Kan je die PI bij doen, maar het is herkenbaarquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:09 schreef Quotidien het volgende:
Hallo allemaal, het is TheBradge hier.
Ok, tot straks.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:17 schreef DeBraad het volgende:
Nou, ik ga wat anders doen vandaagBeantwoord morgen wel weer wat vragen denk ik. Of niet, beetje FOK! moe weer
Al jaren toch?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:48 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Omdat dat mijn ritme is op't moment. 4 uur er in, half 12 er uit
Eens. Bij de laatste twee filmpjes had hij sowieso wat meer informatie kunnen geven. Wat is jachtseizoen en waar was Sean allemaal bekend van etc.quote:Op zondag 1 november 2020 13:29 schreef Dries4Ever het volgende:
Waarom zijn je laatste 3 YouTube uploads zo ontzettend kut? Totaal niet boeiend en niveautje rtl boulevard of erger.
Iets meer moeite mag wel
Ga anoniem dan, durf je toch nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:17 schreef DeBraad het volgende:
Nou, ik ga wat anders doen vandaagBeantwoord morgen wel weer wat vragen denk ik. Of niet, beetje FOK! moe weer
oneens, rtl boulevard = viewsquote:Op zondag 1 november 2020 13:29 schreef Dries4Ever het volgende:
Waarom zijn je laatste 3 YouTube uploads zo ontzettend kut? Totaal niet boeiend en niveautje rtl boulevard of erger.
Iets meer moeite mag wel
Screencapture van de Clio Reviewquote:Op zondag 1 november 2020 15:09 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
oneens, rtl boulevard = views
[ afbeelding ]
Ik kan prima tegen constructieve kritiek hoor.quote:Op zondag 1 november 2020 11:51 schreef JochemSjakie het volgende:
Waarom kun je niet tegen constructieve kritiek?
Omdat soms een filmpje wat korter is dan de ander.quote:Op zondag 1 november 2020 13:29 schreef Dries4Ever het volgende:
Iets meer moeite mag wel
Neequote:Op zondag 1 november 2020 18:56 schreef okselzweet het volgende:
Wil je ook op mijn vragen antwoord geven Braddie?
Dank.
Aan vrouwen.quote:Op zondag 1 november 2020 18:36 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Aan wie of wat denk je als je fapt?
En dit keer graag langer dan 10 seconden.quote:Op zondag 1 november 2020 19:07 schreef Zipportal het volgende:
Fred van Leer ligt in het ziekenhuis. Ik verwacht weer een kort filmpje van #DeBraad.
Of niet @:Elan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |