abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196215174
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 23:56 schreef MissJ het volgende:
Kent iemand de zender Newsmax?
Trump zelf heeft iemand geretweet die deze zender noemde.
Tsja, wat is kennen... het staat bij mij te boek als een Republikeinse propagandamedium ter rechter zijde van en wat onbetrouwbaarder dan Fox News.
pi_196215204
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 00:02 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Tsja, wat is kennen... het staat bij mij te boek als een Republikeinse propagandamedium ter rechter zijde van Fox News.
Ja zoiets dacht ik al. Ik lees ook allemaal tweets van Trump fans die nu alleen nog maar naar Newsmax kijken omdat hij dat heeft aangeprezen :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_196215237
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 00:05 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ja zoiets dacht ik al. Ik lees ook allemaal tweets van Trump fans die nu alleen nog maar naar Newsmax kijken omdat hij dat heeft aangeprezen :')
Geen idee waar je je dan begeeft, maar lijkt me niet heel gezond voor je geestelijke welzijn. :P

Hij wil zo te zien Fox News onder druk zetten het beetje daadwerkelijke nieuws wat ze nog wel hebben ook in zijn voordeel te laten spinnen. Vandaar bv. ook de verwijzingen naar OAN.
pi_196215408
twitter

Joint Statement from Elections Infrastructure Government Coordinating Council & the Election Infrastructure Sector Coordinating Council Executive Committees
quote:
Washington, D.C. — The members of Election Infrastructure Government Coordinating Council (GCC) Executive Committee – Cybersecurity and Infrastructure Security Agency (CISA) Assistant Director Bob Kolasky, U.S. Election Assistance Commission Chair Benjamin Hovland, National Association of Secretaries of State (NASS) President Maggie Toulouse Oliver, National Association of State Election Directors (NASED) President Lori Augino, and Escambia County (Florida) Supervisor of Elections David Stafford – and the members of the Election Infrastructure Sector Coordinating Council (SCC) – Chair Brian Hancock (Unisyn Voting Solutions), Vice Chair Sam Derheimer (Hart InterCivic), Chris Wlaschin (Election Systems & Software), Ericka Haas (Electronic Registration Information Center), and Maria Bianchi (Democracy Works) - released the following statement:

“The November 3rd election was the most secure in American history. Right now, across the country, election officials are reviewing and double checking the entire election process prior to finalizing the result.

When states have close elections, many will recount ballots. All of the states with close results in the 2020 presidential race have paper records of each vote, allowing the ability to go back and count each ballot if necessary. This is an added benefit for security and resilience. This process allows for the identification and correction of any mistakes or errors. There is no evidence that any voting system deleted or lost votes, changed votes, or was in any way compromised.

Other security measures like pre-election testing, state certification of voting equip­ment, and the U.S. Election Assistance Commission’s (EAC) certification of voting equipment help to build additional confidence in the voting systems used in 2020.

While we know there are many unfounded claims and opportunities for misinfor­mation about the process of our elections, we can assure you we have the utmost confidence in the security and integrity of our elections, and you should too. When you have questions, turn to elections officials as trusted voices as they administer elections.”

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 13-11-2020 01:00:05 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 13 november 2020 @ 01:39:54 #255
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196215740
De logica die die vent volgt..:')
TRump roept dat de kijkcijfers van Fox zijn gekelderd en zegt dat de schuld is van hun "Fake News" over de uitslagen.
Hij heeft totaal niet door dat de verkiezingen voorbij zijn, dat hij verloren heeft en Amerika dus ook geen verkiezingsnieuws meer kijkt.

En wat zeggen de Trump aanhangers?
Op naar Newsmax wat daar zijn ze wel goede Trump aanhangers.
Als dat zo doorgaat zien ze op een gegeven moment zelffs Jensen als nieuwsbron _O-
pi_196215896
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:43 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Hoezo is dat corruptie? Republikeinse president, Republikeins Senaat... Da's toch niet corrupt?

Fun fact: Kavanaugh en ACB waren betrokken bij Gore vs Bush (2000)
Nog een 'fun' fact

twitter

quote:
"The Framers, they separated the powers because they knew that individuals would be flawed. They put in lots of checks, and we just experienced one, the election," Olson said. "To the extent that the citizens of this country did not like the manner in which President Trump spoke, or the manner in which he threatened people or the manner in which he executed the laws, they exercised their franchise. And we have--I do believe the election is over--we do have a new president."

"And we do because a large number of people expressed disapproval, whether one agrees with that or not, of the manner, style and techniques of this particular president," Olson continued. "So we do have a Constitution that works pretty well. At the end of the day, we are going to have flawed individuals holding that office, and the people ultimately have the responsibility and opportunity to make a change when they feel it's appropriate."
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 13 november 2020 @ 02:31:02 #257
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196215912
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 november 2020 02:07 schreef Kijkertje het volgende:
Voor de mensen die denken dat Trump het leger in zijn zak heeft:

[ twitter ]

Duidelijke boodschap.
De generaals heeft ie niet in z'n zak, de minister van Defensie wel (de oude is onlangs vervangen voor een nieuwe omdat de oude niet het leger tegen burgers wilde inzetten.)
Om een andere Generaal aan te stellen is toestemming van de Senaat nodig.

Maar dat zo'n Generaal zoiets nu nog even duidelijk moet maken na de verkiezingen is natuurlijk belachelijk eigenlijk.
pi_196215927
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 02:31 schreef SiGNe het volgende:

[..]

De generaals heeft ie niet in z'n zak, de minister van Defensie wel (de oude is onlangs vervangen voor een nieuwe omdat de oude niet het leger tegen burgers wilde inzetten.)
Dat weet ik. Daarom plaats ik juist de opmerkingen van Milley. Bevelhebbers volgen niet klakkeloos bevelen van bestuurders op als dat in strijd is met de Grondwet. Sommige mensen denken dat.
pi_196216047

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2020 07:13:33 (Is een ander topic voor) ]
pi_196216119
Voor al uw vragen over de recount in Georgia:

twitter

quote:
Election officials in Georgia have begun their first statewide recount to manually verify every one of nearly 5 million ballots cast in the presidential race in the state, where President-elect Joe Biden has a lead of about 14,000 votes.

This recount comes as President Trump and some top Republican officials in Georgia have levied unsubstantiated claims of widespread fraud or irregularities in the state. State election officials vehemently reject such characterizations but have launched a hand recount nonetheless to reassure the public about the outcome.

Here’s what you need to know. We will update this post as news develops.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196216363

[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2020 07:12:35 (Linkdump. Foei.) ]
  vrijdag 13 november 2020 @ 06:04:48 #262
80382 manny
30 is best veel
pi_196216494
Oi oi oi. Als de beste man straks vertrokken is zal de beerput pas goed open gaan en komen de verhalen van alle mensen die nu nog te bang zijn om te spreken.

Hopelijk heeft hij nog wat adviseurs rondlopen die de overgang op een beetje een waardige manier laten verlopen, maar of onze vriend nog te begeleiden / sturen is op dit moment is me ook niet duidelijk.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 november 2020 @ 07:30:46 #263
862 Arcee
Look closer
pi_196216885
Arizona w/
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 13 november 2020 @ 08:36:24 #264
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196217258
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 02:31 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Maar dat zo'n Generaal zoiets nu nog even duidelijk moet maken na de verkiezingen is natuurlijk belachelijk eigenlijk.
Dat is precies de zere plek. Dit is hetzelfde als dat je in een vliegtuig zit en de piloot ineens meldt: "Dames en heren, er is geen enkele reden tot paniek." en dan niks.
  vrijdag 13 november 2020 @ 08:37:52 #265
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196217272
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 06:04 schreef manny het volgende:
Oi oi oi. Als de beste man straks vertrokken is zal de beerput pas goed open gaan en komen de verhalen van alle mensen die nu nog te bang zijn om te spreken.

Hopelijk heeft hij nog wat adviseurs rondlopen die de overgang op een beetje een waardige manier laten verlopen, maar of onze vriend nog te begeleiden / sturen is op dit moment is me ook niet duidelijk.
Verheug me er nu al op. En het zou me ook niet verbazen als Trump zichzelf iets probeert aan te doen voordat hij het Witte Huis uit moet, na een hoop bizar gedoe. Die vent is echt niet goed en ik vind het beangstigend dat dit zo zichtbaar is en er desondanks 70+ miljoen mensen op stemen.
  vrijdag 13 november 2020 @ 08:44:00 #266
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_196217330
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 08:37 schreef Qarrad het volgende:

Die vent is echt niet goed en ik vind het beangstigend dat dit zo zichtbaar is en er desondanks 70+ miljoen mensen op stemen.
Dit inderdaad. Zorgwekkend.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  vrijdag 13 november 2020 @ 09:13:19 #268
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196217637
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 22:25 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dan hadden ze die stemmen maar apart moeten houden, per bevel van Alito. Als jij een glas rioolwater in een vat wijn leegt, dan heb je een vat rioolwater.
Aha, jij vind het een goed idee om Pennsylvania uit te sluiten omdat daar in jouw ogen malversaties hebben plaatsgevonden. Lijkt mij een uitstekend idee. De 20 kiesmannen gaan we 10-10 verdelen, geen probleem.

Biden 290-10 = 280 met nog wat stemmen te gaan. Trump 227. Dus opzouten Trump, je hebt verloren.
Michigan doen we hetzelfde mee voor het gemak. Biden 272. Dus opzouten Trump, je hebt verloren.
Georgia verdelen we voor het gemak ook. Is nog niet gecalled, Biden 280. Dus opzouten Trump, je hebt verloren.
North-Carolina mag best naar Trump. 217 plus 15 = 232. Dus opzouten Trump, je hebt verloren.
Nevada verdelen we ook nog, Biden, 277. Dus opzouten Trump, je hebt verloren.
pi_196217724
quote:

[..]

Verheug me er nu al op. En het zou me ook niet verbazen als Trump zichzelf iets probeert aan te doen voordat hij het Witte Huis uit moet, na een hoop bizar gedoe. Die vent is echt niet goed en ik vind het beangstigend dat dit zo zichtbaar is en er desondanks 70+ miljoen mensen op stemen.
Trump gaat zichzelf niks aandoen. Daar is hij te laf voor en bovendien heeft hij geen pessimistische aard. Hij zal hooguit de rest van zijn leven blijven volhouden dat de verkiezingen gestolen zijn. En ik las dat hij in 2024 weer een gooi wil doen.. tsja zijn aanhang is erg groot dus dat sterkt hem.
  vrijdag 13 november 2020 @ 09:23:21 #270
80382 manny
30 is best veel
pi_196217806
quote:

[..]

Verheug me er zeker niet op. Dat wordt alleen maar modder gooien en aandacht voor onzin / meer ondermijning van een stabiele democratie

Ik verheug me op wijze democraten en Republikeinen die gaan samenwerken en aan de slag gaan met de thema’s die er wel toe doen
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_196217825
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 08:58 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Trump was het glas rioolwater?
Zeker. De Republikeinse Partij kan je nog als "ratafia" weg zetten, zure oude wijn die al uit de verkoop ging. Maar de giftige atmosfeer is door Trump veroorzaakt, en hij moet die atmosfeer ook giftig houden want hij wil zijn leger aan stemmers niet kwijt. Dus steunt de GOP hem, want dan is het ook hún leger aan stemmers voor de volgende poging
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_196217900
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 09:24 schreef Sabata het volgende:

[..]

Zeker. De Republikeinse Partij kan je nog als "ratafia" weg zetten, zure oude wijn die al uit de verkoop ging. Maar de giftige atmosfeer is door Trump veroorzaakt, en hij moet die atmosfeer ook giftig houden want hij wil zijn leger aan stemmers niet kwijt. Dus steunt de GOP hem, want dan is het ook hún leger aan stemmers voor de volgende poging
Ze steunen hem ook omdat ze bang voor hem zijn, bang voor zijn woede-aanvallen direct in zijn aanwezigheid en bang voor het gegeven dat hij dat, wie en wat hem teleurstelt onmiddellijk ter lynching aanbiedt aan zijn volgers. Waarbij je in het laatste geval mag hopen dat het bij twitter, facebook etc blijft, maar Fauci heeft niet voor niets bescherming nodig... :N
pi_196217939
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 09:23 schreef manny het volgende:

[..]

Verheug me er zeker niet op. Dat wordt alleen maar modder gooien en aandacht voor onzin / meer ondermijning van een stabiele democratie

Ik verheug me op wijze democraten en Republikeinen die gaan samenwerken en aan de slag gaan met de thema’s die er wel toe doen
Ik vrees dat de GOP voor optie 1 gaat:
- verkiezingen winnen lukte niet
- fraude bewijzen lukt tot op heden niet
- integriteit van de verkiezingen in twijfel trekken lijkt ook niet te lukken.

Wat overblijft is de randjes opzoeken:
- weigeren de macht over te dragen
- weigeren om kiesmannen te leveren
- en als bovenstaande niet werkt het Hooggerechtshof er bij halen.
- lukt dat ook niet, dan vol op die Runoff in Georgia om de meerderheid in de senaat te houden en alles tegenhouden (of proberen) dat Biden wil invoeren.
- intussen gaat Trump zijn eigen mediakanaal oprichten en Biden van alles de schuld geven wat er de komende jaren gaat gebeuren.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  vrijdag 13 november 2020 @ 09:54:51 #274
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196218268
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 09:18 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Trump gaat zichzelf niks aandoen. Daar is hij te laf voor en bovendien heeft hij geen pessimistische aard. Hij zal hooguit de rest van zijn leven blijven volhouden dat de verkiezingen gestolen zijn. En ik las dat hij in 2024 weer een gooi wil doen.. tsja zijn aanhang is erg groot dus dat sterkt hem.
Heb je ook nog kans op, dat hij vrolijk verder wil trollen tot 2024. Maar je moet niet uitvlakken wat er nog boven tafel kan komen na januari tot dan, en er is nog de mogelijkheid dat hij voor die tijd de bak in vliegt.
pi_196218561
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 09:54 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Heb je ook nog kans op, dat hij vrolijk verder wil trollen tot 2024. Maar je moet niet uitvlakken wat er nog boven tafel kan komen na januari tot dan, en er is nog de mogelijkheid dat hij voor die tijd de bak in vliegt.
Mwoah, wellicht de schaal van bepaalde zaken die uitkomt, maar ik denk eigenlijk dat een een boel financiele zaken uitkomen die op zijn best onfatsoenlijk genoemd kunnen worden.

Dat ontkent ie dan weer en 70 miljoen man geloven dat dan weer.
pi_196219138
Jimmy Kimmel stelt voor om Trump president van Alaska te maken:

Ik zeg: doen ^O^
  vrijdag 13 november 2020 @ 11:05:58 #277
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196219194
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:01 schreef spinazieruiker het volgende:
Jimmy Kimmel stelt voor om Trump president van Alaska te maken:

Ik zeg: doen ^O^
Als de meest onveilige staat in de VS kan Alaska wel wat Law en Order gebruiken ja.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196219236
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Als de meest onveilige staat in de VS kan Alaska wel wat Law en Order gebruiken ja.
Vanuit Alaska kun je Rusland zien liggen, dat zal hem ook wel aanspreken.
  vrijdag 13 november 2020 @ 11:11:34 #279
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196219265
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:09 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Vanuit Alaska kun je Rusland zien liggen, dat zal hem ook wel aanspreken.
:D

Palin, die was ik al weer vergeten... nog zo'n onuitstaanbaar hypocriet 'God and America' type dat vooral veel van dollars houdt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196219280
Ja, in Alaska heeft hij gewonnen, met een landslade, so much winning.

Het allerergste voor Trump is natuurlijk dat hij Biden de hele tijd heeft weggezet als dom, (Dumb en now he's dumb and a half), sloom en totaal onbekwaam. Als je van een dom, sloom en icapable persoon verliest, is dat driedubbel erg voor je reputatie. _O- En zo bijt het denigrerende bijnamen voor anderen verzinnen hem uiteindelijk terug. })
pi_196219426
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 01:39 schreef SiGNe het volgende:
De logica die die vent volgt..:')
TRump roept dat de kijkcijfers van Fox zijn gekelderd en zegt dat de schuld is van hun "Fake News" over de uitslagen.
Hij heeft totaal niet door dat de verkiezingen voorbij zijn, dat hij verloren heeft en Amerika dus ook geen verkiezingsnieuws meer kijkt.

En wat zeggen de Trump aanhangers?
Op naar Newsmax wat daar zijn ze wel goede Trump aanhangers.
Als dat zo doorgaat zien ze op een gegeven moment zelffs Jensen als nieuwsbron _O-
Het erge is dat vele Nederlandse Trump-fans Jensen inderdaad al als een nieuwsbron zien en ze alles geloven wat hij uitkraamt.

Wat ik ook echt bizar en best zorgelijk vind: Mensen die alle media als fake news bestempelen, maar wel alles wat Trump zegt heilig geloven en zien als de waarheid.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Moderator vrijdag 13 november 2020 @ 11:25:31 #282
8781 crew  Frutsel
pi_196219465
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:12 schreef la_perle_rouge het volgende:

Het allerergste voor Trump is natuurlijk dat hij Biden de hele tijd heeft weggezet als dom, (Dumb en now he's dumb and a half), sloom en totaal onbekwaam. Als je van een dom, sloom en icapable persoon verliest, is dat driedubbel erg voor je reputatie. _O- En zo bijt het denigrerende bijnamen voor anderen verzinnen hem uiteindelijk terug. })
Biden was dan ook wel de slechtste kandidaat ooit, daar zou hij nooit van verliezen

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 13-11-2020 11:38:37 ]
pi_196219602
hoe was de persconferentie van Der Rudy ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196219618
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:25 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Biden was dan ook wel de slechtste kandidaat ooit, daar zou hij nooit van verliezen

Toch heeft Biden meer stemmen gehaald dan welke presidentskandidaat dan ook in de geschiedenis van de VS.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator vrijdag 13 november 2020 @ 11:39:10 #285
8781 crew  Frutsel
pi_196219634
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Toch heeft Biden meer stemmen gehaald dan welke presidentskandidaat dan ook in de geschiedenis van de VS.
Dat denk ik ook :)

Hoe zit dat eigenlijk voor Trump qua Republikeinse kiezers ooit?
pi_196219691
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:39 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Dat denk ik ook :)

Hoe zit dat eigenlijk voor Trump qua Republikeinse kiezers ooit?
Ook een record.

Daar staat tegenover dat hij als zittende president percentueel gezien de grootste nederlaag heeft geleden sinds Carter.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 13 november 2020 @ 11:45:10 #287
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196219715
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:12 schreef la_perle_rouge het volgende:

Het is ook een klein wonder dat Trump verloren heeft van een zo niet aansprekende kandidaat. Als het iemand van het kaliber Obama was geweest dan had Trump geen schijn van kans gehad denk ik.

Dat Biden desondanks heeft gewonnen is denk ik een signaal dat te veel mensen het zat zijn met Trump. Het zijn meer tegenstemmen dan stemmen vóór Biden geweest.
pi_196219728
China heeft Biden en Harris nu officieel gefeliciteerd, zie ik net op AMV.

Wel verwarrend hoor nog steeds, twee topics over hetzelfde onderwerp. :P

twitter

China congratulates Biden, but few US policy changes seen
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator vrijdag 13 november 2020 @ 11:46:58 #289
8781 crew  Frutsel
pi_196219738
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ook een record.

Daar staat tegenover dat hij als zittende president percentueel gezien de grootste nederlaag heeft geleden sinds Carter.
ho ho ho... er zijn nog hertellingen en rechtzaken :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196219993
Gaat lekker daar met tellen in sommige counties. Roberts county, na 10 dagen tellen pas 546 van de 719 stemmen geteld. En 96.2% voor Trump en 3.1% voor Biden. Als ik Biden was zou ik daar zeker iets achter zoeken :')

Of Castro Country, 2067 stemmen geteld, van de 2720, 76.9% voor Trump, 22.4% voor Biden.

Biden zal niet winnen in die counties, maar het maakt het verschil in de popular vote wel duidelijker als er geteld wordt. Hoe moeilijk kan het zijn, je hebt 700 stemmen te tellen en doet er meer dan 10 dagen over? 8)7
pi_196220026
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 12:07 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Gaat lekker daar met tellen in sommige counties. Roberts county, na 10 dagen tellen pas 546 van de 719 stemmen geteld. En 96.2% voor Trump en 3.1% voor Biden. Als ik Biden was zou ik daar zeker iets achter zoeken :')

[ afbeelding ]

Of Castro Country, 2067 stemmen geteld, van de 2720, 76.9% voor Trump, 22.4% voor Biden.

[ afbeelding ]

Biden zal niet winnen in die counties, maar het maakt het verschil in de popular vote wel duidelijker als er geteld wordt. Hoe moeilijk kan het zijn, je hebt 700 stemmen te tellen en doet er meer dan 10 dagen over? 8)7
Ik weet niet of ze in die kleine counties zelf tellen of dat het in een grotere county wordt gedaan? Dat zou kunnen verklaren waarom het langer duurt (wild guess).
pi_196220042
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 november 2020 07:30 schreef Arcee het volgende:
Arizona w/
Het beledigen van McCain komt dus als een boemerang terug daar.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 november 2020 @ 12:12:48 #293
862 Arcee
Look closer
pi_196220055
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 12:11 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Het beledigen van McCain komt dus als een boemerang terug daar.
Ja, of zoals in mijn eigen woorden in een ander topic:

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 08:59 schreef Arcee het volgende:
De epische postume fuck you van John McCain aan het adres van Trump in Arizona is een feit. _O_
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_196220148
In hoever denken jullie dat het kiesmannen systeem nog een toekomst heeft in Amerika als je ziet voor hoeveel problemen het nu zorgt in het land. Zorgt dit systeem niet voor verdeeldheid, wantrouwen en onrecht voor sommige kiezers. Hoe lang zal Amerikanen dat systeem nog accepteren als je stem werkelijk geen stuiver waard in als het geen swingstate is.
  vrijdag 13 november 2020 @ 12:27:42 #295
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196220246
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 12:20 schreef MakkieR het volgende:
In hoever denken jullie dat het kiesmannen systeem nog een toekomst heeft in Amerika als je ziet voor hoeveel problemen het nu zorgt in het land. Zorgt dit systeem niet voor verdeeldheid, wantrouwen en onrecht voor sommige kiezers. Hoe lang zal Amerikanen dat systeem nog accepteren als je stem werkelijk geen stuiver waard in als het geen swingstate is.
Zonder zo'n soort systeem heeft de huidige republikeinse partij 0 kans om nog de presidentsverkiezingen te winnen. Dus dat krijg je niet snel gewijzigd..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_196220332
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 12:27 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zonder zo'n soort systeem heeft de huidige republikeinse partij 0 kans om nog de presidentsverkiezingen te winnen. Dus dat krijg je niet snel gewijzigd..
Daar ben ik het met je eens, maar dit zijn wel hele vreemde tijden met een president die zijn verlies niet toe wil geven en een systeem dat nu niet meer voor ze werkt met de briefstemmen. Misschien gaan Amerikanen er anders na kijken, dat het heel veel problemen geeft, onrust en onduidelijkheid. Misschien zou Amerika om de 4 jaar de macht aan de ander moeten geven als wet. Dus geen verkiezingen, zou dat niet wat zijn.
pi_196220534
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 12:34 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Daar ben ik het met je eens, maar dit zijn wel hele vreemde tijden met een president die zijn verlies niet toe wil geven en een systeem dat nu niet meer voor ze werkt met de briefstemmen. Misschien gaan Amerikanen er anders na kijken, dat het heel veel problemen geeft, onrust en onduidelijkheid. Misschien zou Amerika om de 4 jaar de macht aan de ander moeten geven als wet. Dus geen verkiezingen, zou dat niet wat zijn.
Dat botst het vrijheidsgevoel van veel Amerikanen al te zeer tegen de borst, vermoed ik.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_196220539
quote:
Daar krijg je nooit de meerderheid voor die benodigd is.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_196220566
quote:
Ik ben het in meer algemene zin wel met je eens dat het Amerikaanse kiesstelsel grondig op de schop moet. Niet vanwege deze verkiezingen, ongeacht of je nu voor Trump of Biden was, maar het is al langer disfunctioneel.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_196220694
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 12:50 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Daar krijg je nooit de meerderheid voor die benodigd is.
Ja, je zit een beetje in een gridlock. Dat kiesstelsel is hopeloos gedateerd, maar het geeft kleine staten (met name in de senaat) enorm veel meer macht dan ze zouden hebben in een proportioneel stelsel. Omdat wijzigingen in het stelsel wijzigingen in de grondwet zijn, kun je dat wel vergeten. Dan zou namelijk allereerst het voorstel al door de senaat moeten komen met een supermajority en vervolgens ook nog eens geratificeerd moeten worden door de staten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')