quote:Op zondag 1 november 2020 19:58 schreef Paul het volgende:
Blijkbaar kunnen veel mensen niet zonder dit topic, daarom loopt hij t/m deel 100
serieus? Begint die ongein weerquote:Op zondag 1 november 2020 19:53 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Op wat gekloot van jongeren na met vuurwerk voor m'n deur en geklop en geschreeuw, prima.
Ja......quote:Op zondag 1 november 2020 20:06 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
serieus? Begint die ongein weer![]()
Heb DeBraad "Door de shredder" Mail veranderd en daar een nieuw wachtwoord heen. Iets te veel op m'n kerfstokquote:
Wordt woedend op hen zoals je dat ook ooit werd op praadje en Daniel de Ridder, en bestook hen met je toorn!quote:Op zondag 1 november 2020 20:07 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ja......Maar gaat nu een tandje verder
quote:
quote:Op zondag 1 november 2020 20:08 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Omdat ik iets te veel gezeik had op DeBraad.
Ik bewaar deze hier even voor deze post gewist wordtquote:Op zondag 1 november 2020 19:58 schreef Paul het volgende:
Blijkbaar kunnen veel mensen niet zonder dit topic, daarom loopt hij t/m deel 100
Dan had je hem juist moeten houden.quote:Op zondag 1 november 2020 20:08 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Heb DeBraad "Door de shredder" Mail veranderd en daar een nieuw wachtwoord heen. Iets te veel op m'n kerfstok
En je Plus abo dan?quote:Op zondag 1 november 2020 20:08 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Heb DeBraad "Door de shredder" Mail veranderd en daar een nieuw wachtwoord heen. Iets te veel op m'n kerfstok
quote:Op zondag 1 november 2020 20:13 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik bewaar deze hier even voor deze post gewist wordt
gedaanquote:Op zondag 1 november 2020 20:24 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als troost mag je de TT aanpassen naar "niet de finale"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |