abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196213229
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
Maar wel bijzonder dat Ensiferum het dus prima vindt dat de wil van het volk er volstrekt niet toe doet en dat daar je reet mee afvegen om op die manier aan je kiesmannen te komen een valide strategie is. Hij steunt dus een stille coup om zijn sterke man in het zadel te helpen. Wat zou een passend woord hiervoor zijn?
Begint met een "d".
  donderdag 12 november 2020 @ 22:08:57 #202
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196213247
quote:
Maar wel bijzonder dat Ensiferum het dus prima vindt dat de wil van het volk er volstrekt niet toe doet en dat daar je reet mee afvegen om op die manier aan je kiesmannen te komen een valide strategie is. Hij steunt dus een stille coup om zijn sterke man in het zadel te helpen. Wat zou een passend woord hiervoor zijn?
Zo'n raar argument kan ik ook maken over iedereen die geen diepgaand onderzoek naar alle misstanden wil. Ik vind het een sneu staaltje framing en had meer verwacht.
pi_196213278
quote:
Ik vind de ideeën van zo’n beetje alle Trumpfans heel bijzonder, en niet alleen op dit vlak. Met hun alternatieve feiten hebben ze een geheel parallelle wereld voor zichzelf geschapen.
pi_196213302
quote:
15s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:08 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Zo'n raar argument kan ik ook maken over iedereen die geen diepgaand onderzoek naar alle misstanden wil. Ik vind het een sneu staaltje framing en had meer verwacht.
De enige misstand is Trump z'n verzet tegen een eerlijk verlopen democratisch proces.
pi_196213305
quote:

[..]

Van mijn part onderzoekt men maar raak hoor. Ik vind alleen niet dat je de wil van het volk omver moet willen werpen op basis van praktisch niks.
pi_196213314
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:57 schreef probeer het volgende:

[..]

En als dat niet zo blijkt te zijn, ben je dan in staat om Trump's verlies toe te geven?
"Pools are perfect for holding water"
pi_196213332
twitter

Lol, ze kreeg niet genoeg eten en dus zaten de bussen niet vol met eten, maar ze weet niet met wat dan wel. :')

Waarom krijgt zo iemand uberhaupt aandacht op nationale tv? Mijn hemel, neem zo iemand in bescherming tegen zichzelf. :|W
  donderdag 12 november 2020 @ 22:13:30 #208
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196213337
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:11 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Van mijn part onderzoekt men maar raak hoor. Ik vind alleen niet dat je de wil van het volk omver moet willen werpen op basis van praktisch niks.
Met al deze misstanden kan je niet eens zeker zijn wat de daadwerkelijke wil van het volk is. Zie je niet probleem niet?
pi_196213340
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:12 schreef probeer het volgende:

[..]

[..]

Je kan wel voorspellen hoe dat loopt.

Zolang het nog geen 20 januari is, is het "Trump kan nog winnen" en zodra Biden in het Witte Huis zit is het "fraude, Trump is bestolen, bla bla bla".
pi_196213347
quote:

[..]

Als er geen misstanden zijn gevonden, is zo’ n diepgaand onderzoek in de praktijk onmogelijk. Dat is de overtreffende trap van spijkers op laag water zoeken, want er zijn geen spijkers!
  donderdag 12 november 2020 @ 22:14:26 #211
8369 speknek
Another day another slay
pi_196213348
quote:

[..]

Alle misstanden. Wow. ALLE MISSTAANDDEEEEN.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_196213355
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:13 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Met al deze misstanden kan je niet eens zeker zijn wat de daadwerkelijke wil van het volk is. Zie je niet probleem niet?
Er zijn geen misstanden. Die 10,000 stemmen die nog niet geteld zijn in Pennsylvania wil jij gebruiken als opstapje om de hele verkiezing omver te werpen daar, want stel dat er 1 county per ongeluk een paar van die stemmen wel geteld zou hebben kun je zogenaamd niet zeker zijn over het exacte aantal. Dat is jouw argument zoals ik hem begrijp.
  donderdag 12 november 2020 @ 22:15:51 #213
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196213376
Als er geen misstanden zijn, hoef je je ook geen zorgen maken over de rechtzaken of het vertrouwen van de State Legislatures in de uitslagen
pi_196213392
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:15 schreef Ensiferum het volgende:
Als er geen misstanden zijn, hoef je je ook geen zorgen maken over de rechtzaken of het vertrouwen van de State Legislatures in de uitslagen
Wie maakt zich dan zorgen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196213395
quote:
Andersom ook niet maar jij lijkt je behoorlijk druk te maken ;)
pi_196213398
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:13 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je kan wel voorspellen hoe dat loopt.

Zolang het nog geen 20 januari is, is het "Trump kan nog winnen" en zodra Biden in het Witte Huis zit is het "fraude, Trump is bestolen, bla bla bla".
Er is me door meerdere users aangeraden om minder aannames over de opvattingen van mijn discussiepartners te maken. Dus daarom vraag ik het hem nu. Hoop dat hij antwoord geeft.
"Pools are perfect for holding water"
pi_196213404
quote:
Als er wel misstanden zouden zijn die groot genoeg zijn om de verkiezingen te keren. hoefde jij je geen zorgen te maken en hier de hele dag te verkondigen dat Trump nog gaat winnen.

Er is, nogmaals, 0,0 bewijs geleverd voor enige zaak die de verkiezingen nog gaat keren.

Wat Trump roept is ook niet relevant, die gaat als zittende president (gelukkig) niet over de verkiezingen.
pi_196213412
quote:
Ik maak me daar ook geen zorgen over. Naja, de Republikeinse legislatures zijn politiek, dus wat zij doen heb ik geen zicht op.

Maar wat ik zeg over jouw argument klopt toch? Jij vindt het toch prima om de hele verkiezing in een staat omver te werpen, als mocht blijken dat er enkele stemmen die na 3 november zijn binnen gekomen met geldige postdatum per ongeluk mee zijn geteld in een county ergens?
pi_196213456
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:13 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Je hebt wel doorzettingsvermogen moet ik zeggen. Ik schat in dat we dit gezeur nog ongeveer een week moeten lezen en dat Trump het opgeeft als Arizona en Georgia definitief klaar zijn. Met Trump weet je het nooit maar dit is wat sommige media verwachten.
pi_196213459
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:04 schreef beantherio het volgende:
Vanuit de manier waarop het Trump en consorten is toegestaan om in de afgelopen 4 jaar de ene na de andere leugen op te stapelen kan ik het me wel voorstellen dat ze de verbinding met de werkelijkheid volledig kwijt zijn geraakt. Trump is veel te soft benaderd tijdens zijn presidentschap en we zien nu de gevolgen. Ik zie het nog wel gebeuren dat ie het witte huis uit gesleept gaat worden.
Ik verwacht eerder dat hij in het diepste geheim op een onverwacht moment met stille trom vertrekt door een geheime uitgang. Is er een tunnel? Hij verstopt zich nu ook al.
pi_196213471
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:16 schreef Fugue het volgende:

[..]

Andersom ook niet maar jij lijkt je behoorlijk druk te maken ;)
Het moet ook wel frustrerend zijn. Vier jaar geleden was het argument nog dat Trump zich had gericht op het EC en de PV wel had gewonnen als hij in wat andere staten campagne had gevoerd. Nu verliest hij niet alleen de PV nog harder, maar ook het EC. Dan zijn de argumenten ook wel een beetje op.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196213476
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:19 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Ik verwacht eerder dat hij in het diepste geheim op een onverwacht moment met stille trom vertrekt door een geheime uitgang. Is er een tunnel? Hij verstopt zich nu ook al.
Één of andere "top ontmoeting" in een ver land en dan niet meer terugkomen :P
pi_196213505
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:56 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Jazeker. Zoals Pompeo zei: "A smooth transition to a second Trump administration"

Dit bedoelde hij wel als grap hè
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_196213508
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het moet ook wel frustrerend zijn. Vier jaar geleden was het argument nog dat Trump zich had gericht op het EC en de PV wel had gewonnen als hij in wat andere staten campagne had gevoerd. Nu verliest hij niet alleen de PV nog harder, maar ook het EC. Dan zijn de argumenten ook wel een beetje op.
Met dit harde geroep van fraude en de gebruikelijke projectie vraag ik me eigenlijk af of er niet heel concreet gefraudeerd is door de Republikeinen (nog los van de USPS). Ik heb wel mensen gehoord die verdachte dingen gezien hebben.
pi_196213525
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach, als er daadwerkelijk misstanden zijn en op miraculeuze wijze Trump kan blijven zitten leg je je erbij neer dat die gek nog 4 jaar heeft voordat hij ophoepelt.
Vooralsnog heb ik nog weinig bewijs gezien en kijk ik alleen vol verwondering naar sommige posts hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')