Familietraditie om met meer gezinnen met kerst aan tafel te schuiven wordt gebrokenquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:51 schreef devzero het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)egen-het-coronavirus
Dat valt toch nog wel mee?
Geen idee hoe heequote:Op dinsdag 24 november 2020 16:57 schreef Nine. het volgende:
[..]
Begin je toch in BB een dts-achtig iets?
Daarom, Paul moet niet zo flauw doenquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zei alleen dat ik mij vergist had in Paul
Je kan van de onderste tree van een trap dood vallen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker, zitten er bij die lelijk vallen hoor.
Ja en van boven af kukkelen en niets hebbenquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:59 schreef X-23 het volgende:
[..]
Je kan van de onderste tree van een trap dood vallen.
Dat gebeurt hier nu ook met thanksgiving en je ziet ook allerlei creative nieuwe dingen. Bijvoorbeeld voor vrienden wat maken en dat bij hun afleveren. Dat toch iedereen een beetje voor elkaar kookt.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Familietraditie om met meer gezinnen met kerst aan tafel te schuiven wordt gebrokenmaar we bedenken wel wat
Dat ook idd.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en van boven af kukkelen en niets hebben
Dat zou raar zijn. Dat haal ik wel in een dagquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Je gaat voor de 1000 posts he in 2 dagen hee
You look good Paulquote:
CommentaarOpStreamsquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:05 schreef Jippie het volgende:
Pfffff moeten er zieltjes voor BB worden gewonnen ? Stroomt vanzelf wel vol als de streams zijn begonnen.
Zijn schouder, is vanmiddag geopereerd. Hij is thuis gevallenquote:
Ow ik dacht adt dat Paul z'n volgende projectje was, aangezien hij met phoenyx z'n eerste prille schreden in de herenliefde gezet heeft?quote:
Commentaar op streams, meestal zijnde een real live soap zoals Big Brother en Utopia 1,2,3,4,5,6quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:06 schreef X-23 het volgende:
[..]
Ik ken de afk, maar geen idee hoe en wat.
Heftig! Van de trap gelazerd?quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn schouder, is vanmiddag geopereerd. Hij is thuis gevallen
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Commentaar op streams, meestal zijnde een real live soap zoals Big Brother en Utopia 1,2,3,4,5,6
Verder heeft hij niets gezegd, operatie duurde drie uur, 2,5 zak bloed en ligt met de morfine pomp te spelenquote:
Das nog hoog!quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vandaag op -4,7 , staat er niet eens op.
Zit hier serieus te huilenquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verder heeft hij niets gezegd, operatie duurde drie uur, 2,5 zak bloed en ligt met de morfine pomp te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |