abonnement Unibet Coolblue
pi_196195554


Uitslagen 2012 en 2016


Stand van zaken 5 november 2020


Stand van zaken 6 november 2020


Stand van zaken 7 november 2020


De plek voor verkiezingsinfo die niet specifiek bij één van de kandidaten past. Algemene info over bredere Amerikaanse politiek (aanpak Covid, supreme court, etc.) kan in POL / [AMV] Amerikaanse politiek #843 How to debate.

Livestreams

https://edition.cnn.com/specials/live-video-0
https://video.foxnews.com/v/5614615980001#sp=watch-live
quote:
Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP te zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.

ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS

Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.



Election Data Scraper met live updates.
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.html
pi_196195585
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 22:38 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Volgens mij kan je ze op de post doen of in een "drop off box" die speciaal voor ballots is bedoeld.
Maar als je m zelf in zo'n dropoff box doet (zoals in die video)...hoe weet je dan de datum?

Want ik kan me voorstellen dat het gek is als ze pas op 4 november worden opgehaald.

Maar

Als het bv wordt gedateerd dat die ballots van 3 november zijn gedateerd, dan is het weer helemaal niet gek.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_196195593
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 22:36 schreef kalinhos het volgende:

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat postal systeem ook niet helemaal begrijp. Je brengt m naar t postkantoor, daar stempelen ze m en gaat die in zo'n bak op straat, of hoe gaat die logistiek?
Als de post zulke grote hoeveelheden post moeten verwerken met dezelfde bestemming dan geven ze dat natuurlijk niet aan een postbode mee op zijn gewone ronde.
pi_196195634
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 22:44 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Als de post zulke grote hoeveelheden post moeten verwerken met dezelfde bestemming dan geven ze dat natuurlijk niet aan een postbode mee op zijn gewone ronde.
Planning zal niet veel anders zijn dan rond de kerstpiek denk ik
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_196195666
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 22:44 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Als de post zulke grote hoeveelheden post moeten verwerken met dezelfde bestemming dan geven ze dat natuurlijk niet aan een postbode mee op zijn gewone ronde.
Ja dat snap ik. Maar ik probeer serieus het logistieke proces te volgen. Stel ik gooi op 3 november zo'n ballot in die box...moet ik die van tevoren ergens dateren of?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_196195720
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 22:46 schreef zalkc het volgende:

[..]

Planning zal niet veel anders zijn dan rond de kerstpiek denk ik
Kerstpiek is toch meer uitgesmeerd en gaat niet allemaal naar 1 adres

(dan heb ik het dus even niet over de blanco biljetten die mensen thuis krijgen maar voor de verspreiding daarvan hadden ze ook veel meer tijd)

Zo'n grote stroom wil je het liefst zo vroeg mogelijk afsplitsen. Vanwege de omvang maar ook voor de veiligheid. En in sommige gevallen helaas ook om biljetten dagen, soms wekenlang te laten slingeren voor ze worden afgeleverd...
pi_196195731
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 22:48 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ja dat snap ik. Maar ik probeer serieus het logistieke proces te volgen. Stel ik gooi op 3 november zo'n ballot in die box...moet ik die van tevoren ergens dateren of?
Die boxes ben ik niet bekend mee.

Misschien worden ze geleegd in gedateerde sealbags?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 november 2020 @ 23:04:43 #8
862 Arcee
Look closer
pi_196196083
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 22:39 schreef Predator40 het volgende: [ twitter ]
ook totaal niet zorgelijk deze ontwikkeling?
pi_196196104
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 23:23 schreef Korenfok het volgende:

[..]

ook totaal niet zorgelijk deze ontwikkeling?
Wat is er zorgelijk aan?
  woensdag 11 november 2020 @ 23:34:15 #11
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_196196174
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 22:48 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ja dat snap ik. Maar ik probeer serieus het logistieke proces te volgen. Stel ik gooi op 3 november zo'n ballot in die box...moet ik die van tevoren ergens dateren of?
Ja.

Even uit mijn hoofd:

Je moet je registreren van te voren dat je via mail wil stemmen. Je geeft dan een aantal dingen door zoals naam, adres, geboortedatum enzo.
Op de ballot moet je de datum invullen dat je deze in de box stopt
Die boxen zijn gesealed en worden elke avond opgehaald en vervangen door een nieuwe box
De box wordt met seal naar het stem bureau gebracht en daar geopend onder toezicht van alle groeperingen die een persoon hebben daar en de zak in de box wordt er uit gehaald.
De zak waar de stemmen in zitten wordt gesealed.

En tijdens het stemmen wordt het nummer op de ballot vergeleken met wat is aangevraagd en verstuurd en of dit overeenkomt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  woensdag 11 november 2020 @ 23:36:02 #12
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196196185
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 23:23 schreef Korenfok het volgende:

[..]

ook totaal niet zorgelijk deze ontwikkeling?
Ach, laat ze maar lekker aan elkaars bips snuffelen in zo'n alt-rechtse echokamer. Hebben normalere mensen geen last van ze.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 11 november 2020 @ 23:38:21 #13
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_196196205
Georgia ook leuk

2 republikeinse senatoren willen dat de man die leiding heeft over de telling opstapt. En die man is een republikein. En ze willen dat omdat hij gewoon doet wat hij moet doen: rapporteren wat er geteld is.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_196196215
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 23:34 schreef wdn het volgende:

[..]

Ja.

Even uit mijn hoofd:

Je moet je registreren van te voren dat je via mail wil stemmen. Je geeft dan een aantal dingen door zoals naam, adres, geboortedatum enzo.
Op de ballot moet je de datum invullen dat je deze in de box stopt
Die boxen zijn gesealed en worden elke avond opgehaald en vervangen door een nieuwe box
De box wordt met seal naar het stem bureau gebracht en daar geopend onder toezicht van alle groeperingen die een persoon hebben daar en de zak in de box wordt er uit gehaald.
De zak waar de stemmen in zitten wordt gesealed.

En tijdens het stemmen wordt het nummer op de ballot vergeleken met wat is aangevraagd en verstuurd en of dit overeenkomt.
Oke dus om het legit te houden en die video van Trump is idd van 4 november... Dan​moet je er eigenlijk vanuit gaan dat die box niet geleegd is op 3 november​...?

Edit: kheb de factcheck gevonden. In die county werd de box om 8pm op slot gedaan, de video laat dus het ophalen van de volgende dag zien.

[ Bericht 3% gewijzigd door kalinhos op 11-11-2020 23:48:53 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 11 november 2020 @ 23:51:47 #15
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_196196288
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 23:39 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Oke dus om het legit te houden en die video van Trump is idd van 4 november... Dan​moet je er eigenlijk vanuit gaan dat die box niet geleegd is op 3 november​...?

Edit: kheb de factcheck gevonden. In die county werd de box om 8pm voor t laatst geleegd, de video laat dus alles zien van na die tijd.
Cool. linkje? :)

8pm. Dat zou betekenen dat de datum op de ballot niet van belang is.
Want na 8pm zou je de 3rd op de ballot staan maar die wordt dan pas de volgende dag opgehaald.
Geen idee trouwens of het in elke staat zo is trouwens.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_196196321
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 23:51 schreef wdn het volgende:

[..]

Cool. linkje? :)

8pm. Dat zou betekenen dat de datum op de ballot niet van belang is.
Want na 8pm zou je de 3rd op de ballot staan maar die wordt dan pas de volgende dag opgehaald.
Geen idee trouwens of het in elke staat zo is trouwens.
twitter
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 11 november 2020 @ 23:58:13 #17
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_196196327
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 23:56 schreef kalinhos het volgende:

[..]

[ twitter ]
Hmm ze worden dus niet dagelijks opgehaald
Dat vind ik dan wel gevaarlijk als die dingen buiten blijven staan :P
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_196196336
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 23:51 schreef wdn het volgende:

[..]

Cool. linkje? :)

8pm. Dat zou betekenen dat de datum op de ballot niet van belang is.
Want na 8pm zou je de 3rd op de ballot staan maar die wordt dan pas de volgende dag opgehaald.
Geen idee trouwens of het in elke staat zo is trouwens.
Nee, is in elke staat anders. Sommige staten mogen ze die stemmen al tellen zodra ze binnenkomen,andere niet. In sommige staten moeten deze stemmen voor een bepaalde datum/tijdstip binnen zijn, in andere staten is datum van poststempel weer bepalend.

https://en.m.wikipedia.or(...)in_the_United_States

Interessant artikel, ook betreffende fraudegevallen (493 in periode 2000 - 2012)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 november 2020 @ 00:38:30 #19
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196196558
twitter


"Is this wat our country has come to?"

Jezus man, dit komt door je EIGEN beleid ..... 70% van die mail-in ballots waren voor Biden, dus wat zeur je in godsnaam. Als je gelooft dat er vals is gespeeld moet je die ook maar mee laten tellen, Biden is vast voor _O-
  donderdag 12 november 2020 @ 00:39:32 #20
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_196196564
Die kerel op CNN nu. Wolf Blitzer(?)
is een irritant figuur. Hij stelt vragen waar hij zelf het antwoord op geeft tijdens het vragen.
en vraagt ook dingen aan personen waarvan je vooraf al kunt bedenken dat hij nooit een antwoord kan krijgen

Zo net bij de verantwoordelijke man voor Georgia. Is een republikein en dan vragen "waarom heeft Trump nog niet Biden gebeld". Vraag dat maar aan Trump :P
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_196197053
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196197126
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196197134
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196197220
Ron Johnson doet ook maar eens een oproep. Ze hadden toch al bewijs :?

twitter


Hoe zit het dan met het bewijs dat Hannity zou hebben?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196197968
Vannacht nog weer een batch in Arizona van een kleine 13K stemmen, Biden 45.4% / 54.6% Trump dus dat lijkt nu wel definitief voorbij voor Trump.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196198879
quote:
Misschien is het gewijzigd maar ik zie 50%/50% staan?
en geen 8000 grens?
https://secure.winred.com/djt/election-defense-fund

quote:
Contributions to Donald J. Trump for President, Inc. (“DJTFP”) are not tax deductible for federal income tax purposes. Funds received in response to this solicitation will be subject to federal source and amount limitations. Contributions from corporations, labor unions, federal contractors, and foreign nationals are prohibited.

By donating through this page, you agree that your contribution to DJTFP will be allocated as follows (Multicandidate PAC amounts in parentheses):

50% of each contribution, up to a maximum of $2,800 ($5,000), to be designated toward DJTFP’s 2020 general election account for general election debt retirement until such debt is retired. 50% of each contribution, up to a maximum of $2,800 ($5,000), to be designated toward DJTFP’s Recount Account. Any amount that exceeds the applicable contribution limit for 2020 general election debt retirement, including any amounts donated to DJTFP after such debt has been retired, will be designated in full toward DJFTP’s Recount Account, up to a maximum of $2,800 ($5,000).

Donations to DJTFP’s Recount Account will be used solely in connection with any post-election recounts and election contests and not for the purpose of influencing any federal election.

Federal law requires us to use our best efforts to collect and report the name, address, occupation, and employer of individuals whose contribution exceeds $200 in an election cycle.

To contribute by mail, please send a personal check made payable to “Donald J. Trump for President, Inc.“ to:

Donald J. Trump for President, Inc.

725 Fifth Avenue

New York, NY 10022

Please provide your full name, mailing address, email address, occupation, and employer with your mailed contribution.

By providing your phone number, you are consenting to receive calls and recurring SMS/MMS messages, including autodialed and automated calls and texts, to that number from Donald J. Trump for President, Inc. Msg&data rates may apply. Terms & conditions/privacy policy apply http://88022-info.com/.

Contributions to WinRed are not deductible as charitable donations for federal income tax purposes.

Contribution rules

I am a U.S. citizen or lawfully admitted permanent resident (i.e., green card holder).
This contribution is made from my own funds, and funds are not being provided to me by another person or entity for the purpose of making this contribution.
I am making this contribution with my own personal credit card and not with a corporate or business credit card or a card issued to another person.
I am at least eighteen years old. I am not, nor am I making this contribution on behalf of, a corporation, labor organization, national bank, foreign national without a green card, a federal contractor, or any other federally impermissible source.
pi_196198918
quote:
Verrassend dat zo'n, naar eigen zeggen, stervensrijke man, zoveel hulp nodig heeft. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 12 november 2020 @ 09:26:26 #28
8369 speknek
Another day another slay
pi_196198951
twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_196198952
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2020 09:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Verrassend dat zo'n, naar eigen zeggen, stervensrijke man, zoveel hulp nodig heeft. :')
is dit het niveau? Denk eens na man
Omdat je geld hebt moet je alles maar alleen bekostigen zeker.
pi_196199092
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 09:26 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Ik vind berichten uit april dat ivanka er in zit, daarna berichten dat dat niet zo zou zijn. Heb je een bron wat op dit moment de officiele leden zijn? Ik vind het niet atm

[ Bericht 1% gewijzigd door 4moreyears op 12-11-2020 09:58:20 ]
  donderdag 12 november 2020 @ 09:58:55 #31
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196199523
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 09:34 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Ik vind berichten uit april dat ivanka er in zit, daarna berichten dat dat niet zo zou zijn. Heb je een link die bewijst wat op dit moment de officiele leden zijn? Ik vind het niet atm
Het gaat niet om op dit moment, maar om het moment van in actie treden. Volgens Trump is corona toch al voorbij, het lijkt me dat die council van hem ondertussen al ontbonden is.
  donderdag 12 november 2020 @ 10:05:05 #32
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196199621
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 09:26 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

is dit het niveau? Denk eens na man
Omdat je geld hebt moet je alles maar alleen bekostigen zeker.
Nee hoor, maar gewoon een beetje eerlijk en transparant is best fijn.

Zoals "geen salaris" (400.000$ per jaar) lopen blèren, maar dat via de achterzak honderdvoudig compenseren met "Mar-a-Lago" tripjes. Oplichterspraktijken dus.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 november 2020 @ 10:10:28 #33
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196199708
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 09:58 schreef VoMy het volgende:

[..]

Het gaat niet om op dit moment, maar om het moment van in actie treden. Volgens Trump is corona toch al voorbij, het lijkt me dat die council van hem ondertussen al ontbonden is.
Alsof het ook maar een geheim is dat Trump gewoon zijn eigen poppetjes en fotomodelletjes zet op belangrijke plekken. Die luisteren gewoon naar Trump en niet andersom. Iedereen die dat nog niet wil zien zal het hierna ook niet willen zien, dus ik zou het niet eens proberen :P
pi_196199712
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 10:05 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nee hoor, maar gewoon een beetje eerlijk en transparant is best fijn.

Zoals "geen salaris" (400.000$ per jaar) lopen blèren, maar dat via de achterzak honderdvoudig compenseren met "Mar-a-Lago" tripjes. Oplichterspraktijken dus.
volgens mij krijgen nog heel wat ondernemers geld van meneer Trump in Atlantic City.
hij is gewoon een grote oplichter.

ook met die aandelen die toen zijn uitgegeven

https://www.nytimes.com/2(...)p-atlantic-city.html

https://eu.usatoday.com/s(...)-heres-how/86058802/

[ Bericht 9% gewijzigd door Predator40 op 12-11-2020 10:22:01 ]
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196199851
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 10:05 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nee hoor, maar gewoon een beetje eerlijk en transparant is best fijn.

Zoals "geen salaris" (400.000$ per jaar) lopen blèren, maar dat via de achterzak honderdvoudig compenseren met "Mar-a-Lago" tripjes. Oplichterspraktijken dus.
4 jaar lang stront gooien en het is allemaal niet blijven plakken, die man is clean
pi_196199901
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 10:21 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

4 jaar lang stront gooien en het is allemaal niet blijven plakken, die man is clean
hij kwam al vol met stront binnen
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 november 2020 @ 10:28:53 #37
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196199942
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 10:25 schreef Predator40 het volgende:

[..]

hij kwam al vol met stront binnen
_O-

Geniale reactie.
pi_196199959
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 10:21 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

4 jaar lang stront gooien en het is allemaal niet blijven plakken, die man is clean
Trump heeft de wet overtreden in het Trump Oekraïne schandaal. De enige reden dat hij toen niet is afgezet is vanwege politieke redenen. De Republikeinse meerderheid in de senaat ging niet akkoord om hun achterban tevreden te houden.

Van wie ben jij de kloon?
  donderdag 12 november 2020 @ 10:39:27 #39
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196200081
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 10:21 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

4 jaar lang stront gooien en het is allemaal niet blijven plakken, die man is clean
Waarom kun je niet inhoudelijk reageren op wat je quote? Zeg dan niks.
  donderdag 12 november 2020 @ 10:39:33 #40
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196200083
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 10:21 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

4 jaar lang stront gooien en het is allemaal niet blijven plakken, die man is clean
Ik kijk naar de feiten, niet naar de marketing. En de feiten, afkomstig van de "Government Accountability Office" vertellen ons dat de tripjes naar Mar-A-Lago ongeveer 3.4 miljoen dollar per stuk kosten. Dat daarnaast Mar-A-Lago zo ongeveer 60.000 dollar in rekening heeft gebracht voor het onderbrengen van beveiligers.

Jij kunt het clean noemen dat de eigenaar van een bedrijf als politicus zijn eigen bedrijven bevooroordeeld, sommigen van ons noemen dat iets anders.
pi_196200248
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 10:39 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik kijk naar de feiten, niet naar de marketing. En de feiten, afkomstig van de "Government Accountability Office" vertellen ons dat de tripjes naar Mar-A-Lago ongeveer 3.4 miljoen dollar per stuk kosten. Dat daarnaast Mar-A-Lago zo ongeveer 60.000 dollar in rekening heeft gebracht voor het onderbrengen van beveiligers.

Jij kunt het clean noemen dat de eigenaar van een bedrijf als politicus zijn eigen bedrijven bevooroordeeld, sommigen van ons noemen dat iets anders.
Sowieso, dat corruptie niet per se strafbaar is, betekent niet dat het geen corruptie is. Handel met voorkennis vanuit het congres is ook al zoiets. Ja het kon juridisch door de beugel, maar je kunt toch niet met droge ogen beweren dat dat geen corruptie is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 12 november 2020 @ 10:59:29 #42
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_196200401
quote:
Bizar. Pure diefstal. Misbruik maken van je achterban.

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_196200453
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 10:59 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Bizar. Pure diefstal. Misbruik maken van je achterban.

ach dit een rally.......moet je je niet teveel van aantrekken van wat daar allemaal gezegd word.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  donderdag 12 november 2020 @ 11:04:27 #44
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_196200463
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 11:03 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ach dit een rally.......moet je je niet teveel van aantrekken van wat daar allemaal gezegd word.
Gelukkig, nog 2 maanden, dan hoeven we helemaal niets meer van wat hij zegt aan te trekken
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  donderdag 12 november 2020 @ 12:01:13 #45
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_196201387
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 10:29 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Trump heeft de wet overtreden in het Trump Oekraïne schandaal. De enige reden dat hij toen niet is afgezet is vanwege politieke redenen. De Republikeinse meerderheid in de senaat ging niet akkoord om hun achterban tevreden te houden.

Van wie ben jij de kloon?
Dit klopt niet.

De twee impeachment artikelen die de Democrats hebben ingediend, machtsmisbruik en obstructie van het Congres zijn geen schending van de Amerikaanse strafwet, omdat simpelweg deze "high crimes and misdemeanors" niet in de US Criminal Code voorkomen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_196201701
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:01 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit klopt niet.

De twee impeachment artikelen die de Democrats hebben ingediend, machtsmisbruik en obstructie van het Congres zijn geen schending van de Amerikaanse strafwet, omdat simpelweg deze "high crimes and misdemeanors" niet in de US Criminal Code voorkomen.
Wat heeft de strafwet ermee te maken? Zijn daden zijn ongrondwettelijk en hadden daarom moeten leiden tot een impeachment. Dat dit niet gelukt is heeft alleen politieke redenen.
  donderdag 12 november 2020 @ 12:31:28 #47
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_196202047
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:15 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Wat heeft de strafwet ermee te maken? Zijn daden zijn ongrondwettelijk en hadden daarom moeten leiden tot een impeachment. Dat dit niet gelukt is heeft alleen politieke redenen.
Dit klopt al helemaal niet, want de House of Representatives heeft alleen de bevoegdheid om formele aanklachten in te dienen. Het is daarna aan de Senaat om de aanklachten te berechten. En de uitkomst van deze berechting lijkt me bekend.
Nu je toch over de Grondwet begint wil ik hieraan toevoegen dat in Article II § 4 staat: "The President, Vice President and all civil officers of the United States, shall be removed from office on impeachment for, and conviction of, treason, bribery, or other high crimes and misdemeanors."

De implicatie van deze zin is dat impeachment wordt behandeld als een strafbaar feit. Ergo afzetting vereist dat een strafbaar feit is gepleegd. Machtsmisbruik en obstructie van het Congres komen beiden niet voor in de US Criminal Code.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_196202474
https://www.washingtonpos(...)am-line-his-pockets/

Ondertussen gaat het gros van het geld natuurlijk helemaal niet naar de recount-fondsen, maar gewoon in de pocket van Trump. Zijn laatste con voor hij vertrekt :{

quote:
Sixty percent of the contribution, up to $5,000, goes to "Save America," Trump's newly created leadership PAC. And 40 percent of the contribution up to $35,500, goes to the Republican National Committee's operating account, its political (not legal) fund.

Only after reaching the first maximum would a single penny go to Trump's "Recount Account," and only after reaching the second maximum would a penny go to the RNC's legal account.
quote:
Rather, it will be used to extend Trump's influence over the RNC during the Biden presidency and to build up his leadership PAC, which amounts to a "slush fund" for Trump's personal use. "There is no limit to how much Donald Trump can pay himself or any member of his family under 'Save America,'" Ryan notes.

Earlier versions of the "election defense fund" email solicitations indicated the funds were to be used to retire Trump's campaign debt. "Presumably he raised enough to retire that debt," says Ryan, "and he's building this new slush fund."
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_196202495
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:52 schreef Knipoogje het volgende:
https://www.washingtonpos(...)am-line-his-pockets/

Ondertussen gaat het gros van het geld natuurlijk helemaal niet naar de recount-fondsen, maar gewoon in de pocket van Trump. Zijn laatste con voor hij vertrekt :{
[..]

[..]

Als je daar intrapt dan verdien je het ook bijna om gescammed te worden ;)
pi_196202529
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196202628
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:54 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Als je daar intrapt dan verdien je het ook bijna om gescammed te worden ;)
het is wel WEER een vuile naaistreek natuurlijk, grote kans dat hij daarom ook niet toegeeft
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196202790
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:31 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit klopt al helemaal niet, want de House of Representatives heeft alleen de bevoegdheid om formele aanklachten in te dienen. Het is daarna aan de Senaat om de aanklachten te berechten. En de uitkomst van deze berechting lijkt me bekend.
Nu je toch over de Grondwet begint wil ik hieraan toevoegen dat in Article II § 4 staat: "The President, Vice President and all civil officers of the United States, shall be removed from office on impeachment for, and conviction of, treason, bribery, or other high crimes and misdemeanors."

De implicatie van deze zin is dat impeachment wordt behandeld als een strafbaar feit. Ergo afzetting vereist dat een strafbaar feit is gepleegd. Machtsmisbruik en obstructie van het Congres komen beiden niet voor in de US Criminal Code.
Geen zin om dit uit te zoeken, dus ik neem aan dat het klopt.
Doet niets af aan het feit dat het smerig was en strafbaar zou moeten zijn. Vervelend dat het blijkbaar tot nu toe niet nodig was om dit soort gedrag expliciet strafbaar te maken.

Gelukkig zijn er best veel mensen die een eigen moreel en ethisch kompas hebben en geen wetboek nodig hebben om te weten wanneer iemand een smerig spelletje speelt. Bij Trump is de wijzer van dat kompas al decennia zoek.
  Moderator donderdag 12 november 2020 @ 13:22:05 #53
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196202915
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 13:12 schreef RRD_kiter het volgende:

[..]

Geen zin om dit uit te zoeken, dus ik neem aan dat het klopt.
Doet niets af aan het feit dat het smerig was en strafbaar zou moeten zijn. Vervelend dat het blijkbaar tot nu toe niet nodig was om dit soort gedrag expliciet strafbaar te maken.

Gelukkig zijn er best veel mensen die een eigen moreel en ethisch kompas hebben en geen wetboek nodig hebben om te weten wanneer iemand een smerig spelletje speelt. Bij Trump is de wijzer van dat kompas al decennia zoek.
Het klopt deels. Het deel wat niet klopt is dat het Huis geen criminele aanleiding of strafbaar feit hoeft te hebben om impeachment op te starten. Het deel high crimes and misdemeanors dekt zo'n beetje alles, simpel gezegd kunnen ze impeachment starten om de President een hufter is. Dat je daar de Senaat niet voor meekreegt is een ander verhaal.

Clintons impeachment draaide om het feiten dat hij gelogen zou hebben over sex met een stagiaire, dat is geen strafbaar feit.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 12 november 2020 @ 13:52:22 #54
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196203503
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 09:58 schreef VoMy het volgende:

[..]

Het gaat niet om op dit moment, maar om het moment van in actie treden. Volgens Trump is corona toch al voorbij, het lijkt me dat die council van hem ondertussen al ontbonden is.
Wat hebben ze uberhaupt bereikt al die tijd? :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 12 november 2020 @ 13:54:26 #55
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196203555
quote:
het is gewoon te triest voor woorden dat je daarvoor gaat schooien bij je kiezertjes. Grifters gonna grift.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_196203882
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 13:22 schreef Tijger_m het volgende:
Clintons impeachment draaide om het feiten dat hij gelogen zou hebben over sex met een stagiaire, dat is geen strafbaar feit.
Dat draaide om meineed en obstructie van de rechtsgang wat natuurlijk wel degelijk stafbare zaken kunnen zijn, hoewel dat in deze zaak niet helemaal helder is zoals ik het begrijp. Niet dat dit verder veel uit maakt, want je punt klopt imo wel.

In dit kader is de impeachment van Andrew Johnson wel interessant, waar de aanklacht simpelweg luidde "high crimes and misdemeanors", waar dan weer 11 artikelen onder geschaard werden die niet allemaal verwezen naar bestaande wetgeving. Er is toen maar gestemd over 3 van die artikelen in de Senaat (deze 3 verwezen overigens wel naar wetgeving wat later weer ongeldig werd verklaard door het hooggerechtshof) en toen vonden ze het wel leuk geweest en werd de sessie gestaakt, waar tegenwoordig de Senaat in principe altijd "in session" is.

Of voor lagere ambten het uit het ambt zetten vanwege dronkenschap enzo, wat geen strafbaar feit an sich is natuurlijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door SnertMetChoco op 12-11-2020 14:23:10 ]
pi_196204178
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2020 13:54 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

het is gewoon te triest voor woorden dat je daarvoor gaat schooien bij je kiezertjes. Grifters gonna grift.
De geldkraan is dichtgedraaid. De grote donors zijn klaar met Trump, dus hij moet wel. Hij heeft zijn ding gedaan als usefukl idiot en nu moet ie wieberen. Dat zie je ook akelig nauwkeurig terug in de weken voor de verkiezingen toen hij overal moest bailen qua ads vanwege geen geld. De donoren hadden wél veel geld over voor de SCOTUS nominatie, maar niet meer voor Trump.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_196204293
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:16 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dat draaide om meineed en obstructie van de rechtsgang wat natuurlijk wel degelijk stafbare zaken kunnen zijn, hoewel dat in deze zaak niet helemaal helder is zoals ik het begrijp. Niet dat dit verder veel uit maakt, want je punt klopt imo wel.

In dit kader is de impeachment van Andrew Johnson wel interessant, waar de aanklacht simpelweg luidde "high crimes and misdemeanors", waar dan weer 11 artikelen onder geschaard werden die niet allemaal verwezen naar bestaande wetgeving. Er is toen maar gestemd over 3 van die artikelen in de Senaat (deze 3 verwezen overigens wel naar wetgeving wat later weer ongeldig werd verklaard door het hooggerechtshof) en toen vonden ze het wel leuk geweest en werd de sessie gestaakt, waar tegenwoordig de Senaat in principe altijd "in session" is.

Of voor lagere ambten het uit het ambt zetten vanwege dronkenschap enzo, wat geen strafbaar feit an sich is natuurlijk.
Het grote verschil is dat het uit het ambt zetten van een president helemaal niet bedoeld is om hem te straffen maar om het systeem te beschermen. Dit artikel legt het wel duidelijk uit met daarin:

quote:
Abusing power to keep power

In Federalist 65, Alexander Hamilton argues that impeachment concerns abuses primarily “political” in nature. It’s easy to read that as a tautology: Of course a politician’s offenses will be political in nature. A clearer way to put his point is that impeachable offenses are those that endanger the political system itself.

The point of impeachment isn’t to punish the president but to protect the political system. Offenses that endanger the system — that undermine elections, that corrupt the functions of government, that break constitutional boundaries — cannot be left to elections because they warp elections.

That is, of course, what we are seeing today. Donald Trump’s plan was explicitly to force a statement from the president of Ukraine saying that his political rival Joe Biden was under investigation for corruption. If the scheme had worked — and it nearly did — the election itself would have been compromised. When Black spoke of offenses that “so seriously threaten the order of political society as to make pestilent and dangerous the continuance in power of their perpetrator,” this is the kind of offense he described: an act that forces us to doubt the nature of elections so long as the perpetrator is a participant.

This is why abuse of power is precisely the kind of offense that counts as a high crime and misdemeanor, whether or not the abuse in question is criminal: There is nothing more corrosive to systems of government than permitting officials to abuse power in order to amass power. When that is permitted, systems quickly crumble into autocracy.

The Founders saw that clearly. Will we?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196204403
quote:
6s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:39 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Het grote verschil is dat het uit het ambt zetten van een president helemaal niet bedoeld is om hem te straffen maar om het systeem te beschermen. Dit artikel legt het wel duidelijk uit met daarin:
[..]

Ja, uiteraard.
pi_196204408


[ Bericht 100% gewijzigd door SnertMetChoco op 12-11-2020 14:45:39 ]
pi_196204754
Wat zijn nou eigenlijk de kansen dat Trump dit nog omgekeerd krijgt? Ze lijken er vol voor te gaan met steun van de overgrote meerderheid van de Republikeinse partij ook nog eens.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 12 november 2020 @ 15:05:54 #62
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196204797
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 15:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat zijn nou eigenlijk de kansen dat Trump dit nog omgekeerd krijgt? Ze lijken er vol voor te gaan met steun van de overgrote meerderheid van de Republikeinse partij ook nog eens.
Miniem tot non-existent.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_196205039
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 15:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat zijn nou eigenlijk de kansen dat Trump dit nog omgekeerd krijgt? Ze lijken er vol voor te gaan met steun van de overgrote meerderheid van de Republikeinse partij ook nog eens.
De republikeinse partij heeft al vier jaar lang laten blijken dat het aan de macht blijven belangrijker voor ze is dan het volgen van de 'rule of law'. Ze hebben de aanhang van Trump hard nodig (voor de run-off van de nog twee te verdelen senaatszetels in Georgia) in januari om de meerderheid in de Senaat te behouden.

De kans dat Trump alsnog verkozen wordt is nul komma nul. Zelfs Karl Rove laat dat weten in een op-ed in de WSJ:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 12 november 2020 @ 15:31:31 #64
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_196205387
quote:
6s.gif Op donderdag 12 november 2020 15:18 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

De republikeinse partij heeft al vier jaar lang laten blijken dat het aan de macht blijven belangrijker voor ze is dan het volgen van de 'rule of law'. Ze hebben de aanhang van Trump hard nodig (voor de run-off van de nog twee te verdelen senaatszetels in Georgia) in januari om de meerderheid in de Senaat te behouden.

De kans dat Trump alsnog verkozen wordt is nul komma nul. Zelfs Karl Rove laat dat weten in een op-ed in de WSJ:
Ik denk dat Rove hier ook weer (al dan niet bewust) het punt mist. De kans dat Trump de uitslag van 3 november alsnog in zijn voordeel kan keren is inderdaad nul. Maar daar gaat het niet meer om. De republikeinen proberen om de uitslag van de verkiezingen in zijn geheel naar de prullenbak te verwijzen, door twijfel te blijven zaaien over de rechtmatigheid van de verkiezingen, en op die manier het aanwijzen van de kiesmannen in december te beïnvloeden.
Never explain, never apologize.
pi_196205588
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 15:31 schreef Lurf het volgende:

[..]

Ik denk dat Rove hier ook weer (al dan niet bewust) het punt mist. De kans dat Trump de uitslag van 3 november alsnog in zijn voordeel kan keren is inderdaad nul. Maar daar gaat het niet meer om. De republikeinen proberen om de uitslag van de verkiezingen in zijn geheel naar de prullenbak te verwijzen, door twijfel te blijven zaaien over de rechtmatigheid van de verkiezingen, en op die manier het aanwijzen van de kiesmannen in december te beïnvloeden.
Mwah van wat ik er tot nu toe over gelezen heb is de kans dat dit scenario werkelijkheid wordt ook niet zo groot.

Een voorbeeld:

Could Republicans ignore the popular vote and choose their own pro-Trump electors?

Reports suggest strategy to bypass results in key states under discussion, but legal experts say such an effort is likely to fail
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 12 november 2020 @ 15:46:58 #66
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196205670
Hun (grond)wet en de opzet van de verkiezingen daar zijn juist ontworpen met bescherming tegen dictator-wannabe's zoals Trump in gedachten.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 12 november 2020 @ 16:05:43 #67
8369 speknek
Another day another slay
pi_196206105
8)7


Increase your impact by 1000% Offer!!

Belachelijke scam die al jaren bezig is om kwetsbare mensen een poot uit te draaien.
Ik heb het gevoel dat de helft van zijn stemvolk in een sunk cost fallacy vastzit.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 12 november 2020 @ 16:28:55 #68
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_196206594
Eigenlijk kun je van Trump vanalles zeggen, maar hij heeft bij mij wel interesse in de Amerikaanse politiek aangewakkerd. Had ik nooit zo. Dat moet ik hem wel nageven.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_196206626
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 16:28 schreef Quotidien het volgende:
Eigenlijk kun je van Trump vanalles zeggen, maar hij heeft bij mij wel interesse in de Amerikaanse politiek aangewakkerd. Had ik nooit zo. Dat moet ik hem wel nageven.
Ik vind al die mensen die door Trump plots interesse hebben in de Amerikaanse politiek niet per definitie een waardevolle toevoeging. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196206658
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 15:46 schreef Perrin het volgende:
Hun (grond)wet en de opzet van de verkiezingen daar zijn juist ontworpen met bescherming tegen dictator-wannabe's zoals Trump in gedachten.
Ik was daar altijd van overtuigd. Maar de manier waarop Trump dmv presidentieel decreten zijn eigen wil overal door duwde, en nu ook op slinkse wijze de verkiezingen aan het ondermijnen is, maken mij er een stuk minder gerust op.
Alpha kenny one
  donderdag 12 november 2020 @ 16:32:45 #71
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_196206672
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 16:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik vind al die mensen die door Trump plots interesse hebben in de Amerikaanse politiek niet per definitie een waardevolle toevoeging. :P
Oh zo, nou dan stop ik maar met CNN lezen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  donderdag 12 november 2020 @ 16:50:49 #72
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_196206958
Wanneer komt die 'schokkende' speech van de advocaten van Trump over bewijs van fraude vandaag?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 12 november 2020 @ 16:54:14 #73
104963 ETA
European Travel Author
pi_196207020
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2020 16:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wanneer komt die 'schokkende' speech van de advocaten van Trump over bewijs van fraude vandaag?
Sorry, vrachtwagen was nog mest aan het uitladen, dus de parkeerplaats was niet vrij voor de persconferentie.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_196207256
Persconferentie van speaker Nancy Pelosi en senator Chuck Schumer waarin zij reageren op de weigering van Trump en Republikeinse senatoren om de verkiezingsnederlaag toe te geven en wijzen op de gevolgen van hun houding:

pi_196207373
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2020 16:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wanneer komt die 'schokkende' speech van de advocaten van Trump over bewijs van fraude vandaag?
Dezelfde advocaten die inmiddels al 14 zaken hebben verloren ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  donderdag 12 november 2020 @ 17:11:52 #76
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_196207410
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 17:10 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Dezelfde advocaten die inmiddels al 14 zaken hebben verloren ?
Ongetwijfeld maar die Rudy zei dat ze vandaag bewijs zouden presenteren en vraag me af hoelaat :P Zijn tweet klonk als of het vandaag allemaal glashelder zou worden dat er gefraudeerd is :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 12 november 2020 @ 17:29:00 #78
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_196207729
Is die recount nou al bezig in Georgia? Als ze dat voor de 20e gedaan willen hebben moeten ze opschieten of niet?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_196207916
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2020 17:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Is die recount nou al bezig in Georgia? Als ze dat voor de 20e gedaan willen hebben moeten ze opschieten of niet?
Ze zeggen dat het een hele klus wordt maar dat het zou moeten lukken. En dan kan daarna nog worden gevraagd om een automatische hertelling. Wat een land 😂
pi_196208042
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 16:05 schreef speknek het volgende:
8)7


Increase your impact by 1000% Offer!!

Belachelijke scam die al jaren bezig is om kwetsbare mensen een poot uit te draaien.
Ik heb het gevoel dat de helft van zijn stemvolk in een sunk cost fallacy vastzit.
Suffe vraag, maar wat zijn ‘simps’? De batterij van mijn telefoon is bijna leeg, dus ik na werken wel dat filmpje bekijken. :')
ROBODEMONS..................|:(
pi_196208134
quote:
11s.gif Op donderdag 12 november 2020 17:47 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Suffe vraag, maar wat zijn ‘simps’? De batterij van mijn telefoon is bijna leeg, dus ik na werken wel dat filmpje bekijken. :')
Sympatisanten? :?
Wie dit leest is gek
pi_196208197
quote:
99s.gif Op donderdag 12 november 2020 17:52 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Sympatisanten? :?
Sympathisanten ja, maar ik zat ook aan 'simpletons' te denken.
  donderdag 12 november 2020 @ 17:59:32 #83
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_196208269
quote:
99s.gif Op donderdag 12 november 2020 17:52 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Sympatisanten? :?
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 17:55 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Sympathisanten ja, maar ik zat ook aan 'simpletons' te denken.
Het is meer iemand die heel obvious het opneemt voor een bepaalde vrouw om zo een ridder op het witte paard te lijken in de hoop op seks.

Zo van, meisje post matig creatief iets en iemand zegt 'omgm you're work is sooooo good, don't listen to the haters you are amazing!!'

Kan je natuurlijk ook op trump toepassen lol.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_196208303
Bedankt voor de toelichting. Klinkt inderdaad wel logisch. Dat ik er zelf niet op kwam. :@
ROBODEMONS..................|:(
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 november 2020 @ 18:02:58 #85
862 Arcee
Look closer
pi_196208320
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2020 17:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ongetwijfeld maar die Rudy zei dat ze vandaag bewijs zouden presenteren en vraag me af hoelaat :P Zijn tweet klonk als of het vandaag allemaal glashelder zou worden dat er gefraudeerd is :D
Dit zal het wel zijn:

twitter
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 november 2020 @ 18:03:18 #86
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196208329
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:02 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dit zal het wel zijn:

[ twitter ]
_O-
  donderdag 12 november 2020 @ 18:04:46 #87
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_196208360
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:02 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dit zal het wel zijn:

[ twitter ]
interessant...interessant...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 november 2020 @ 18:06:11 #88
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196208392
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

interessant...interessant...
Die kleine netwerken zien hun kans schoon om nog even de kont te likken van Trump, zodat ze wat nieuwe aanwas krijgen. Doorzichtig much....
  donderdag 12 november 2020 @ 18:07:44 #89
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_196208413
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Die kleine netwerken zien hun kans schoon om nog even de kont te likken van Trump, zodat ze wat nieuwe aanwas krijgen. Doorzichtig much....
Ongetwijfeld. Trump wil alleen nog even Amerika volledig uit elkaar scheuren voor ie weg gaat. China en Rusland pissen in hun broek van het lachen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 12 november 2020 @ 18:10:14 #90
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196208456
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ongetwijfeld. Trump wil alleen nog even Amerika volledig uit elkaar scheuren voor ie weg gaat. China en Rusland pissen in hun broek van het lachen.
Trump bereikt meer op gebied van afbraak van de VS dan ze ooit zelf hadden kunnen aanrichten.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_196208487
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:02 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dit zal het wel zijn:

[ twitter ]
Eigenlijk is het gewoon treurig dat er een disclaimer onder een post van een president moet staan. :N
ROBODEMONS..................|:(
  donderdag 12 november 2020 @ 18:15:52 #92
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_196208553
quote:
18s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:12 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Eigenlijk is het gewoon treurig dat er een disclaimer onder een post van een president moet staan. :N
Treurig ben ik al voorbij :D

De kans dat Trump 20.1 met geweld uit het WH wordt gehaald acht ik hoger dan dat dit niet gebeurd.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_196208566
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:02 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dit zal het wel zijn:

[ twitter ]
ALL CAPS IS WAARHEID
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 november 2020 @ 18:17:16 #94
862 Arcee
Look closer
pi_196208571
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:15 schreef wdn het volgende:

[..]

Treurig ben ik al voorbij :D
Inderdaad, met hoe Trump zich sinds zijn verlies gedraagt gun ik hem dit verlies nog meer.
pi_196208573
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:15 schreef wdn het volgende:

[..]

Treurig ben ik al voorbij :D

De kans dat Trump 20.1 met geweld uit het WH wordt gehaald acht ik hoger dan dat dit niet gebeurd.
En dan gelijk zijn Twitter account in de prullenbak. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196208588
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ongetwijfeld. Trump wil alleen nog even Amerika volledig uit elkaar scheuren voor ie weg gaat. China en Rusland pissen in hun broek van het lachen.
Trump is niet bezig met Amerika joh.. die kerel is er oprecht van overtuigd dat hij er na 20 januari nog zit als je het mij vraagt.
pi_196208630
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:17 schreef Arcee het volgende:

[..]

Inderdaad, met hoe Trump zich sinds zijn verlies gedraagt gun ik hem dit verlies nog meer.
Niet alleen dat.. ik ben een vredelievend persoon maar ik gun Trump terminale aids. Maar ja.. met zo'n reactie verlaag je jezelf zegt men 🤣
pi_196209024
quote:
Hilarisch !!! _O-
zei ik gister toch al......nu komen er ineens heel veel "anonymous poll workers"
omkoping is volledig legaal natuurlijk

[ Bericht 1% gewijzigd door Predator40 op 12-11-2020 18:57:09 ]
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196209576
kan niet wachten op het bewijs :)
twitter
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_196209647
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:02 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dit zal het wel zijn:

[ twitter ]
Mijn god.. dat is geen gewone diefstal meer. Dat is de Grootste Roof Aller tijden. Doe er wat aan Donald. Red de democratie! Red Amerika!
  donderdag 12 november 2020 @ 19:32:34 #101
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196209799
Volgens mij is hij op het eind van z’n termijn helemaal doorgedraaid. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196210571
Steeds meer republikeinen lijken een de facto staatsgreep door 'hun' president wel prima te vinden:

https://www.volkskrant.nl(...)nse-partij~b90c2dca/

Extreem gevaarlijk dat politici elkaar en hun kiezers wijs blijven maken dat een tweede termijn er nog steeds in zit.
  donderdag 12 november 2020 @ 20:08:07 #103
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_196210783
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:01 schreef spinazieruiker het volgende:
Steeds meer republikeinen lijken een de facto staatsgreep door 'hun' president wel prima te vinden:

https://www.volkskrant.nl(...)nse-partij~b90c2dca/

Extreem gevaarlijk dat politici elkaar en hun kiezers wijs blijven maken dat een tweede termijn er nog steeds in zit.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als Trump zichzelf tot winnaar uitroept met allemaal yes men om zich heen.

Ik bedoel dan definitief. Dus op 20 januari. Iedereen zegt dat hij dan het WH uitgeschopt wordt, maar wat als de beveiliging ook allemaal in zijn zak zitten, of niet weten wat ze moeten doen. En de top van defensie ook vervangen is door jaknikkers.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_196210895
Als het electoral college deels kan worden vervangen, wat bekrachtigd moet worden door rechters (supreme court) or wellicht via het congres, waarmee zijn herbenoeming "legitiem" is, dan zullen het leger en defensie stevig in hun schoenen moeten gaan om Trump af te zetten.
  donderdag 12 november 2020 @ 20:13:51 #105
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_196210965
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als Trump zichzelf tot winnaar uitroept met allemaal yes men om zich heen.

Ik bedoel dan definitief. Dus op 20 januari. Iedereen zegt dat hij dan het WH uitgeschopt wordt, maar wat als de beveiliging ook allemaal in zijn zak zitten, of niet weten wat ze moeten doen. En de top van defensie ook vervangen is door jaknikkers.
Eerst is er het elecotoral collage.
Biden kan de eed afleggen als het electoral college hem 270+ stemmen oplevert. Dat afleggen mag elke amerikaan doen trouwens. Zelfs 1 van zijn kinderen.
Vanaf dan zal de secret service naar hem luisteren. Dat zijn de mensen die Trump verwijderen op de 20ste als hij er dan nog zit.

Trump zal de beslissing van het electoral collage moeten accpteren. Dan is er wettelijk niks meer uit te halen.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  donderdag 12 november 2020 @ 20:15:18 #106
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_196211003
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:11 schreef spinazieruiker het volgende:
Als het electoral college deels kan worden vervangen, wat bekrachtigd moet worden door rechters (supreme court) or wellicht via het congres, waarmee zijn herbenoeming "legitiem" is, dan zullen het leger en defensie stevig in hun schoenen moeten gaan om Trump af te zetten.
Dan wordt het daarna de vraag welke wereldleiders Trump erkennen als president en welke Biden. Dat is volgens mij het recept voor een (burger)oorlog maargoed. Zover zal het niet komen hopelijk :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 12 november 2020 @ 20:16:21 #107
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_196211027
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:13 schreef wdn het volgende:

[..]

Eerst is er het elecotoral collage.
Biden kan de eed afleggen als het electoral college hem 270+ stemmen oplevert. Dat afleggen mag elke amerikaan doen trouwens. Zelfs 1 van zijn kinderen.
Vanaf dan zal de secret service naar hem luisteren. Dat zijn de mensen die Trump verwijderen op de 20ste als hij er dan nog zit.

Trump zal de beslissing van het electoral collage moeten accpteren. Dan is er wettelijk niks meer uit te halen.
Maar zal de secret service echt naar hem luisteren? Of zal trump allemaal sympathisanten hebben neergezet tegen die tijd
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 12 november 2020 @ 20:22:07 #108
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_196211153
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Maar zal de secret service echt naar hem luisteren? Of zal trump allemaal sympathisanten hebben neergezet tegen die tijd
Ja die zijn in dienst van de president. Nu Trump. Op de 20ste Biden (of Trump :P ).

Oh mocht electoral college NIET een besluit nemen en er is de 20ste geen president
dan wordt Pelosi president :D

==

Hier is een stukje erover: https://www.newsweek.com/(...)rvice-escort-1545612
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  donderdag 12 november 2020 @ 20:23:48 #109
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196211190
quote:
Trump campaign wins case to disqualify Pa. mail-in ballots with late-arriving ID

The Trump campaign on Thursday won a case attempting to disqualify mail-in ballots for Pennsylvania voters whose identification was confirmed after Nov. 9.

These ballots had been segregated pending the judge’s decision and have not yet been counted, so their disqualification will not affect the current vote count in Pennsylvania.

Commonwealth Court President Judge Mary Hannah Leavitt ruled that Pennsylvania Secretary of State Kathy Boockvar lacked authority when she issued guidance to county boards of election to count mail ballots so long as voters’ IDs were confirmed by Nov. 12.

Ms. Boockvar argued to the court that the guidance came from a provision in the commonwealth’s election code that allows voters to prove their identities “within six calendar days following the election.” Because the Pennsylvania Supreme Court extended the ballot deadline to Nov. 6, then the deadline for voters to confirm their ID would also be extended.

But the Trump campaign disagreed. “If the deadline is calculated as the statute is written, then as it pertains to the November 3, 2020 General Election, this deadline for voters to resolve proof of identification issues is Monday, November 9, 2020, not November 12, 2020,” the campaign wrote in a filing.

It is not clear how many mail-in and absentee ballots fall into this category, and the Pennsylvania Department of State did not immediately reply to inquiries into the number of ballots that will be affected.
En zo begint het.
pi_196211283
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:23 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

En zo begint het.
Begint wat?
pi_196211317
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 19:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Volgens mij is hij op het eind van z’n termijn helemaal doorgedraaid. :')
Volgens mij bij het begin ook al.
  donderdag 12 november 2020 @ 20:30:13 #112
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196211351
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:27 schreef Fugue het volgende:

[..]

Begint wat?
Het gevecht tegen onwettelijke besluiten, en de reeks overwinningen die zal volgen.
pi_196211372
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:30 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het gevecht tegen onwettelijke besluiten, en de reeks overwinningen die zullen volgen.
Nou de uitkomst wachten we dan maar rustig af he
  donderdag 12 november 2020 @ 20:31:54 #114
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196211389
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:31 schreef Fugue het volgende:

[..]

Nou de uitkomst wachten we dan maar rustig af he
Veel meer kunnen we niet
  donderdag 12 november 2020 @ 20:38:27 #115
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196211549
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:31 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Veel meer kunnen we niet
Van een kleine naar nul kans dus. Wat een winst!

These ballots had been segregated pending the judge’s decision and have not yet been counted, so their disqualification will not affect the current vote count in Pennsylvania.

Hij staat achter, met deze stemmen had er wellicht nog iets kunnen veranderen in zijn voordeel. Verliezen is verliezen tenslotte.

Te grappig gewoon hoe die amateur bezig blijft.
pi_196211608
Dat betreft dus stembiljetten die na 3 november zijn binnen gekomen, met poststempel met geldige datum, maar waarvan de identiteit van de stemmer na 9 november pas vastgesteld kon worden, waar iemand had bepaald aan de hand van een lezing van de wet dat dat nog tot 12 november kon.

Die zijn nog niet eens geteld bij mijn weten, maar los daarvan is dat dus een subsetje van die paar duizend stembiljetten in Pennsylvania die na 3 november zijn binnen gekomen, voor 6 november en met geldige datum van het poststempel.
  donderdag 12 november 2020 @ 20:42:29 #117
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196211668
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
Dat betreft dus stembiljetten die na 3 november zijn binnen gekomen, met poststempel met geldige datum, maar waarvan de identiteit van de stemmer na 9 november pas vastgesteld kon worden, waar iemand had bepaald aan de hand van een lezing van de wet dat dat nog tot 12 november kon.

Die zijn nog niet eens geteld bij mijn weten, maar los daarvan is dat dus een subsetje van die paar duizend stembiljetten in Pennsylvania die na 3 november zijn binnen gekomen, voor 6 november en met geldige datum van het poststempel.
En ik heb gehoord dat die juist allemaal op trump hadden gestemd! 😁
  donderdag 12 november 2020 @ 20:44:00 #118
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196211711
Vergeet niet dat het verlengen van de deadline voor de mail in ballots NIET door de State Legislature is verschoven, terwijl die de regels opleggen voor de verkiezingen. Deze rechtzaak is een kleine stap in de juiste richting.
pi_196211774
:')

Kan nu al niet wachten op alle FoK-Trump fanboys die de komende 4 jaar lang lopen te mekkeren over vermeende verkiezingsfraude.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 12 november 2020 @ 20:48:32 #120
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196211822
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:46 schreef probeer het volgende:
:')

Kan nu al niet wachten op alle FoK-Trump fanboys die de komende 4 jaar lang lopen te mekkeren over vermeende verkiezingsfraude.
Team Trump is overtuigd voor een tweede termijn. Zie Mike Pompeo, zie de voorbereidingen die Trump zelf neemt.
  donderdag 12 november 2020 @ 20:49:20 #121
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_196211840
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:46 schreef probeer het volgende:
:')

Kan nu al niet wachten op alle FoK-Trump fanboys die de komende 4 jaar lang lopen te mekkeren over vermeende verkiezingsfraude.
Het ergens niet mee eens zijn is een ding, maar degenen die denken dat het terugdraaien van de verkiezingsuitslag een reëel scenario is komen zo langzamerhand verward over. Ik weet eigenlijk niet meer hoe ik op dat soort postings moet reageren.
  donderdag 12 november 2020 @ 20:50:47 #122
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196211881
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:49 schreef beantherio het volgende:

[..]

Het ergens niet mee eens zijn is een ding, maar degenen die denken dat het terugdraaien van de verkiezingsuitslag een reëel scenario is komen zo langzamerhand verward over. Ik weet eigenlijk niet meer hoe ik op dat soort postings moet reageren.
Maar er is nog niet eens een gecertificeerde uitslag, laat staan een die terug te draaien is.
pi_196211888
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:48 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Team Trump is overtuigd voor een tweede termijn. Zie Mike Pompeo, zie de voorbereidingen die Trump zelf neemt.
Trump kan zoveel voorbereiden als hij wil, 20 januari sleuren ze hem bij z'n derde onderkin naar buiten.
pi_196211934
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:48 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Team Trump is overtuigd voor een tweede termijn. Zie Mike Pompeo, zie de voorbereidingen die Trump zelf neemt.
Dan zal team Trump wel van een koude kermis thuiskomen. Verder wachten we wel af.
  donderdag 12 november 2020 @ 20:53:08 #125
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_196211941
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:50 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Maar er is nog niet eens een gecertificeerde uitslag, laat staan een die terug te draaien is.
Er zijn uitslagen die daar wel een heel duidelijk beeld van geven. En Trump gaat heel erg tekeer tegen die "niet gecertificeerde uitslag" dus blijkbaar is ie het niet met je eens.
  donderdag 12 november 2020 @ 20:53:24 #126
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196211947
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:51 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Trump kan zoveel voorbereiden als hij wil, 20 januari sleuren ze hem bij z'n derde onderkin naar buiten.
Dan moet hij wel eerst de verkiezingen daadwerkelijk verliezen. En daar zijn we nog niet.
pi_196211954
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:49 schreef beantherio het volgende:

[..]

Het ergens niet mee eens zijn is een ding, maar degenen die denken dat het terugdraaien van de verkiezingsuitslag een reëel scenario is komen zo langzamerhand verward over. Ik weet eigenlijk niet meer hoe ik op dat soort postings moet reageren.
Protip: gewoon negeren
pi_196211964
Ik vraag me af of de personen die hier verkondigen dat Trump een 2e termijn krijgt het écht geloven of gewoon trollen tot het over is en dan spoorloos verdwijnen of claimen dat het een grap was.
pi_196211974
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:44 schreef Ensiferum het volgende:
Vergeet niet dat het verlengen van de deadline voor de mail in ballots NIET door de State Legislature is verschoven, terwijl die de regels opleggen voor de verkiezingen. Deze rechtzaak is een kleine stap in de juiste richting.
Zelfs al zou die grotere zaak ertoe leiden dat die paar duizend stembiljetten niet geteld worden, dan nog verandert dat helemaal niks.

Buiten dat vond het hooggerechtshof van Pennsylvania juist dat de grondwet van Pennsylvania hier de meer specifieke verkiezingswet oversteeg, omdat de USPS de vraag niet aan kon, waarmee de constraint niet voldeed aan het principe van "free and fair elections". Dit vonden ze unaniem. Het is dus niet zomaar uit de lucht gegrepen, maar het zou kunnen dat een andere rechtbank dat anders leest.
  donderdag 12 november 2020 @ 20:55:25 #130
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_196211992
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:53 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dan moet hij wel eerst de verkiezingen daadwerkelijk verliezen. En daar zijn we nog niet.
Daar zijn we wel maar jij en Trump willen dat niet toegeven. Het is niet zo dat er aan een verkiezingsuitslag kan worden gesleuteld net zo lang tot het naar jouw zin (of die van Trump) is.
  donderdag 12 november 2020 @ 20:56:17 #131
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196212014
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:53 schreef beantherio het volgende:

[..]

Er zijn uitslagen die daar wel een heel duidelijk beeld van geven. En Trump gaat heel erg tekeer tegen die "niet gecertificeerde uitslag" dus blijkbaar is ie het niet met je eens.
Het zal een hoop schelen als die audits zo vroeg mogelijk beginnen. Maar ook tijdrekken kan in het voordeel van Trump werken. Als er geen onomstreden uitslag is, kunnen de State Legislatures het heft in eigen hand nemen en Republikeinse Electors aanwijzen. Of het kan zelfs naar House Delegations gaan.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 november 2020 @ 20:56:36 #132
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196212020
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:56 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het zal een hoop schelen als die audits zo vroeg mogelijk beginnen. Maar ook tijdrekken kan in het voordeel van Trump werken. Als er geen onomstreden uitslag is, kunnen de State Legislatures het heft in eigen hand nemen en Republikeinse Electors aanwijzen. Of het kan zelfs naar House Delegations gaan.
Dream on.
  donderdag 12 november 2020 @ 20:57:38 #133
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196212047
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:54 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Zelfs al zou die grotere zaak ertoe leiden dat die paar duizend stembiljetten niet geteld worden, dan nog verandert dat helemaal niks.

Buiten dat vond het hooggerechtshof van Pennsylvania juist dat de grondwet van Pennsylvania hier de meer specifieke verkiezingswet oversteeg, omdat de USPS de vraag niet aan kon, waarmee de constraint niet voldeed aan het principe van "free and fair elections". Dit vonden ze unaniem. Het is dus niet zomaar uit de lucht gegrepen, maar het zou kunnen dat een andere rechtbank dat anders leest.
Het zou dan gaan om honderdduizenden stembiljetten. En verder is de grondwet duidelijk. State Legislatures stellen de regels van de verkiezingen, niemand anders. Zelfs niet een State Supreme Court.
  donderdag 12 november 2020 @ 20:59:14 #134
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_196212075
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:53 schreef Fugue het volgende:

[..]

Protip: gewoon negeren
Dat is misschien de beste optie ja. Die raad ga ik vanaf nu opvolgen.
  donderdag 12 november 2020 @ 20:59:22 #135
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196212082
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:55 schreef beantherio het volgende:

[..]

Daar zijn we wel maar jij en Trump willen dat niet toegeven. Het is niet zo dat er aan een verkiezingsuitslag kan worden gesleuteld net zo lang tot het naar jouw zin (of die van Trump) is.
Hij staat in zijn recht om de uitslag aan te vechten. Er zijn genoeg aanleidingen om audits te eisen.
pi_196212087
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:23 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

En zo begint het.
Deze uitspraak maakt totaal geen verschil.

Die biljetten zijn weliswaar geteld, maar niet opgeteld bij de tussenstand en apart gehouden.

De rechtszaken die het Trump-kamp voert gaan de uitslag niet veranderen:


Het enige doel van het Trump-kamp is zo veel mogelijk beschuldigingen en twijfel zaaien in de hoop dat het supreme court uitslagen gaat schrappen zodat kiesmannen vervangen kunnen worden. Een vies spelletje en nog smeriger dat partijgenoten dit toestaan.
pi_196212096
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:59 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Hij staat in zijn recht om de uitslag aan te vechten.
Ja.

quote:
Er zijn genoeg aanleidingen om audits te eisen.
Nee.
pi_196212114
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:57 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het zou dan gaan om honderdduizenden stembiljetten. En verder is de grondwet duidelijk. State Legislatures stellen de regels van de verkiezingen, niemand anders. Zelfs niet een State Supreme Court.
Heb je hier een bron voor, dat het honderdduizenden biljetten betreft?

Je weet dat ze nog niet geteld zijn he?
pi_196212131
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:59 schreef spinazieruiker het volgende:
Die biljetten zijn weliswaar geteld, maar niet opgeteld bij de tussenstand en apart gehouden.

Nee, nog niet geteld. Wel apart gehouden. Zie bv. hier.
pi_196212158
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:01 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Nee, nog niet geteld. Wel apart gehouden.
In elk geval een uitspraak zonder invloed op de uitslag.

De enige manier waarop die stemmen de uitslag hadden kunnen veranderen is wanneer al die stemmen voor Trump waren geweest, onwaarschijnlijk maar dan moesten ze voor Trump vooral nog worden meegeteld ;)
pi_196212176
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:02 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

In elk geval een uitspraak zonder invloed op de uitslag.

De enige manier waarop die stemmen de uitslag hadden kunnen veranderen is wanneer al die stemmen voor Trump waren geweest, onwaarschijnlijk maar dan moesten ze voor Trump vooral nog worden meegeteld ;)
Heh, nee, zelfs dan nog niet. Het zijn er zo'n 10,000 volgens mijn informatie.

[ Bericht 4% gewijzigd door SnertMetChoco op 12-11-2020 21:09:12 ]
pi_196212198
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:03 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Heh, nee, zelfs dan nog niet. Het zijn er zo'n 10,000 volgens mijn informatie.
Nogmaals: zo veel mogelijk irrelevante beschuldigingen en uitspraken oogsten om de telling van geldige stemmen in twijfel te trekken. Smerig.
pi_196212296
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:05 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Nogmaals: zo veel mogelijk irrelevante beschuldigingen en uitspraken oogsten om de telling van geldige stemmen in twijfel te trekken. Smerig.
Ja, we zijn het verder wel eens op de hoofdpunten hoor. Ik wilde alleen wat details corrigeren. ;)
pi_196212307
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:09 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, we zijn het verder wel eens op de hoofdpunten hoor. Ik wilde alleen wat details corrigeren. ;)
^O^
  donderdag 12 november 2020 @ 21:12:00 #145
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196212337
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:05 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Nogmaals: zo veel mogelijk irrelevante beschuldigingen en uitspraken oogsten om de telling van geldige stemmen in twijfel te trekken. Smerig.
Hoe kan je beweren dat er geen ongeldige stemmen tussen zitten als er zo veel mensen onder ede verklaren dat er dingen niet kloppen? Wanneer er wordt beweerd dat de Supreme Court van Pennsylvania een onwettige beslissing heeft gemaakt? Die zaken moeten toch eerst worden opgehelderd voor je kunt beweren dat alle getelde stemmen ook daadwerkelijk geldig zijn?
pi_196212344
Dag 8:

Is er al ( echt) bewijs ?
Is er al een rechtzaak gewonnen ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196212352
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:12 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Hoe kan je beweren dat er geen ongeldige stemmen tussen zitten als er zo veel mensen onder ede verklaren dat er dingen niet kloppen? Wanneer er wordt beweerd dat de Supreme Court van Pennsylvania een onwettige beslissing heeft gemaakt? Die zaken moeten toch eerst worden opgehelderd voor je kunt beweren dat alle getelde stemmen ook daadwerkelijk geldig zijn?
Trump gaat alsnog winnen, Ensiferum! Keep the faith!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196212358
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:12 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Hoe kan je beweren dat er geen ongeldige stemmen tussen zitten als er zo veel mensen onder ede verklaren dat er dingen niet kloppen? Wanneer er wordt beweerd dat de Supreme Court van Pennsylvania een onwettige beslissing heeft gemaakt? Die zaken moeten toch eerst worden opgehelderd voor je kunt beweren dat alle getelde stemmen ook daadwerkelijk geldig zijn?
Ik kan niet voor hem antwoorden, maar jij wel voor jou... Heb je hier een bron voor, dat het honderdduizenden biljetten betreft?
pi_196212399
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:12 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik kan niet voor hem antwoorden, maar jij wel voor jou... Heb je hier een bron voor, dat het honderdduizenden biljetten betreft?
morgen zijn het er miljoenen.....
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  donderdag 12 november 2020 @ 21:15:28 #150
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196212414
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:12 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik kan niet voor hem antwoorden, maar jij wel voor jou... Heb je hier een bron voor, dat het honderdduizenden biljetten betreft?
Zal vast ergens in de tweethistorie van Rudy Giuliani staan. Ik sla dat allemaal niet op. In principe is elk stembiljet dat na sluiting van de stembussen binnen kwam ongeldig, tenzij de State Legislature anders heeft bepaald.
pi_196212432
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:12 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Hoe kan je beweren dat er geen ongeldige stemmen tussen zitten als er zo veel mensen onder ede verklaren dat er dingen niet kloppen? Wanneer er wordt beweerd dat de Supreme Court van Pennsylvania een onwettige beslissing heeft gemaakt? Die zaken moeten toch eerst worden opgehelderd voor je kunt beweren dat alle getelde stemmen ook daadwerkelijk geldig zijn?
Check het filmpje even een paar posts hierboven.

Tot nu toe is er niks bewezen en zijn praktisch alle verklaringen van getuigen ingetrokken, afgezwakt of doorgeprikt.

De laatst genoemde uitspraak, dat al apart genomen stemmen niet meegeteld mogen worden, toont niets aan dat niet klopt; de biljetten waren al apart gehouden, er zijn geen regels overtreden.
pi_196212461
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:12 schreef Predator40 het volgende:
Dag 8:

Is er al ( echt) bewijs ?
Is er al een rechtzaak gewonnen ?
Nee.
Eentje in Pennsylvania. Mensen mogen volgens de wet 6 dagen na de verkiezingen hun identiteit laten checken als daar twijfel over is. Aangezien het stemmen per post door een uitspraak van het hooggerechtshof van Pennsylvania met 3 dagen verlengd werd, werd het opgevat dat dit voor de poststemmen ook met 3 dagen opgerekt werd tot 12 november in plaats van 9 november. Een rechter stak hier een stokje voor.
pi_196212481
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:15 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Zal vast ergens in de tweethistorie van Rudy Giuliani staan. Ik sla dat allemaal niet op. In principe is elk stembiljet dat na sluiting van de stembussen binnen kwam ongeldig, tenzij de State Legislature anders heeft bepaald.
Ja, dat betreft zo'n 10,000 stemmen. Zie bv. hier: https://www.inquirer.com/(...)-court-20201111.html
  donderdag 12 november 2020 @ 21:20:59 #154
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196212491
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:16 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Check het filmpje even een paar posts hierboven.

Tot nu toe is er niks bewezen en zijn praktisch alle verklaringen van getuigen ingetrokken, afgezwakt of doorgeprikt.

De laatst genoemde uitspraak, dat al apart genomen stemmen niet meegeteld mogen worden, toont niets aan dat niet klopt; de biljetten waren al apart gehouden, er zijn geen regels overtreden.
Ik ben allergisch voor LegalEagle. Vind het een uiterst nare en narcistische activist.

En vergeet niet, er staat sowieso een bevel van Justice Alito open, dat alle ontvangen na sluiting van de stembussen ontvangen stembiljetten in Pennsylvania apart moeten worden gehouden, omdat SCOTUS zich daar nog over moet buigen. Als dat niet is gebeurd, dan zijn er wel degelijk regels overtreden.
pi_196212517
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:20 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik ben allergisch voor LegalEagle. Vind het een uiterst nare en narcistische activist.

En vergeet niet, er staat sowieso een bevel van Justice Alito open, dat alle ontvangen na sluiting van de stembussen ontvangen stembiljetten in Pennsylvania apart moeten worden gehouden, omdat SCOTUS zich daar nog over moet buigen. Als dat niet is gebeurd, dan zijn er wel degelijk regels overtreden.
Als
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_196212575
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:19 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, dat betreft zo'n 10,000 stemmen. Zie bv. hier: https://www.inquirer.com/(...)-court-20201111.html
70% voor Biden 30% voor trump gemiddeld...gaat Trump het lang niet mee redden.

hadden de republikeinen er niet voor gezorgd dat de mail in ballots niet van tevoren geteld mochten worden in PA trouwens ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196212585
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:20 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik ben allergisch voor LegalEagle. Vind het een uiterst nare en narcistische activist.

En vergeet niet, er staat sowieso een bevel van Justice Alito open, dat alle ontvangen na sluiting van de stembussen ontvangen stembiljetten in Pennsylvania apart moeten worden gehouden, omdat SCOTUS zich daar nog over moet buigen. Als dat niet is gebeurd, dan zijn er wel degelijk regels overtreden.
Tot nu toe is er geen enkel bewijs dat er regels of uitspraken zijn overtreden.

Ik kan ook wel roepen dat jij vanochtend door de brievenbus van de buren hebt geplast omdat ik je daar heb zie lopen, maar zo lang ik niks kan bewijzen heb en juridisch niets te vrezen maar schaad ik daarmee wel onterecht je reputatie.
pi_196212640
Kan Trump z'n resterende dagen in het Witte Huis niet nuttiger besteden? Bijvoorbeeld door na te denken over een nationale coronastrategie of het gesprek aangaan met gouverneurs van de staten die momenteel het hardst worden getroffen.

Net als bij ons een paar weken geleden, begint corona flink uit de hand te lopen in de VS.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 12 november 2020 @ 21:30:55 #159
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196212642
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:27 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Tot nu toe is er geen enkel bewijs dat er regels of uitspraken zijn overtreden.

Ik kan ook wel roepen dat jij vanochtend door de brievenbus van de buren hebt geplast omdat ik je daar heb zie lopen, maar zo lang ik niks kan bewijzen heb en juridisch niets te vrezen maar schaad ik daarmee wel onterecht je reputatie.
Jawel. Het verlengen van de deadline door de Pennsylvania Supreme Court is een overtreding van de grondwet. Het bepalen van de regels omtrent verkiezingen wordt immers gedaan door de State Legislatures. En als dat wordt gecorrigeerd door SCOTUS, dan is het maar de vraag hoe strikt de toepassing is. Worden alle stemmen die na sluiting van de stembussen komen afgekeurd, ongeacht de datum van het postmerk? Het ergument valt te maken dat die terecht worden afgekeurd.
pi_196212646
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:27 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Tot nu toe is er geen enkel bewijs dat er regels of uitspraken zijn overtreden.

Ik kan ook wel roepen dat jij vanochtend door de brievenbus van de buren hebt geplast omdat ik je daar heb zie lopen, maar zo lang ik niks kan bewijzen heb en juridisch niets te vrezen maar schaad ik daarmee wel onterecht je reputatie.
Er moeten iets van 200.000 stemmen ongeldig worden verklaard wil Trump het redden in PA.
dat is nog nooit in de historie van de USA gebeurd toch !?!?!
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196212667
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:30 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Jawel. Het verlengen van de deadline door de Pennsylvania Supreme Court is een overtreding van de grondwet. Het bepalen van de regels omtrent verkiezingen wordt immers gedaan door de State Legislatures. En als dat wordt gecorrigeerd door SCOTUS, dan is het maar de vraag hoe strikt de toepassing is. Worden alle stemmen die na sluiting van de stembussen komen afgekeurd, ongeacht de datum van het postmerk? Het ergument valt te maken dat die terecht worden afgekeurd.
en dat mag dus niet he.....alles wat VOOR de verkiezingen is gestempeld moet gewoon meegeteld worden.
dat zijn gewoon de regels, maar ik begrijp dat Trump die regels wil aanpassen in zijn eigen voordeel.

nu snap ik ook gelijk waarom ze de USPS wilden saboteren, dit is zo overduidelijk

oh en SCOTUS gaat dit corrigeren ?
die rechter die hij een paar maanden geleden zelf heeft aangesteld ?

[ Bericht 3% gewijzigd door Predator40 op 12-11-2020 21:40:15 ]
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196212681
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:30 schreef Ensiferum het volgende:
Jawel. Het verlengen van de deadline door de Pennsylvania Supreme Court is een overtreding van de grondwet. Het bepalen van de regels omtrent verkiezingen wordt immers gedaan door de State Legislatures.
Komt de grondwet van een staat niet voort uit die legislature?
  donderdag 12 november 2020 @ 21:39:53 #163
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196212796
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:32 schreef Predator40 het volgende:

[..]

en dat mag dus niet he.....alles wat VOOR de verkiezingen is gestempeld moet gewoon meegeteld worden.
dat zijn gewoon de regels, maar ik begrijp dat Trump die regels wil aanpassen in zijn eigen voordeel.

nu snap ik ook gelijk waarom ze de USPS wilden saboteren, dit is zo overduidelijk
Dat lijkt mij aan de rechters om te beslissen. Ik zelf vind het sluiten van de stembussen een belangrijkere bindende factor dan de stempel van de posterij. Ik kan een uitzondering begrijpen voor stemmen vanuit het buitenland, omdat er meerdere externe factoren zijn, maar voor binnenlandse aangelegenheden zie ik geen reden om uitzonderingen te maken. Ik ga er van uit dat de rechters dat ook zo zullen zien.
pi_196212820
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:39 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dat lijkt mij aan de rechters om te beslissen. Ik zelf vind het sluiten van de stembussen een belangrijkere bindende factor dan de stempel van de posterij. Ik kan een uitzondering begrijpen voor stemmen vanuit het buitenland, omdat er meerdere externe factoren zijn, maar voor binnenlandse aangelegenheden zie ik geen reden om uitzonderingen te maken. Ik ga er van uit dat de rechters dat ook zo zullen zien.
en SCOTUS gaat dit corrigeren ?
die rechter die hij een paar maanden geleden zelf heeft aangesteld ?
je moet wel blind zijn als je de corruptie niet ziet
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196212855
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:30 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Jawel. Het verlengen van de deadline door de Pennsylvania Supreme Court is een overtreding van de grondwet. Het bepalen van de regels omtrent verkiezingen wordt immers gedaan door de State Legislatures. En als dat wordt gecorrigeerd door SCOTUS, dan is het maar de vraag hoe strikt de toepassing is. Worden alle stemmen die na sluiting van de stembussen komen afgekeurd, ongeacht de datum van het postmerk? Het ergument valt te maken dat die terecht worden afgekeurd.
Het niet opvolgen van de volgens jou ongrondwettelijke uitspraak was net zo goed verdacht geweest.

Als regelgeving en rechters elkaar tegenspreken moet daar na afloop naar gekeken worden. Dat betekent nog niet dat met de gehele telling is gefraudeerd of dat geldig uitgebrachte, tijdig ontvangen en conform de regels getelde stemmen ineens niet meer geldig zijn.
  donderdag 12 november 2020 @ 21:43:27 #166
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196212867
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:40 schreef Predator40 het volgende:

[..]

en SCOTUS gaat dit corrigeren ?
die rechter die hij een paar maanden geleden zelf heeft aangesteld ?
je moet wel blind zijn als je de corruptie niet ziet
Hoezo is dat corruptie? Republikeinse president, Republikeins Senaat... Da's toch niet corrupt?

Fun fact: Kavanaugh en ACB waren betrokken bij Gore vs Bush (2000)
pi_196212883
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:43 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Hoezo is dat corruptie? Republikeinse president, Republikeins Senaat... Da's toch niet corrupt?

Fun fact: Kavanaugh en ACB waren betrokken bij Gore vs Bush (2000)
_O- _O- _O-
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  donderdag 12 november 2020 @ 21:45:02 #168
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196212891
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:42 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Het niet opvolgen van de volgens jou ongrondwettelijke uitspraak was net zo goed verdacht geweest.

Als regelgeving en rechters elkaar tegenspreken moet daar na afloop naar gekeken worden. Dat betekent nog niet dat met de gehele telling is gefraudeerd of dat geldig uitgebrachte, tijdig ontvangen en conform de regels getelde stemmen ineens niet meer geldig zijn.
Het betekent daarentegen ook niet dat alle huidige stemmen wel geldig zijn. Dat moet eerst worden uitgezocht. En voor dat is gebeurd, lijkt het me onmogelijk om de uitslag te certificeren.
pi_196212930
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:45 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het betekent daarentegen ook niet dat alle huidige stemmen wel geldig zijn. Dat moet eerst worden uitgezocht. En voor dat is gebeurd, lijkt het me onmogelijk om de uitslag te certificeren.
Onzin. De bewijslast dat zo'n onderzoek nodig is ligt bij degene die dat eist.

Wat hier gebeurt is ondermijning van het vertrouwen in verkiezingen door het aanvoeren van irrelevante incidenten, voor zover je het al incidenten kunt noemen want zelfs dat waren het tot nu toe niet.

Ik kan in maart ook wel roepen dat de Nederlandse verkiezingen mogelijk oneerlijk zijn verlopen en dat moet worden uitgezocht of alle uitgebrachte stemmen wel geldig zijn. De reactie van de rechter zal vergelijkbaar zijn als in de meeste zaken die Trump tot nu toe heeft verloren.
pi_196212941
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:45 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het betekent daarentegen ook niet dat alle huidige stemmen wel geldig zijn. Dat moet eerst worden uitgezocht. En voor dat is gebeurd, lijkt het me onmogelijk om de uitslag te certificeren.
Ah, je wil dus een duidelijke meerderheid hun stemrecht teniet doen, doordat er onzekerheid zou zijn of het n stemmen zijn of n+1 stemmen. Je ware anti-democratische inborst toont zich.
pi_196212953
Het gaat waarschijnlijk lastig worden om juridisch aan te tonen dat er zich fraude heeft voorgedaan op een schaal waarbij staten omdraaien op basis van papieren biljetten, maar met fraude/hacks in een dergelijk systeem kan het snel gaan:

twitter


Verder bewandelt Trump een constitutionele juridische route waar niemand die een transparante verkiezing wilt zich aan zou moeten storen. De Republikeinen hebben de verkiezing van januari in Georgia nodig om een meerderheid in de senaat te behouden dus die hebben ook alle reden om niet te snel in te geven aan allerlei claims van media. En mocht Trump aan het einde van de juridische weg toch verliezen, dan begint hij waarschijnlijk een nieuw media-imperium en de huidige periode moet aan de verschillende doelgroepen duidelijk maken dat de huidige media nieuwe concurrentie nodig heeft, win-win toch?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_196212972
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:48 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ah, je wil dus een duidelijke meerderheid hun stemrecht teniet doen, doordat er onzekerheid zou zijn of het n stemmen zijn of n+1 stemmen. Je ware anti-democratische inborst toont zich.
En dat dan ook alleen omdat de stemmen die per post zijn gedaan in meerderheid voor Biden zijn.

Als dit andersom was, zouden er honderden sorteermachines extra geplaatst zijn geweest en er gevochten zijn dat alles geteld moet worden.

Daarom alleen al is het zo doorzichtig.
  donderdag 12 november 2020 @ 21:50:39 #173
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196212977
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:47 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Onzin. De bewijslast dat zo'n onderzoek nodig is ligt bij degene die dat eist.

Ik kan in maart ook wel roepen dat de Nederlandse verkiezingen mogelijk oneerlijk zijn verlopen en dat moet worden uitgezocht of alle uitgebrachte stemmen wel geldig zijn. De reactie van de rechter zal vergelijkbaar zijn als in de meeste zaken die Trump tot nu toe heeft verloren.
Als de Republikeinse State Legislature die uitslag niet kan certificeren, of het niet vertrouwt, dan kunnen ze naar eigen inzicht kiesmannen aanstellen. Iedereen heeft er baat bij dat er fatsoenlijk onderzoek wordt gedaan, ook de Democraten. Of er moet sprake zijn van wangedrag, maar daar moeten we niet van uit willen gaan, toch?
  donderdag 12 november 2020 @ 21:51:44 #174
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196212991
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:48 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ah, je wil dus een duidelijke meerderheid hun stemrecht teniet doen, doordat er onzekerheid zou zijn of het n stemmen zijn of n+1 stemmen. Je ware anti-democratische inborst toont zich.
Doe transparant onderzoek, en het vertrouwen in het systeem zal zich herstellen. Dat is het mooie van audits.
pi_196213001
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:50 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Als de Republikeinse State Legislature die uitslag niet kan certificeren, of het niet vertrouwt, dan kunnen ze naar eigen inzicht kiesmannen aanstellen. Iedereen heeft er baat bij dat er fatsoenlijk onderzoek wordt gedaan, ook de Democraten. Of er moet sprake zijn van wangedrag, maar daar moeten we niet van uit willen gaan, toch?
Na alles wat je hier gezegd hebt kan je niet ineens heel onschuldig goede bedoelingen gaan claimen.
pi_196213012
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:50 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

En dat dan ook alleen omdat de stemmen die per post zijn gedaan in meerderheid voor Biden zijn.

Als dit andersom was, zouden er honderden sorteermachines extra geplaatst zijn geweest en er gevochten zijn dat alles geteld moet worden.

Daarom alleen al is het zo doorzichtig.
Natuurlijk. Het is alleen partijdig geredeneer vanuit dat kamp lijkt het wel. Verder gaat er natuurlijk gewoon een uitslag gecertificeerd worden en die kan later bijgesteld worden, zoals wel vaker gebeurt. De gedachte van "er is enige onzekerheid dus we certificeren niet", is bij mijn weten fantasie.
pi_196213027
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:45 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het betekent daarentegen ook niet dat alle huidige stemmen wel geldig zijn. Dat moet eerst worden uitgezocht. En voor dat is gebeurd, lijkt het me onmogelijk om de uitslag te certificeren.
Ik heb verschillende zenders nu meermalen horen verklaren dat alle rechtszaken om stemmingen ongeldig te verklaren of stemmen ongeldig te verklaren afgewezen zijn. Ik heb op verschillende zenders mensen van verschillende partijen over de stemming in verschillende staten horen zeggen dat er geen enkele aanwijzing voor fraude is gevonden of ook maar waarschijnlijk gemaakt.

Er was geen fraude, dit wordt de uitslag, Georgia gaat handmatig hertellen omdat ze dat altijd doen bij een verschil van minder dan een half procent (en dus niet omdat ze fraude vermoeden), de andere staten zullen morgen hun uitslagen bevestigen.
pi_196213036
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:51 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Doe transparant onderzoek, en het vertrouwen in het systeem zal zich herstellen. Dat is het mooie van audits.
Er is geen sprake van transparant onderzoek, slechts de onbewezen suggestie van fraude, intrekken van getuigenissen, afwijzingen van zaken voor ze begonnen zijn. Er is letterlijk nog niets substantieels aangetoond.
  donderdag 12 november 2020 @ 21:54:23 #179
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196213042
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:53 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Ik heb verschillende zenders nu meermalen horen verklaren dat alle rechtszaken om stemmingen ongeldig te verklaren of stemmen ongeldig te verklaren afgewezen zijn. Ik heb op verschillende zenders mensen van verschillende partijen over de stemming in verschillende staten horen zeggen dat er geen enkele aanwijzing voor fraude is gevonden of ook maar waarschijnlijk gemaakt.

Er was geen fraude, dit wordt de uitslag, Georgia gaat handmatig hertellen omdat ze dat altijd doen bij een verschil van minder dan een half procent (en dus niet omdat ze fraude vermoeden), de andere staten zullen morgen hun uitslagen bevestigen.
Er speelt meer dan enkel fraude.
pi_196213048
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:45 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het betekent daarentegen ook niet dat alle huidige stemmen wel geldig zijn. Dat moet eerst worden uitgezocht. En voor dat is gebeurd, lijkt het me onmogelijk om de uitslag te certificeren.
Die wordt morgen gecertificieerd.
pi_196213053
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:48 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Team Trump is overtuigd voor een tweede termijn. Zie Mike Pompeo, zie de voorbereidingen die Trump zelf neemt.
En dan doel je op de aanstaande presidentstermijn? Degene die op 20 januari 2021 begint?

En als dat niet zo blijkt te zijn, ga je dan 4 jaar lang 'FRAUDE!' roepen?
"Pools are perfect for holding water"
pi_196213062
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:54 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Er speelt meer dan enkel fraude.
Ja, er speelt dat de persoon achter wie jij aanhuppelt miljoenen mensen hun stem wil ontzeggen op basis van een klein technisch dingetje, omdat hem de uitkomst niet aanstaat en jij vindt dat wel prima.
pi_196213065
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:54 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Er speelt meer dan enkel fraude.
Er speelt niets, afgezien van wat gerommel in de marge zoals we bij iedere verkiezing zien.
pi_196213067
Als je in dit stadium werkelijk denkt dat Trump alsnog gaat winnen, ben je ofwel aan het trollen of je hebt je hoofd heel ver in je reet zitten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196213069
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:54 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Die wordt morgen gecertificieerd.
De 20e in Pennsylvania toch pas?
  donderdag 12 november 2020 @ 21:56:05 #186
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196213076
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:54 schreef probeer het volgende:

[..]

En dan doel je op de aanstaande presidentstermijn? Degene die op 20 januari 2021 begint?
Jazeker. Zoals Pompeo zei: "A smooth transition to a second Trump administration"

pi_196213089
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:56 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Jazeker. Zoals Pompeo zei: "A smooth transition to a second Trump administration"

En als dat niet zo blijkt te zijn, ben je dan in staat om Trump's verlies toe te geven?
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 12 november 2020 @ 21:57:32 #188
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196213093
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:54 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Die wordt morgen gecertificieerd.
En als de State Legislature de uitslag niet vertrouwt, dan kunnen ze zelf gewoon Republikeinse kiesmannen aanstellen.
pi_196213100
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:56 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Jazeker. Zoals Pompeo zei: "A smooth transition to a second Trump administration"

Pompeo is niet relevant.
  donderdag 12 november 2020 @ 21:58:15 #190
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196213107
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:57 schreef probeer het volgende:

[..]

En als dat niet zo blijkt te zijn, ben je dan in staat om Trump's verlies toe te geven?
Waarom hecht je daar überhaupt waarde aan?
pi_196213109
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:50 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Als de Republikeinse State Legislature die uitslag niet kan certificeren, of het niet vertrouwt, dan kunnen ze naar eigen inzicht kiesmannen aanstellen. Iedereen heeft er baat bij dat er fatsoenlijk onderzoek wordt gedaan, ook de Democraten. Of er moet sprake zijn van wangedrag, maar daar moeten we niet van uit willen gaan, toch?
Als er zaken worden aangevochten dan moet dat inderdaad weerlegd worden.

Ik hoop wel dat er daarna een onderzoek wordt gestart naar de motieven, rechtmatigheid en gevolgen van deze opstelling, want als de uitslag hoe dan ook blijft zoals die is dan doen de beschuldigingen het land en de partijen meer kwaad dan goed.
pi_196213120
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:57 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

En als de State Legislature de uitslag niet vertrouwt, dan kunnen ze zelf gewoon Republikeinse kiesmannen aanstellen.
Je mag je er van mij aan vasthouden als je dat geruststelt.

Iedereen mag van mij z'n eigen mening hebben maar eigen feiten doe je maar in je eigen tijd.
pi_196213123
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:50 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Als de Republikeinse State Legislature die uitslag niet kan certificeren, of het niet vertrouwt, dan kunnen ze naar eigen inzicht kiesmannen aanstellen. Iedereen heeft er baat bij dat er fatsoenlijk onderzoek wordt gedaan, ook de Democraten. Of er moet sprake zijn van wangedrag, maar daar moeten we niet van uit willen gaan, toch?
Dat onderzoek is gedaan en afgerond. Geen spoor van bewijs voor onrechtmatigheden. Het lijkt er op dat de staten er juist omdat Trump al zo ruim van te voren over fraude en rechtszaken begon, al maanden voor de verkiezingen, alles op alles hebben gezet voor een vlekkeloos verloop.
pi_196213126
quote:
5s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:58 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Waarom hecht je daar überhaupt waarde aan?
Omdat ik waarde hecht aan topics met degelijke content. En Trumpfanboys in ontkenning over zijn verlies, dragen daar imo niet aan bij.

[ Bericht 6% gewijzigd door probeer op 12-11-2020 22:06:20 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_196213155
Ach ja, die types kunnen nog een maand of twee kwijlend op hun triangel hengsten, dan is het wel gedaan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196213177
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:54 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Er speelt meer dan enkel fraude.
Ja, een president die verlies niet kan toegeven omdat hij psychologisch gestoord is. Volgens Mary Trump is hij doodsbang omdat papa Fred bij verlies of een kind dat hem tegenviel ongenadig hard strafte en vernederde.
  donderdag 12 november 2020 @ 22:04:20 #197
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_196213191
Vanuit de manier waarop het Trump en consorten is toegestaan om in de afgelopen 4 jaar de ene na de andere leugen op te stapelen kan ik het me wel voorstellen dat ze de verbinding met de werkelijkheid volledig kwijt zijn geraakt. Trump is veel te soft benaderd tijdens zijn presidentschap en we zien nu de gevolgen. Ik zie het nog wel gebeuren dat ie het witte huis uit gesleept gaat worden.
pi_196213211
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:04 schreef beantherio het volgende:
Vanuit de manier waarop het Trump en consorten is toegestaan om in de afgelopen 4 jaar de ene na de andere leugen op te stapelen kan ik het me wel voorstellen dat ze de verbinding met de werkelijkheid volledig kwijt zijn geraakt. Trump is veel te soft benaderd tijdens zijn presidentschap en we zien nu de gevolgen. Ik zie het nog wel gebeuren dat ie het witte huis uit gesleept gaat worden.
Hopelijk komt er een 360 graden gefilmde Blu-ray van uit, daar heb ik wel wat geld voor over O+
pi_196213213
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:56 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Jazeker. Zoals Pompeo zei: "A smooth transition to a second Trump administration"

De Republikeinen draaien al. Zelfs Graham. Trump heeft ruzie met Fox, omdat die gedraaid is. Hij zal waarschijnlijk morgen Biden toegang geven tot de gewenste informatie. Ik denk dat iemand anders voor hem het verlies mag toegeven, Pence of Ivanka of zo.
pi_196213218
Maar wel bijzonder dat Ensiferum het dus prima vindt dat de wil van het volk er volstrekt niet toe doet en dat daar je reet mee afvegen om op die manier aan je kiesmannen te komen een valide strategie is. Hij steunt dus een stille coup om zijn sterke man in het zadel te helpen. Wat zou een passend woord hiervoor zijn?
pi_196213229
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
Maar wel bijzonder dat Ensiferum het dus prima vindt dat de wil van het volk er volstrekt niet toe doet en dat daar je reet mee afvegen om op die manier aan je kiesmannen te komen een valide strategie is. Hij steunt dus een stille coup om zijn sterke man in het zadel te helpen. Wat zou een passend woord hiervoor zijn?
Begint met een "d".
  donderdag 12 november 2020 @ 22:08:57 #202
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196213247
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
Maar wel bijzonder dat Ensiferum het dus prima vindt dat de wil van het volk er volstrekt niet toe doet en dat daar je reet mee afvegen om op die manier aan je kiesmannen te komen een valide strategie is. Hij steunt dus een stille coup om zijn sterke man in het zadel te helpen. Wat zou een passend woord hiervoor zijn?
Zo'n raar argument kan ik ook maken over iedereen die geen diepgaand onderzoek naar alle misstanden wil. Ik vind het een sneu staaltje framing en had meer verwacht.
pi_196213278
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
Maar wel bijzonder dat Ensiferum het dus prima vindt dat de wil van het volk er volstrekt niet toe doet en dat daar je reet mee afvegen om op die manier aan je kiesmannen te komen een valide strategie is. Hij steunt dus een stille coup om zijn sterke man in het zadel te helpen. Wat zou een passend woord hiervoor zijn?
Ik vind de ideeën van zo’n beetje alle Trumpfans heel bijzonder, en niet alleen op dit vlak. Met hun alternatieve feiten hebben ze een geheel parallelle wereld voor zichzelf geschapen.
pi_196213302
quote:
15s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:08 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Zo'n raar argument kan ik ook maken over iedereen die geen diepgaand onderzoek naar alle misstanden wil. Ik vind het een sneu staaltje framing en had meer verwacht.
De enige misstand is Trump z'n verzet tegen een eerlijk verlopen democratisch proces.
pi_196213305
quote:
15s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:08 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Zo'n raar argument kan ik ook maken over iedereen die geen diepgaand onderzoek naar alle misstanden wil. Ik vind het een sneu staaltje framing en had meer verwacht.
Van mijn part onderzoekt men maar raak hoor. Ik vind alleen niet dat je de wil van het volk omver moet willen werpen op basis van praktisch niks.
pi_196213314
quote:
15s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:08 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:57 schreef probeer het volgende:

[..]

En als dat niet zo blijkt te zijn, ben je dan in staat om Trump's verlies toe te geven?
"Pools are perfect for holding water"
pi_196213332
twitter


Lol, ze kreeg niet genoeg eten en dus zaten de bussen niet vol met eten, maar ze weet niet met wat dan wel. :')

Waarom krijgt zo iemand uberhaupt aandacht op nationale tv? Mijn hemel, neem zo iemand in bescherming tegen zichzelf. :|W
  donderdag 12 november 2020 @ 22:13:30 #208
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196213337
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:11 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Van mijn part onderzoekt men maar raak hoor. Ik vind alleen niet dat je de wil van het volk omver moet willen werpen op basis van praktisch niks.
Met al deze misstanden kan je niet eens zeker zijn wat de daadwerkelijke wil van het volk is. Zie je niet probleem niet?
pi_196213340
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:12 schreef probeer het volgende:

[..]

[..]

Je kan wel voorspellen hoe dat loopt.

Zolang het nog geen 20 januari is, is het "Trump kan nog winnen" en zodra Biden in het Witte Huis zit is het "fraude, Trump is bestolen, bla bla bla".
pi_196213347
quote:
15s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:08 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Zo'n raar argument kan ik ook maken over iedereen die geen diepgaand onderzoek naar alle misstanden wil. Ik vind het een sneu staaltje framing en had meer verwacht.
Als er geen misstanden zijn gevonden, is zo’ n diepgaand onderzoek in de praktijk onmogelijk. Dat is de overtreffende trap van spijkers op laag water zoeken, want er zijn geen spijkers!
  donderdag 12 november 2020 @ 22:14:26 #211
8369 speknek
Another day another slay
pi_196213348
quote:
15s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:08 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Zo'n raar argument kan ik ook maken over iedereen die geen diepgaand onderzoek naar alle misstanden wil. Ik vind het een sneu staaltje framing en had meer verwacht.
Alle misstanden. Wow. ALLE MISSTAANDDEEEEN.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_196213355
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:13 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Met al deze misstanden kan je niet eens zeker zijn wat de daadwerkelijke wil van het volk is. Zie je niet probleem niet?
Er zijn geen misstanden. Die 10,000 stemmen die nog niet geteld zijn in Pennsylvania wil jij gebruiken als opstapje om de hele verkiezing omver te werpen daar, want stel dat er 1 county per ongeluk een paar van die stemmen wel geteld zou hebben kun je zogenaamd niet zeker zijn over het exacte aantal. Dat is jouw argument zoals ik hem begrijp.
  donderdag 12 november 2020 @ 22:15:51 #213
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196213376
Als er geen misstanden zijn, hoef je je ook geen zorgen maken over de rechtzaken of het vertrouwen van de State Legislatures in de uitslagen
pi_196213392
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:15 schreef Ensiferum het volgende:
Als er geen misstanden zijn, hoef je je ook geen zorgen maken over de rechtzaken of het vertrouwen van de State Legislatures in de uitslagen
Wie maakt zich dan zorgen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196213395
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:15 schreef Ensiferum het volgende:
Als er geen misstanden zijn, hoef je je ook geen zorgen maken over de rechtzaken of het vertrouwen van de State Legislatures in de uitslagen
Andersom ook niet maar jij lijkt je behoorlijk druk te maken ;)
pi_196213398
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:13 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je kan wel voorspellen hoe dat loopt.

Zolang het nog geen 20 januari is, is het "Trump kan nog winnen" en zodra Biden in het Witte Huis zit is het "fraude, Trump is bestolen, bla bla bla".
Er is me door meerdere users aangeraden om minder aannames over de opvattingen van mijn discussiepartners te maken. Dus daarom vraag ik het hem nu. Hoop dat hij antwoord geeft.
"Pools are perfect for holding water"
pi_196213404
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:15 schreef Ensiferum het volgende:
Als er geen misstanden zijn, hoef je je ook geen zorgen maken over de rechtzaken of het vertrouwen van de State Legislatures in de uitslagen
Als er wel misstanden zouden zijn die groot genoeg zijn om de verkiezingen te keren. hoefde jij je geen zorgen te maken en hier de hele dag te verkondigen dat Trump nog gaat winnen.

Er is, nogmaals, 0,0 bewijs geleverd voor enige zaak die de verkiezingen nog gaat keren.

Wat Trump roept is ook niet relevant, die gaat als zittende president (gelukkig) niet over de verkiezingen.
pi_196213412
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:15 schreef Ensiferum het volgende:
Als er geen misstanden zijn, hoef je je ook geen zorgen maken over de rechtzaken of het vertrouwen van de State Legislatures in de uitslagen
Ik maak me daar ook geen zorgen over. Naja, de Republikeinse legislatures zijn politiek, dus wat zij doen heb ik geen zicht op.

Maar wat ik zeg over jouw argument klopt toch? Jij vindt het toch prima om de hele verkiezing in een staat omver te werpen, als mocht blijken dat er enkele stemmen die na 3 november zijn binnen gekomen met geldige postdatum per ongeluk mee zijn geteld in een county ergens?
pi_196213456
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:13 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Met al deze misstanden kan je niet eens zeker zijn wat de daadwerkelijke wil van het volk is. Zie je niet probleem niet?
Je hebt wel doorzettingsvermogen moet ik zeggen. Ik schat in dat we dit gezeur nog ongeveer een week moeten lezen en dat Trump het opgeeft als Arizona en Georgia definitief klaar zijn. Met Trump weet je het nooit maar dit is wat sommige media verwachten.
pi_196213459
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:04 schreef beantherio het volgende:
Vanuit de manier waarop het Trump en consorten is toegestaan om in de afgelopen 4 jaar de ene na de andere leugen op te stapelen kan ik het me wel voorstellen dat ze de verbinding met de werkelijkheid volledig kwijt zijn geraakt. Trump is veel te soft benaderd tijdens zijn presidentschap en we zien nu de gevolgen. Ik zie het nog wel gebeuren dat ie het witte huis uit gesleept gaat worden.
Ik verwacht eerder dat hij in het diepste geheim op een onverwacht moment met stille trom vertrekt door een geheime uitgang. Is er een tunnel? Hij verstopt zich nu ook al.
pi_196213471
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:16 schreef Fugue het volgende:

[..]

Andersom ook niet maar jij lijkt je behoorlijk druk te maken ;)
Het moet ook wel frustrerend zijn. Vier jaar geleden was het argument nog dat Trump zich had gericht op het EC en de PV wel had gewonnen als hij in wat andere staten campagne had gevoerd. Nu verliest hij niet alleen de PV nog harder, maar ook het EC. Dan zijn de argumenten ook wel een beetje op.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196213476
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:19 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Ik verwacht eerder dat hij in het diepste geheim op een onverwacht moment met stille trom vertrekt door een geheime uitgang. Is er een tunnel? Hij verstopt zich nu ook al.
Één of andere "top ontmoeting" in een ver land en dan niet meer terugkomen :P
pi_196213505
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:56 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Jazeker. Zoals Pompeo zei: "A smooth transition to a second Trump administration"

Dit bedoelde hij wel als grap hè
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_196213508
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het moet ook wel frustrerend zijn. Vier jaar geleden was het argument nog dat Trump zich had gericht op het EC en de PV wel had gewonnen als hij in wat andere staten campagne had gevoerd. Nu verliest hij niet alleen de PV nog harder, maar ook het EC. Dan zijn de argumenten ook wel een beetje op.
Met dit harde geroep van fraude en de gebruikelijke projectie vraag ik me eigenlijk af of er niet heel concreet gefraudeerd is door de Republikeinen (nog los van de USPS). Ik heb wel mensen gehoord die verdachte dingen gezien hebben.
pi_196213525
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het moet ook wel frustrerend zijn. Vier jaar geleden was het argument nog dat Trump zich had gericht op het EC en de PV wel had gewonnen als hij in wat andere staten campagne had gevoerd. Nu verliest hij niet alleen de PV nog harder, maar ook het EC. Dan zijn de argumenten ook wel een beetje op.
Ach, als er daadwerkelijk misstanden zijn en op miraculeuze wijze Trump kan blijven zitten leg je je erbij neer dat die gek nog 4 jaar heeft voordat hij ophoepelt.
Vooralsnog heb ik nog weinig bewijs gezien en kijk ik alleen vol verwondering naar sommige posts hier.
pi_196213526
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:15 schreef Ensiferum het volgende:
Als er geen misstanden zijn, hoef je je ook geen zorgen maken over de rechtzaken of het vertrouwen van de State Legislatures in de uitslagen
De enige zorgen die ik heb, zijn dat vanaf 21 januari Trump-aanhangers de boel 4 jaar lang op scherp gaan stellen met ongefundeerde beweringen. In Amerika, het internet, en specifieker het FoK-forum.

Zin om die zorgen deels bij me weg te nemen?

quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:57 schreef probeer het volgende:

[..]

En als dat niet zo blijkt te zijn, ben je dan in staat om Trump's verlies toe te geven?
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 12 november 2020 @ 22:22:50 #227
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196213534
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:14 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Er zijn geen misstanden. Die 10,000 stemmen die nog niet geteld zijn in Pennsylvania wil jij gebruiken als opstapje om de hele verkiezing omver te werpen daar, want stel dat er 1 county per ongeluk een paar van die stemmen wel geteld zou hebben kun je zogenaamd niet zeker zijn over het exacte aantal. Dat is jouw argument zoals ik hem begrijp.
twitter


Daarom is het relevant.
pi_196213562
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:22 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

[ twitter ]

Daarom is het relevant.
Daar dachten rechters in Pennsylvania, wat deze rechter ook is, echt heel anders over. Dit was geen federale uitspraak en meneer Posobiec lult dus weer maar net zoals het hem uit komt.

Hoe dan ook, terug naar wat jij vindt:

Die 10,000 stemmen die nog niet geteld zijn in Pennsylvania wil jij gebruiken als opstapje om de hele verkiezing omver te werpen daar, want stel dat er 1 county per ongeluk een paar van die stemmen wel geteld zou hebben kun je zogenaamd niet zeker zijn over het exacte aantal. Dat is jouw argument zoals ik hem begrijp.

Klopt dit?
  donderdag 12 november 2020 @ 22:25:40 #229
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196213583
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:24 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Daar dachten rechters in Pennsylvania, wat deze rechter ook is, echt heel anders over. Dit was geen federale uitspraak en meneer Posobiec lult dus weer maar net zoals het hem uit komt.

Hoe dan ook, terug naar wat jij vindt:

Die 10,000 stemmen die nog niet geteld zijn in Pennsylvania wil jij gebruiken als opstapje om de hele verkiezing omver te werpen daar, want stel dat er 1 county per ongeluk een paar van die stemmen wel geteld zou hebben kun je zogenaamd niet zeker zijn over het exacte aantal. Dat is jouw argument zoals ik hem begrijp.

Klopt dit?
Dan hadden ze die stemmen maar apart moeten houden, per bevel van Alito. Als jij een glas rioolwater in een vat wijn leegt, dan heb je een vat rioolwater.
pi_196213591
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:22 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

[ twitter ]

Daarom is het relevant.
Nee, want voor PA zou er hooguit nog wat veranderen als court zou zeggen dat ook stemmen binnengekomen op 3-11 niet meer tellen.

Die 10k die *eventueel* nog verworpen worden (en das t enige punt nog in PA) gaan de uitslag niet beïnvloeden.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_196213607
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:25 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dan hadden ze die stemmen maar apart moeten houden, per bevel van Alito. Als jij een glas rioolwater in een vat wijn leegt, dan heb je een vat rioolwater.
Jij wil dus miljoenen mensen hun stem ontzeggen als iemand in een staat van tientallen counties ergens een foutje heeft gemaakt van een paar stemmen?
pi_196213625
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:25 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dan hadden ze die stemmen maar apart moeten houden, per bevel van Alito. Als jij een glas rioolwater in een vat wijn leegt, dan heb je een vat rioolwater.
DAT
IS
OOK
GEWOON
GEBEURD

Hoezo negeer je de feiten steeds?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_196213637
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:21 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Met dit harde geroep van fraude en de gebruikelijke projectie vraag ik me eigenlijk af of er niet heel concreet gefraudeerd is door de Republikeinen (nog los van de USPS). Ik heb wel mensen gehoord die verdachte dingen gezien hebben.
Dat is ook het bizarre aan dit alles. In de loop der jaren zijn het vooral Republikeinen die hebben gezorgd voor wangedrag en kwalijke praktijken (zoals voter suppression). Het is of een varken dat lekker in de modder heeft liggen rollen tegen je zegt dat je vies bent omdat hij een vlek ziet op je keurig gestreken overhemd. Ok..beetje vergezocht..pratende varkens bestaan niet 🤔
  donderdag 12 november 2020 @ 22:28:29 #234
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196213641


[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2020 22:30:29 (Linkdump) ]
pi_196213646
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:26 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Jij wil dus miljoenen mensen hun stem ontzeggen omdat iemand in een staat van tientallen counties ergens een foutje heeft gemaakt van een paar stemmen?
Dat krijg je als sommige mensen de persoon op het stembiljet belangrijker vinden dan de stem van het volk, de democratie.

Ondemocratische gedachten worden dan ineens goedgepraat.
pi_196213655
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:57 schreef probeer het volgende:

[..]

En als dat niet zo blijkt te zijn, ben je dan in staat om Trump's verlies toe te geven?
"Pools are perfect for holding water"
pi_196213657
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:22 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ach, als er daadwerkelijk misstanden zijn en op miraculeuze wijze Trump kan blijven zitten leg je je erbij neer dat die gek nog 4 jaar heeft voordat hij ophoepelt.
Vooralsnog heb ik nog weinig bewijs gezien en kijk ik alleen vol verwondering naar sommige posts hier.
Nou ja, de nationaalpopulistjes hebben zichzelf vereenzelvigd met Trump. Vanuit die hoek zie je ook plots veel interesse in de Amerikaanse politiek sinds Trump.
Die hebben in Nederland natuurlijk ook altijd de mening vol over "de wil van het volk", maar daarmee bedoelen ze altijd hun eigen opvattingen. Het voorstellingsvermogen dat een meerderheid van de bevolking hun mening niet deelt komt door de eigen bubbel vaak ook niet in de op. Dan krijg je automatisch de conclusie dat er wel sprake moet zijn van fraude.
Het is geen afleiding uit feiten, het is deductie op basis van het vermeende eigen gelijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196213677
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:26 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Jij wil dus miljoenen mensen hun stem ontzeggen als iemand in een staat van tientallen counties ergens een foutje heeft gemaakt van een paar stemmen?
Natuurlijk wil hij dat. Al dat gelul is alleen maar een verhulde manier om te vertellen dat het doel de middelen heiligt.
pi_196213681
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, de nationaalpopulistjes hebben zichzelf vereenzelvigd met Trump. Vanuit die hoek zie je ook plots veel interesse in de Amerikaanse politiek sinds Trump.
Die hebben in Nederland natuurlijk ook altijd de mening vol over "de wil van het volk", maar daarmee bedoelen ze altijd hun eigen opvattingen. Het voorstellingsvermogen dat een meerderheid van de bevolking hun mening niet deelt komt door de eigen bubbel vaak ook niet in de op. Dan krijg je automatisch de conclusie dat er wel sprake moet zijn van fraude.
Het is geen afleiding uit feiten, het is deductie op basis van het vermeende eigen gelijk.
Ja, da's wel bijzonder he. Voor de verkiezing hadden ze het over stille meerderheid enzo. Nu gaat het over een mogelijk technisch dingetje om de stem van miljoenen te ontnemen.

Principeloos gelul altijd bij deze lui.
pi_196213818


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2020 22:38:24 (Linkdump) ]
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_196213866
quote:
Was al bekend en het gaat om een klein aantal votes die toch geen invloed hebben op de uitslag.
  donderdag 12 november 2020 @ 22:49:39 #242
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196214033
Het is mooi om te zien dat onze extreemrechtse vrienden geen middelen schuwen om verkiezingen te stelen. Dat is geen verrassing natuurlijk, maar het is verfrissend om ze er zo open voor uit zien te komen.

De strohalm is een poststempel begrijp ik. Niet de legaliteit van de kiezer. Niet het feit dat het een al dan niet geregistreerde kiezer was. Niet het feit dat die kiezer niet de regels had gevolgd. Nee, een poststempel dames en heren. Een procesdingetje.

Zelfs als je wint ben je toch wel de grootste sneue loser ever op deze manier
  donderdag 12 november 2020 @ 23:05:40 #243
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196214329
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:22 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

[ twitter ]

Daarom is het relevant.
Waarom haat jij democratie eigenlijk? Wat heeft democratie je, behalve vrijheid verlenen, aangedaan?
  donderdag 12 november 2020 @ 23:05:42 #244
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196214332
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:49 schreef mcmlxiv het volgende:
Het is mooi om te zien dat onze extreemrechtse vrienden geen middelen schuwen om verkiezingen te stelen. Dat is geen verrassing natuurlijk, maar het is verfrissend om ze er zo open voor uit zien te komen.

De extremen hebben geen plaats voor de gemodereerden
Of het nu extreem links, rechts, religieus, etc... is, in basis hebben die extremen geen ruimte voor andere meningen. Daardoor zie je ook vaak een hang naar dictators of dergelijke autoritaire leiders.

Een democratie is voor hun dan ook erg moeilijk omdat je ruimte moet bieden aan mensen met een andere mening en belangen tegen elkaar moet afwegen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  donderdag 12 november 2020 @ 23:13:00 #245
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196214463
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:49 schreef mcmlxiv het volgende:
Het is mooi om te zien dat onze extreemrechtse vrienden geen middelen schuwen om verkiezingen te stelen. Dat is geen verrassing natuurlijk, maar het is verfrissend om ze er zo open voor uit zien te komen.

De strohalm is een poststempel begrijp ik. Niet de legaliteit van de kiezer. Niet het feit dat het een al dan niet geregistreerde kiezer was. Niet het feit dat die kiezer niet de regels had gevolgd. Nee, een poststempel dames en heren. Een procesdingetje.

Zelfs als je wint ben je toch wel de grootste sneue loser ever op deze manier
De grootste loser klinkt nog als een compliment. De loserigste loser.

Het is wrang dat er miljoenen mensen wereldwijd in strafkampen zitten omdat ze opkomen voor democratie, vrijheid, gelijkheid, in landen waar dat ontbreekt en er dictaturen aan de macht zijn, en wij hier met dit soort figuren opgescheept zitten.
pi_196214915
twitter
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 november 2020 @ 23:38:20 #247
862 Arcee
Look closer
pi_196214942
Trump moet in Arizona 84.6% van de laatste 16.707 stemmen halen en in de laatste batch haalde hij 51.3%.

Verschil is nog 11.390.
pi_196214953
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 23:38 schreef Arcee het volgende:
Trump moet in Arizona 84.6% van de laatste 16.707 stemmen halen en in de laatste batch haalde hij 51.3%.

Verschil is nog 11.390.
Oké, moet goed komen.
pi_196214976
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:49 schreef mcmlxiv het volgende:
Het is mooi om te zien dat onze extreemrechtse vrienden geen middelen schuwen om verkiezingen te stelen. Dat is geen verrassing natuurlijk, maar het is verfrissend om ze er zo open voor uit zien te komen.

De strohalm is een poststempel begrijp ik. Niet de legaliteit van de kiezer. Niet het feit dat het een al dan niet geregistreerde kiezer was. Niet het feit dat die kiezer niet de regels had gevolgd. Nee, een poststempel dames en heren. Een procesdingetje.

Zelfs als je wint ben je toch wel de grootste sneue loser ever op deze manier
Precies dit, uitstekend verwoord! Nul besef waar het om gaat in democratie, nul respect voor democratie. En waar eindigt dit: zullen we alle stemmen, die niet per post zijn gegaan, ongeldig laten verklaren omdat een stemlokaal wellicht een minuut te vroeg open is gegaan?
pi_196215131
Kent iemand de zender Newsmax?
Trump zelf heeft iemand geretweet die deze zender noemde.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_196215174
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 23:56 schreef MissJ het volgende:
Kent iemand de zender Newsmax?
Trump zelf heeft iemand geretweet die deze zender noemde.
Tsja, wat is kennen... het staat bij mij te boek als een Republikeinse propagandamedium ter rechter zijde van en wat onbetrouwbaarder dan Fox News.
pi_196215204
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 00:02 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Tsja, wat is kennen... het staat bij mij te boek als een Republikeinse propagandamedium ter rechter zijde van Fox News.
Ja zoiets dacht ik al. Ik lees ook allemaal tweets van Trump fans die nu alleen nog maar naar Newsmax kijken omdat hij dat heeft aangeprezen :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_196215237
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 00:05 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ja zoiets dacht ik al. Ik lees ook allemaal tweets van Trump fans die nu alleen nog maar naar Newsmax kijken omdat hij dat heeft aangeprezen :')
Geen idee waar je je dan begeeft, maar lijkt me niet heel gezond voor je geestelijke welzijn. :P

Hij wil zo te zien Fox News onder druk zetten het beetje daadwerkelijke nieuws wat ze nog wel hebben ook in zijn voordeel te laten spinnen. Vandaar bv. ook de verwijzingen naar OAN.
pi_196215408
twitter

Joint Statement from Elections Infrastructure Government Coordinating Council & the Election Infrastructure Sector Coordinating Council Executive Committees
quote:
Washington, D.C. — The members of Election Infrastructure Government Coordinating Council (GCC) Executive Committee – Cybersecurity and Infrastructure Security Agency (CISA) Assistant Director Bob Kolasky, U.S. Election Assistance Commission Chair Benjamin Hovland, National Association of Secretaries of State (NASS) President Maggie Toulouse Oliver, National Association of State Election Directors (NASED) President Lori Augino, and Escambia County (Florida) Supervisor of Elections David Stafford – and the members of the Election Infrastructure Sector Coordinating Council (SCC) – Chair Brian Hancock (Unisyn Voting Solutions), Vice Chair Sam Derheimer (Hart InterCivic), Chris Wlaschin (Election Systems & Software), Ericka Haas (Electronic Registration Information Center), and Maria Bianchi (Democracy Works) - released the following statement:

“The November 3rd election was the most secure in American history. Right now, across the country, election officials are reviewing and double checking the entire election process prior to finalizing the result.

When states have close elections, many will recount ballots. All of the states with close results in the 2020 presidential race have paper records of each vote, allowing the ability to go back and count each ballot if necessary. This is an added benefit for security and resilience. This process allows for the identification and correction of any mistakes or errors. There is no evidence that any voting system deleted or lost votes, changed votes, or was in any way compromised.

Other security measures like pre-election testing, state certification of voting equip­ment, and the U.S. Election Assistance Commission’s (EAC) certification of voting equipment help to build additional confidence in the voting systems used in 2020.

While we know there are many unfounded claims and opportunities for misinfor­mation about the process of our elections, we can assure you we have the utmost confidence in the security and integrity of our elections, and you should too. When you have questions, turn to elections officials as trusted voices as they administer elections.”


[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 13-11-2020 01:00:05 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 13 november 2020 @ 01:39:54 #255
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196215740
De logica die die vent volgt..:')
TRump roept dat de kijkcijfers van Fox zijn gekelderd en zegt dat de schuld is van hun "Fake News" over de uitslagen.
Hij heeft totaal niet door dat de verkiezingen voorbij zijn, dat hij verloren heeft en Amerika dus ook geen verkiezingsnieuws meer kijkt.

En wat zeggen de Trump aanhangers?
Op naar Newsmax wat daar zijn ze wel goede Trump aanhangers.
Als dat zo doorgaat zien ze op een gegeven moment zelffs Jensen als nieuwsbron _O-
pi_196215896
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:43 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Hoezo is dat corruptie? Republikeinse president, Republikeins Senaat... Da's toch niet corrupt?

Fun fact: Kavanaugh en ACB waren betrokken bij Gore vs Bush (2000)
Nog een 'fun' fact

twitter

quote:
"The Framers, they separated the powers because they knew that individuals would be flawed. They put in lots of checks, and we just experienced one, the election," Olson said. "To the extent that the citizens of this country did not like the manner in which President Trump spoke, or the manner in which he threatened people or the manner in which he executed the laws, they exercised their franchise. And we have--I do believe the election is over--we do have a new president."

"And we do because a large number of people expressed disapproval, whether one agrees with that or not, of the manner, style and techniques of this particular president," Olson continued. "So we do have a Constitution that works pretty well. At the end of the day, we are going to have flawed individuals holding that office, and the people ultimately have the responsibility and opportunity to make a change when they feel it's appropriate."
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 13 november 2020 @ 02:31:02 #257
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196215912
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 november 2020 02:07 schreef Kijkertje het volgende:
Voor de mensen die denken dat Trump het leger in zijn zak heeft:

[ twitter ]

Duidelijke boodschap.
De generaals heeft ie niet in z'n zak, de minister van Defensie wel (de oude is onlangs vervangen voor een nieuwe omdat de oude niet het leger tegen burgers wilde inzetten.)
Om een andere Generaal aan te stellen is toestemming van de Senaat nodig.

Maar dat zo'n Generaal zoiets nu nog even duidelijk moet maken na de verkiezingen is natuurlijk belachelijk eigenlijk.
pi_196215927
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 02:31 schreef SiGNe het volgende:

[..]

De generaals heeft ie niet in z'n zak, de minister van Defensie wel (de oude is onlangs vervangen voor een nieuwe omdat de oude niet het leger tegen burgers wilde inzetten.)
Om een andere Generaal aan te stellen is toestemming van de Senaat nodig.
Dat weet ik. Daarom plaats ik juist de opmerkingen van Milley. Bevelhebbers volgen niet klakkeloos bevelen van bestuurders op als dat in strijd is met de Grondwet. Sommige mensen denken dat.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196216047


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2020 07:13:33 (Is een ander topic voor) ]
pi_196216119
Voor al uw vragen over de recount in Georgia:

twitter

quote:
Election officials in Georgia have begun their first statewide recount to manually verify every one of nearly 5 million ballots cast in the presidential race in the state, where President-elect Joe Biden has a lead of about 14,000 votes.

This recount comes as President Trump and some top Republican officials in Georgia have levied unsubstantiated claims of widespread fraud or irregularities in the state. State election officials vehemently reject such characterizations but have launched a hand recount nonetheless to reassure the public about the outcome.

Here’s what you need to know. We will update this post as news develops.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196216363


[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2020 07:12:35 (Linkdump. Foei.) ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 13 november 2020 @ 06:04:48 #262
80382 manny
30 is best veel
pi_196216494
Oi oi oi. Als de beste man straks vertrokken is zal de beerput pas goed open gaan en komen de verhalen van alle mensen die nu nog te bang zijn om te spreken.

Hopelijk heeft hij nog wat adviseurs rondlopen die de overgang op een beetje een waardige manier laten verlopen, maar of onze vriend nog te begeleiden / sturen is op dit moment is me ook niet duidelijk.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 november 2020 @ 07:30:46 #263
862 Arcee
Look closer
  vrijdag 13 november 2020 @ 08:36:24 #264
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196217258
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 02:31 schreef SiGNe het volgende:

[..]

De generaals heeft ie niet in z'n zak, de minister van Defensie wel (de oude is onlangs vervangen voor een nieuwe omdat de oude niet het leger tegen burgers wilde inzetten.)
Om een andere Generaal aan te stellen is toestemming van de Senaat nodig.

Maar dat zo'n Generaal zoiets nu nog even duidelijk moet maken na de verkiezingen is natuurlijk belachelijk eigenlijk.
Dat is precies de zere plek. Dit is hetzelfde als dat je in een vliegtuig zit en de piloot ineens meldt: "Dames en heren, er is geen enkele reden tot paniek." en dan niks.
  vrijdag 13 november 2020 @ 08:37:52 #265
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196217272
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 06:04 schreef manny het volgende:
Oi oi oi. Als de beste man straks vertrokken is zal de beerput pas goed open gaan en komen de verhalen van alle mensen die nu nog te bang zijn om te spreken.

Hopelijk heeft hij nog wat adviseurs rondlopen die de overgang op een beetje een waardige manier laten verlopen, maar of onze vriend nog te begeleiden / sturen is op dit moment is me ook niet duidelijk.
Verheug me er nu al op. En het zou me ook niet verbazen als Trump zichzelf iets probeert aan te doen voordat hij het Witte Huis uit moet, na een hoop bizar gedoe. Die vent is echt niet goed en ik vind het beangstigend dat dit zo zichtbaar is en er desondanks 70+ miljoen mensen op stemen.
  vrijdag 13 november 2020 @ 08:44:00 #266
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_196217330
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 08:37 schreef Qarrad het volgende:

Die vent is echt niet goed en ik vind het beangstigend dat dit zo zichtbaar is en er desondanks 70+ miljoen mensen op stemen.
Dit inderdaad. Zorgwekkend.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  vrijdag 13 november 2020 @ 09:13:19 #268
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196217637
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:25 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dan hadden ze die stemmen maar apart moeten houden, per bevel van Alito. Als jij een glas rioolwater in een vat wijn leegt, dan heb je een vat rioolwater.
Aha, jij vind het een goed idee om Pennsylvania uit te sluiten omdat daar in jouw ogen malversaties hebben plaatsgevonden. Lijkt mij een uitstekend idee. De 20 kiesmannen gaan we 10-10 verdelen, geen probleem.

Biden 290-10 = 280 met nog wat stemmen te gaan. Trump 227. Dus opzouten Trump, je hebt verloren.
Michigan doen we hetzelfde mee voor het gemak. Biden 272. Dus opzouten Trump, je hebt verloren.
Georgia verdelen we voor het gemak ook. Is nog niet gecalled, Biden 280. Dus opzouten Trump, je hebt verloren.
North-Carolina mag best naar Trump. 217 plus 15 = 232. Dus opzouten Trump, je hebt verloren.
Nevada verdelen we ook nog, Biden, 277. Dus opzouten Trump, je hebt verloren.
pi_196217724
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 08:37 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Verheug me er nu al op. En het zou me ook niet verbazen als Trump zichzelf iets probeert aan te doen voordat hij het Witte Huis uit moet, na een hoop bizar gedoe. Die vent is echt niet goed en ik vind het beangstigend dat dit zo zichtbaar is en er desondanks 70+ miljoen mensen op stemen.
Trump gaat zichzelf niks aandoen. Daar is hij te laf voor en bovendien heeft hij geen pessimistische aard. Hij zal hooguit de rest van zijn leven blijven volhouden dat de verkiezingen gestolen zijn. En ik las dat hij in 2024 weer een gooi wil doen.. tsja zijn aanhang is erg groot dus dat sterkt hem.
  vrijdag 13 november 2020 @ 09:23:21 #270
80382 manny
30 is best veel
pi_196217806
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 08:37 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Verheug me er nu al op. En het zou me ook niet verbazen als Trump zichzelf iets probeert aan te doen voordat hij het Witte Huis uit moet, na een hoop bizar gedoe. Die vent is echt niet goed en ik vind het beangstigend dat dit zo zichtbaar is en er desondanks 70+ miljoen mensen op stemen.
Verheug me er zeker niet op. Dat wordt alleen maar modder gooien en aandacht voor onzin / meer ondermijning van een stabiele democratie

Ik verheug me op wijze democraten en Republikeinen die gaan samenwerken en aan de slag gaan met de thema’s die er wel toe doen
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_196217825
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 08:58 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Trump was het glas rioolwater?
Zeker. De Republikeinse Partij kan je nog als "ratafia" weg zetten, zure oude wijn die al uit de verkoop ging. Maar de giftige atmosfeer is door Trump veroorzaakt, en hij moet die atmosfeer ook giftig houden want hij wil zijn leger aan stemmers niet kwijt. Dus steunt de GOP hem, want dan is het ook hún leger aan stemmers voor de volgende poging
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_196217900
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 09:24 schreef Sabata het volgende:

[..]

Zeker. De Republikeinse Partij kan je nog als "ratafia" weg zetten, zure oude wijn die al uit de verkoop ging. Maar de giftige atmosfeer is door Trump veroorzaakt, en hij moet die atmosfeer ook giftig houden want hij wil zijn leger aan stemmers niet kwijt. Dus steunt de GOP hem, want dan is het ook hún leger aan stemmers voor de volgende poging
Ze steunen hem ook omdat ze bang voor hem zijn, bang voor zijn woede-aanvallen direct in zijn aanwezigheid en bang voor het gegeven dat hij dat, wie en wat hem teleurstelt onmiddellijk ter lynching aanbiedt aan zijn volgers. Waarbij je in het laatste geval mag hopen dat het bij twitter, facebook etc blijft, maar Fauci heeft niet voor niets bescherming nodig... :N
pi_196217939
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 09:23 schreef manny het volgende:

[..]

Verheug me er zeker niet op. Dat wordt alleen maar modder gooien en aandacht voor onzin / meer ondermijning van een stabiele democratie

Ik verheug me op wijze democraten en Republikeinen die gaan samenwerken en aan de slag gaan met de thema’s die er wel toe doen
Ik vrees dat de GOP voor optie 1 gaat:
- verkiezingen winnen lukte niet
- fraude bewijzen lukt tot op heden niet
- integriteit van de verkiezingen in twijfel trekken lijkt ook niet te lukken.

Wat overblijft is de randjes opzoeken:
- weigeren de macht over te dragen
- weigeren om kiesmannen te leveren
- en als bovenstaande niet werkt het Hooggerechtshof er bij halen.
- lukt dat ook niet, dan vol op die Runoff in Georgia om de meerderheid in de senaat te houden en alles tegenhouden (of proberen) dat Biden wil invoeren.
- intussen gaat Trump zijn eigen mediakanaal oprichten en Biden van alles de schuld geven wat er de komende jaren gaat gebeuren.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  vrijdag 13 november 2020 @ 09:54:51 #274
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196218268
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 09:18 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Trump gaat zichzelf niks aandoen. Daar is hij te laf voor en bovendien heeft hij geen pessimistische aard. Hij zal hooguit de rest van zijn leven blijven volhouden dat de verkiezingen gestolen zijn. En ik las dat hij in 2024 weer een gooi wil doen.. tsja zijn aanhang is erg groot dus dat sterkt hem.
Heb je ook nog kans op, dat hij vrolijk verder wil trollen tot 2024. Maar je moet niet uitvlakken wat er nog boven tafel kan komen na januari tot dan, en er is nog de mogelijkheid dat hij voor die tijd de bak in vliegt.
pi_196218561
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 09:54 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Heb je ook nog kans op, dat hij vrolijk verder wil trollen tot 2024. Maar je moet niet uitvlakken wat er nog boven tafel kan komen na januari tot dan, en er is nog de mogelijkheid dat hij voor die tijd de bak in vliegt.
Mwoah, wellicht de schaal van bepaalde zaken die uitkomt, maar ik denk eigenlijk dat een een boel financiele zaken uitkomen die op zijn best onfatsoenlijk genoemd kunnen worden.

Dat ontkent ie dan weer en 70 miljoen man geloven dat dan weer.
pi_196219138
Jimmy Kimmel stelt voor om Trump president van Alaska te maken:


Ik zeg: doen ^O^
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 11:05:58 #277
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196219194
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:01 schreef spinazieruiker het volgende:
Jimmy Kimmel stelt voor om Trump president van Alaska te maken:


Ik zeg: doen ^O^
Als de meest onveilige staat in de VS kan Alaska wel wat Law en Order gebruiken ja.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196219236
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Als de meest onveilige staat in de VS kan Alaska wel wat Law en Order gebruiken ja.
Vanuit Alaska kun je Rusland zien liggen, dat zal hem ook wel aanspreken.
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 11:11:34 #279
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196219265
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:09 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Vanuit Alaska kun je Rusland zien liggen, dat zal hem ook wel aanspreken.
:D

Palin, die was ik al weer vergeten... nog zo'n onuitstaanbaar hypocriet 'God and America' type dat vooral veel van dollars houdt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196219280
Ja, in Alaska heeft hij gewonnen, met een landslade, so much winning.

Het allerergste voor Trump is natuurlijk dat hij Biden de hele tijd heeft weggezet als dom, (Dumb en now he's dumb and a half), sloom en totaal onbekwaam. Als je van een dom, sloom en icapable persoon verliest, is dat driedubbel erg voor je reputatie. _O- En zo bijt het denigrerende bijnamen voor anderen verzinnen hem uiteindelijk terug. })
pi_196219426
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 01:39 schreef SiGNe het volgende:
De logica die die vent volgt..:')
TRump roept dat de kijkcijfers van Fox zijn gekelderd en zegt dat de schuld is van hun "Fake News" over de uitslagen.
Hij heeft totaal niet door dat de verkiezingen voorbij zijn, dat hij verloren heeft en Amerika dus ook geen verkiezingsnieuws meer kijkt.

En wat zeggen de Trump aanhangers?
Op naar Newsmax wat daar zijn ze wel goede Trump aanhangers.
Als dat zo doorgaat zien ze op een gegeven moment zelffs Jensen als nieuwsbron _O-
Het erge is dat vele Nederlandse Trump-fans Jensen inderdaad al als een nieuwsbron zien en ze alles geloven wat hij uitkraamt.

Wat ik ook echt bizar en best zorgelijk vind: Mensen die alle media als fake news bestempelen, maar wel alles wat Trump zegt heilig geloven en zien als de waarheid.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Moderator vrijdag 13 november 2020 @ 11:25:31 #282
8781 crew  Frutsel
pi_196219465
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:12 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ja, in Alaska heeft hij gewonnen, met een landslade, so much winning.

Het allerergste voor Trump is natuurlijk dat hij Biden de hele tijd heeft weggezet als dom, (Dumb en now he's dumb and a half), sloom en totaal onbekwaam. Als je van een dom, sloom en icapable persoon verliest, is dat driedubbel erg voor je reputatie. _O- En zo bijt het denigrerende bijnamen voor anderen verzinnen hem uiteindelijk terug. })
Biden was dan ook wel de slechtste kandidaat ooit, daar zou hij nooit van verliezen



[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 13-11-2020 11:38:37 ]
pi_196219602
hoe was de persconferentie van Der Rudy ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196219618
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:25 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Biden was dan ook wel de slechtste kandidaat ooit, daar zou hij nooit van verliezen

Toch heeft Biden meer stemmen gehaald dan welke presidentskandidaat dan ook in de geschiedenis van de VS.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator vrijdag 13 november 2020 @ 11:39:10 #285
8781 crew  Frutsel
pi_196219634
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Toch heeft Biden meer stemmen gehaald dan welke presidentskandidaat dan ook in de geschiedenis van de VS.
Dat denk ik ook :)

Hoe zit dat eigenlijk voor Trump qua Republikeinse kiezers ooit?
pi_196219691
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:39 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Dat denk ik ook :)

Hoe zit dat eigenlijk voor Trump qua Republikeinse kiezers ooit?
Ook een record.

Daar staat tegenover dat hij als zittende president percentueel gezien de grootste nederlaag heeft geleden sinds Carter.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 13 november 2020 @ 11:45:10 #287
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196219715
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:12 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ja, in Alaska heeft hij gewonnen, met een landslade, so much winning.

Het allerergste voor Trump is natuurlijk dat hij Biden de hele tijd heeft weggezet als dom, (Dumb en now he's dumb and a half), sloom en totaal onbekwaam. Als je van een dom, sloom en icapable persoon verliest, is dat driedubbel erg voor je reputatie. _O- En zo bijt het denigrerende bijnamen voor anderen verzinnen hem uiteindelijk terug. })
Het is ook een klein wonder dat Trump verloren heeft van een zo niet aansprekende kandidaat. Als het iemand van het kaliber Obama was geweest dan had Trump geen schijn van kans gehad denk ik.

Dat Biden desondanks heeft gewonnen is denk ik een signaal dat te veel mensen het zat zijn met Trump. Het zijn meer tegenstemmen dan stemmen vóór Biden geweest.
pi_196219728
China heeft Biden en Harris nu officieel gefeliciteerd, zie ik net op AMV.

Wel verwarrend hoor nog steeds, twee topics over hetzelfde onderwerp. :P

twitter


China congratulates Biden, but few US policy changes seen
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator vrijdag 13 november 2020 @ 11:46:58 #289
8781 crew  Frutsel
pi_196219738
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ook een record.

Daar staat tegenover dat hij als zittende president percentueel gezien de grootste nederlaag heeft geleden sinds Carter.
ho ho ho... er zijn nog hertellingen en rechtzaken :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196219993
Gaat lekker daar met tellen in sommige counties. Roberts county, na 10 dagen tellen pas 546 van de 719 stemmen geteld. En 96.2% voor Trump en 3.1% voor Biden. Als ik Biden was zou ik daar zeker iets achter zoeken :')



Of Castro Country, 2067 stemmen geteld, van de 2720, 76.9% voor Trump, 22.4% voor Biden.



Biden zal niet winnen in die counties, maar het maakt het verschil in de popular vote wel duidelijker als er geteld wordt. Hoe moeilijk kan het zijn, je hebt 700 stemmen te tellen en doet er meer dan 10 dagen over? 8)7
pi_196220026
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 12:07 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Gaat lekker daar met tellen in sommige counties. Roberts county, na 10 dagen tellen pas 546 van de 719 stemmen geteld. En 96.2% voor Trump en 3.1% voor Biden. Als ik Biden was zou ik daar zeker iets achter zoeken :')

[ afbeelding ]

Of Castro Country, 2067 stemmen geteld, van de 2720, 76.9% voor Trump, 22.4% voor Biden.

[ afbeelding ]

Biden zal niet winnen in die counties, maar het maakt het verschil in de popular vote wel duidelijker als er geteld wordt. Hoe moeilijk kan het zijn, je hebt 700 stemmen te tellen en doet er meer dan 10 dagen over? 8)7
Ik weet niet of ze in die kleine counties zelf tellen of dat het in een grotere county wordt gedaan? Dat zou kunnen verklaren waarom het langer duurt (wild guess).
pi_196220042
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 november 2020 07:30 schreef Arcee het volgende:
Arizona w/
Het beledigen van McCain komt dus als een boemerang terug daar.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 november 2020 @ 12:12:48 #293
862 Arcee
Look closer
pi_196220055
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 12:11 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Het beledigen van McCain komt dus als een boemerang terug daar.
Ja, of zoals in mijn eigen woorden in een ander topic:

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 08:59 schreef Arcee het volgende:
De epische postume fuck you van John McCain aan het adres van Trump in Arizona is een feit. _O_
pi_196220148
In hoever denken jullie dat het kiesmannen systeem nog een toekomst heeft in Amerika als je ziet voor hoeveel problemen het nu zorgt in het land. Zorgt dit systeem niet voor verdeeldheid, wantrouwen en onrecht voor sommige kiezers. Hoe lang zal Amerikanen dat systeem nog accepteren als je stem werkelijk geen stuiver waard in als het geen swingstate is.
  vrijdag 13 november 2020 @ 12:27:42 #295
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196220246
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 12:20 schreef MakkieR het volgende:
In hoever denken jullie dat het kiesmannen systeem nog een toekomst heeft in Amerika als je ziet voor hoeveel problemen het nu zorgt in het land. Zorgt dit systeem niet voor verdeeldheid, wantrouwen en onrecht voor sommige kiezers. Hoe lang zal Amerikanen dat systeem nog accepteren als je stem werkelijk geen stuiver waard in als het geen swingstate is.
Zonder zo'n soort systeem heeft de huidige republikeinse partij 0 kans om nog de presidentsverkiezingen te winnen. Dus dat krijg je niet snel gewijzigd..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_196220332
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 12:27 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zonder zo'n soort systeem heeft de huidige republikeinse partij 0 kans om nog de presidentsverkiezingen te winnen. Dus dat krijg je niet snel gewijzigd..
Daar ben ik het met je eens, maar dit zijn wel hele vreemde tijden met een president die zijn verlies niet toe wil geven en een systeem dat nu niet meer voor ze werkt met de briefstemmen. Misschien gaan Amerikanen er anders na kijken, dat het heel veel problemen geeft, onrust en onduidelijkheid. Misschien zou Amerika om de 4 jaar de macht aan de ander moeten geven als wet. Dus geen verkiezingen, zou dat niet wat zijn.
pi_196220534
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 12:34 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Daar ben ik het met je eens, maar dit zijn wel hele vreemde tijden met een president die zijn verlies niet toe wil geven en een systeem dat nu niet meer voor ze werkt met de briefstemmen. Misschien gaan Amerikanen er anders na kijken, dat het heel veel problemen geeft, onrust en onduidelijkheid. Misschien zou Amerika om de 4 jaar de macht aan de ander moeten geven als wet. Dus geen verkiezingen, zou dat niet wat zijn.
Dat botst het vrijheidsgevoel van veel Amerikanen al te zeer tegen de borst, vermoed ik.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_196220539
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 12:20 schreef MakkieR het volgende:
In hoever denken jullie dat het kiesmannen systeem nog een toekomst heeft in Amerika als je ziet voor hoeveel problemen het nu zorgt in het land. Zorgt dit systeem niet voor verdeeldheid, wantrouwen en onrecht voor sommige kiezers. Hoe lang zal Amerikanen dat systeem nog accepteren als je stem werkelijk geen stuiver waard in als het geen swingstate is.
Daar krijg je nooit de meerderheid voor die benodigd is.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_196220566
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 12:20 schreef MakkieR het volgende:
In hoever denken jullie dat het kiesmannen systeem nog een toekomst heeft in Amerika als je ziet voor hoeveel problemen het nu zorgt in het land. Zorgt dit systeem niet voor verdeeldheid, wantrouwen en onrecht voor sommige kiezers. Hoe lang zal Amerikanen dat systeem nog accepteren als je stem werkelijk geen stuiver waard in als het geen swingstate is.
Ik ben het in meer algemene zin wel met je eens dat het Amerikaanse kiesstelsel grondig op de schop moet. Niet vanwege deze verkiezingen, ongeacht of je nu voor Trump of Biden was, maar het is al langer disfunctioneel.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_196220694
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 12:50 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Daar krijg je nooit de meerderheid voor die benodigd is.
Ja, je zit een beetje in een gridlock. Dat kiesstelsel is hopeloos gedateerd, maar het geeft kleine staten (met name in de senaat) enorm veel meer macht dan ze zouden hebben in een proportioneel stelsel. Omdat wijzigingen in het stelsel wijzigingen in de grondwet zijn, kun je dat wel vergeten. Dan zou namelijk allereerst het voorstel al door de senaat moeten komen met een supermajority en vervolgens ook nog eens geratificeerd moeten worden door de staten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196220697
Slot
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')