Dat heb je niet bij een krant staanquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
De posticon . Dat ding wat voor je naam boven de post staat. Ingedrukt houden en dan krijg je vanzelf de optie om het linkadres te kopieren.
Tip : volwassen humor ?quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Sorry liefie het was maar een grapjemag ik grapjes maken als wij ooit verkerings krijgen
Grapjes maken mag best, maar dit was een beetje kinderachtigquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Sorry liefie het was maar een grapjemag ik grapjes maken als wij ooit verkerings krijgen
Ik zal mij toch eens nalaten kijken Natte, altijd moe is niet goedquote:
Nee, maar wel hier op FOK! bij een reactiequote:Op dinsdag 24 november 2020 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb je niet bij een krant staan
Zo rolt hij toch?quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Grapjes maken mag best, maar dit was een beetje kinderachtig
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, maar wel hier op FOK! bij een reactieen daar ging het initieel om
Haha van de oude afleveringen kan ik me er maar eentje echt herinneren, en die vond ik ook wel eng; dat Doctor Who gekidnapt werd door een ras dat de kracht van de Timelords wilde krijgen. Hun experimenten mislukten en nu kunnen ze niet meer sterven; ze worden steeds ouder en hun lichaam takelt verder af, maar ze kunnen niet dood.quote:
Jeetje Kree toch. Dat is balen zeg. Hopelijk heb je niet teveel pijn. Sterkte mateke en hou je goedquote:
Fixedquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit is volwassen humor in ONZ FOK!-wereld
Hey Praadje, wat leuk jij hierquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:34 schreef praadje het volgende:
[..]
Jeetje Kree toch. Dat is balen zeg. Hopelijk heb je niet teveel pijn. Sterkte mateke en hou je goed
Dat was hij met alle voorgaande 'verkeringen' ookquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:33 schreef Jippie het volgende:
Nou met @:MrsLoveable is hij bloedserieus
Nee, dat was maar uiterlijke schijn om zijn verdriet over MrsLoveable te verbergenquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:34 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat was hij met alle voorgaande 'verkeringen' ook
Of gewoon die kiezen laten zitten de volgende keerquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vit b en c doen wonderen , en als je te weinig direct zonlicht krijgt vit d ook.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, dat was maar uiterlijke schijn om zijn verdriet over MrsLoveable te verbergen
'Daar wordt je toch niet moe van, van een kies trekkenquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of gewoon die kiezen laten zitten de volgende keer
Kiezen ? je wordt toch niet moe van kiezen trekken, ben je met een nijptang in de weer geweestquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of gewoon die kiezen laten zitten de volgende keer
Blijkbaarquote:
Of gewoon met een schaats!quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kiezen ? je wordt toch niet moe van kiezen trekken, ben je met een nijptang in de weer geweest
Volgens mij wordt Natte al moe als hij een scheet laatquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kiezen ? je wordt toch niet moe van kiezen trekken, ben je met een nijptang in de weer geweest
Weet je dat zekerquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het is allemaal 1 grote act!quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet je dat zeker
Daar ben ik nu niet 100% zeker van
Nee, nog steeds twijfels?quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet je dat zeker
Ja dat is bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:34 schreef DJMO het volgende:
Trouwens @:Madam-april
ik ben zaterdag trouwens in Utrecht aan de wandel. Ga van Maarsseveen naar Utrecht (gebied Ruigenhoek). Woon je daar toevallig in de buurt?
steukertquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is allemaal 1 grote act!![]()
Een tijdje geleden had hij het er nog over dat hij bij iemand op schoot zat enzo.
Ik stuur je even een DMquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:42 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja dat is bij mij in de buurt
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, moest 12 jaar dood zijn voor een brug naar je genoemd kon worden.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:42 schreef Jippie het volgende:
Geen Irma Sluismaar Zeesluis Ijmuiden, hoe origineel
![]()
[ twitter ]
Nja dat is gewoon dollen.. en niet serieus natuurlijkquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is allemaal 1 grote act!![]()
Een tijdje geleden had hij het er nog over dat hij bij iemand op schoot zat enzo.
Wel van de gevolgen. Een aantal dagen om de haverklap hoofdpijn krijgen gaat er wel in hakken uiteindelijk.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
'Daar wordt je toch niet moe van, van een kies trekken
Heb jeook hechtingen
Onze liefde is serieusquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja dat is gewoon dollen.. en niet serieus natuurlijk
Hij blijft om je heen drentelen en persoonlijk vond ik jullie ook wel een leuk setje op FOK!quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet je dat zeker
Yep, beetje welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |