Het feit dat het hier gepost word is al plezier genoeg.quote:Op maandag 2 november 2020 00:45 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat vind je ervan dat Paul mijn pizzafoto had geliked en het daarna weg moest halen omdat je er boos van werd
gun die man ook eens een pleziertje
braddie haat plezier confirmedquote:Op maandag 2 november 2020 00:54 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Het feit dat het hier gepost word is al plezier genoeg.
Ga naar bed, morgen weer hard werken hahaatjesquote:Op maandag 2 november 2020 00:56 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
braddie haat plezier confirmed
ik wil er om 10 uur uit zodat ik tegen hans kan zeggen dat ik heerlijk heb uitgeslapenquote:Op maandag 2 november 2020 01:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga naar bed, morgen weer hard werken hahaatjes
Prima woordgrapquote:
Oke maar dan ben je dus wel fakequote:Op zondag 1 november 2020 23:04 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet iets geks in mijn video zeggen
Als je in welk beroep dan ook verwacht dat je werk ooit klaar is, zul je hoe dan ook teleurgesteld wordenquote:Op zondag 1 november 2020 23:18 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als nachtportier moest ik ook schoonmaken en om dan de volgende dag weer schijtresten te zien in de wc gaf niet heel veel voldoening
het antwoord is "ja" zie ikquote:Op maandag 2 november 2020 06:22 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Triest nieuws.
Nu dus eetstreams vanaf de afdeling?
quote:Op maandag 2 november 2020 06:11 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Oke maar dan ben je dus wel fake
quote:Op maandag 2 november 2020 10:42 schreef JochemSjakie het volgende:
Waarom heb je zoveel aandacht nodig?
Onzekerheid en een drang om mezelf te profileren.quote:Op maandag 2 november 2020 10:42 schreef JochemSjakie het volgende:
Waarom heb je zoveel aandacht nodig?
Volgende vraag:quote:Op maandag 2 november 2020 10:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onzekerheid en een drang om mezelf te profileren.
Niet bijna alle antwoorden op de vragen uit je hoofd weten
Ja deze weet ik dan weer net nietquote:Op maandag 2 november 2020 10:49 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Volgende vraag:
Waarom faal je zo hard in je pogingen om jezelf te profileren?
Valt redelijk mee.quote:Op maandag 2 november 2020 10:49 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Volgende vraag:
Waarom faal je zo hard in je pogingen om jezelf te profileren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |