quote:
Daarom.quote:Wat is het best: ‘Lees verder als je meer wil weten’ of ‘Lees verder als je meer wilt weten?’
Het is allebei juist. Wel is de zin met wil nog wat informeler dan die met wilt.
Bedankt voor je openhartigheidquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
[..]
Daarom.
https://onzetaal.nl/taaladvies/je-wil-je-wilt/
Als ik bij het kiezen van mijn user naam geen underscore had gebruikt dan had 50% van FOK! moeite met het lezen van mijn naam.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:16 schreef Durmada het volgende:
Waarom schrijf je "Neef Wuppie" ipv "Neef_Wuppie" ?
Zullen deze problemen zich nu niet voordoen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als ik bij het kiezen van mijn user naam geen underscore had gebruikt dan had 50% van FOK! moeite met het lezen van mijn naam.
Niet zo gek lang hoor. Centimeter of 15. Geodriehoekje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:17 schreef Fok-it het volgende:
Nu verder op de wat minder persoonlijke vragen
Hoe lang is je piemel?
Met het hoogste alcoholpercentage. Dus kanon scoort goed.quote:
Jawel, maar ik schat het nu op zo'n 40%.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:18 schreef Durmada het volgende:
[..]
Zullen deze problemen zich nu niet voordoen?
Welke users schaar je onder deze 40% ?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jawel, maar ik schat het nu op zo'n 40%.
@Quotidienquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:23 schreef Durmada het volgende:
[..]
Welke users schaar je onder deze 40% ?
Waarom direct deze interesse fokkie?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:17 schreef Fok-it het volgende:
Nu verder op de wat minder persoonlijke vragen
Hoe lang is je piemel?
Ik had vooral gehoopt deze vraag te kunnen stellen buiten het zicht van jouquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom direct deze interesse fokkie?
Is toch helemaal niet nodig. Als mensen Angela schijf of Maisie Williams als mooie vrouw noemen weet ik wel hoe laat het isquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had vooral gehoopt deze vraag te kunnen stellen buiten het zicht van jou
He is gae.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
SEX / Lust-sex met vrienden (same sex)
Hierom denk ik.
Bernhard Leopold Frederik Everhard Julius Coert Karel Godfried Pieter, Prins der Nederlanden, Prins van Lippe-Biesterfeld, geboren als Bernhard Friedrich Eberhard Leopold Julius Kurt Carl Gottfried Peter Graf von Biesterfeld.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:37 schreef Acryl het volgende:
Hoe heet prins Bernard? En zo niet, waarom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |