quote:Op zondag 1 november 2020 19:58 schreef Paul het volgende:
Blijkbaar kunnen veel mensen niet zonder dit topic, daarom loopt hij t/m deel 100
serieus? Begint die ongein weerquote:Op zondag 1 november 2020 19:53 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Op wat gekloot van jongeren na met vuurwerk voor m'n deur en geklop en geschreeuw, prima.
Ja......quote:Op zondag 1 november 2020 20:06 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
serieus? Begint die ongein weer![]()
Heb DeBraad "Door de shredder" Mail veranderd en daar een nieuw wachtwoord heen. Iets te veel op m'n kerfstokquote:
Wordt woedend op hen zoals je dat ook ooit werd op praadje en Daniel de Ridder, en bestook hen met je toorn!quote:Op zondag 1 november 2020 20:07 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ja......Maar gaat nu een tandje verder
quote:
quote:Op zondag 1 november 2020 20:08 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Omdat ik iets te veel gezeik had op DeBraad.
Ik bewaar deze hier even voor deze post gewist wordtquote:Op zondag 1 november 2020 19:58 schreef Paul het volgende:
Blijkbaar kunnen veel mensen niet zonder dit topic, daarom loopt hij t/m deel 100
Dan had je hem juist moeten houden.quote:Op zondag 1 november 2020 20:08 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Heb DeBraad "Door de shredder" Mail veranderd en daar een nieuw wachtwoord heen. Iets te veel op m'n kerfstok
En je Plus abo dan?quote:Op zondag 1 november 2020 20:08 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Heb DeBraad "Door de shredder" Mail veranderd en daar een nieuw wachtwoord heen. Iets te veel op m'n kerfstok
quote:Op zondag 1 november 2020 20:13 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik bewaar deze hier even voor deze post gewist wordt
gedaanquote:Op zondag 1 november 2020 20:24 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als troost mag je de TT aanpassen naar "niet de finale"
Ik weet dat jij er tientallen zou doodstampen voor dat bedragquote:Op zondag 1 november 2020 19:57 schreef Mikeytt het volgende:
Zou je een pasgeboren hamster doodstampen voor 10.000 euro?
Denk het wel, want ben over het algemeen een vrij rustige rijder en kom op veel plaatsenquote:Op zondag 1 november 2020 19:55 schreef okselzweet het volgende:
Als jouw auto gevoelens zou hebben, denk je dat hij (of zij, wat jij wil) het dan leuk zou vinden dat jij erin rijdt?
Neequote:Op zondag 1 november 2020 19:57 schreef Mikeytt het volgende:
Zou je een pasgeboren hamster doodstampen voor 10.000 euro?
Zonder twijfel. Ik verdien geen 10.000 euro per dag met mn huidige baanquote:Op zondag 1 november 2020 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet dat jij er tientallen zou doodstampen voor dat bedrag
Niet iedereen vertoont psychopatische trekjesquote:
Hangt een beetje van de kraanmachinist af denk ik.quote:Op zondag 1 november 2020 20:44 schreef stokj het volgende:
Gezien de TT @:debraat wat voor tips heb je qua standen?
Alles boven km-stand 250.xxx laten staan.quote:Op zondag 1 november 2020 20:44 schreef stokj het volgende:
250.xxx is nog behoorlijk hoog.quote:Op zondag 1 november 2020 20:51 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Alles boven km-stand 250.xxx laten staan.
Amerika.quote:Op zondag 1 november 2020 20:46 schreef Fok-it het volgende:
Als je in een ander land zou kunnen wonen dan Nederland, welk land zou je dan heen willen?
Wat zou je sowieso nog een keer willen zien in je leven?
Braddie weet alle vakjes te vindenquote:Op zondag 1 november 2020 20:44 schreef stokj het volgende:
Wutquote:Op zondag 1 november 2020 21:19 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Wat ik nog een keer zou willen zien is de toren van PIsa
Wel een attractie opzich om te zien hoeveel mensen denken grappig te zijn met een niet-originele foto op dat grasveld daar.quote:Op zondag 1 november 2020 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wut![]()
Rome, Florence en jij wilt de toren van Pisa zien?Die is echt totaal niet boeiend dus mocht je ooit geld hebben om naar Italië te gaan raad ik het je nu alvast af
Dat zijn er een hoop ja. En na de foto mag je je afvragen wat je de rest van je dag gaat doen in een dood dorpquote:Op zondag 1 november 2020 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een attractie opzich om te zien hoeveel mensen denken grappig te zijn met een niet-originele foto op dat grasveld daar.
Nja op een zonnige dag kan je er altijd wel een leuke wandeling maken.quote:Op zondag 1 november 2020 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn er een hoop ja. En na de foto mag je je afvragen wat je de rest van je dag gaat doen in een dood dorp
Ja dat, met die uitstekende handquote:Op zondag 1 november 2020 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een attractie opzich om te zien hoeveel mensen denken grappig te zijn met een niet-originele foto op dat grasveld daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |