Heb nooit snoep in huis, dus valt weinig uit te delen.quote:Op maandag 2 november 2020 11:27 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Ga je wel snoep uitdelen aan de kindjes uit de buurt of smikkel je alles lekker zelf op?
Doe niet zo onaardig.quote:Op maandag 2 november 2020 11:28 schreef Catkiller het volgende:
Komt toch geen kind aan de deur in deze tijd joh schlemiel met je domme vraag.
Waarom wil je jezelf zo ziekelijk graag online profileren?quote:Op maandag 2 november 2020 11:17 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nee, denk dat zoiets in iemand zit.
Vind dat aandachtsgeil maar een naar woord. Ja het is in essentie wat je moet zijn als je je zo profileert op het net, maar toch
Omdat aandacht.quote:Op maandag 2 november 2020 11:31 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Waarom wil je jezelf zo ziekelijk graag online profileren?
Waarom wil je zo graag aandacht?quote:Op maandag 2 november 2020 11:32 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Omdat aandacht.
En omdat ik van mezelf ergens weet dat ik met mijn keyboard/muziekkanaal wel potentie heb.
Omdat ik het prettig vind om online mijzelf te profileren.quote:Op maandag 2 november 2020 11:33 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag aandacht?
Overrated boekje hoorquote:Op maandag 2 november 2020 11:55 schreef Fok-it het volgende:
Zou je op aanraden van @:Muskusboktor57 Oeroeg van Hella Haasse lezen?
Dat vond ik ook. Maar het is zijn stokpaardje dus vandaar dat ik hem graag help promotenquote:
Kijk maar uit dat ik jou niet als mijn stokpaardje ga gebruiken.quote:Op maandag 2 november 2020 11:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. Maar het is zijn stokpaardje dus vandaar dat ik hem graag help promoten
Nee moest niet lachen.quote:Op maandag 2 november 2020 11:55 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Moest je lachen? Ik had je nog gedmd op DeBraad maar daar kan je niet meer in begrijp ik. Hoe kan dat nou toch?
Geen ideequote:Op maandag 2 november 2020 11:55 schreef Superdonald het volgende:
Wat zou je doen als je het wachtwoord van je YouTube-accounts kwijt zou raken?
als beide youtube accounts werden verwijderd door een foutje van google zou je dan opnieuw beginnen?quote:
Goeie vraag Thierryquote:Op maandag 2 november 2020 12:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wanneer heb je voor het laatst gehuild, @:DeBraat, en waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |