Ja ik zag het net.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:20 schreef Dotteke het volgende:
@:Jippie @:Mazaru dit al gezien
https://www.ad.nl/binnenl(...)onavaccins~a446174b/

Jippiequote:Op dinsdag 24 november 2020 13:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja ik zag het net.
Goedemiddag DTS !

Hey Jippiequote:Op dinsdag 24 november 2020 13:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja ik zag het net.
Goedemiddag DTS !

Toch wel. Ik vraag mij altijd af waarom mensen dat doenquote:Op dinsdag 24 november 2020 13:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog steeds ga ik te laat naar bed ..

Beter ga je je er iig niet van voelen..quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch wel. Ik vraag mij altijd af waarom mensen dat doen
Op een gegeven moment gaat je lijf toch naar de galemiezen lijkt mij

Oh ik mis zeker genoeg, soms bewustquote:Op dinsdag 24 november 2020 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Jippie
Dacht al wel dat je als speurneus dit zou zien![]()
Maar je weet het nooit natuurlijk, iedereen kan wel eens iets missen

Kan je het niet omdraaien dan?quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter ga je je er iig niet van voelen..

quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:43 schreef Jippie het volgende:
Ik was gisteren wat oude berichten in mijn DM aan het opzoeken, toen zag ik dat @:blackmirror op anoniem is gegaan.

Jemig wat is dat toch met iedereen die op anoniem gaatquote:Op dinsdag 24 november 2020 13:43 schreef Jippie het volgende:
Ik was gisteren wat oude berichten in mijn DM aan het opzoeken, toen zag ik dat @:blackmirror op anoniem is gegaan.

Geen ideequote:Op dinsdag 24 november 2020 13:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben je dan welvaartsschroot of een afgedankt voertuig ?

Ja, Danny kan het zolangzamerhand wel als feature in de opties maken.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig wat is dat toch met iedereen die op anoniem gaat

Dan ben je toch ook geen kloon van gebande meer ?quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:45 schreef X-23 het volgende:
[..]
Geen ideeHet rare is dat ik nu wel weer met dat account kan posten ineens.
Niet dat ik dat doe...

Zondequote:Op dinsdag 24 november 2020 13:43 schreef Jippie het volgende:

Nee, Paul praat onzin iddquote:Op dinsdag 24 november 2020 13:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan ben je toch ook geen kloon van gebande meer ?

Ja vast wel. Ik heb hier nooit gezien dat hij werd aangevallen of zo.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, Danny kan het zolangzamerhand wel als feature in de opties maken.
Maar hij/zij zal er wel een valide reden voor hebben gehad.

Hij zal er wel een goeie reden voor hebben.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vast wel. Ik heb hier nooit gezien dat hij werd aangevallen of zo.

Mijn enigste fanquote:Op dinsdag 24 november 2020 13:51 schreef X-23 het volgende:
[..]
Hij zal er wel een goeie reden voor hebben.
Misschien komt ie nog terug onder een ander account?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |