quote:Op zondag 1 november 2020 19:58 schreef Paul het volgende:
Blijkbaar kunnen veel mensen niet zonder dit topic, daarom loopt hij t/m deel 100
serieus? Begint die ongein weerquote:Op zondag 1 november 2020 19:53 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Op wat gekloot van jongeren na met vuurwerk voor m'n deur en geklop en geschreeuw, prima.
Ja......quote:Op zondag 1 november 2020 20:06 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
serieus? Begint die ongein weer![]()
Heb DeBraad "Door de shredder" Mail veranderd en daar een nieuw wachtwoord heen. Iets te veel op m'n kerfstokquote:
Wordt woedend op hen zoals je dat ook ooit werd op praadje en Daniel de Ridder, en bestook hen met je toorn!quote:Op zondag 1 november 2020 20:07 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ja......Maar gaat nu een tandje verder
quote:
quote:Op zondag 1 november 2020 20:08 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Omdat ik iets te veel gezeik had op DeBraad.
Ik bewaar deze hier even voor deze post gewist wordtquote:Op zondag 1 november 2020 19:58 schreef Paul het volgende:
Blijkbaar kunnen veel mensen niet zonder dit topic, daarom loopt hij t/m deel 100
Dan had je hem juist moeten houden.quote:Op zondag 1 november 2020 20:08 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Heb DeBraad "Door de shredder" Mail veranderd en daar een nieuw wachtwoord heen. Iets te veel op m'n kerfstok
En je Plus abo dan?quote:Op zondag 1 november 2020 20:08 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Heb DeBraad "Door de shredder" Mail veranderd en daar een nieuw wachtwoord heen. Iets te veel op m'n kerfstok
quote:Op zondag 1 november 2020 20:13 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik bewaar deze hier even voor deze post gewist wordt
gedaanquote:Op zondag 1 november 2020 20:24 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als troost mag je de TT aanpassen naar "niet de finale"
Ik weet dat jij er tientallen zou doodstampen voor dat bedragquote:Op zondag 1 november 2020 19:57 schreef Mikeytt het volgende:
Zou je een pasgeboren hamster doodstampen voor 10.000 euro?
Denk het wel, want ben over het algemeen een vrij rustige rijder en kom op veel plaatsenquote:Op zondag 1 november 2020 19:55 schreef okselzweet het volgende:
Als jouw auto gevoelens zou hebben, denk je dat hij (of zij, wat jij wil) het dan leuk zou vinden dat jij erin rijdt?
Neequote:Op zondag 1 november 2020 19:57 schreef Mikeytt het volgende:
Zou je een pasgeboren hamster doodstampen voor 10.000 euro?
Zonder twijfel. Ik verdien geen 10.000 euro per dag met mn huidige baanquote:Op zondag 1 november 2020 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet dat jij er tientallen zou doodstampen voor dat bedrag
Niet iedereen vertoont psychopatische trekjesquote:
Hangt een beetje van de kraanmachinist af denk ik.quote:Op zondag 1 november 2020 20:44 schreef stokj het volgende:
Gezien de TT @:debraat wat voor tips heb je qua standen?
Alles boven km-stand 250.xxx laten staan.quote:Op zondag 1 november 2020 20:44 schreef stokj het volgende:
250.xxx is nog behoorlijk hoog.quote:Op zondag 1 november 2020 20:51 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Alles boven km-stand 250.xxx laten staan.
Amerika.quote:Op zondag 1 november 2020 20:46 schreef Fok-it het volgende:
Als je in een ander land zou kunnen wonen dan Nederland, welk land zou je dan heen willen?
Wat zou je sowieso nog een keer willen zien in je leven?
Braddie weet alle vakjes te vindenquote:Op zondag 1 november 2020 20:44 schreef stokj het volgende:
Wutquote:Op zondag 1 november 2020 21:19 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Wat ik nog een keer zou willen zien is de toren van PIsa
Wel een attractie opzich om te zien hoeveel mensen denken grappig te zijn met een niet-originele foto op dat grasveld daar.quote:Op zondag 1 november 2020 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wut![]()
Rome, Florence en jij wilt de toren van Pisa zien?Die is echt totaal niet boeiend dus mocht je ooit geld hebben om naar Italië te gaan raad ik het je nu alvast af
Dat zijn er een hoop ja. En na de foto mag je je afvragen wat je de rest van je dag gaat doen in een dood dorpquote:Op zondag 1 november 2020 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een attractie opzich om te zien hoeveel mensen denken grappig te zijn met een niet-originele foto op dat grasveld daar.
Nja op een zonnige dag kan je er altijd wel een leuke wandeling maken.quote:Op zondag 1 november 2020 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn er een hoop ja. En na de foto mag je je afvragen wat je de rest van je dag gaat doen in een dood dorp
Ja dat, met die uitstekende handquote:Op zondag 1 november 2020 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een attractie opzich om te zien hoeveel mensen denken grappig te zijn met een niet-originele foto op dat grasveld daar.
Chocolade Pepernotenquote:Op zondag 1 november 2020 21:44 schreef Amarantha het volgende:
Wat is je favoriete sinterklaas snoepgoed?
bloed kruipt waar het niet gaan kan.quote:Op zondag 1 november 2020 21:47 schreef How het volgende:
Braddie, ik dacht dat je niet meer ging meeliften op hypes en dat je zo trots was dat de laatste tijd alle views zelf verdiend waren. Ik zag je kanaal en dacht wat is deze?
Krijg je geen antwoord op.quote:Op zondag 1 november 2020 21:50 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja de TT gaat over seks dus ja, zal wel een seksvraag verzinnen dan.
Wat is je favoriete standje?
Een covidpiek? Jaquote:Op zondag 1 november 2020 21:51 schreef spinazieruiker het volgende:
@:DeBraat In mijn met de TT, verwacht je nog een piek deze kerst?
Om de een of andere reden Ryanne van Dorst. Sympathiek mens is dat, en Gerard Joling ook welquote:Op zondag 1 november 2020 21:58 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Oke, wat zijn BN'ers die je het meest sympathiek vindt?
Omdat mijn keyboard alleen woonwagenkampversiegeluiden heeft.quote:Op zondag 1 november 2020 22:31 schreef Modus het volgende:
Waarom denk je dat Una Paloma Blanca beter wordt als je er een woonwagenkampversie van maakt?
Hij heet Phoenyx op FOK! Succes met de breukquote:Op zondag 1 november 2020 22:35 schreef phoenyx het volgende:
Als mijn vriendin voor je neus zou staan, wat zou je dan tegen haar zeggen?
Wel echt een matennaaier dusquote:Op zondag 1 november 2020 22:35 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Hij heet Phoenyx op FOK! Succes met de breuk
3 Sneetjes brood met kaas, een appel, en een kop tomatensoep.quote:Op zondag 1 november 2020 22:37 schreef okselzweet het volgende:
Wat heb je vandaag allemaal opgesmikkeld?
Is dit een nieuw crashdieet? Hier kan een volwassen vent toch niet op leven?quote:Op zondag 1 november 2020 22:38 schreef DeBraat het volgende:
[..]
3 Sneetjes brood met kaas, een appel, en een kop tomatensoep.
Dit betwijfel ik ten zeerstequote:Op zondag 1 november 2020 22:38 schreef DeBraat het volgende:
[..]
3 Sneetjes brood met kaas, een appel, en een kop tomatensoep.
Het vuilnis buiten zettenquote:Op zondag 1 november 2020 22:40 schreef phoenyx het volgende:
Als je mijn vriendin zou willen vertellen wat mijn beste kwaliteit is wat zou dat dan zijn? Een beetje positievere insteek
Nee is niet het nieuwe crashdieet.quote:Op zondag 1 november 2020 22:39 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Is dit een nieuw crashdieet? Hier kan een volwassen vent toch niet op leven?
Je kan heel goed bloed onder anderen hun nagels vandaan halen.quote:Op zondag 1 november 2020 22:40 schreef phoenyx het volgende:
Als je mijn vriendin zou willen vertellen wat mijn beste kwaliteit is wat zou dat dan zijn? Een beetje positievere insteek
Wat classificeer jij als rotbaan?quote:Op zondag 1 november 2020 22:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zou je een rotbaan accepteren als je er daarmee financieel flink op vooruit zou gaan?
Wat voor baan zou jij als rotbaan kwalificeren? Nou, zou jij die baan dus beoefenen als je daarmee maandelijks flink meer geld zou binnenharken?quote:
Ik had bijna een baantje gehad als strandafvalteller, was een heel gekke functie i.i.g. Moest met een autootje langs de stranden, grote stukken vuil/rommel identificeren op een tabletje, invoeren, en dat de hele dag. Maar zou wel een lekker salaris tegenover staan. Helaas vonden ze dat ik te ver uit de buurt woonde, wat ze pas na de sollicitatie kenbaar maaktequote:Op zondag 1 november 2020 22:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wat voor baan zou jij als rotbaan kwalificeren? Nou, zou jij die baan dus beoefenen als je daarmee maandelijks flink meer geld zou binnenharken?
Content moderator op Facebookquote:
Maakt mij echt niet uit, ik stream nog voor 1 persoon als't moet. Wat regelmatig gebeurt met Kree in de chatquote:Op zondag 1 november 2020 22:53 schreef Modus het volgende:
Is het niet kut dat het hier drukker is dan in de streamchat?
Maar een ongewone baan is nog geen rotbaan, uit de reactie maak ik op dat je dit ook geen heel vervelende functie zou vinden? Ik vind het ook wel wat voor de Braad, de hele dag rondrijden in een karretje, priegelen met je apparaat en kijken of er mensen op het strand rommel of wie weet een Genos achterlaten.quote:Op zondag 1 november 2020 22:53 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ik had bijna een baantje gehad als strandafvalteller, was een heel gekke functie i.i.g. Moest met een autootje langs de stranden, grote stukken vuil/rommel identificeren op een tabletje, invoeren, en dat de hele dag. Maar zou wel een lekker salaris tegenover staan. Helaas vonden ze dat ik te ver uit de buurt woonde, wat ze pas na de sollicitatie kenbaar maakte
Er is enige twijfel of je de echte Braad bent. Kun je een codewoord noemen dat je gaat gebruiken in de video zodat we zeker weten dat je authentiek bent?quote:Op zondag 1 november 2020 22:57 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Gitaar in ontvangst nemen, unboxing video opnemen/uploaden, verder geen idee.
Houdt hij in de chat ook onleesbare monologen?quote:Op zondag 1 november 2020 22:56 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Maakt mij echt niet uit, ik stream nog voor 1 persoon als't moet. Wat regelmatig gebeurt met Kree in de chatIk vermaak mij prima
Ja ik had dat oprecht een leuke baan gevonden, je komt nog eens ergens, het is best voldoening gevend werk, en het verdiende behoorlijk goed.quote:Op zondag 1 november 2020 22:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Maar een ongewone baan is nog geen rotbaan, uit de reactie maak ik op dat je dit ook geen heel vervelende functie zou vinden? Ik vind het ook wel wat voor de Braad, de hele dag rondrijden in een karretje, priegelen met je apparaat en kijken of er mensen op het strand rommel of wie weet een Genos achterlaten.
Goh, niks anders?quote:Op zondag 1 november 2020 22:57 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Gitaar in ontvangst nemen, unboxing video opnemen/uploaden, verder geen idee.
"Hello everybody"quote:Op zondag 1 november 2020 22:59 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Er is enige twijfel of je de echte Braad bent. Kun je een codewoord noemen dat je gaat gebruiken in de video zodat we zeker weten dat je authentiek bent?
Vind je het belangrijk dat werk voldoening geeft?quote:Op zondag 1 november 2020 22:59 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ja ik had dat oprecht een leuke baan gevonden, je komt nog eens ergens, het is best voldoening gevend werk, en het verdiende behoorlijk goed.
jeetjequote:Op zondag 1 november 2020 23:01 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat is meer dan ik morgen op de planning heb staan
Onleesbaar niet. Maar wel monologen die écht uit het niets komen, nergens op gebaseerd zijn, maar wel minuten lang doorgaanquote:Op zondag 1 november 2020 22:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Houdt hij in de chat ook onleesbare monologen?
Ja, wil graag een baan waar ik voldoening haal, daarom dat ik zo hamer op koeriers werk of muziekzaakwerk.quote:Op zondag 1 november 2020 23:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Vind je het belangrijk dat werk voldoening geeft?
Nee, ik ga niet iets geks in mijn video zeggenquote:Op zondag 1 november 2020 23:03 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Te voorspelbaar. Dat zegt niets
Ik stel voor: opwindpaarden
Of is het een goede manier om werkloos te blijven?quote:Op zondag 1 november 2020 23:02 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ja, wil graag een baan waar ik voldoening haal, daarom dat ik zo hamer op koeriers werk of muziekzaakwerk.
Nee, want ik aas heel erg op die 2 functies, maar als er iets anders tussendoor komt waar ik zeker oren naar heb maar wat voor mij niet conventioneel is accepteer ik dat ook.quote:Op zondag 1 november 2020 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of is het een goede manier om werkloos te blijven?
Waarom orderpicker niet gedaan dan? Betaalt best aardig met toeslagenquote:Op zondag 1 november 2020 23:07 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nee, want ik aas heel erg op die 2 functies, maar als er iets anders tussendoor komt waar ik zeker oren naar heb maar wat voor mij niet conventioneel is accepteer ik dat ook.
Tot nu toe zijn orderpicker, strandafvalinspecteur, autopoetser, bezorger, en leerlingenvervoer al langs gekomen.
Koerierswerk zou je voldoening geven?quote:Op zondag 1 november 2020 23:02 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ja, wil graag een baan waar ik voldoening haal, daarom dat ik zo hamer op koeriers werk of muziekzaakwerk.
Oh, dat zal gouden content opleveren. Braad die een medeweggebruiker helemaal de vernieling in scheldt, onder het luisterend oor van de kindertjes achterin.quote:Op zondag 1 november 2020 23:07 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nee, want ik aas heel erg op die 2 functies, maar als er iets anders tussendoor komt waar ik zeker oren naar heb maar wat voor mij niet conventioneel is accepteer ik dat ook.
Tot nu toe zijn orderpicker, strandafvalinspecteur, autopoetser, bezorger, en leerlingenvervoer al langs gekomen.
Uhm jawel. 80 procent van de werkende wereldbevolking doet datquote:
Het gaat hier niet om niet gedaan he.quote:Op zondag 1 november 2020 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom orderpicker niet gedaan dan? Betaalt best aardig met toeslagen
Ja 100% Het feit dat door jouw toedoen mensen hun spullen bij hun komen, is toch mooi? Even daargelaten dat je niet als een mongool door het verkeer gaat en denkt dat de weg van jou is.quote:Op zondag 1 november 2020 23:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Koerierswerk zou je voldoening geven?
Hm ja, zit me ook te bedenken dat je voor orderpicken wel wat fysieker in orde moet zijn om dat te trekken.quote:Op zondag 1 november 2020 23:14 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om niet gedaan he.
Weet je ik loop fysiek natuurlijk -1000000000 achter op andere kandidaten.
Tot nu toe waren er 2 banen van de +- 100-120 waar ik het afgelopen jaar op gesolliciteerd heb die mij door de selectieronde lieten. Dat waren Willemsen De Koning met leerlingenvervoer en de AH met bezorgen.
AH deed ik een rijtest en het was mijn eerste keer in zo'n joekel van een bus dus ik reed heel voorzichtig en hebben ze mij gemeld dat ik't niet werd omdat ik te onzeker reed
Bij Willemsen De Koning was alles al rond, was al gebeld door de taxi opleiding, totdat die vent opeens geen gehoor meer gaf van dat bedrijf en ik 2 maanden lang achter elkaar heb gebeld en gemaild en uitendelijk via via te horen kreeg dat de functie voor 24 uur kwam te vervallen en het ging om 8 uur per week.
Daar ben ik toen vrij kwaad om geworden.. En heb daarvoor bedankt. Als het vanaf het begin duidelijk was dat het voor 8 uur was had ik het wel willen doen. Maar er is zó veel getouwtrek voor nodig geweest om uberhaupt na de sollicitatieprocedure en het toezeggen nog contact met die firma te krijgen over papierwerk en dergelijk dat ik geen behoefte had om voor zo'n baas te werken.
iets in de trant van niemand heeft een baan waar hij of zij geen voldoening uit haaltquote:
Maar als je bezig bent haal je daar ook wel (beetje) voldoening uit toch? Ik doe nu ook niet iets wat mijn droombaantje is ofzo (oke ik vind het ook niet erg) maar het bezig zijn is wel fijn.quote:Op zondag 1 november 2020 23:02 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Die vervoeren trouwens ook ouderen die naar de dagbesteding gaan. Dat is misschien een beter idee, als je dan een misstapje maakt zijn ze het toch zo weer vergeten.quote:Op zondag 1 november 2020 23:14 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Dat waren Willemsen De Koning met leerlingenvervoer
quote:Op zondag 1 november 2020 23:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Die vervoeren trouwens ook ouderen die naar de dagbesteding gaan. Dat is misschien een beter idee, als je dan een misstapje maakt zijn ze het toch zo weer vergeten.
Dat laatste vooral. Plus de veronderstelling dat een baantje niet eeuwig isquote:Op zondag 1 november 2020 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar als je bezig bent haal je daar ook wel (beetje) voldoening uit toch? Ik doe nu ook niet iets wat mijn droombaantje is ofzo (oke ik vind het ook niet erg) maar het bezig zijn is wel fijn.
Doe ik nu haha en ik vind het wel prima eigenlijk.quote:Op zondag 1 november 2020 23:16 schreef okselzweet het volgende:
Schoonmaken geeft ook voldoening. Mooie schone vloer, nette, lege prullenbakjes
Ja.. Jobcoach zei het een paar dagen terug ook al, ik moet echt aan de gang gaan want ik loop gewoon achter de feiten aan door mijn fysiek.quote:Op zondag 1 november 2020 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja, zit me ook te bedenken dat je voor orderpicken wel wat fysieker in orde moet zijn om dat te trekken.
als nachtportier moest ik ook schoonmaken en om dan de volgende dag weer schijtresten te zien in de wc gaf niet heel veel voldoeningquote:Op zondag 1 november 2020 23:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik nu haha en ik vind het wel prima eigenlijk.
Klopt.quote:Op zondag 1 november 2020 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar als je bezig bent haal je daar ook wel (beetje) voldoening uit toch? Ik doe nu ook niet iets wat mijn droombaantje is ofzo (oke ik vind het ook niet erg) maar het bezig zijn is wel fijn.
Ja naja ik vind schoonmaken niet erg maar hey iedereen is daar anders in.quote:Op zondag 1 november 2020 23:18 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als nachtportier moest ik ook schoonmaken en om dan de volgende dag weer schijtresten te zien in de wc gaf niet heel veel voldoening
ik haal voldoening uit zo weinig mogelijk doen voor zoveel mogelijk geldquote:Op zondag 1 november 2020 23:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja naja ik vind schoonmaken niet erg maar hey iedereen is daar anders in.
In 2 minuten volledig jaquote:Op zondag 1 november 2020 23:19 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Mindset is wel veranderd wat dat betreft
Vind schoonmaken ook fijn, thuis, of zelfs voor vriendenquote:Op zondag 1 november 2020 23:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja naja ik vind schoonmaken niet erg maar hey iedereen is daar anders in.
Ja naja het is maar een voorbeeld he.quote:Op zondag 1 november 2020 23:20 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Vind schoonmaken ook fijn, thuis, of zelfs voor vriendenMaar toch he, zie ik mezelf niet meer kantoortjes schoonmaken. Heb ik eind 2016 gedaan samen met m'n ma samen, muziek op en gaan zou je denken, maar is toch niets voor mij.
heb je huis nog nooit echt schoon gezien in je filmpjes dus dat je dan ook nog eens huizen van vrienden gaat schoonmaken lijkt me niet heel reëelquote:Op zondag 1 november 2020 23:20 schreef DeBraat het volgende:
Vind schoonmaken ook fijn, thuis, of zelfs voor vrienden
Maar je hebt ook met schoonmaakwerk dan in ieder geval wel wat te doen, en daar haal je dan al veel voldoening uit schrijf je niet.quote:Op zondag 1 november 2020 23:20 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Vind schoonmaken ook fijn, thuis, of zelfs voor vriendenMaar toch he, zie ik mezelf niet meer kantoortjes schoonmaken. Heb ik eind 2016 gedaan samen met m'n ma samen, muziek op en gaan zou je denken, maar is toch niets voor mij.
Mijn huisje is misschien niet tiptop glimmend, maar het is er wel gewoon normaal schoonquote:Op zondag 1 november 2020 23:22 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb je huis nog nooit echt schoon gezien in je filmpjes dus dat je dan ook nog eens huizen van vrienden gaat schoonmaken lijkt me niet heel reëel
Ik zeg nergens dat het mij gaat lukken. Ik zeg dat er weer een poging gaat komen tot het vinden van een baan.quote:Op zondag 1 november 2020 23:23 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Het is je in de afgelopen jaren met enorm veel vacatures en vraag naar personeel niet gelukt om een baan te vinden. Waarom zou het wel lukken in tijden van economische krimp, minder vacatures en meer werkzoekenden?
heb je wel nog een doekje door je airfryer gehaald voordat het de schuur in ging want anders denk ik dat er binnenkort een plant in groeitquote:Op zondag 1 november 2020 23:24 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Mijn huisje is misschien niet tiptop glimmend, maar het is er wel gewoon normaal schoon
Vind je het jammer dat je niet hebt kunnen profiteren van de hoogconjunctuur van de afgelopen jaren?quote:Op zondag 1 november 2020 23:24 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het mij gaat lukken. Ik zeg dat er weer een poging gaat komen tot het vinden van een baan.
Deze man is ook wat voller, en was zowel boer, autohandelaar, vastgoedhandelaar, en beslist geen drugsdealer. Een kilootje meer hoeft succes niet in de weg te staan.quote:Op zondag 1 november 2020 23:18 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ja.. Jobcoach zei het een paar dagen terug ook al, ik moet echt aan de gang gaan want ik loop gewoon achter de feiten aan door mijn fysiek.
Sterker nog, misschien gaat er wel een traject in werking worden gezet, maar dat hoor ik na verlenging van het hele re-integratie plan
Oke vraag (want het is een vragentopic): Je wil toch van YouTube je baan maken?quote:Op zondag 1 november 2020 23:24 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het mij gaat lukken. Ik zeg dat er weer een poging gaat komen tot het vinden van een baan.
Dat wil ik ook, en dat gaat mij ook 1000% lukken, dat vertrouwen heb ik. Maar het zoeken naar een "normale" baan gaat natuurlijk gewoon door tot die tijd.quote:Op zondag 1 november 2020 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oke vraag (want het is een vragentopic): Je wil toch van YouTube je baan maken?
De beste man eet pizza’s rechtstreeks van het bureau, zonder bord. Dan moet het wel brandschoon zijn.quote:Op zondag 1 november 2020 23:22 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb je huis nog nooit echt schoon gezien in je filmpjes dus dat je dan ook nog eens huizen van vrienden gaat schoonmaken lijkt me niet heel reëel
Mja, voor m'n ritme sowieso wel en voor de structuur, maar nu met Corona kan jij jezelf de vraag stellen.. Welke sociale contacten?quote:Op zondag 1 november 2020 23:26 schreef Amarantha het volgende:
En zoja: Denk je dat het voor jezelf niet beter is om een normaal baantje te zoeken? Voor je ritme en sociale contacten enz.
Oh oke okequote:Op zondag 1 november 2020 23:28 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Mja, voor m'n ritme sowieso wel en voor de structuur, maar nu met Corona kan jij jezelf de vraag stellen.. Welke sociale contacten?
Sowieso heb ik hier in de buurt een hoop mensen wonen die ik af en toe zie/spreek, ik heb genoeg vrienden, kennissen van jamsessies, dat gaat wel door. En ook via YouTube begint mijn kennissen kring al aardig uit te breiden.
Collega'squote:Op zondag 1 november 2020 23:28 schreef DeBraat het volgende:
maar nu met Corona kan jij jezelf de vraag stellen.. Welke sociale contacten?
Oh er komen af en toe wat vrienden langs afwisselend want hou mij wel gewoon aan de regels, ik app veel met mensen, bel veel met mensen, videobel veel. Dus dat zit wel goedquote:Op zondag 1 november 2020 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh oke okekrijg soms idee dat je bijna geen mensen ziet (ook zonder corona).
is het een idee dat jij en @Amarantha een keertje gaan videobellen? je weet maar nooit waar het naar toe kan leidenquote:Op zondag 1 november 2020 23:32 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Oh er komen af en toe wat vrienden langs afwisselend want hou mij wel gewoon aan de regels, ik app veel met mensen, bel veel met mensen, videobel veel. Dus dat zit wel goed
Dit heb ik welgeteld 1x gedaanquote:Op zondag 1 november 2020 23:33 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
@:DeBraat waarom doe je dit? Net zoals die eeuwige plastic fles. Heb je soms een extreme hekel aan afwassen?
Maar waarom drink je niet uit een glas?quote:Op zondag 1 november 2020 23:35 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Dit heb ik welgeteld 1x gedaan
Die eeuwige plastic fles word 1x per week vervangen.
quote:Op zondag 1 november 2020 23:34 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
is het een idee dat jij en @:Amarantha een keertje gaan videobellen? je weet maar nooit waar het naar toe kan leiden
Omdat ik een fles prettiger vind.quote:Op zondag 1 november 2020 23:40 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Maar waarom drink je niet uit een glas?
quote:Op zondag 1 november 2020 23:47 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Dat is een keyboard van Kaasio.
ik binge gewoon elke dag weer bradgetvquote:Op maandag 2 november 2020 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel beeldmateriaal heb jij precies
Wel leuk genoeg met je stalk-screenshotjes. Aub niet meer postenquote:Op maandag 2 november 2020 00:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik binge gewoon elke dag weer bradgetv
eerst ga je er eentje liken en nu dit, wat een verwarringquote:Op maandag 2 november 2020 00:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Wel leuk genoeg met je stalk-screenshotjes. Aub niet meer posten
Dank je Paulquote:Op maandag 2 november 2020 00:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Wel leuk genoeg met je stalk-screenshotjes. Aub niet meer posten
het is niet alsof er al 10 jaar aan bewijs is dat braddietopics nooit lukkenquote:Op maandag 2 november 2020 00:25 schreef Paul het volgende:
Dit is de reden dat ik zat te denken aan een topic t/m 10.
Geen één topic kan eens normaal lopen. Lijkt wel een soort DTS-reeks
Mwa, het gaat best wel oke. Op wat achterlijke vragen na van een paar trolls is het volgens mij nog redelijk netjes toch? De echte belachelijke dingen reageer ik niet op en TR ik.quote:Op maandag 2 november 2020 00:25 schreef Paul het volgende:
Dit is de reden dat ik zat te denken aan een topic t/m 10.
Geen één topic kan eens normaal lopen. Lijkt wel een soort DTS-reeks
Ik vind het pas meevallen als een reeks zonder TR's/gedoetjes kan overleven een dag. Dat is met deze reeks volgens mij nog niet geluktquote:Op maandag 2 november 2020 00:27 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Mwa, het gaat best wel oke. Op wat achterlijke vragen na van een paar trolls is het volgens mij nog redelijk netjes toch? De echte belachelijke dingen reageer ik niet op en TR ik.
Denk dat gedoetjes niet zo erg zijn, zolang het maar geen gebash is of gifjes/uit de tent lokken.quote:Op maandag 2 november 2020 00:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vind het pas meevallen als een reeks zonder TR's/gedoetjes kan overleven een dag. Dat is met deze reeks volgens mij nog niet gelukt
denk je dat er na 10 delen nog veel andere vragen komen dan ''wat heb je gegeten'' of ''hoe zit het met je werk'' of ''al afgevallen''?quote:Op maandag 2 november 2020 00:34 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Denk dat gedoetjes niet zo erg zijn, zolang het maar geen gebash is of gifjes/uit de tent lokken.
Dat het zonder TRs zou moeten kunnen lijkt mij vanzelf sprekend als bovenstaand niet gebeurt.
Jaquote:Op maandag 2 november 2020 00:41 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
denk je dat er na 10 delen nog veel andere vragen komen dan ''wat heb je gegeten'' of ''hoe zit het met je werk'' of ''al afgevallen''?
wat vind je ervan dat Paul mijn pizzafoto had geliked en het daarna weg moest halen omdat je er boos van werdquote:
Het feit dat het hier gepost word is al plezier genoeg.quote:Op maandag 2 november 2020 00:45 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat vind je ervan dat Paul mijn pizzafoto had geliked en het daarna weg moest halen omdat je er boos van werd
gun die man ook eens een pleziertje
braddie haat plezier confirmedquote:Op maandag 2 november 2020 00:54 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Het feit dat het hier gepost word is al plezier genoeg.
Ga naar bed, morgen weer hard werken hahaatjesquote:Op maandag 2 november 2020 00:56 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
braddie haat plezier confirmed
ik wil er om 10 uur uit zodat ik tegen hans kan zeggen dat ik heerlijk heb uitgeslapenquote:Op maandag 2 november 2020 01:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga naar bed, morgen weer hard werken hahaatjes
Prima woordgrapquote:
Oke maar dan ben je dus wel fakequote:Op zondag 1 november 2020 23:04 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet iets geks in mijn video zeggen
Als je in welk beroep dan ook verwacht dat je werk ooit klaar is, zul je hoe dan ook teleurgesteld wordenquote:Op zondag 1 november 2020 23:18 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als nachtportier moest ik ook schoonmaken en om dan de volgende dag weer schijtresten te zien in de wc gaf niet heel veel voldoening
het antwoord is "ja" zie ikquote:Op maandag 2 november 2020 06:22 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Triest nieuws.
Nu dus eetstreams vanaf de afdeling?
quote:Op maandag 2 november 2020 06:11 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Oke maar dan ben je dus wel fake
quote:Op maandag 2 november 2020 10:42 schreef JochemSjakie het volgende:
Waarom heb je zoveel aandacht nodig?
Onzekerheid en een drang om mezelf te profileren.quote:Op maandag 2 november 2020 10:42 schreef JochemSjakie het volgende:
Waarom heb je zoveel aandacht nodig?
Volgende vraag:quote:Op maandag 2 november 2020 10:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onzekerheid en een drang om mezelf te profileren.
Niet bijna alle antwoorden op de vragen uit je hoofd weten
Ja deze weet ik dan weer net nietquote:Op maandag 2 november 2020 10:49 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Volgende vraag:
Waarom faal je zo hard in je pogingen om jezelf te profileren?
Valt redelijk mee.quote:Op maandag 2 november 2020 10:49 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Volgende vraag:
Waarom faal je zo hard in je pogingen om jezelf te profileren?
Nee daarvoor zijn mijn zangkwaliteiten echt te matig. Niet dat ik heel slecht zing, maar voor zoiets wél.quote:
Biden.quote:Op maandag 2 november 2020 10:58 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
@:Debraad @:Debraat @:Debraadt: Trump of Biden?
Mijn neefje van 11 heeft er zo'n 50.000. Denk jij dat hij heel goed is in zichzelf profileren?quote:Op maandag 2 november 2020 10:56 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Valt redelijk mee.
YouTube kanaal 1 heeft 479 abonnees, YouTube kanaal 2 heeft er 2073, dus dat profileren lukt wel
Ja, want hij heeft er 50.000quote:Op maandag 2 november 2020 11:04 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Mijn neefje van 11 heeft er zo'n 50.000. Denk jij dat hij heel goed is in zichzelf profileren?
DAN KAN JE MEEDOEN AAN DAT NIEUWE RTLPROGRAMMAquote:Op maandag 2 november 2020 10:58 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nee daarvoor zijn mijn zangkwaliteiten echt te matig. Niet dat ik heel slecht zing, maar voor zoiets wél.
NEEEHEEEEEEEEEquote:Op maandag 2 november 2020 11:05 schreef Paul het volgende:
[..]
DAN KAN JE MEEDOEN AAN DAT NIEUWE RTLPROGRAMMA
Heb je gehoord hoeveel autotune/pitch correction ze daar gebruiken?quote:Op maandag 2 november 2020 10:58 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nee daarvoor zijn mijn zangkwaliteiten echt te matig. Niet dat ik heel slecht zing, maar voor zoiets wél.
Klopt die post-production autotune is niet te hachelenquote:Op maandag 2 november 2020 11:12 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Heb je gehoord hoeveel autotune/pitch correction ze daar gebruiken?
Ik schat dat iedereen daar aan mee kan doen zonder af te gaan.
Als je zo graag youtube wilt doen. maak dan eens filmpjes die daadwerkelijk iets toevoegen. Bij jou is het vooral zo dat je de aandacht wilt en de inhoud er niet toe doet, dus dan krijg je de stront die je nu steeds uploadt.quote:Op maandag 2 november 2020 10:56 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Valt redelijk mee.
YouTube kanaal 1 heeft 479 abonnees, YouTube kanaal 2 heeft er 2073, dus dat profileren lukt wel
Mwa, op mijn grote kanaal valt dat wel mee. De keyboardfilmpjes en streams vinden mensen wel interessant.quote:Op maandag 2 november 2020 11:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Als je zo graag youtube wilt doen. maak dan eens filmpjes die daadwerkelijk iets toevoegen. Bij jou is het vooral zo dat je de aandacht wilt en de inhoud er niet toe doet, dus dan krijg je de stront die je nu steeds uploadt.
Vanmiddag weer een hele klap aan boodschappen. Nu heb ik nog een bak soep in huis, appels en veel groenten.quote:
Nee, denk dat zoiets in iemand zit.quote:Op maandag 2 november 2020 11:15 schreef okselzweet het volgende:
Zou je minder aandachtsgeil zijn als je werk zou hebben denk je?
quote:Op maandag 2 november 2020 11:25 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Ga je met Sint Maarten langs de deuren?
Heb nooit snoep in huis, dus valt weinig uit te delen.quote:Op maandag 2 november 2020 11:27 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Ga je wel snoep uitdelen aan de kindjes uit de buurt of smikkel je alles lekker zelf op?
Doe niet zo onaardig.quote:Op maandag 2 november 2020 11:28 schreef Catkiller het volgende:
Komt toch geen kind aan de deur in deze tijd joh schlemiel met je domme vraag.
Waarom wil je jezelf zo ziekelijk graag online profileren?quote:Op maandag 2 november 2020 11:17 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nee, denk dat zoiets in iemand zit.
Vind dat aandachtsgeil maar een naar woord. Ja het is in essentie wat je moet zijn als je je zo profileert op het net, maar toch
Omdat aandacht.quote:Op maandag 2 november 2020 11:31 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Waarom wil je jezelf zo ziekelijk graag online profileren?
Waarom wil je zo graag aandacht?quote:Op maandag 2 november 2020 11:32 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Omdat aandacht.
En omdat ik van mezelf ergens weet dat ik met mijn keyboard/muziekkanaal wel potentie heb.
Omdat ik het prettig vind om online mijzelf te profileren.quote:Op maandag 2 november 2020 11:33 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag aandacht?
Overrated boekje hoorquote:Op maandag 2 november 2020 11:55 schreef Fok-it het volgende:
Zou je op aanraden van @:Muskusboktor57 Oeroeg van Hella Haasse lezen?
Dat vond ik ook. Maar het is zijn stokpaardje dus vandaar dat ik hem graag help promotenquote:
Kijk maar uit dat ik jou niet als mijn stokpaardje ga gebruiken.quote:Op maandag 2 november 2020 11:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. Maar het is zijn stokpaardje dus vandaar dat ik hem graag help promoten
Nee moest niet lachen.quote:Op maandag 2 november 2020 11:55 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Moest je lachen? Ik had je nog gedmd op DeBraad maar daar kan je niet meer in begrijp ik. Hoe kan dat nou toch?
Geen ideequote:Op maandag 2 november 2020 11:55 schreef Superdonald het volgende:
Wat zou je doen als je het wachtwoord van je YouTube-accounts kwijt zou raken?
als beide youtube accounts werden verwijderd door een foutje van google zou je dan opnieuw beginnen?quote:
Goeie vraag Thierryquote:Op maandag 2 november 2020 12:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wanneer heb je voor het laatst gehuild, @:DeBraat, en waarom?
Nee denk niet dat ik dat ga doenquote:Op maandag 2 november 2020 11:57 schreef Elan het volgende:
Yo.Wil je een keer een video maken van jouw favoriete plekjes in Hilly?
Admiraal en zo.
Kleine 2 maanden geleden. Oude oppas overleed, hakte er goed in.. Had een goede band met die man.quote:Op maandag 2 november 2020 12:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wanneer heb je voor het laatst gehuild, @:DeBraat, en waarom?
Ja als ik ze niet terug kon krijgen.quote:Op maandag 2 november 2020 12:01 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als beide youtube accounts werden verwijderd door een foutje van google zou je dan opnieuw beginnen?
Neequote:Op maandag 2 november 2020 12:04 schreef Superdonald het volgende:
Braddie ik ga verhuizen wil je me voor 50 euro helpen inpakken en tillen?
Heb pas rond een uur of 2-3 mijn boodschappen in huis. Leef nu op een bakje soep.quote:Op maandag 2 november 2020 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is lunchtijd. Ga je ook wat bammetjes smeren?
Je kan niet even naar supermarkt fietsen of lopen?quote:Op maandag 2 november 2020 12:09 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Heb pas rond een uur of 2-3 mijn boodschappen in huis. Leef nu op een bakje soep.
is dat serieus een vraag die je moet stellen gastquote:Op maandag 2 november 2020 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan niet even naar supermarkt fietsen of lopen?
quote:Op maandag 2 november 2020 12:04 schreef Superdonald het volgende:
Ja hallo doe even normaalquote:Op maandag 2 november 2020 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kom helpen als er een PS5 te stelen valt.quote:Op maandag 2 november 2020 12:04 schreef Superdonald het volgende:
Ja daar is dit topic voorquote:Op maandag 2 november 2020 12:10 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
is dat serieus een vraag die je moet stellen gast
Sorryquote:Op maandag 2 november 2020 12:10 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
is dat serieus een vraag die je moet stellen gast
Heb mijn boodschappen online besteld. En nee, ik ga niet naar de supermarkt.quote:Op maandag 2 november 2020 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoezo niet?quote:Op maandag 2 november 2020 12:14 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Heb mijn boodschappen online besteld. En nee, ik ga niet naar de supermarkt.
Dat is dan ook niet zo moeilijk.quote:Op maandag 2 november 2020 12:11 schreef Quotidien het volgende:
Moet zeggen dat ik zelf ook een luie hond ben, maar vergeleken met braddie ben ik nog hyperactief en belachelijk fit eigenlijk
Is toch niet nodig als hij alle boodschappen al besteld?quote:
Bestel je altijd je boodschappen online?quote:Op maandag 2 november 2020 12:17 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Omdat ik mijn boodschappen online besteld heb en het nog wel red totdat ze komen.
Sinds een kleine 2 maandenquote:Op maandag 2 november 2020 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bestel je altijd je boodschappen online?
Stappen in de goede richtingquote:Op maandag 2 november 2020 12:19 schreef InstortendeSter het volgende:
Welke stappen heb je gezet in de afgelopen 14 dagen om tot duurzaam gewichtsverlies te komen? Heb tips nodig. Zit even in een dipje.
komt dit uit google translatequote:Op maandag 2 november 2020 12:19 schreef Catkiller het volgende:
Kan Chai een vraag wat je wil krijgen? Wil vragen waarom ze zo'n zure geobsedeerde muts is!
Omdat Corona en overgewicht. En een lichtelijke aversie tegen supermarkten/winkels in het algemeen.quote:Op maandag 2 november 2020 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar supermarkt?
quote:Op maandag 2 november 2020 12:22 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Wat een klote Vraag me Alles als dit de kwaliteit van de antwoorden is.
Weiger je een mondkapje te dragen zodat je jezelf kan beschermen tegen corona in publieke ruimtes?quote:Op maandag 2 november 2020 12:21 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Omdat Corona en overgewicht. En een lichtelijke aversie tegen supermarkten/winkels in het algemeen.
Ging er meer om dat ik me niet voor kan stellen dat je nog te lui bent om zelf je boodschappen te halen.quote:Op maandag 2 november 2020 12:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet zo moeilijk.
Heb laatst alle afleveringen van het nieuwste seizoen van Obese gekeken en die deelnemers zijn vaak al vanaf het begin en anders wel na een maand of 2 alweer fitter dan Braddie. Ook in verhouding tot zijn gewicht is zijn conditie belabberd.
[..]
Is toch niet nodig als hij alle boodschappen al besteld?
Let's focus on the movie, people. #Rampartquote:Op maandag 2 november 2020 12:22 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Wat een klote Vraag me Alles als dit de kwaliteit van de antwoorden is.
Waarom wil je dan in een muziekwinkel werken? En als wat eigenlijk?quote:Op maandag 2 november 2020 12:21 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Omdat Corona en overgewicht. En een lichtelijke aversie tegen supermarkten/winkels in het algemeen.
Nee ik draag als het moet zeker gewoon een mondkapje. Maar ik kom amper in publieke ruimtes.quote:Op maandag 2 november 2020 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weiger je een mondkapje te dragen zodat je jezelf kan beschermen tegen corona in publieke ruimtes?
Denk je niet dat een tripje naar supermarkt je kan helpen met je doelen mbt je gewicht?quote:Op maandag 2 november 2020 12:25 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nee ik draag als het moet zeker gewoon een mondkapje. Maar ik kom amper in publieke ruimtes.
Of ik zit in de auto, of ik sta bij een tankstation, of ik zit thuis.
Omdat ik een muziekwinkel wel als een leuke gelegenheid beschouw, daar zit mijn passie ook, muziek.quote:Op maandag 2 november 2020 12:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom wil je dan in een muziekwinkel werken? En als wat eigenlijk?
kan ook averechts werken als hij een gangpad ziet met chocoladequote:Op maandag 2 november 2020 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk je niet dat een tripje naar supermarkt je kan helpen met je doelen mbt je gewicht?
Die 500 meter bij elkaar? Zal weinig uitmaken.quote:Op maandag 2 november 2020 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk je niet dat een tripje naar supermarkt je kan helpen met je doelen mbt je gewicht?
Dan zing ik gewoon op op alles is op en loop ik door natuurlijk.quote:Op maandag 2 november 2020 12:26 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
kan ook averechts werken als hij een gangpad ziet met chocolade
Ah jij bent niet simpelweg vet, jij bent vet dom zie ik.quote:Op maandag 2 november 2020 12:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
komt dit uit google translate
Uitstekend puntquote:Op maandag 2 november 2020 12:26 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
kan ook averechts werken als hij een gangpad ziet met chocolade
Elk meter teltquote:Op maandag 2 november 2020 12:27 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Die 500 meter bij elkaar? Zal weinig uitmaken.
Punt is dat ik niet naar de supermarkt ga.
Maar je gaf geen antwoord op de vraagquote:Op maandag 2 november 2020 12:23 schreef DeBraat het volgende:
[..]Het is een Vraag me Alles, niet een "Ik beantwoord alles tot in detail"
gelukkig word ik nu betaald om dom te doen, hoe zit het met jou hahaquote:Op maandag 2 november 2020 12:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ah jij bent niet simpelweg vet, jij bent vet dom zie ik.
Heb je goed gezienquote:Op maandag 2 november 2020 12:28 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Maar je gaf geen antwoord op de vraag
quote:Op maandag 2 november 2020 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is lunchtijd. Ga je ook wat babao in de aurfryer smijten?
Heb Shrek al zo lang niet meer gezien...quote:Op maandag 2 november 2020 12:34 schreef spinazieruiker het volgende:
Wat is je favoriete karakter uit Shrek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |