Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als Trump zichzelf tot winnaar uitroept met allemaal yes men om zich heen.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:01 schreef spinazieruiker het volgende:
Steeds meer republikeinen lijken een de facto staatsgreep door 'hun' president wel prima te vinden:
https://www.volkskrant.nl(...)nse-partij~b90c2dca/
Extreem gevaarlijk dat politici elkaar en hun kiezers wijs blijven maken dat een tweede termijn er nog steeds in zit.
Eerst is er het elecotoral collage.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als Trump zichzelf tot winnaar uitroept met allemaal yes men om zich heen.
Ik bedoel dan definitief. Dus op 20 januari. Iedereen zegt dat hij dan het WH uitgeschopt wordt, maar wat als de beveiliging ook allemaal in zijn zak zitten, of niet weten wat ze moeten doen. En de top van defensie ook vervangen is door jaknikkers.
Dan wordt het daarna de vraag welke wereldleiders Trump erkennen als president en welke Biden. Dat is volgens mij het recept voor een (burger)oorlog maargoed. Zover zal het niet komen hopelijkquote:Op donderdag 12 november 2020 20:11 schreef spinazieruiker het volgende:
Als het electoral college deels kan worden vervangen, wat bekrachtigd moet worden door rechters (supreme court) or wellicht via het congres, waarmee zijn herbenoeming "legitiem" is, dan zullen het leger en defensie stevig in hun schoenen moeten gaan om Trump af te zetten.
Maar zal de secret service echt naar hem luisteren? Of zal trump allemaal sympathisanten hebben neergezet tegen die tijdquote:Op donderdag 12 november 2020 20:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Eerst is er het elecotoral collage.
Biden kan de eed afleggen als het electoral college hem 270+ stemmen oplevert. Dat afleggen mag elke amerikaan doen trouwens. Zelfs 1 van zijn kinderen.
Vanaf dan zal de secret service naar hem luisteren. Dat zijn de mensen die Trump verwijderen op de 20ste als hij er dan nog zit.
Trump zal de beslissing van het electoral collage moeten accpteren. Dan is er wettelijk niks meer uit te halen.
Ja die zijn in dienst van de president. Nu Trump. Op de 20ste Biden (of Trumpquote:Op donderdag 12 november 2020 20:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar zal de secret service echt naar hem luisteren? Of zal trump allemaal sympathisanten hebben neergezet tegen die tijd
En zo begint het.quote:Trump campaign wins case to disqualify Pa. mail-in ballots with late-arriving ID
The Trump campaign on Thursday won a case attempting to disqualify mail-in ballots for Pennsylvania voters whose identification was confirmed after Nov. 9.
These ballots had been segregated pending the judge’s decision and have not yet been counted, so their disqualification will not affect the current vote count in Pennsylvania.
Commonwealth Court President Judge Mary Hannah Leavitt ruled that Pennsylvania Secretary of State Kathy Boockvar lacked authority when she issued guidance to county boards of election to count mail ballots so long as voters’ IDs were confirmed by Nov. 12.
Ms. Boockvar argued to the court that the guidance came from a provision in the commonwealth’s election code that allows voters to prove their identities “within six calendar days following the election.” Because the Pennsylvania Supreme Court extended the ballot deadline to Nov. 6, then the deadline for voters to confirm their ID would also be extended.
But the Trump campaign disagreed. “If the deadline is calculated as the statute is written, then as it pertains to the November 3, 2020 General Election, this deadline for voters to resolve proof of identification issues is Monday, November 9, 2020, not November 12, 2020,” the campaign wrote in a filing.
It is not clear how many mail-in and absentee ballots fall into this category, and the Pennsylvania Department of State did not immediately reply to inquiries into the number of ballots that will be affected.
Volgens mij bij het begin ook al.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Volgens mij is hij op het eind van z’n termijn helemaal doorgedraaid.
Nou de uitkomst wachten we dan maar rustig af hequote:Op donderdag 12 november 2020 20:30 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Het gevecht tegen onwettelijke besluiten, en de reeks overwinningen die zullen volgen.
Veel meer kunnen we nietquote:Op donderdag 12 november 2020 20:31 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nou de uitkomst wachten we dan maar rustig af he
Van een kleine naar nul kans dus. Wat een winst!quote:
En ik heb gehoord dat die juist allemaal op trump hadden gestemd! 😁quote:Op donderdag 12 november 2020 20:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
Dat betreft dus stembiljetten die na 3 november zijn binnen gekomen, met poststempel met geldige datum, maar waarvan de identiteit van de stemmer na 9 november pas vastgesteld kon worden, waar iemand had bepaald aan de hand van een lezing van de wet dat dat nog tot 12 november kon.
Die zijn nog niet eens geteld bij mijn weten, maar los daarvan is dat dus een subsetje van die paar duizend stembiljetten in Pennsylvania die na 3 november zijn binnen gekomen, voor 6 november en met geldige datum van het poststempel.
Team Trump is overtuigd voor een tweede termijn. Zie Mike Pompeo, zie de voorbereidingen die Trump zelf neemt.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:46 schreef probeer het volgende:
Kan nu al niet wachten op alle FoK-Trump fanboys die de komende 4 jaar lang lopen te mekkeren over vermeende verkiezingsfraude.
Het ergens niet mee eens zijn is een ding, maar degenen die denken dat het terugdraaien van de verkiezingsuitslag een reëel scenario is komen zo langzamerhand verward over. Ik weet eigenlijk niet meer hoe ik op dat soort postings moet reageren.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:46 schreef probeer het volgende:
Kan nu al niet wachten op alle FoK-Trump fanboys die de komende 4 jaar lang lopen te mekkeren over vermeende verkiezingsfraude.
Maar er is nog niet eens een gecertificeerde uitslag, laat staan een die terug te draaien is.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het ergens niet mee eens zijn is een ding, maar degenen die denken dat het terugdraaien van de verkiezingsuitslag een reëel scenario is komen zo langzamerhand verward over. Ik weet eigenlijk niet meer hoe ik op dat soort postings moet reageren.
Trump kan zoveel voorbereiden als hij wil, 20 januari sleuren ze hem bij z'n derde onderkin naar buiten.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:48 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Team Trump is overtuigd voor een tweede termijn. Zie Mike Pompeo, zie de voorbereidingen die Trump zelf neemt.
Dan zal team Trump wel van een koude kermis thuiskomen. Verder wachten we wel af.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:48 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Team Trump is overtuigd voor een tweede termijn. Zie Mike Pompeo, zie de voorbereidingen die Trump zelf neemt.
Er zijn uitslagen die daar wel een heel duidelijk beeld van geven. En Trump gaat heel erg tekeer tegen die "niet gecertificeerde uitslag" dus blijkbaar is ie het niet met je eens.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:50 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Maar er is nog niet eens een gecertificeerde uitslag, laat staan een die terug te draaien is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |