Samenvatting!quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:11 schreef Paul het volgende:
[..]
@:superwormjim en ik zijn je dankbaar !!!!!
Maar we zullen er nog wel 6 maanden over horenquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:11 schreef Mrsloveable het volgende:
We weten geen eens, hoe en waardoor hij is gevallen.. beetje raar dit weer
DTS is naar BB verhuisd Hoe heet het Benny wilde graag DTS adopteren om meer users naar het nieuwe forumgedeelte te krijgenquote:
Misschien wel maar misschien ook nietquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar we zullen er nog wel 6 maanden over horen
Wat ontzettend lief DJMOquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:12 schreef Paul het volgende:
[..]
DTS is naar BB verhuisd Hoe heet het Benny wilde graag DTS adopteren om meer users naar het nieuwe forumgedeelte te krijgen
Wat stom dan van haar dat ze het weer terug verplaatst. Ze zal die knopjes zeker nog niet doorhebbenquote:Op dinsdag 24 november 2020 16:24 schreef Benny het volgende:
Op dinsdag 24 november 2020 @ 16:08 door Paul:
Topic verplaatst van forum "Onzin voor je leven!" naar forum "Big Brother 2021"
Op dinsdag 24 november 2020 @ 16:22 door Benny:
Topic verplaatst van forum "Big Brother 2021" naar forum "Onzin voor je leven!"
Benny is een vrouw hee?quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:14 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Wat stom dan van haar dat ze het weer terug verplaatst. Ze zal die knopjes zeker nog niet doorhebben
Dat is ook weer zo, ik krijg soms het idee dat sommigen er expres naar vragenquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien wel maar misschien ook niet
En over dat andere, is ook vaak dat andere mensen er over beginnen
Sorry dat kan.ik.niet mobiel, anders had je het wel gekregen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je toch dat nummer opzicht was een linkje handig geweest.Maar ik kijk wel ff.
Thx.
Wel handig zo'n pompjequote:Op dinsdag 24 november 2020 17:16 schreef ToT het volgende:
Ah, en de morfine geeft hem typaids, zie ik!
Ow okee!quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:16 schreef maily het volgende:
[..]
Sorry dat kan.ik.niet mobiel, anders had je het wel gekregen.
PI indrukken, dan krijg de optie om link te kopieren.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:16 schreef maily het volgende:
[..]
Sorry dat kan.ik.niet mobiel, anders had je het wel gekregen.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:12 schreef Paul het volgende:
[..]
DTS is naar BB verhuisd Hoe heet het Benny wilde graag DTS adopteren om meer users naar het nieuwe forumgedeelte te krijgen
KOmt vast nog wel, hij is net geopereerd en ligt aan de morfine, is nog niet helemaal bij denk ikquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:11 schreef Mrsloveable het volgende:
We weten geen eens, hoe en waardoor hij is gevallen.. beetje raar dit weer
Doen! Zal meteen zorgen voor een positieve en ontspannen sfeer.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Mooie serie...quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij kan zo in een Doctor Who aflevering!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is PI op de mobiel Ik kan daar ook nooit linken pakken van b.v. een krant of zoquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
PI indrukken, dan krijg de optie om link te kopieren.
Dat was het zeker ja!quote:
<---quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is PI op de mobiel Ik kan daar ook nooit linken pakken van b.v. een krant of zo
Heel oud al idd.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was het zeker ja!
Met Capaldi vond ik het al wel wat minder worden, en met Jodie.....ehhhh.....dat is geen Doctor Who meer.
Al die vissertjes de kerk in met elkaar.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ettingen-24-november
Ik krijg dan alleen een kopie van de PI gekopieerd?quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Al die smilies boven in het tekstvak
Blijven ze maar mooi daar, gooien ze de boel daar maar dichtquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Al die vissertjes de kerk in met elkaar.
Ben benieuwd hoe het met die figuren uit dat tv-programma gaat.
De posticon . Dat ding wat voor je naam boven de post staat. Ingedrukt houden en dan krijg je vanzelf de optie om het linkadres te kopieren.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is PI op de mobiel Ik kan daar ook nooit linken pakken van b.v. een krant of zo
even indrukken met je vinger dan krijg je een hele lijst ook de linkquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik krijg dan alleen een kopie van de PI gekopieerd?
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Doen! Zal meteen zorgen voor een positieve en ontspannen sfeer.
Zit nu op PCquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
even indrukken met je vinger dan krijg je een hele lijst ook de link
heb net even getest
Omdat het totaal niet nodig is..quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker gedoe weer met DTS verplaatsen
Dan wil dan nietquote:
Ik vond het als kind een enge seriequote:Op dinsdag 24 november 2020 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze is trouwens ook goed!
[ afbeelding ]
Met in de hoofdrol:
[ afbeelding ]
Dat is het sowieso nietquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat het totaal niet nodig is..
Sorry liefie het was maar een grapjequote:Op dinsdag 24 november 2020 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat het totaal niet nodig is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |