Natuurlijk. Het is alleen partijdig geredeneer vanuit dat kamp lijkt het wel. Verder gaat er natuurlijk gewoon een uitslag gecertificeerd worden en die kan later bijgesteld worden, zoals wel vaker gebeurt. De gedachte van "er is enige onzekerheid dus we certificeren niet", is bij mijn weten fantasie.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En dat dan ook alleen omdat de stemmen die per post zijn gedaan in meerderheid voor Biden zijn.
Als dit andersom was, zouden er honderden sorteermachines extra geplaatst zijn geweest en er gevochten zijn dat alles geteld moet worden.
Daarom alleen al is het zo doorzichtig.
Ik heb verschillende zenders nu meermalen horen verklaren dat alle rechtszaken om stemmingen ongeldig te verklaren of stemmen ongeldig te verklaren afgewezen zijn. Ik heb op verschillende zenders mensen van verschillende partijen over de stemming in verschillende staten horen zeggen dat er geen enkele aanwijzing voor fraude is gevonden of ook maar waarschijnlijk gemaakt.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:45 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Het betekent daarentegen ook niet dat alle huidige stemmen wel geldig zijn. Dat moet eerst worden uitgezocht. En voor dat is gebeurd, lijkt het me onmogelijk om de uitslag te certificeren.
Er is geen sprake van transparant onderzoek, slechts de onbewezen suggestie van fraude, intrekken van getuigenissen, afwijzingen van zaken voor ze begonnen zijn. Er is letterlijk nog niets substantieels aangetoond.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:51 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Doe transparant onderzoek, en het vertrouwen in het systeem zal zich herstellen. Dat is het mooie van audits.
Er speelt meer dan enkel fraude.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik heb verschillende zenders nu meermalen horen verklaren dat alle rechtszaken om stemmingen ongeldig te verklaren of stemmen ongeldig te verklaren afgewezen zijn. Ik heb op verschillende zenders mensen van verschillende partijen over de stemming in verschillende staten horen zeggen dat er geen enkele aanwijzing voor fraude is gevonden of ook maar waarschijnlijk gemaakt.
Er was geen fraude, dit wordt de uitslag, Georgia gaat handmatig hertellen omdat ze dat altijd doen bij een verschil van minder dan een half procent (en dus niet omdat ze fraude vermoeden), de andere staten zullen morgen hun uitslagen bevestigen.
Die wordt morgen gecertificieerd.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:45 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Het betekent daarentegen ook niet dat alle huidige stemmen wel geldig zijn. Dat moet eerst worden uitgezocht. En voor dat is gebeurd, lijkt het me onmogelijk om de uitslag te certificeren.
En dan doel je op de aanstaande presidentstermijn? Degene die op 20 januari 2021 begint?quote:Op donderdag 12 november 2020 20:48 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Team Trump is overtuigd voor een tweede termijn. Zie Mike Pompeo, zie de voorbereidingen die Trump zelf neemt.
Ja, er speelt dat de persoon achter wie jij aanhuppelt miljoenen mensen hun stem wil ontzeggen op basis van een klein technisch dingetje, omdat hem de uitkomst niet aanstaat en jij vindt dat wel prima.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:54 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Er speelt meer dan enkel fraude.
Er speelt niets, afgezien van wat gerommel in de marge zoals we bij iedere verkiezing zien.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:54 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
De 20e in Pennsylvania toch pas?quote:Op donderdag 12 november 2020 21:54 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Die wordt morgen gecertificieerd.
Jazeker. Zoals Pompeo zei: "A smooth transition to a second Trump administration"quote:Op donderdag 12 november 2020 21:54 schreef probeer het volgende:
[..]
En dan doel je op de aanstaande presidentstermijn? Degene die op 20 januari 2021 begint?
En als dat niet zo blijkt te zijn, ben je dan in staat om Trump's verlies toe te geven?quote:Op donderdag 12 november 2020 21:56 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Jazeker. Zoals Pompeo zei: "A smooth transition to a second Trump administration"
En als de State Legislature de uitslag niet vertrouwt, dan kunnen ze zelf gewoon Republikeinse kiesmannen aanstellen.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:54 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Die wordt morgen gecertificieerd.
Pompeo is niet relevant.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:56 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Jazeker. Zoals Pompeo zei: "A smooth transition to a second Trump administration"
Waarom hecht je daar überhaupt waarde aan?quote:Op donderdag 12 november 2020 21:57 schreef probeer het volgende:
[..]
En als dat niet zo blijkt te zijn, ben je dan in staat om Trump's verlies toe te geven?
Als er zaken worden aangevochten dan moet dat inderdaad weerlegd worden.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:50 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Als de Republikeinse State Legislature die uitslag niet kan certificeren, of het niet vertrouwt, dan kunnen ze naar eigen inzicht kiesmannen aanstellen. Iedereen heeft er baat bij dat er fatsoenlijk onderzoek wordt gedaan, ook de Democraten. Of er moet sprake zijn van wangedrag, maar daar moeten we niet van uit willen gaan, toch?
Je mag je er van mij aan vasthouden als je dat geruststelt.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:57 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
En als de State Legislature de uitslag niet vertrouwt, dan kunnen ze zelf gewoon Republikeinse kiesmannen aanstellen.
Dat onderzoek is gedaan en afgerond. Geen spoor van bewijs voor onrechtmatigheden. Het lijkt er op dat de staten er juist omdat Trump al zo ruim van te voren over fraude en rechtszaken begon, al maanden voor de verkiezingen, alles op alles hebben gezet voor een vlekkeloos verloop.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:50 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Als de Republikeinse State Legislature die uitslag niet kan certificeren, of het niet vertrouwt, dan kunnen ze naar eigen inzicht kiesmannen aanstellen. Iedereen heeft er baat bij dat er fatsoenlijk onderzoek wordt gedaan, ook de Democraten. Of er moet sprake zijn van wangedrag, maar daar moeten we niet van uit willen gaan, toch?
Omdat ik waarde hecht aan topics met degelijke content. En Trumpfanboys in ontkenning over zijn verlies, dragen daar imo niet aan bij.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:58 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Waarom hecht je daar überhaupt waarde aan?
Ja, een president die verlies niet kan toegeven omdat hij psychologisch gestoord is. Volgens Mary Trump is hij doodsbang omdat papa Fred bij verlies of een kind dat hem tegenviel ongenadig hard strafte en vernederde.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:54 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Hopelijk komt er een 360 graden gefilmde Blu-ray van uit, daar heb ik wel wat geld voor overquote:Op donderdag 12 november 2020 22:04 schreef beantherio het volgende:
Vanuit de manier waarop het Trump en consorten is toegestaan om in de afgelopen 4 jaar de ene na de andere leugen op te stapelen kan ik het me wel voorstellen dat ze de verbinding met de werkelijkheid volledig kwijt zijn geraakt. Trump is veel te soft benaderd tijdens zijn presidentschap en we zien nu de gevolgen. Ik zie het nog wel gebeuren dat ie het witte huis uit gesleept gaat worden.
De Republikeinen draaien al. Zelfs Graham. Trump heeft ruzie met Fox, omdat die gedraaid is. Hij zal waarschijnlijk morgen Biden toegang geven tot de gewenste informatie. Ik denk dat iemand anders voor hem het verlies mag toegeven, Pence of Ivanka of zo.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:56 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |