EN die smorgens maar zoeken waar wat stondquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben altijd al een avondmens geweest. Veranderde ik de hele woonkamer als mijn man op bed lag
Netjes, en dat voor de dinsdag, de dag dat het vaak hoger is door het weekendquote:
Ja, ben er mee gestopt toen ik merkte dat mijn kinderen het toch wel irritant vondenquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN die smorgens maar zoeken waar wat stond
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-11-2020 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen
Hoe kan dat toch ik let echt niet goed op Mijn hele naam gaat der aan ppffffquote:
Ik sta op plaats 35!quote:
quote:
Wat gaat er door je heen nu je met een aardige voorsprong de leider bent in het klassement?quote:
Geeft niet, alweer FIXED!quote:
Ja kan ik wel zien Jippiequote:Op dinsdag 24 november 2020 14:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kan jij wel die twitterberichtjes hier zien Dot of heb je dat uitstaan ?
Weinig eigenlijkquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat gaat er door je heen nu je met een aardige voorsprong de leider bent in het klassement?
Misschien als je definitief de winst van ronde 35 pakt dat je dan wel even kriebels krijgtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |