abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196213012
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:50 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

En dat dan ook alleen omdat de stemmen die per post zijn gedaan in meerderheid voor Biden zijn.

Als dit andersom was, zouden er honderden sorteermachines extra geplaatst zijn geweest en er gevochten zijn dat alles geteld moet worden.

Daarom alleen al is het zo doorzichtig.
Natuurlijk. Het is alleen partijdig geredeneer vanuit dat kamp lijkt het wel. Verder gaat er natuurlijk gewoon een uitslag gecertificeerd worden en die kan later bijgesteld worden, zoals wel vaker gebeurt. De gedachte van "er is enige onzekerheid dus we certificeren niet", is bij mijn weten fantasie.
pi_196213027
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:45 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het betekent daarentegen ook niet dat alle huidige stemmen wel geldig zijn. Dat moet eerst worden uitgezocht. En voor dat is gebeurd, lijkt het me onmogelijk om de uitslag te certificeren.
Ik heb verschillende zenders nu meermalen horen verklaren dat alle rechtszaken om stemmingen ongeldig te verklaren of stemmen ongeldig te verklaren afgewezen zijn. Ik heb op verschillende zenders mensen van verschillende partijen over de stemming in verschillende staten horen zeggen dat er geen enkele aanwijzing voor fraude is gevonden of ook maar waarschijnlijk gemaakt.

Er was geen fraude, dit wordt de uitslag, Georgia gaat handmatig hertellen omdat ze dat altijd doen bij een verschil van minder dan een half procent (en dus niet omdat ze fraude vermoeden), de andere staten zullen morgen hun uitslagen bevestigen.
pi_196213036
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:51 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Doe transparant onderzoek, en het vertrouwen in het systeem zal zich herstellen. Dat is het mooie van audits.
Er is geen sprake van transparant onderzoek, slechts de onbewezen suggestie van fraude, intrekken van getuigenissen, afwijzingen van zaken voor ze begonnen zijn. Er is letterlijk nog niets substantieels aangetoond.
  donderdag 12 november 2020 @ 21:54:23 #179
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196213042
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:53 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Ik heb verschillende zenders nu meermalen horen verklaren dat alle rechtszaken om stemmingen ongeldig te verklaren of stemmen ongeldig te verklaren afgewezen zijn. Ik heb op verschillende zenders mensen van verschillende partijen over de stemming in verschillende staten horen zeggen dat er geen enkele aanwijzing voor fraude is gevonden of ook maar waarschijnlijk gemaakt.

Er was geen fraude, dit wordt de uitslag, Georgia gaat handmatig hertellen omdat ze dat altijd doen bij een verschil van minder dan een half procent (en dus niet omdat ze fraude vermoeden), de andere staten zullen morgen hun uitslagen bevestigen.
Er speelt meer dan enkel fraude.
pi_196213048
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:45 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het betekent daarentegen ook niet dat alle huidige stemmen wel geldig zijn. Dat moet eerst worden uitgezocht. En voor dat is gebeurd, lijkt het me onmogelijk om de uitslag te certificeren.
Die wordt morgen gecertificieerd.
pi_196213053
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2020 20:48 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Team Trump is overtuigd voor een tweede termijn. Zie Mike Pompeo, zie de voorbereidingen die Trump zelf neemt.
En dan doel je op de aanstaande presidentstermijn? Degene die op 20 januari 2021 begint?

En als dat niet zo blijkt te zijn, ga je dan 4 jaar lang 'FRAUDE!' roepen?
"Pools are perfect for holding water"
pi_196213062
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:54 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ja, er speelt dat de persoon achter wie jij aanhuppelt miljoenen mensen hun stem wil ontzeggen op basis van een klein technisch dingetje, omdat hem de uitkomst niet aanstaat en jij vindt dat wel prima.
pi_196213065
quote:

[..]

Er speelt niets, afgezien van wat gerommel in de marge zoals we bij iedere verkiezing zien.
pi_196213067
Als je in dit stadium werkelijk denkt dat Trump alsnog gaat winnen, ben je ofwel aan het trollen of je hebt je hoofd heel ver in je reet zitten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196213069
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:54 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

De 20e in Pennsylvania toch pas?
  donderdag 12 november 2020 @ 21:56:05 #186
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196213076
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:54 schreef probeer het volgende:

[..]

En dan doel je op de aanstaande presidentstermijn? Degene die op 20 januari 2021 begint?
Jazeker. Zoals Pompeo zei: "A smooth transition to a second Trump administration"

pi_196213089
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:56 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Jazeker. Zoals Pompeo zei: "A smooth transition to a second Trump administration"

En als dat niet zo blijkt te zijn, ben je dan in staat om Trump's verlies toe te geven?
  donderdag 12 november 2020 @ 21:57:32 #188
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196213093
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:54 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

En als de State Legislature de uitslag niet vertrouwt, dan kunnen ze zelf gewoon Republikeinse kiesmannen aanstellen.
pi_196213100
quote:

[..]

Pompeo is niet relevant.
  donderdag 12 november 2020 @ 21:58:15 #190
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196213107
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:57 schreef probeer het volgende:

[..]

En als dat niet zo blijkt te zijn, ben je dan in staat om Trump's verlies toe te geven?
Waarom hecht je daar überhaupt waarde aan?
pi_196213109
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:50 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Als de Republikeinse State Legislature die uitslag niet kan certificeren, of het niet vertrouwt, dan kunnen ze naar eigen inzicht kiesmannen aanstellen. Iedereen heeft er baat bij dat er fatsoenlijk onderzoek wordt gedaan, ook de Democraten. Of er moet sprake zijn van wangedrag, maar daar moeten we niet van uit willen gaan, toch?
Als er zaken worden aangevochten dan moet dat inderdaad weerlegd worden.

Ik hoop wel dat er daarna een onderzoek wordt gestart naar de motieven, rechtmatigheid en gevolgen van deze opstelling, want als de uitslag hoe dan ook blijft zoals die is dan doen de beschuldigingen het land en de partijen meer kwaad dan goed.
pi_196213120
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:57 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

En als de State Legislature de uitslag niet vertrouwt, dan kunnen ze zelf gewoon Republikeinse kiesmannen aanstellen.
Je mag je er van mij aan vasthouden als je dat geruststelt.

Iedereen mag van mij z'n eigen mening hebben maar eigen feiten doe je maar in je eigen tijd.
pi_196213123
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:50 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Als de Republikeinse State Legislature die uitslag niet kan certificeren, of het niet vertrouwt, dan kunnen ze naar eigen inzicht kiesmannen aanstellen. Iedereen heeft er baat bij dat er fatsoenlijk onderzoek wordt gedaan, ook de Democraten. Of er moet sprake zijn van wangedrag, maar daar moeten we niet van uit willen gaan, toch?
Dat onderzoek is gedaan en afgerond. Geen spoor van bewijs voor onrechtmatigheden. Het lijkt er op dat de staten er juist omdat Trump al zo ruim van te voren over fraude en rechtszaken begon, al maanden voor de verkiezingen, alles op alles hebben gezet voor een vlekkeloos verloop.
pi_196213126
quote:
5s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:58 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Waarom hecht je daar überhaupt waarde aan?
Omdat ik waarde hecht aan topics met degelijke content. En Trumpfanboys in ontkenning over zijn verlies, dragen daar imo niet aan bij.

[ Bericht 6% gewijzigd door probeer op 12-11-2020 22:06:20 ]
pi_196213155
Ach ja, die types kunnen nog een maand of twee kwijlend op hun triangel hengsten, dan is het wel gedaan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196213177
quote:

[..]

Ja, een president die verlies niet kan toegeven omdat hij psychologisch gestoord is. Volgens Mary Trump is hij doodsbang omdat papa Fred bij verlies of een kind dat hem tegenviel ongenadig hard strafte en vernederde.
  donderdag 12 november 2020 @ 22:04:20 #197
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_196213191
Vanuit de manier waarop het Trump en consorten is toegestaan om in de afgelopen 4 jaar de ene na de andere leugen op te stapelen kan ik het me wel voorstellen dat ze de verbinding met de werkelijkheid volledig kwijt zijn geraakt. Trump is veel te soft benaderd tijdens zijn presidentschap en we zien nu de gevolgen. Ik zie het nog wel gebeuren dat ie het witte huis uit gesleept gaat worden.
pi_196213211
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:04 schreef beantherio het volgende:
Vanuit de manier waarop het Trump en consorten is toegestaan om in de afgelopen 4 jaar de ene na de andere leugen op te stapelen kan ik het me wel voorstellen dat ze de verbinding met de werkelijkheid volledig kwijt zijn geraakt. Trump is veel te soft benaderd tijdens zijn presidentschap en we zien nu de gevolgen. Ik zie het nog wel gebeuren dat ie het witte huis uit gesleept gaat worden.
Hopelijk komt er een 360 graden gefilmde Blu-ray van uit, daar heb ik wel wat geld voor over O+
pi_196213213
quote:

[..]

De Republikeinen draaien al. Zelfs Graham. Trump heeft ruzie met Fox, omdat die gedraaid is. Hij zal waarschijnlijk morgen Biden toegang geven tot de gewenste informatie. Ik denk dat iemand anders voor hem het verlies mag toegeven, Pence of Ivanka of zo.
pi_196213218
Maar wel bijzonder dat Ensiferum het dus prima vindt dat de wil van het volk er volstrekt niet toe doet en dat daar je reet mee afvegen om op die manier aan je kiesmannen te komen een valide strategie is. Hij steunt dus een stille coup om zijn sterke man in het zadel te helpen. Wat zou een passend woord hiervoor zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')