Nee daarvoor zijn mijn zangkwaliteiten echt te matig. Niet dat ik heel slecht zing, maar voor zoiets wél.quote:
Biden.quote:Op maandag 2 november 2020 10:58 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
@:Debraad @:Debraat @:Debraadt: Trump of Biden?
Mijn neefje van 11 heeft er zo'n 50.000. Denk jij dat hij heel goed is in zichzelf profileren?quote:Op maandag 2 november 2020 10:56 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Valt redelijk mee.
YouTube kanaal 1 heeft 479 abonnees, YouTube kanaal 2 heeft er 2073, dus dat profileren lukt wel
Ja, want hij heeft er 50.000quote:Op maandag 2 november 2020 11:04 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Mijn neefje van 11 heeft er zo'n 50.000. Denk jij dat hij heel goed is in zichzelf profileren?
DAN KAN JE MEEDOEN AAN DAT NIEUWE RTLPROGRAMMAquote:Op maandag 2 november 2020 10:58 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nee daarvoor zijn mijn zangkwaliteiten echt te matig. Niet dat ik heel slecht zing, maar voor zoiets wél.
NEEEHEEEEEEEEEquote:Op maandag 2 november 2020 11:05 schreef Paul het volgende:
[..]
DAN KAN JE MEEDOEN AAN DAT NIEUWE RTLPROGRAMMA
Heb je gehoord hoeveel autotune/pitch correction ze daar gebruiken?quote:Op maandag 2 november 2020 10:58 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nee daarvoor zijn mijn zangkwaliteiten echt te matig. Niet dat ik heel slecht zing, maar voor zoiets wél.
Klopt die post-production autotune is niet te hachelenquote:Op maandag 2 november 2020 11:12 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Heb je gehoord hoeveel autotune/pitch correction ze daar gebruiken?
Ik schat dat iedereen daar aan mee kan doen zonder af te gaan.
Als je zo graag youtube wilt doen. maak dan eens filmpjes die daadwerkelijk iets toevoegen. Bij jou is het vooral zo dat je de aandacht wilt en de inhoud er niet toe doet, dus dan krijg je de stront die je nu steeds uploadt.quote:Op maandag 2 november 2020 10:56 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Valt redelijk mee.
YouTube kanaal 1 heeft 479 abonnees, YouTube kanaal 2 heeft er 2073, dus dat profileren lukt wel
Mwa, op mijn grote kanaal valt dat wel mee. De keyboardfilmpjes en streams vinden mensen wel interessant.quote:Op maandag 2 november 2020 11:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Als je zo graag youtube wilt doen. maak dan eens filmpjes die daadwerkelijk iets toevoegen. Bij jou is het vooral zo dat je de aandacht wilt en de inhoud er niet toe doet, dus dan krijg je de stront die je nu steeds uploadt.
Vanmiddag weer een hele klap aan boodschappen. Nu heb ik nog een bak soep in huis, appels en veel groenten.quote:
Nee, denk dat zoiets in iemand zit.quote:Op maandag 2 november 2020 11:15 schreef okselzweet het volgende:
Zou je minder aandachtsgeil zijn als je werk zou hebben denk je?
quote:Op maandag 2 november 2020 11:25 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Ga je met Sint Maarten langs de deuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |