Mensen doen veel voor geld.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, zaad pikken van een overleden biljonair en dan na een jaar een kindsdeel opeisen voor de baby![]()
Of slaat mijn fantasie op hol
Denk niet dat je zo maar kan inpikken, dat moet medisch gebeurd zijn kan niet andersquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, zaad pikken van een overleden biljonair en dan na een jaar een kindsdeel opeisen voor de baby![]()
Of slaat mijn fantasie op hol
Nog een fan, Ships Hoe kan ik jou nu vergetenquote:
Hoi lieffiequote:Op dinsdag 24 november 2020 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een fan, Ships Hoe kan ik jou nu vergeten![]()
![]()
![]()
![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus bijna weekend(morgen,donderdag en vrijdag vrij)
Lekker even pauze?quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
@:mrsloveable = @:lief
staat er in
het werk was c.a. uurtje klaar. vanavond wel huurdersvereniging vergadering.quote:
Je moet wel weten waar je moet prikken inderdaadquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat je zo maar kan inpikken, dat moet medisch gebeurd zijn kan niet anders
Rob!quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:21 schreef Rob het volgende:
goedmiddag MrsLoveable..
en dag allemaal ik ben weer foetsie
X-23quote:
Gelijk heb je. Huurdersvereniging vergadering? Voor je werk?quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:18 schreef Rob het volgende:
[..]
het werk was c.a. uurtje klaar. vanavond wel huurdersvereniging vergadering.
Dus nu even lekker ontspannen
Jij bent wel van de vluggertjes hoor tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:21 schreef Rob het volgende:
goedmiddag MrsLoveable..
en dag allemaal ik ben weer foetsie
ik ben net wakkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |