SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DTS Wordt mede mogelijk gemaakt door:
Maanvis, voor al uw DTS-OP-creaties
hoor wie bolkt daar kindren
hoor wie bolkt daar kindren
hoor wie bolkt je moeder in d'r reet
't is een modje zeker
dat een ban geeft zeker
zal eens even vragen hoe ie heet
sint bolkenklaas sint bolkenklaas breng ons in DTS een bezoek
en strooi dan wat punten
in d'een of d'andere hoek
KOEKOEKWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee, het enige wat ik wel eens doe als iemand nieuw binnen komt en doet alsof hij hier al vaker is geweest. Dan kijk ik wanneer die lid is gewordenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat lief weer Paul ^Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hoi allemaalFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Hela Chufiquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@chufi ga je volgende maand weer mee doen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Retweet.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:26 schreef Dotteke het volgende:
@:Chufi ga je volgende maand weer mee doen?![]()
Nee, bevalt het je zo goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom zo boos?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen nachten meer doorhalen nu?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ja ik zag het net.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:20 schreef Dotteke het volgende:
@:Jippie @:Mazaru dit al gezien
https://www.ad.nl/binnenl(...)onavaccins~a446174b/
Goedemiddag DTS !![]()
Jippiequote:Op dinsdag 24 november 2020 13:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja ik zag het net.
Goedemiddag DTS !![]()
![]()
Hey Jippiequote:Op dinsdag 24 november 2020 13:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja ik zag het net.
Goedemiddag DTS !
Dacht al wel dat je als speurneus dit zou zien![]()
Maar je weet het nooit natuurlijk, iedereen kan wel eens iets missenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toch wel. Ik vraag mij altijd af waarom mensen dat doenquote:Op dinsdag 24 november 2020 13:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog steeds ga ik te laat naar bed ..
Op een gegeven moment gaat je lijf toch naar de galemiezen lijkt mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter ga je je er iig niet van voelen..quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch wel. Ik vraag mij altijd af waarom mensen dat doen
Op een gegeven moment gaat je lijf toch naar de galemiezen lijkt mij![]()
Oh ik mis zeker genoeg, soms bewustquote:Op dinsdag 24 november 2020 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Jippie
Dacht al wel dat je als speurneus dit zou zien![]()
Maar je weet het nooit natuurlijk, iedereen kan wel eens iets missen![]()
![]()
Kan je het niet omdraaien dan?quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter ga je je er iig niet van voelen..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was gisteren wat oude berichten in mijn DM aan het opzoeken, toen zag ik dat @blackmirror op anoniem is gegaan.![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:43 schreef Jippie het volgende:
Ik was gisteren wat oude berichten in mijn DM aan het opzoeken, toen zag ik dat @:blackmirror op anoniem is gegaan.!
![]()
Jemig wat is dat toch met iedereen die op anoniem gaatquote:Op dinsdag 24 november 2020 13:43 schreef Jippie het volgende:
Ik was gisteren wat oude berichten in mijn DM aan het opzoeken, toen zag ik dat @:blackmirror op anoniem is gegaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen ideequote:Op dinsdag 24 november 2020 13:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben je dan welvaartsschroot of een afgedankt voertuig ?Het rare is dat ik nu wel weer met dat account kan posten ineens.
Niet dat ik dat doe...![]()
Ja, Danny kan het zolangzamerhand wel als feature in de opties maken.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig wat is dat toch met iedereen die op anoniem gaat
Maar hij/zij zal er wel een valide reden voor hebben gehad.![]()
Dan ben je toch ook geen kloon van gebande meer ?quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:45 schreef X-23 het volgende:
[..]
Geen ideeHet rare is dat ik nu wel weer met dat account kan posten ineens.
Niet dat ik dat doe...![]()
Zondequote:Op dinsdag 24 november 2020 13:43 schreef Jippie het volgende:
Ik was gisteren wat oude berichten in mijn DM aan het opzoeken, toen zag ik dat @:blackmirror op anoniem is gegaan.![]()
![]()
Nee, Paul praat onzin iddquote:Op dinsdag 24 november 2020 13:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan ben je toch ook geen kloon van gebande meer ?![]()
![]()
blackmirror dus weg![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja vast wel. Ik heb hier nooit gezien dat hij werd aangevallen of zo.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, Danny kan het zolangzamerhand wel als feature in de opties maken.
Maar hij/zij zal er wel een valide reden voor hebben gehad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij zal er wel een goeie reden voor hebben.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vast wel. Ik heb hier nooit gezien dat hij werd aangevallen of zo.
Misschien komt ie nog terug onder een ander account?![]()
Mijn enigste fanquote:Op dinsdag 24 november 2020 13:51 schreef X-23 het volgende:
[..]
Hij zal er wel een goeie reden voor hebben.
Misschien komt ie nog terug onder een ander account?![]()
![]()
O ja, das waarquote:![]()
Kerstvakantie
Daarnaast willen de experts van het OMT gaan onderzoeken of het verlengen van de kerstvakantie een bijdrage levert aan het verder verlagen van de besmettingen. Het sluiten van scholen is al eerder genoemd als een maatregel om besmettingen verder te verlagen, maar dat beschouwt het kabinet als het laatste redmiddel.
Een weekje vakantie extra voor alle scholieren zou dan een tussenoplossing zijn, maar of dat voldoende effect heeft, moet uit dat onderzoek blijken.![]()
Ja, hadden ze het gisteren al over. Ze worden eindelijk verstandig. De meeste klusters zitten op de scholen momenteel.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:54 schreef X-23 het volgende:
Kerstvakantie
Daarnaast willen de experts van het OMT gaan onderzoeken of het verlengen van de kerstvakantie een bijdrage levert aan het verder verlagen van de besmettingen. Het sluiten van scholen is al eerder genoemd als een maatregel om besmettingen verder te verlagen, maar dat beschouwt het kabinet als het laatste redmiddel.
Een weekje vakantie extra voor alle scholieren zou dan een tussenoplossing zijn, maar of dat voldoende effect heeft, moet uit dat onderzoek blijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt veel meer fans dan je denkt Dot, een enkele randdebiellin zal er zelfs jaloers op zijnquote:![]()
![]()
Maar is dat weekje extra voor de huidige of er pas na?quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hadden ze het gisteren al over. Ze worden eindelijk verstandig. De meeste klusters zitten op de scholen momenteel.![]()
Ik neem aan erna.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar is dat weekje extra voor de huidige of er pas na?![]()
Gaat zeker een oplossing zijn, de dip in de besmettingsgraad is volgens velen te danken aan de herfstvakantie.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:54 schreef X-23 het volgende:
Kerstvakantie
Een weekje vakantie extra voor alle scholieren zou dan een tussenoplossing zijn, maar of dat voldoende effect heeft, moet uit dat onderzoek blijken.![]()
Hey kerstnoodgangquote:
Maar dan kan je dus beter nu meteen de scholen dichtgooien?quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gaat zeker een oplossing zijn, de dip in de besmettingsgraad is volgens velen te danken aan de herfstvakantie.![]()
Wat mij betreft, een week ervoor en een week ernaquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar is dat weekje extra voor de huidige of er pas na?![]()
![]()
Ja, dat wil de politiek dus niet.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:01 schreef X-23 het volgende:
[..]
Maar dan kan je dus beter nu meteen de scholen dichtgooien?![]()
Van wat ik hoorde was het een weekje verlengen dacht dat ze dan drie weken haddenquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar is dat weekje extra voor de huidige of er pas na?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja , maar typisch ons kabinet .. afwachten en kijken wat andere landen doen ...quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:01 schreef X-23 het volgende:
[..]
Maar dan kan je dus beter nu meteen de scholen dichtgooien?![]()
Ze kunnen er wel levens mee redden.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:02 schreef chufi het volgende:
[..]
ja , maar typisch ons kabinet .. afwachten en kijken wat andere landen doen ...![]()
Mijn partner voelde zich geïnspireerd en maakte het net zo langdradig als het duo voor onsquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoe ging het met je presentatie gisteren? Bracht je een polonaise op gang ?
En ik vlieg er zo doorheen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ben trots op jequote:Op dinsdag 24 november 2020 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn partner voelde zich geïnspireerd en maakte het net zo langdradig als het duo voor ons
En ik vlieg er zo doorheen.![]()
![]()
Alweer zolang geslapen JipWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey! Ja das zeker lang geleden. Alles goed hier??quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
He Noodgang dat is een tijd geledenHeyooo Dottekequote:![]()
![]()
Hier verandert er weinig alleen de users en de scorequote:Op dinsdag 24 november 2020 14:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hey! Ja das zeker lang geleden. Alles goed hier??
[..]
Heyooo Dotteke![]()
![]()
Hoe hou je het volquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
van 5 tot 12 is een goede nachtrust , maar moet in goed ritme komen. Eigen schuld![]()
![]()
Haha had ook niet veel anders verwachtquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hier verandert er weinig alleen de users en de score![]()
![]()
En de namen van users willen nog wel eens veranderen zie ikquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hier verandert er weinig alleen de users en de score![]()
![]()
Ja, dat gaat vanzelf. Werk vanuit huis , dus kan dat ook om 3 uur 's nachts gaan doen. Alleen telefonisch contact zoeken moet ik dan latenquote:![]()
![]()
Lijkt me wel handig jaquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, dat gaat vanzelf. Werk vanuit huis , dus kan dat ook om 3 uur 's nachts gaan doen. Alleen telefonisch contact zoeken moet ik dan laten![]()
![]()
Klopt, ik zat al te denken over JippieGangquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
En de namen van users willen nog wel eens veranderen zie ik![]()
![]()
Zoveel alquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:14 schreef Paul het volgende:
[..]
740 berichten in 2 dagen hee, doe es normaal kloontje![]()
![]()
Snap ik, klinkt goedquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Klopt, ik zat al te denken over JippieGang![]()
![]()
Maar wil graag de dag afsluiten met wat nieuws op de FP en voordat je het weet is het drie uur. Gaat vanzelf wel weer over denk ik.quote:![]()
Ik lees 744 ?quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:14 schreef Paul het volgende:
[..]
740 berichten in 2 dagen hee, doe es normaal kloontje![]()
Ik ga een muur bouwenquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:16 schreef Paul het volgende:
[..]
DE SHREDDER IS TOCH ONDERWEG NAAR JE![]()
![]()
laatste bezoek: 2 seconden geleden.
aantal posts: 745 (gemiddeld 368 per dag)
Met dit tempo haal je Haags nog in![]()
![]()
Daar begin ik niet aanquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:17 schreef Nine. het volgende:
[..]
![]()
Ja en dan de zomervakantie 2 weken minderquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat mij betreft, een week ervoor en een week ernaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed planquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Tankje benzine bij je dragen, dan ontploft de shredder !![]()
![]()
Zijn er best wel een paar hier die dat hebbenquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
van 5 tot 12 is een goede nachtrust , maar moet in goed ritme komen. Eigen schuld
Ik kan dat echt nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In ongeveer 7 jaar als @Haags stopt met postenquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:17 schreef Nine. het volgende:
[..]
![]()
Ja het komt en het gaat. Zijn best leuke users bij hoorquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
En de namen van users willen nog wel eens veranderen zie ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En ook even je leven totaal opzij zetten gedurende die tijd.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:20 schreef noodgang het volgende:
In ongeveer 7 jaar als @:Haags stopt met posten![]()
Ben altijd al een avondmens geweest. Veranderde ik de hele woonkamer als mijn man op bed lagquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er best wel een paar hier die dat hebben
Ik kan dat echt niet![]()
![]()
Of alle accounts bij elkaar optellen, kom je ook al een heel eindquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:21 schreef Nine. het volgende:
[..]
En ook even je leven totaal opzij zetten gedurende die tijd.![]()
![]()
Maar die stopt toch niet.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
In ongeveer 7 jaar als @:Haags stopt met posten![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)eld-3979?utm_source=(direct)&utm_medium=webpushFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dan zou ik wel 2e staan nuquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Of alle accounts bij elkaar optellen, kom je ook al een heel eind![]()
![]()
Je wordt echt in de gaten gehouden hierquote:
EN die smorgens maar zoeken waar wat stondquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben altijd al een avondmens geweest. Veranderde ik de hele woonkamer als mijn man op bed lag
Netjes, en dat voor de dinsdag, de dag dat het vaak hoger is door het weekendquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ben er mee gestopt toen ik merkte dat mijn kinderen het toch wel irritant vondenquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN die smorgens maar zoeken waar wat stondDaarna alleen in overleg , geen verrassingen meer
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-11-2020 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 1144 / +76 / +133 / 11148 / 11878
2. FreshFruit / 862 / +62 / +83 / 4540 / 4984
3. Schakeltopia / 489 / +0 / +0 / 6653 / 6993
4. mario390 / 437 / +23 / +43 / 2310 / 2684
5. DJMO / 389 / +27 / +16 / 5022 / 5334
6. PlymouthFury / 313 / +15 / +42 / 1925 / 2062
7. Haags / 286 / +75 / +0 / 5638 / 5770
8. m1st1g / 206 / +35 / +14 / 2488 / 2604
9. Dr.Mikey / 197 / +18 / +5 / 2126 / 2253
10. Jippie / 183 / +19 / +3 / 2426 / 2560
11. kree / 160 / +0 / +0 / 1938 / 2147
12. devzero / 160 / +10 / +0 / 1229 / 1319
13. Jacquelinehasselbaink / 151 / +6 / +25 / 2541 / 2702
14. aloa / 148 / +0 / +0 / 3980 / 4086
15. ToT / 144 / +0 / +2 / 3391 / 3520
16. DerRabbit / 144 / +0 / +15 / 1283 / 1397
17. maily / 140 / +3 / +6 / 3784 / 3875
18. HiDiHo / 128 / +0 / +0 / 1120 / 1207
19. engine / 127 / +25 / +3 / 1246 / 1334
20. Maanvis / 126 / +27 / +9 / 1533 / 1626SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hoe kan dat toch ik let echt niet goed op Mijn hele naam gaat der aan ppffffquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik sta op plaats 35!quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:
Wat gaat er door je heen nu je met een aardige voorsprong de leider bent in het klassement?quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Geeft niet, alweer FIXED!quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ja kan ik wel zien Jippiequote:Op dinsdag 24 november 2020 14:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kan jij wel die twitterberichtjes hier zien Dot of heb je dat uitstaan ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weinig eigenlijkquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat gaat er door je heen nu je met een aardige voorsprong de leider bent in het klassement?
blurpTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
![]()
Misschien als je definitief de winst van ronde 35 pakt dat je dan wel even kriebels krijgtquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik denk het niet ChevyCapricequote:Op dinsdag 24 november 2020 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien als je definitief de winst van ronde 35 pakt dat je dan wel even kriebels krijgt
Het enige wat het geeft is ellende en gezeurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Krijg alleen meer en meer boter op mijn rugquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Moet ook wel met een aantal hier die lopen te sjacherijnen dat je weer gaat winnen, fuck themWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Krijg je niet een bepaalde status als je hier rondloopt als een van de kampioenenquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk het niet ChevyCaprice
Het enige wat het geeft is ellende en gezeur
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ja maar geen positievequote:Op dinsdag 24 november 2020 14:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Krijg je niet een bepaalde status als je hier rondloopt als een van de kampioenen![]()
Dat had je nu nier hoeven doenquote:
quote:Ja ik dacht even dat mijn PC weer op voor liep maar Dot was gewoon punten aan het binnenharkenquote:![]()
Had een telefoontje![]()
![]()
Soms wel iddquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk het niet ChevyCaprice
Het enige wat het geeft is ellende en gezeur![]()
![]()
Ging net zo lekkerquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Ja ik dacht even dat mijn PC weer op voor liep maar Dot was gewoon punten aan het binnenharken![]()
Had een telefoontje![]()
Dacht iedereen weggepest te hebben
Beetje drama is leuk voor de afwisseling , maar dan moet het ook over zijn na een kwartiertje . Sommigen gaan jaren terug. Ze hebben alleen niet door dat ze zo zichzelf voor schut zetten en niet Dot.quote:![]()
Krijg een in kakkertje ppfff ellende is datWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even lekker op de bank ?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:03 schreef Dotteke het volgende:
Krijg een in kakkertje ppfff ellende is dat![]()
Ik zal al dat jij er was, ben maar snel weggegaanquote:
Waarom wordt de 'voordat je reageert' gebruikt om klonen te verradenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Nee moet ff doorbijten anders slaap ik vannacht niet n dan zit ik vannacht hier FF zijn puntjes in te pikken en dat willen we niet hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
???quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:04 schreef Maanvis het volgende:
Waarom wordt de 'voordat je reageert' gebruikt om klonen te verraden![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee moet ff doorbijten anders slaap ik vannacht niet n dan zit ik vannacht hier FF zijn puntjes in te pikken en dat willen we niet he![]()
![]()
![]()
![]()
Waar heb jij het over dan?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:04 schreef Maanvis het volgende:
Waarom wordt de 'voordat je reageert' gebruikt om klonen te verradenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was vannacht ook al vroeg weer hier, helaasquote:
Maar heb alleen ff hallo gezegd en ben tv gaan kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had je gezien Dot? Vanavond documentaire waarin een vrouw vertelt dat er 30 uur nadat iemand is overleden sperma is afgenomen en ze nu 10 jaar later er zwanger door is. Vind dat mooi en creepy tegelijk..![]()
Dat de user @Mrsloveable een kloon is van @Lief?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, maar hoe wordt daar een kloon mee verraden ?![]()
![]()
Zou wel passend zijnquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat de user @:Mrsloveable een kloon is van @:Lief?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:10 schreef ToT het volgende:
Dat de user @Mrsloveable een kloon is van @:Lief @phoenyx?![]()
Ja ik las het net. dat eerste is echt wel creepy, zaad afnemen van iemand die is overleden.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:07 schreef Jippie het volgende:
Had je gezien Dot? Vanavond documentaire waarin een vrouw vertelt dat er 30 uur nadat iemand is overleden sperma is afgenomen en ze nu 10 jaar later er zwanger door is. Vind dat mooi en creepy tegelijk..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, zaad pikken van een overleden biljonair en dan na een jaar een kindsdeel opeisen voor de babyquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het net. dat eerste is echt wel creepy, zaad afnemen van iemand die is overleden.![]()
Of slaat mijn fantasie op hol![]()
![]()
Zou het?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dus bijna weekendquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Helaas nog maar dinsdagGoedemorgen!
(morgen,donderdag en vrijdag vrij)
![]()
Mensen doen veel voor geld.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, zaad pikken van een overleden biljonair en dan na een jaar een kindsdeel opeisen voor de baby![]()
Of slaat mijn fantasie op hol![]()
Denk niet dat je zo maar kan inpikken, dat moet medisch gebeurd zijn kan niet andersquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, zaad pikken van een overleden biljonair en dan na een jaar een kindsdeel opeisen voor de baby![]()
Of slaat mijn fantasie op holWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog een fan, Ships Hoe kan ik jou nu vergetenquote:![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi lieffiequote:Op dinsdag 24 november 2020 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een fan, Ships Hoe kan ik jou nu vergeten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus bijna weekend(morgen,donderdag en vrijdag vrij)
op kalkoenenjacht ?
![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Lekker even pauze?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
@:mrsloveable = @:lief
staat er in![]()
![]()
gover wat ben jij alert zeg
![]()
![]()
het werk was c.a. uurtje klaar. vanavond wel huurdersvereniging vergadering.quote:
Dus nu even lekker ontspannen![]()
Je moet wel weten waar je moet prikken inderdaadquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat je zo maar kan inpikken, dat moet medisch gebeurd zijn kan niet anders![]()
![]()
Rob!quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:21 schreef Rob het volgende:
goedmiddag MrsLoveable..
en dag allemaal ik ben weer foetsie![]()
Gelijk heb je. Huurdersvereniging vergadering? Voor je werk?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:18 schreef Rob het volgende:
[..]
het werk was c.a. uurtje klaar. vanavond wel huurdersvereniging vergadering.
Dus nu even lekker ontspannenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij bent wel van de vluggertjes hoor tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:21 schreef Rob het volgende:
goedmiddag MrsLoveable..
en dag allemaal ik ben weer foetsie
ik ben net wakkerquote:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
hoi @Liefquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
En goed ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook niet meerquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Hé ik sta niet meer in het topic pointerPaul heeft een nieuwe speeldgoedje ontdekt met die topic pointer
Kan toch nietquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet meerPaul heeft een nieuwe speeldgoedje ontdekt met die topic pointer
Ik eis dat ik er weer in kom te staan en Dottie ook
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan toch niet
Ik eis dat ik er weer in kom te staan en Dottie ook
Dit is dan weer ff minder
Het aantal coronagevallen daalt nog wel, maar de afname stagneert. Daarvoor waarschuwt het het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Dat kreeg in de afgelopen week 36.931 meldingen van positieve coronatests, ongeveer evenveel als de week ervoor. Toen meldde het instituut dat het in zeven dagen tijd 37.706 meldingen van positieve coronatests had gekregen.
Het zogeheten reproductiegetal steeg juist iets en kwam net boven de 1 uit. Het cijfer staat nu op 1,02, tegen 0,89 vorige week. Het is wel een schatting, het zit volgens het RIVM ergens tussen 0,99 en 1,05. Het getal geeft aan hoe snel het virus zich verspreidt onder de bevolking. Als het boven de 1 is, kan het virus zich steeds sneller verspreiden. Hoe lager het getal, hoe beter.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Phoenyxquote:
Het gaat helaas niet snel genoeg.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:30 schreef Dotteke het volgende:
Dit is dan weer ff minder
Het aantal coronagevallen daalt nog wel, maar de afname stagneert. Daarvoor waarschuwt het het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Dat kreeg in de afgelopen week 36.931 meldingen van positieve coronatests, ongeveer evenveel als de week ervoor. Toen meldde het instituut dat het in zeven dagen tijd 37.706 meldingen van positieve coronatests had gekregen.
Het zogeheten reproductiegetal steeg juist iets en kwam net boven de 1 uit. Het cijfer staat nu op 1,02, tegen 0,89 vorige week. Het is wel een schatting, het zit volgens het RIVM ergens tussen 0,99 en 1,05. Het getal geeft aan hoe snel het virus zich verspreidt onder de bevolking. Als het boven de 1 is, kan het virus zich steeds sneller verspreiden. Hoe lager het getal, hoe beter.![]()
Dat mag.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:31 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Moet ik het in het Chinees typen ofzo?![]()
ik heb in BB alvast een BB / BOLKTOPIQUE geopendTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nicequote:Op dinsdag 24 november 2020 15:32 schreef Maanvis het volgende:
ik heb in BB alvast een BB / BOLKTOPIQUE geopend![]()
![]()
Doe esquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:31 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Moet ik het in het Chinees typen ofzo?
男人男人男人quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
女人女人女人quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
我很好quote:
KLOON GA WEG! JE HAD ALLANG IN DE PRULLENBANK MOETEN ZITTEN, ZIEDENDd!!!11quote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
嘿,亲爱的,放轻松quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:40 schreef Paul het volgende:
[..]
KLOON GA WEG! JE HAD ALLANG IN DE PRULLENBANK MOETEN ZITTEN, ZIEDENDd!!!11Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:40 schreef Paul het volgende:
[..]
KLOON GA WEG! JE HAD ALLANG IN DE PRULLENBANK MOETEN ZITTEN, ZIEDENDd!!!11![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:40 schreef Paul het volgende:
[..]
KLOON GA WEG! JE HAD ALLANG IN DE PRULLENBANK MOETEN ZITTEN, ZIEDENDd!!!11![]()
![]()
Paul is een beetje aan het doordraaienquote:
Hey paulquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
O ga je lekkerquote:
Ga je nu x pesten paulquote:
Hey devzeootjeeequote:Op dinsdag 24 november 2020 15:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is open voor alles.
ohja, pun intendedFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Heb jij gefilmd ?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Je weet dat dat twee mannen zijn he![]()
Was mij niet eens opgevallen, scrol dat altijd snel door.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Je weet dat dat twee mannen zijn heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hello queenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kloons mogen gepest wordenquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ga je nu x pesten paulhoor je me?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Goed voorbeeld doet goed volgen. Een mod die pest?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Kloons mogen gepest wordenhoor je me?
Sinds wanneer ben je een mod, possetje?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Kloons mogen gepest wordenhoor je me?
![]()
Dotteke heeft weer wat gevonden hoor heequote:Op dinsdag 24 november 2020 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet goed volgen. Een mod die pest?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je geeft het op een presenteerblaadjequote:Op dinsdag 24 november 2020 15:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Dotteke heeft weer wat gevonden hoor hee
![]()
![]()
![]()
Lekker voor de rest van de dag naar Queen luisteren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Hey Bos, wie is FarrokhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een koe die uitgemolken is, geeft geen goede melk..quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk, Big Bolker komt 4 januari terug!
Big Brother 2021"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
hij is weder dichtquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hey bossFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Forum Opties Forumhop: Hop naar: