Omdat Corona en overgewicht. En een lichtelijke aversie tegen supermarkten/winkels in het algemeen.quote:Op maandag 2 november 2020 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar supermarkt?
quote:Op maandag 2 november 2020 12:22 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Wat een klote Vraag me Alles als dit de kwaliteit van de antwoorden is.
Weiger je een mondkapje te dragen zodat je jezelf kan beschermen tegen corona in publieke ruimtes?quote:Op maandag 2 november 2020 12:21 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Omdat Corona en overgewicht. En een lichtelijke aversie tegen supermarkten/winkels in het algemeen.
Ging er meer om dat ik me niet voor kan stellen dat je nog te lui bent om zelf je boodschappen te halen.quote:Op maandag 2 november 2020 12:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet zo moeilijk.
Heb laatst alle afleveringen van het nieuwste seizoen van Obese gekeken en die deelnemers zijn vaak al vanaf het begin en anders wel na een maand of 2 alweer fitter dan Braddie. Ook in verhouding tot zijn gewicht is zijn conditie belabberd.
[..]
Is toch niet nodig als hij alle boodschappen al besteld?
Let's focus on the movie, people. #Rampartquote:Op maandag 2 november 2020 12:22 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Wat een klote Vraag me Alles als dit de kwaliteit van de antwoorden is.
Waarom wil je dan in een muziekwinkel werken? En als wat eigenlijk?quote:Op maandag 2 november 2020 12:21 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Omdat Corona en overgewicht. En een lichtelijke aversie tegen supermarkten/winkels in het algemeen.
Nee ik draag als het moet zeker gewoon een mondkapje. Maar ik kom amper in publieke ruimtes.quote:Op maandag 2 november 2020 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weiger je een mondkapje te dragen zodat je jezelf kan beschermen tegen corona in publieke ruimtes?
Denk je niet dat een tripje naar supermarkt je kan helpen met je doelen mbt je gewicht?quote:Op maandag 2 november 2020 12:25 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nee ik draag als het moet zeker gewoon een mondkapje. Maar ik kom amper in publieke ruimtes.
Of ik zit in de auto, of ik sta bij een tankstation, of ik zit thuis.
Omdat ik een muziekwinkel wel als een leuke gelegenheid beschouw, daar zit mijn passie ook, muziek.quote:Op maandag 2 november 2020 12:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom wil je dan in een muziekwinkel werken? En als wat eigenlijk?
kan ook averechts werken als hij een gangpad ziet met chocoladequote:Op maandag 2 november 2020 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk je niet dat een tripje naar supermarkt je kan helpen met je doelen mbt je gewicht?
Die 500 meter bij elkaar? Zal weinig uitmaken.quote:Op maandag 2 november 2020 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk je niet dat een tripje naar supermarkt je kan helpen met je doelen mbt je gewicht?
Dan zing ik gewoon op op alles is op en loop ik door natuurlijk.quote:Op maandag 2 november 2020 12:26 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
kan ook averechts werken als hij een gangpad ziet met chocolade
Ah jij bent niet simpelweg vet, jij bent vet dom zie ik.quote:Op maandag 2 november 2020 12:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
komt dit uit google translate
Uitstekend puntquote:Op maandag 2 november 2020 12:26 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
kan ook averechts werken als hij een gangpad ziet met chocolade
Elk meter teltquote:Op maandag 2 november 2020 12:27 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Die 500 meter bij elkaar? Zal weinig uitmaken.
Punt is dat ik niet naar de supermarkt ga.
Maar je gaf geen antwoord op de vraagquote:Op maandag 2 november 2020 12:23 schreef DeBraat het volgende:
[..]Het is een Vraag me Alles, niet een "Ik beantwoord alles tot in detail"
gelukkig word ik nu betaald om dom te doen, hoe zit het met jou hahaquote:Op maandag 2 november 2020 12:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ah jij bent niet simpelweg vet, jij bent vet dom zie ik.
Heb je goed gezienquote:Op maandag 2 november 2020 12:28 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Maar je gaf geen antwoord op de vraag
quote:Op maandag 2 november 2020 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is lunchtijd. Ga je ook wat babao in de aurfryer smijten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |