jezus wat is er gebeurdquote:
O echt Kree, wat heb je dan ?quote:
Dat is schrikken. Hopelijk niets ernstigsquote:
Wow. Sterkte manquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:37 schreef kree het volgende:
Gevallen en lelijk gewoon binnen. Maar schpuder gebroken. Ben hier sonds gosyer trouwens en net geoperereerd ben nu aan het spelen met de modfonine pijnpomp. Gvd zeg.
Jemig Kree kijk dan ook uitquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:37 schreef kree het volgende:
Gevallen en lelijk gewoon binnen. Maar schpuder gebroken. Ben hier sonds gosyer trouwens en net geoperereerd ben nu aan het spelen met de modfonine pijnpomp. Gvd zeg.
Was je te fanatiek aan het bolken dat je viel?quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:37 schreef kree het volgende:
Hoop dat het goed komt, is tenslotte muzikantquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Was je te fanatiek aan het bolken dat je viel?
Heel veel sterktequote:Op dinsdag 24 november 2020 16:37 schreef kree het volgende:
Beterschapquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:37 schreef kree het volgende:
Wauw, zoveel bloed verloren?quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:43 schreef kree het volgende:
Weet niet denk dat ze me morgen wel ontslaan al. Operaie ging goed wel maar was lastog. 3 uur geduurd en 2.5 zakken bloed. Omg zeg zo erg leek het me zelf niet nl.
Komt wel goed, en voor gitaar heb je niet eens je schouders echt nodig. Ik hoop alleen niet dat de reden van de val is wat ik denkquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop dat het goed komt, is tenslotte muzikant
Sterkte kreequote:Op dinsdag 24 november 2020 16:37 schreef kree het volgende:
Weet ik. Maar zit in ponpje enzo dus voor eenmalig zal wel meevallenquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:42 schreef Maanvis het volgende:
Beterschap kreeEn let op met die morfine, als d'r iets verslavend is... :S
Had je een slagaderlijke bloeding erbij ofzo?quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:43 schreef kree het volgende:
Weet niet denk dat ze me morgen wel ontslaan al. Operaie ging goed wel maar was lastog. 3 uur geduurd en 2.5 zakken bloed. Omg zeg zo erg leek het me zelf niet nl.
Au .... plaatje erin?quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:37 schreef kree het volgende:
De techniek is veranderd, misschien worden er nu ook echografische beelden gestreamdquote:Op dinsdag 24 november 2020 15:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is het dan echt totaal anders dan voorgaande edities???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |