Begint met een "d".quote:Op donderdag 12 november 2020 22:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
Maar wel bijzonder dat Ensiferum het dus prima vindt dat de wil van het volk er volstrekt niet toe doet en dat daar je reet mee afvegen om op die manier aan je kiesmannen te komen een valide strategie is. Hij steunt dus een stille coup om zijn sterke man in het zadel te helpen. Wat zou een passend woord hiervoor zijn?
Zo'n raar argument kan ik ook maken over iedereen die geen diepgaand onderzoek naar alle misstanden wil. Ik vind het een sneu staaltje framing en had meer verwacht.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
Maar wel bijzonder dat Ensiferum het dus prima vindt dat de wil van het volk er volstrekt niet toe doet en dat daar je reet mee afvegen om op die manier aan je kiesmannen te komen een valide strategie is. Hij steunt dus een stille coup om zijn sterke man in het zadel te helpen. Wat zou een passend woord hiervoor zijn?
Ik vind de ideeën van zo’n beetje alle Trumpfans heel bijzonder, en niet alleen op dit vlak. Met hun alternatieve feiten hebben ze een geheel parallelle wereld voor zichzelf geschapen.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
De enige misstand is Trump z'n verzet tegen een eerlijk verlopen democratisch proces.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:08 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Zo'n raar argument kan ik ook maken over iedereen die geen diepgaand onderzoek naar alle misstanden wil. Ik vind het een sneu staaltje framing en had meer verwacht.
Van mijn part onderzoekt men maar raak hoor. Ik vind alleen niet dat je de wil van het volk omver moet willen werpen op basis van praktisch niks.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:08 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Zo'n raar argument kan ik ook maken over iedereen die geen diepgaand onderzoek naar alle misstanden wil. Ik vind het een sneu staaltje framing en had meer verwacht.
quote:
quote:Op donderdag 12 november 2020 21:57 schreef probeer het volgende:
[..]
En als dat niet zo blijkt te zijn, ben je dan in staat om Trump's verlies toe te geven?
Met al deze misstanden kan je niet eens zeker zijn wat de daadwerkelijke wil van het volk is. Zie je niet probleem niet?quote:Op donderdag 12 november 2020 22:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Van mijn part onderzoekt men maar raak hoor. Ik vind alleen niet dat je de wil van het volk omver moet willen werpen op basis van praktisch niks.
Je kan wel voorspellen hoe dat loopt.quote:
Als er geen misstanden zijn gevonden, is zo’ n diepgaand onderzoek in de praktijk onmogelijk. Dat is de overtreffende trap van spijkers op laag water zoeken, want er zijn geen spijkers!quote:Op donderdag 12 november 2020 22:08 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Alle misstanden. Wow. ALLE MISSTAANDDEEEEN.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:08 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Er zijn geen misstanden. Die 10,000 stemmen die nog niet geteld zijn in Pennsylvania wil jij gebruiken als opstapje om de hele verkiezing omver te werpen daar, want stel dat er 1 county per ongeluk een paar van die stemmen wel geteld zou hebben kun je zogenaamd niet zeker zijn over het exacte aantal. Dat is jouw argument zoals ik hem begrijp.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:13 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Met al deze misstanden kan je niet eens zeker zijn wat de daadwerkelijke wil van het volk is. Zie je niet probleem niet?
Wie maakt zich dan zorgen?quote:Op donderdag 12 november 2020 22:15 schreef Ensiferum het volgende:
Als er geen misstanden zijn, hoef je je ook geen zorgen maken over de rechtzaken of het vertrouwen van de State Legislatures in de uitslagen
Andersom ook niet maar jij lijkt je behoorlijk druk te makenquote:Op donderdag 12 november 2020 22:15 schreef Ensiferum het volgende:
Als er geen misstanden zijn, hoef je je ook geen zorgen maken over de rechtzaken of het vertrouwen van de State Legislatures in de uitslagen
Er is me door meerdere users aangeraden om minder aannames over de opvattingen van mijn discussiepartners te maken. Dus daarom vraag ik het hem nu. Hoop dat hij antwoord geeft.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan wel voorspellen hoe dat loopt.
Zolang het nog geen 20 januari is, is het "Trump kan nog winnen" en zodra Biden in het Witte Huis zit is het "fraude, Trump is bestolen, bla bla bla".
Als er wel misstanden zouden zijn die groot genoeg zijn om de verkiezingen te keren. hoefde jij je geen zorgen te maken en hier de hele dag te verkondigen dat Trump nog gaat winnen.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:15 schreef Ensiferum het volgende:
Ik maak me daar ook geen zorgen over. Naja, de Republikeinse legislatures zijn politiek, dus wat zij doen heb ik geen zicht op.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:15 schreef Ensiferum het volgende:
Je hebt wel doorzettingsvermogen moet ik zeggen. Ik schat in dat we dit gezeur nog ongeveer een week moeten lezen en dat Trump het opgeeft als Arizona en Georgia definitief klaar zijn. Met Trump weet je het nooit maar dit is wat sommige media verwachten.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:13 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Met al deze misstanden kan je niet eens zeker zijn wat de daadwerkelijke wil van het volk is. Zie je niet probleem niet?
Ik verwacht eerder dat hij in het diepste geheim op een onverwacht moment met stille trom vertrekt door een geheime uitgang. Is er een tunnel? Hij verstopt zich nu ook al.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:04 schreef beantherio het volgende:
Vanuit de manier waarop het Trump en consorten is toegestaan om in de afgelopen 4 jaar de ene na de andere leugen op te stapelen kan ik het me wel voorstellen dat ze de verbinding met de werkelijkheid volledig kwijt zijn geraakt. Trump is veel te soft benaderd tijdens zijn presidentschap en we zien nu de gevolgen. Ik zie het nog wel gebeuren dat ie het witte huis uit gesleept gaat worden.
Het moet ook wel frustrerend zijn. Vier jaar geleden was het argument nog dat Trump zich had gericht op het EC en de PV wel had gewonnen als hij in wat andere staten campagne had gevoerd. Nu verliest hij niet alleen de PV nog harder, maar ook het EC. Dan zijn de argumenten ook wel een beetje op.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:16 schreef Fugue het volgende:
[..]
Andersom ook niet maar jij lijkt je behoorlijk druk te maken
Één of andere "top ontmoeting" in een ver land en dan niet meer terugkomenquote:Op donderdag 12 november 2020 22:19 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder dat hij in het diepste geheim op een onverwacht moment met stille trom vertrekt door een geheime uitgang. Is er een tunnel? Hij verstopt zich nu ook al.
Dit bedoelde hij wel als grap hèquote:Op donderdag 12 november 2020 21:56 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Jazeker. Zoals Pompeo zei: "A smooth transition to a second Trump administration"
Met dit harde geroep van fraude en de gebruikelijke projectie vraag ik me eigenlijk af of er niet heel concreet gefraudeerd is door de Republikeinen (nog los van de USPS). Ik heb wel mensen gehoord die verdachte dingen gezien hebben.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het moet ook wel frustrerend zijn. Vier jaar geleden was het argument nog dat Trump zich had gericht op het EC en de PV wel had gewonnen als hij in wat andere staten campagne had gevoerd. Nu verliest hij niet alleen de PV nog harder, maar ook het EC. Dan zijn de argumenten ook wel een beetje op.
Ach, als er daadwerkelijk misstanden zijn en op miraculeuze wijze Trump kan blijven zitten leg je je erbij neer dat die gek nog 4 jaar heeft voordat hij ophoepelt.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het moet ook wel frustrerend zijn. Vier jaar geleden was het argument nog dat Trump zich had gericht op het EC en de PV wel had gewonnen als hij in wat andere staten campagne had gevoerd. Nu verliest hij niet alleen de PV nog harder, maar ook het EC. Dan zijn de argumenten ook wel een beetje op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |