Ik denk het niet ChevyCapricequote:Op dinsdag 24 november 2020 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien als je definitief de winst van ronde 35 pakt dat je dan wel even kriebels krijgt
Krijg alleen meer en meer boter op mijn rugquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Moet ook wel met een aantal hier die lopen te sjacherijnen dat je weer gaat winnen, fuck them
Krijg je niet een bepaalde status als je hier rondloopt als een van de kampioenenquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk het niet ChevyCaprice
Het enige wat het geeft is ellende en gezeur
Ja maar geen positievequote:Op dinsdag 24 november 2020 14:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Krijg je niet een bepaalde status als je hier rondloopt als een van de kampioenen
Dat had je nu nier hoeven doenquote:
quote:
Ja ik dacht even dat mijn PC weer op voor liep maar Dot was gewoon punten aan het binnenharkenquote:
Soms wel iddquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk het niet ChevyCaprice
Het enige wat het geeft is ellende en gezeur
Ging net zo lekkerquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Ja ik dacht even dat mijn PC weer op voor liep maar Dot was gewoon punten aan het binnenharken![]()
Had een telefoontje![]()
Beetje drama is leuk voor de afwisseling , maar dan moet het ook over zijn na een kwartiertje . Sommigen gaan jaren terug. Ze hebben alleen niet door dat ze zo zichzelf voor schut zetten en niet Dot.quote:
Even lekker op de bank ?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:03 schreef Dotteke het volgende:
Krijg een in kakkertje ppfff ellende is dat
Ik zal al dat jij er was, ben maar snel weggegaanquote:
Nee moet ff doorbijten anders slaap ik vannacht niet n dan zit ik vannacht hier FF zijn puntjes in te pikken en dat willen we niet hequote:
???quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:04 schreef Maanvis het volgende:
Waarom wordt de 'voordat je reageert' gebruikt om klonen te verraden
quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee moet ff doorbijten anders slaap ik vannacht niet n dan zit ik vannacht hier FF zijn puntjes in te pikken en dat willen we niet he
Waar heb jij het over dan?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:04 schreef Maanvis het volgende:
Waarom wordt de 'voordat je reageert' gebruikt om klonen te verraden
Was vannacht ook al vroeg weer hier, helaasquote:
Dat de user @Mrsloveable een kloon is van @Lief?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, maar hoe wordt daar een kloon mee verraden ?
Zou wel passend zijnquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat de user @:Mrsloveable een kloon is van @:Lief?
quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:10 schreef ToT het volgende:
Dat de user @Mrsloveable een kloon is van @:Lief @phoenyx?
Ja ik las het net. dat eerste is echt wel creepy, zaad afnemen van iemand die is overleden.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:07 schreef Jippie het volgende:
Had je gezien Dot? Vanavond documentaire waarin een vrouw vertelt dat er 30 uur nadat iemand is overleden sperma is afgenomen en ze nu 10 jaar later er zwanger door is. Vind dat mooi en creepy tegelijk..
Ja, zaad pikken van een overleden biljonair en dan na een jaar een kindsdeel opeisen voor de babyquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het net. dat eerste is echt wel creepy, zaad afnemen van iemand die is overleden.
Zou het?quote:
Dus bijna weekendquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Helaas nog maar dinsdagGoedemorgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |