Nee denk niet dat ik dat ga doenquote:Op maandag 2 november 2020 11:57 schreef Elan het volgende:
Yo.Wil je een keer een video maken van jouw favoriete plekjes in Hilly?
Admiraal en zo.
Kleine 2 maanden geleden. Oude oppas overleed, hakte er goed in.. Had een goede band met die man.quote:Op maandag 2 november 2020 12:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wanneer heb je voor het laatst gehuild, @:DeBraat, en waarom?
Ja als ik ze niet terug kon krijgen.quote:Op maandag 2 november 2020 12:01 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als beide youtube accounts werden verwijderd door een foutje van google zou je dan opnieuw beginnen?
Neequote:Op maandag 2 november 2020 12:04 schreef Superdonald het volgende:
Braddie ik ga verhuizen wil je me voor 50 euro helpen inpakken en tillen?
Heb pas rond een uur of 2-3 mijn boodschappen in huis. Leef nu op een bakje soep.quote:Op maandag 2 november 2020 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is lunchtijd. Ga je ook wat bammetjes smeren?
Je kan niet even naar supermarkt fietsen of lopen?quote:Op maandag 2 november 2020 12:09 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Heb pas rond een uur of 2-3 mijn boodschappen in huis. Leef nu op een bakje soep.
is dat serieus een vraag die je moet stellen gastquote:Op maandag 2 november 2020 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan niet even naar supermarkt fietsen of lopen?
quote:Op maandag 2 november 2020 12:04 schreef Superdonald het volgende:
Ja hallo doe even normaalquote:Op maandag 2 november 2020 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kom helpen als er een PS5 te stelen valt.quote:Op maandag 2 november 2020 12:04 schreef Superdonald het volgende:
Ja daar is dit topic voorquote:Op maandag 2 november 2020 12:10 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
is dat serieus een vraag die je moet stellen gast
Sorryquote:Op maandag 2 november 2020 12:10 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
is dat serieus een vraag die je moet stellen gast
Heb mijn boodschappen online besteld. En nee, ik ga niet naar de supermarkt.quote:Op maandag 2 november 2020 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoezo niet?quote:Op maandag 2 november 2020 12:14 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Heb mijn boodschappen online besteld. En nee, ik ga niet naar de supermarkt.
Dat is dan ook niet zo moeilijk.quote:Op maandag 2 november 2020 12:11 schreef Quotidien het volgende:
Moet zeggen dat ik zelf ook een luie hond ben, maar vergeleken met braddie ben ik nog hyperactief en belachelijk fit eigenlijk
Is toch niet nodig als hij alle boodschappen al besteld?quote:
Bestel je altijd je boodschappen online?quote:Op maandag 2 november 2020 12:17 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Omdat ik mijn boodschappen online besteld heb en het nog wel red totdat ze komen.
Sinds een kleine 2 maandenquote:Op maandag 2 november 2020 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bestel je altijd je boodschappen online?
Stappen in de goede richtingquote:Op maandag 2 november 2020 12:19 schreef InstortendeSter het volgende:
Welke stappen heb je gezet in de afgelopen 14 dagen om tot duurzaam gewichtsverlies te komen? Heb tips nodig. Zit even in een dipje.
komt dit uit google translatequote:Op maandag 2 november 2020 12:19 schreef Catkiller het volgende:
Kan Chai een vraag wat je wil krijgen? Wil vragen waarom ze zo'n zure geobsedeerde muts is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |