Onleesbaar niet. Maar wel monologen die écht uit het niets komen, nergens op gebaseerd zijn, maar wel minuten lang doorgaanquote:Op zondag 1 november 2020 22:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Houdt hij in de chat ook onleesbare monologen?
Ja, wil graag een baan waar ik voldoening haal, daarom dat ik zo hamer op koeriers werk of muziekzaakwerk.quote:Op zondag 1 november 2020 23:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Vind je het belangrijk dat werk voldoening geeft?
Nee, ik ga niet iets geks in mijn video zeggenquote:Op zondag 1 november 2020 23:03 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Te voorspelbaar. Dat zegt niets
Ik stel voor: opwindpaarden
Of is het een goede manier om werkloos te blijven?quote:Op zondag 1 november 2020 23:02 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ja, wil graag een baan waar ik voldoening haal, daarom dat ik zo hamer op koeriers werk of muziekzaakwerk.
Nee, want ik aas heel erg op die 2 functies, maar als er iets anders tussendoor komt waar ik zeker oren naar heb maar wat voor mij niet conventioneel is accepteer ik dat ook.quote:Op zondag 1 november 2020 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of is het een goede manier om werkloos te blijven?
Waarom orderpicker niet gedaan dan? Betaalt best aardig met toeslagenquote:Op zondag 1 november 2020 23:07 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nee, want ik aas heel erg op die 2 functies, maar als er iets anders tussendoor komt waar ik zeker oren naar heb maar wat voor mij niet conventioneel is accepteer ik dat ook.
Tot nu toe zijn orderpicker, strandafvalinspecteur, autopoetser, bezorger, en leerlingenvervoer al langs gekomen.
Koerierswerk zou je voldoening geven?quote:Op zondag 1 november 2020 23:02 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ja, wil graag een baan waar ik voldoening haal, daarom dat ik zo hamer op koeriers werk of muziekzaakwerk.
Oh, dat zal gouden content opleveren. Braad die een medeweggebruiker helemaal de vernieling in scheldt, onder het luisterend oor van de kindertjes achterin.quote:Op zondag 1 november 2020 23:07 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nee, want ik aas heel erg op die 2 functies, maar als er iets anders tussendoor komt waar ik zeker oren naar heb maar wat voor mij niet conventioneel is accepteer ik dat ook.
Tot nu toe zijn orderpicker, strandafvalinspecteur, autopoetser, bezorger, en leerlingenvervoer al langs gekomen.
Uhm jawel. 80 procent van de werkende wereldbevolking doet datquote:
Het gaat hier niet om niet gedaan he.quote:Op zondag 1 november 2020 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom orderpicker niet gedaan dan? Betaalt best aardig met toeslagen
Ja 100% Het feit dat door jouw toedoen mensen hun spullen bij hun komen, is toch mooi? Even daargelaten dat je niet als een mongool door het verkeer gaat en denkt dat de weg van jou is.quote:Op zondag 1 november 2020 23:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Koerierswerk zou je voldoening geven?
Hm ja, zit me ook te bedenken dat je voor orderpicken wel wat fysieker in orde moet zijn om dat te trekken.quote:Op zondag 1 november 2020 23:14 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om niet gedaan he.
Weet je ik loop fysiek natuurlijk -1000000000 achter op andere kandidaten.
Tot nu toe waren er 2 banen van de +- 100-120 waar ik het afgelopen jaar op gesolliciteerd heb die mij door de selectieronde lieten. Dat waren Willemsen De Koning met leerlingenvervoer en de AH met bezorgen.
AH deed ik een rijtest en het was mijn eerste keer in zo'n joekel van een bus dus ik reed heel voorzichtig en hebben ze mij gemeld dat ik't niet werd omdat ik te onzeker reed
Bij Willemsen De Koning was alles al rond, was al gebeld door de taxi opleiding, totdat die vent opeens geen gehoor meer gaf van dat bedrijf en ik 2 maanden lang achter elkaar heb gebeld en gemaild en uitendelijk via via te horen kreeg dat de functie voor 24 uur kwam te vervallen en het ging om 8 uur per week.
Daar ben ik toen vrij kwaad om geworden.. En heb daarvoor bedankt. Als het vanaf het begin duidelijk was dat het voor 8 uur was had ik het wel willen doen. Maar er is zó veel getouwtrek voor nodig geweest om uberhaupt na de sollicitatieprocedure en het toezeggen nog contact met die firma te krijgen over papierwerk en dergelijk dat ik geen behoefte had om voor zo'n baas te werken.
iets in de trant van niemand heeft een baan waar hij of zij geen voldoening uit haaltquote:
Maar als je bezig bent haal je daar ook wel (beetje) voldoening uit toch? Ik doe nu ook niet iets wat mijn droombaantje is ofzo (oke ik vind het ook niet erg) maar het bezig zijn is wel fijn.quote:Op zondag 1 november 2020 23:02 schreef DeBraat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |