SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DTS Wordt mede mogelijk gemaakt door:
Maanvis, voor al uw DTS-OP-creaties
hoor wie bolkt daar kindren
hoor wie bolkt daar kindren
hoor wie bolkt je moeder in d'r reet
't is een modje zeker
dat een ban geeft zeker
zal eens even vragen hoe ie heet
sint bolkenklaas sint bolkenklaas breng ons in DTS een bezoek
en strooi dan wat punten
in d'een of d'andere hoek
KOEKOEKFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Freddie Mercury,quote:
Hij is geboren als Farrokh Bulsara![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Vaak valt het ook tegenquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een koe die uitgemolken is, geeft geen goede melk..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Maar wat als je een nieuwe koe gebruiktquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een koe die uitgemolken is, geeft geen goede melk..Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
A, jij bent een echte fan dusquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Freddie Mercury,
Hij is geboren als Farrokh Bulsara
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
koeien gebruik je niet, die overtuig je om hun diensten aan je te gunnenquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar wat als je een nieuwe koe gebruiktTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Is het dan echt totaal anders dan voorgaande edities???quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar wat als je een nieuwe koe gebruikt"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Afwachten hoe bb gaat verlopenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Lekker voor de rest van de dag naar Queen luisteren![]()
Ik moest serieus zoeken wie dat was. Kennelijk ben niet echt een queen fanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is nog weinig van bekend, we gaan het vanzelf wel zienquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is het dan echt totaal anders dan voorgaande edities???Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echte fan.. groot woordquote:
Het is wat je er mee doet. Ben iig een liefhebber van de muziek en weet redeljk wat van de band. Maar ik heb ze pas 1 keer live gezien. Natuurlijk was dat zonder Farrokh, want de laatste keer dat hij met Queen in NL optrad was ik 5. Ik kende ze toen nog niet maar he had nooit gemogen van mijn ouders...."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Zolang Ruud maar wint vind ik het goedquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Afwachten hoe bb gaat verlopenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Opvallend veel mensen die dat niet blijken te weten. Voor mij is het echt Algemene Muziekkennis....quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest serieus zoeken wie dat was. Kennelijk ben niet echt een queen fan![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zolang Ruud maar wint vind ik het goed![]()
Ik heb ze nog nooit gezien, maar het zal vast een mooie show zijn geweest.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Echte fan.. groot woord
Het is wat je er mee doet. Ben iig een liefhebber van de muziek en weet redeljk wat van de band. Maar ik heb ze pas 1 keer live gezien. Natuurlijk was dat zonder Farrokh, want de laatste keer dat hij met Queen in NL optrad was ik 5. Ik kende ze toen nog niet maar he had nooit gemogen van mijn ouders....![]()
ff knuffelenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Big Bolk!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Ik luister de muziek van de mensen maar heb mij nooit in een van de zangers/zangeressen verdieptquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Opvallend veel mensen die dat niet blijken te weten. Voor mij is het echt Algemene Muziekkennis....![]()
Heb jij echt nog nooit iets van Queen gezien Dev?quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gezien, maar het zal vast een mooie show zijn geweest.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ken hem prive, ( van verjaardagfeestjes bij mijn zus)quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DTS gaat verhuizen naar BB omdat hier toch allemaal reallifesoap mensen zittenquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Afwachten hoe bb gaat verlopenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
wat drinkt ie in zijn koffie en wat is zijn favoriete gebak?quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken hem prive, ( van verjaardagfeestjes bij mijn zus)Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het was een onvergetelijke ervaring. Ondanks midden Juli en een DICHT GELREDOME...quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gezien, maar het zal vast een mooie show zijn geweest.
Wat was het heet toen..."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Dit blijft mijn thuis basisquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:02 schreef Paul het volgende:
[..]
DTS gaat verhuizen naar BB omdat hier toch allemaal reallifesoap mensen zitten
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: