Omdat het totaal niet nodig is..quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker gedoe weer met DTS verplaatsen
Ik vond het als kind een enge seriequote:Op dinsdag 24 november 2020 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze is trouwens ook goed!
[ afbeelding ]
Met in de hoofdrol:
[ afbeelding ]
Dat is het sowieso nietquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat het totaal niet nodig is..
Sorry liefie het was maar een grapjequote:Op dinsdag 24 november 2020 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat het totaal niet nodig is..
Dat heb je niet bij een krant staanquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
De posticon . Dat ding wat voor je naam boven de post staat. Ingedrukt houden en dan krijg je vanzelf de optie om het linkadres te kopieren.
Tip : volwassen humor ?quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Sorry liefie het was maar een grapjemag ik grapjes maken als wij ooit verkerings krijgen
Grapjes maken mag best, maar dit was een beetje kinderachtigquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Sorry liefie het was maar een grapjemag ik grapjes maken als wij ooit verkerings krijgen
Ik zal mij toch eens nalaten kijken Natte, altijd moe is niet goedquote:
Nee, maar wel hier op FOK! bij een reactiequote:Op dinsdag 24 november 2020 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb je niet bij een krant staan
Zo rolt hij toch?quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Grapjes maken mag best, maar dit was een beetje kinderachtig
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, maar wel hier op FOK! bij een reactieen daar ging het initieel om
Haha van de oude afleveringen kan ik me er maar eentje echt herinneren, en die vond ik ook wel eng; dat Doctor Who gekidnapt werd door een ras dat de kracht van de Timelords wilde krijgen. Hun experimenten mislukten en nu kunnen ze niet meer sterven; ze worden steeds ouder en hun lichaam takelt verder af, maar ze kunnen niet dood.quote:
Jeetje Kree toch. Dat is balen zeg. Hopelijk heb je niet teveel pijn. Sterkte mateke en hou je goedquote:
Fixedquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit is volwassen humor in ONZ FOK!-wereld
Hey Praadje, wat leuk jij hierquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:34 schreef praadje het volgende:
[..]
Jeetje Kree toch. Dat is balen zeg. Hopelijk heb je niet teveel pijn. Sterkte mateke en hou je goed
Dat was hij met alle voorgaande 'verkeringen' ookquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:33 schreef Jippie het volgende:
Nou met @:MrsLoveable is hij bloedserieus
Nee, dat was maar uiterlijke schijn om zijn verdriet over MrsLoveable te verbergenquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:34 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat was hij met alle voorgaande 'verkeringen' ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |