Snap ik, klinkt goedquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Klopt, ik zat al te denken over JippieGang
Maar wil graag de dag afsluiten met wat nieuws op de FP en voordat je het weet is het drie uur. Gaat vanzelf wel weer over denk ik.quote:
Ik lees 744 ?quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:14 schreef Paul het volgende:
[..]
740 berichten in 2 dagen hee, doe es normaal kloontje
Ik ga een muur bouwenquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:16 schreef Paul het volgende:
[..]
DE SHREDDER IS TOCH ONDERWEG NAAR JE
Daar begin ik niet aanquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:17 schreef Nine. het volgende:
[..]
laatste bezoek: 2 seconden geleden.
aantal posts: 745 (gemiddeld 368 per dag)
Met dit tempo haal je Haags nog in
Ja en dan de zomervakantie 2 weken minderquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat mij betreft, een week ervoor en een week erna
Goed planquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Tankje benzine bij je dragen, dan ontploft de shredder !
Zijn er best wel een paar hier die dat hebbenquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
van 5 tot 12 is een goede nachtrust , maar moet in goed ritme komen. Eigen schuld
In ongeveer 7 jaar als @Haags stopt met postenquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:17 schreef Nine. het volgende:
[..]
laatste bezoek: 2 seconden geleden.
aantal posts: 745 (gemiddeld 368 per dag)
Met dit tempo haal je Haags nog in
Ja het komt en het gaat. Zijn best leuke users bij hoorquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
En de namen van users willen nog wel eens veranderen zie ik
En ook even je leven totaal opzij zetten gedurende die tijd.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:20 schreef noodgang het volgende:
In ongeveer 7 jaar als @:Haags stopt met posten
Ben altijd al een avondmens geweest. Veranderde ik de hele woonkamer als mijn man op bed lagquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er best wel een paar hier die dat hebben
Ik kan dat echt niet
Of alle accounts bij elkaar optellen, kom je ook al een heel eindquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:21 schreef Nine. het volgende:
[..]
En ook even je leven totaal opzij zetten gedurende die tijd.
Maar die stopt toch niet.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
In ongeveer 7 jaar als @:Haags stopt met posten
Dan zou ik wel 2e staan nuquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Of alle accounts bij elkaar optellen, kom je ook al een heel eind
Je wordt echt in de gaten gehouden hierquote:
EN die smorgens maar zoeken waar wat stondquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben altijd al een avondmens geweest. Veranderde ik de hele woonkamer als mijn man op bed lag
Netjes, en dat voor de dinsdag, de dag dat het vaak hoger is door het weekendquote:
Ja, ben er mee gestopt toen ik merkte dat mijn kinderen het toch wel irritant vondenquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN die smorgens maar zoeken waar wat stond
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-11-2020 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Hoe kan dat toch ik let echt niet goed op Mijn hele naam gaat der aan ppffffquote:
Ik sta op plaats 35!quote:
quote:
Wat gaat er door je heen nu je met een aardige voorsprong de leider bent in het klassement?quote:
Geeft niet, alweer FIXED!quote:
Ja kan ik wel zien Jippiequote:Op dinsdag 24 november 2020 14:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kan jij wel die twitterberichtjes hier zien Dot of heb je dat uitstaan ?
Weinig eigenlijkquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat gaat er door je heen nu je met een aardige voorsprong de leider bent in het klassement?
Misschien als je definitief de winst van ronde 35 pakt dat je dan wel even kriebels krijgtquote:
Ik denk het niet ChevyCapricequote:Op dinsdag 24 november 2020 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien als je definitief de winst van ronde 35 pakt dat je dan wel even kriebels krijgt
Krijg alleen meer en meer boter op mijn rugquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Moet ook wel met een aantal hier die lopen te sjacherijnen dat je weer gaat winnen, fuck them
Krijg je niet een bepaalde status als je hier rondloopt als een van de kampioenenquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk het niet ChevyCaprice
Het enige wat het geeft is ellende en gezeur
Ja maar geen positievequote:Op dinsdag 24 november 2020 14:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Krijg je niet een bepaalde status als je hier rondloopt als een van de kampioenen
Dat had je nu nier hoeven doenquote:
quote:
Ja ik dacht even dat mijn PC weer op voor liep maar Dot was gewoon punten aan het binnenharkenquote:
Soms wel iddquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk het niet ChevyCaprice
Het enige wat het geeft is ellende en gezeur
Ging net zo lekkerquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Ja ik dacht even dat mijn PC weer op voor liep maar Dot was gewoon punten aan het binnenharken![]()
Had een telefoontje![]()
Beetje drama is leuk voor de afwisseling , maar dan moet het ook over zijn na een kwartiertje . Sommigen gaan jaren terug. Ze hebben alleen niet door dat ze zo zichzelf voor schut zetten en niet Dot.quote:
Even lekker op de bank ?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:03 schreef Dotteke het volgende:
Krijg een in kakkertje ppfff ellende is dat
Ik zal al dat jij er was, ben maar snel weggegaanquote:
Nee moet ff doorbijten anders slaap ik vannacht niet n dan zit ik vannacht hier FF zijn puntjes in te pikken en dat willen we niet hequote:
???quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:04 schreef Maanvis het volgende:
Waarom wordt de 'voordat je reageert' gebruikt om klonen te verraden
quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee moet ff doorbijten anders slaap ik vannacht niet n dan zit ik vannacht hier FF zijn puntjes in te pikken en dat willen we niet he
Waar heb jij het over dan?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:04 schreef Maanvis het volgende:
Waarom wordt de 'voordat je reageert' gebruikt om klonen te verraden
Was vannacht ook al vroeg weer hier, helaasquote:
Dat de user @Mrsloveable een kloon is van @Lief?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, maar hoe wordt daar een kloon mee verraden ?
Zou wel passend zijnquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat de user @:Mrsloveable een kloon is van @:Lief?
quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:10 schreef ToT het volgende:
Dat de user @Mrsloveable een kloon is van @:Lief @phoenyx?
Ja ik las het net. dat eerste is echt wel creepy, zaad afnemen van iemand die is overleden.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:07 schreef Jippie het volgende:
Had je gezien Dot? Vanavond documentaire waarin een vrouw vertelt dat er 30 uur nadat iemand is overleden sperma is afgenomen en ze nu 10 jaar later er zwanger door is. Vind dat mooi en creepy tegelijk..
Ja, zaad pikken van een overleden biljonair en dan na een jaar een kindsdeel opeisen voor de babyquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het net. dat eerste is echt wel creepy, zaad afnemen van iemand die is overleden.
Zou het?quote:
Dus bijna weekendquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Helaas nog maar dinsdagGoedemorgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |