Die vervoeren trouwens ook ouderen die naar de dagbesteding gaan. Dat is misschien een beter idee, als je dan een misstapje maakt zijn ze het toch zo weer vergeten.quote:Op zondag 1 november 2020 23:14 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Dat waren Willemsen De Koning met leerlingenvervoer
quote:Op zondag 1 november 2020 23:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Die vervoeren trouwens ook ouderen die naar de dagbesteding gaan. Dat is misschien een beter idee, als je dan een misstapje maakt zijn ze het toch zo weer vergeten.
Dat laatste vooral. Plus de veronderstelling dat een baantje niet eeuwig isquote:Op zondag 1 november 2020 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar als je bezig bent haal je daar ook wel (beetje) voldoening uit toch? Ik doe nu ook niet iets wat mijn droombaantje is ofzo (oke ik vind het ook niet erg) maar het bezig zijn is wel fijn.
Doe ik nu haha en ik vind het wel prima eigenlijk.quote:Op zondag 1 november 2020 23:16 schreef okselzweet het volgende:
Schoonmaken geeft ook voldoening. Mooie schone vloer, nette, lege prullenbakjes
Ja.. Jobcoach zei het een paar dagen terug ook al, ik moet echt aan de gang gaan want ik loop gewoon achter de feiten aan door mijn fysiek.quote:Op zondag 1 november 2020 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja, zit me ook te bedenken dat je voor orderpicken wel wat fysieker in orde moet zijn om dat te trekken.
als nachtportier moest ik ook schoonmaken en om dan de volgende dag weer schijtresten te zien in de wc gaf niet heel veel voldoeningquote:Op zondag 1 november 2020 23:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik nu haha en ik vind het wel prima eigenlijk.
Klopt.quote:Op zondag 1 november 2020 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar als je bezig bent haal je daar ook wel (beetje) voldoening uit toch? Ik doe nu ook niet iets wat mijn droombaantje is ofzo (oke ik vind het ook niet erg) maar het bezig zijn is wel fijn.
Ja naja ik vind schoonmaken niet erg maar hey iedereen is daar anders in.quote:Op zondag 1 november 2020 23:18 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als nachtportier moest ik ook schoonmaken en om dan de volgende dag weer schijtresten te zien in de wc gaf niet heel veel voldoening
ik haal voldoening uit zo weinig mogelijk doen voor zoveel mogelijk geldquote:Op zondag 1 november 2020 23:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja naja ik vind schoonmaken niet erg maar hey iedereen is daar anders in.
In 2 minuten volledig jaquote:Op zondag 1 november 2020 23:19 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Mindset is wel veranderd wat dat betreft
Vind schoonmaken ook fijn, thuis, of zelfs voor vriendenquote:Op zondag 1 november 2020 23:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja naja ik vind schoonmaken niet erg maar hey iedereen is daar anders in.
Ja naja het is maar een voorbeeld he.quote:Op zondag 1 november 2020 23:20 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Vind schoonmaken ook fijn, thuis, of zelfs voor vriendenMaar toch he, zie ik mezelf niet meer kantoortjes schoonmaken. Heb ik eind 2016 gedaan samen met m'n ma samen, muziek op en gaan zou je denken, maar is toch niets voor mij.
heb je huis nog nooit echt schoon gezien in je filmpjes dus dat je dan ook nog eens huizen van vrienden gaat schoonmaken lijkt me niet heel reëelquote:Op zondag 1 november 2020 23:20 schreef DeBraat het volgende:
Vind schoonmaken ook fijn, thuis, of zelfs voor vrienden
Maar je hebt ook met schoonmaakwerk dan in ieder geval wel wat te doen, en daar haal je dan al veel voldoening uit schrijf je niet.quote:Op zondag 1 november 2020 23:20 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Vind schoonmaken ook fijn, thuis, of zelfs voor vriendenMaar toch he, zie ik mezelf niet meer kantoortjes schoonmaken. Heb ik eind 2016 gedaan samen met m'n ma samen, muziek op en gaan zou je denken, maar is toch niets voor mij.
Mijn huisje is misschien niet tiptop glimmend, maar het is er wel gewoon normaal schoonquote:Op zondag 1 november 2020 23:22 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb je huis nog nooit echt schoon gezien in je filmpjes dus dat je dan ook nog eens huizen van vrienden gaat schoonmaken lijkt me niet heel reëel
Ik zeg nergens dat het mij gaat lukken. Ik zeg dat er weer een poging gaat komen tot het vinden van een baan.quote:Op zondag 1 november 2020 23:23 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Het is je in de afgelopen jaren met enorm veel vacatures en vraag naar personeel niet gelukt om een baan te vinden. Waarom zou het wel lukken in tijden van economische krimp, minder vacatures en meer werkzoekenden?
heb je wel nog een doekje door je airfryer gehaald voordat het de schuur in ging want anders denk ik dat er binnenkort een plant in groeitquote:Op zondag 1 november 2020 23:24 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Mijn huisje is misschien niet tiptop glimmend, maar het is er wel gewoon normaal schoon
Vind je het jammer dat je niet hebt kunnen profiteren van de hoogconjunctuur van de afgelopen jaren?quote:Op zondag 1 november 2020 23:24 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het mij gaat lukken. Ik zeg dat er weer een poging gaat komen tot het vinden van een baan.
Deze man is ook wat voller, en was zowel boer, autohandelaar, vastgoedhandelaar, en beslist geen drugsdealer. Een kilootje meer hoeft succes niet in de weg te staan.quote:Op zondag 1 november 2020 23:18 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ja.. Jobcoach zei het een paar dagen terug ook al, ik moet echt aan de gang gaan want ik loop gewoon achter de feiten aan door mijn fysiek.
Sterker nog, misschien gaat er wel een traject in werking worden gezet, maar dat hoor ik na verlenging van het hele re-integratie plan
Oke vraag (want het is een vragentopic): Je wil toch van YouTube je baan maken?quote:Op zondag 1 november 2020 23:24 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het mij gaat lukken. Ik zeg dat er weer een poging gaat komen tot het vinden van een baan.
Dat wil ik ook, en dat gaat mij ook 1000% lukken, dat vertrouwen heb ik. Maar het zoeken naar een "normale" baan gaat natuurlijk gewoon door tot die tijd.quote:Op zondag 1 november 2020 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oke vraag (want het is een vragentopic): Je wil toch van YouTube je baan maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |