Eens. Bij de laatste twee filmpjes had hij sowieso wat meer informatie kunnen geven. Wat is jachtseizoen en waar was Sean allemaal bekend van etc.quote:Op zondag 1 november 2020 13:29 schreef Dries4Ever het volgende:
Waarom zijn je laatste 3 YouTube uploads zo ontzettend kut? Totaal niet boeiend en niveautje rtl boulevard of erger.
Iets meer moeite mag wel
Ga anoniem dan, durf je toch nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:17 schreef DeBraad het volgende:
Nou, ik ga wat anders doen vandaagBeantwoord morgen wel weer wat vragen denk ik. Of niet, beetje FOK! moe weer
oneens, rtl boulevard = viewsquote:Op zondag 1 november 2020 13:29 schreef Dries4Ever het volgende:
Waarom zijn je laatste 3 YouTube uploads zo ontzettend kut? Totaal niet boeiend en niveautje rtl boulevard of erger.
Iets meer moeite mag wel
Screencapture van de Clio Reviewquote:Op zondag 1 november 2020 15:09 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
oneens, rtl boulevard = views
[ afbeelding ]
Ik kan prima tegen constructieve kritiek hoor.quote:Op zondag 1 november 2020 11:51 schreef JochemSjakie het volgende:
Waarom kun je niet tegen constructieve kritiek?
Omdat soms een filmpje wat korter is dan de ander.quote:Op zondag 1 november 2020 13:29 schreef Dries4Ever het volgende:
Iets meer moeite mag wel
Neequote:Op zondag 1 november 2020 18:56 schreef okselzweet het volgende:
Wil je ook op mijn vragen antwoord geven Braddie?
Dank.
Aan vrouwen.quote:Op zondag 1 november 2020 18:36 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Aan wie of wat denk je als je fapt?
En dit keer graag langer dan 10 seconden.quote:Op zondag 1 november 2020 19:07 schreef Zipportal het volgende:
Fred van Leer ligt in het ziekenhuis. Ik verwacht weer een kort filmpje van #DeBraad.
Of niet @:Elan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |