Chocolade Pepernotenquote:Op zondag 1 november 2020 21:44 schreef Amarantha het volgende:
Wat is je favoriete sinterklaas snoepgoed?
bloed kruipt waar het niet gaan kan.quote:Op zondag 1 november 2020 21:47 schreef How het volgende:
Braddie, ik dacht dat je niet meer ging meeliften op hypes en dat je zo trots was dat de laatste tijd alle views zelf verdiend waren. Ik zag je kanaal en dacht wat is deze?
Krijg je geen antwoord op.quote:Op zondag 1 november 2020 21:50 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja de TT gaat over seks dus ja, zal wel een seksvraag verzinnen dan.
Wat is je favoriete standje?
Een covidpiek? Jaquote:Op zondag 1 november 2020 21:51 schreef spinazieruiker het volgende:
@:DeBraat In mijn met de TT, verwacht je nog een piek deze kerst?
Om de een of andere reden Ryanne van Dorst. Sympathiek mens is dat, en Gerard Joling ook welquote:Op zondag 1 november 2020 21:58 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Oke, wat zijn BN'ers die je het meest sympathiek vindt?
Omdat mijn keyboard alleen woonwagenkampversiegeluiden heeft.quote:Op zondag 1 november 2020 22:31 schreef Modus het volgende:
Waarom denk je dat Una Paloma Blanca beter wordt als je er een woonwagenkampversie van maakt?
Hij heet Phoenyx op FOK! Succes met de breukquote:Op zondag 1 november 2020 22:35 schreef phoenyx het volgende:
Als mijn vriendin voor je neus zou staan, wat zou je dan tegen haar zeggen?
Wel echt een matennaaier dusquote:Op zondag 1 november 2020 22:35 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Hij heet Phoenyx op FOK! Succes met de breuk
3 Sneetjes brood met kaas, een appel, en een kop tomatensoep.quote:Op zondag 1 november 2020 22:37 schreef okselzweet het volgende:
Wat heb je vandaag allemaal opgesmikkeld?
Is dit een nieuw crashdieet? Hier kan een volwassen vent toch niet op leven?quote:Op zondag 1 november 2020 22:38 schreef DeBraat het volgende:
[..]
3 Sneetjes brood met kaas, een appel, en een kop tomatensoep.
Dit betwijfel ik ten zeerstequote:Op zondag 1 november 2020 22:38 schreef DeBraat het volgende:
[..]
3 Sneetjes brood met kaas, een appel, en een kop tomatensoep.
Het vuilnis buiten zettenquote:Op zondag 1 november 2020 22:40 schreef phoenyx het volgende:
Als je mijn vriendin zou willen vertellen wat mijn beste kwaliteit is wat zou dat dan zijn? Een beetje positievere insteek
Nee is niet het nieuwe crashdieet.quote:Op zondag 1 november 2020 22:39 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Is dit een nieuw crashdieet? Hier kan een volwassen vent toch niet op leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |