doe dat nou niet
RElluhhhhhhhhquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:13 schreef 5thencounter het volgende:
Nahh, BB 2021 en dan een dood topic spel hier.. doe dat nou niet
Verhip wie heeft dat dan weer gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |