Ik ben moe, mag het?quote:
Lekker luie zondag, beetje sport kijken. Niks mis mee.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:46 schreef Erasmus het volgende:
Prima TS
Prima TT
Prima OP
Dit wordt een mooie zondag.
Ik maak wel even een HD versie ervan.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vanaf nu erken ik hem en is de gif dus ook toegelaten.
Oh ja hoor, vragen staat vrijquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja nee gewoon mag toch wel vragen?
Straks lekker schuimbekkend met de billen geknepen naar RKC - Feyenoord kijken, zin in.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker luie zondag, beetje sport kijken. Niks mis mee.
Vitesse - PSVquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker luie zondag, beetje sport kijken. Niks mis mee.
Die sla ik over denk ik, Feyenoord dat weer het spel moet maken. (lol) Wel zin in Vitesse-PSV.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Straks lekker schuimbekkend met de billen geknepen naar RKC - Feyenoord kijken, zin in.
Bedankt maatquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:46 schreef Erasmus het volgende:
Prima TS
Prima TT
Prima OP
Dit wordt een mooie zondag.
Donker.quote:
Niks mis mee toch, bij Vitesse een puntje pakken met een gehavende selectie. Wat verwacht jij?quote:
1-1, en @yats viesmadquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niks mis mee toch, bij Vitesse een puntje pakken met een gehavende selectie. Wat verwacht jij?
Dat wordt spannend! Genot.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Straks lekker schuimbekkend met de billen geknepen naar RKC - Feyenoord kijken, zin in.
Kom maar opquote:
Nee, hoor, deze gaat ingelijst aan de muurquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kom maar op
Waarschijnlijk ben ik in mijn enthousiasme om @:DJMO een feestelijk onthaal doorgeschoten met het hoofdlettergebruik
Indien nodig print ik een nieuwe uit met october juist gespelt
WAARDELOZE PLOEGquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zijn de eindcijfers van gisteren nou bekend?quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:13 schreef Scrummie het volgende:
Elan loopt weer eens hopeloos achter. Maar dat is niets nieuws, dat is eigenlijk al vanaf de basisschool het geval.
Geen flauw idee.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn de eindcijfers van gisteren nou bekend?
KlaasGod was van de panda's.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:22 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)-ontvangen~a5d44472/
Ons homer gifje
@:GGMM
@:Elan
@:Scrummie
@:Caland
mijn luier zit scheefquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:36 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/om(...)0-leden-br~afcd96ed/
Het is hoog tijd dat ome Jaap eindelijk een standbeeld krijgt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:45 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ze hebben in mofrika duidelijk geen JaapGOD
Crewbash, genotequote:Op zondag 25 oktober 2020 13:45 schreef Scrummie het volgende:
[ Bericht 9% gewijzigd door onlogisch op 25-10-2020 13:39 ]
Wtf
Wat ben je toch ook een waardeloze flopmod.
Mooie stabilisering dusquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:35 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhh... We worden gek.
Weer 10K erbij
Afgelopen week heb ik een tijd gesproken met een collega en die is gisteren positief getest. Als het een beetje meezit, dan kan ik binnenkort ook mijn steentje bijdragen als superspreader.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:35 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhh... We worden gek.
Weer 10K erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Er worden naaktfoto's en filmpjes van de ex van Hamilton in het F1 topic gepost.
Ter info.Liever naaktfoto's van je moeder maat. Geniet nog steeds van die vorige.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij genoot van die tepels als spiegeleieren he, smeerlap.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Liever naaktfoto's van je moeder maat. Geniet nog steeds van die vorige.
Ik ben ook aangesproken voor hulp. STAATSGREEPquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn jullie er al klaar voor boys
quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
#ALTIJDREADYquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Boeren, Burgers & Buitenlui,quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Boeren, Burgers & Buitenlui,
Willem Lex wordt dinsdag gexecuteerd middels guillotine voor landverraad. Allen komt het zien live op het youtube kanaal van Willem Engel.
Verzetsgroep #WijZijnNederland.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Boeren, Burgers & Buitenlui,
Willem Lex wordt dinsdag gexecuteerd middels guillotine voor landverraad. Allen komt het zien live op het youtube kanaal van Willem Engel.
Verzetsgroep #WijZijnNederland.
Dit moet echt een hele nieuwe gewaarwording voor je zijnquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het [b]volgende:
Katertje van jewelste hier, boys. Beetje jammer. Zit al een uur of 5 als een zombie achter de computer
Gelachen en gelikedquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit moet echt een hele nieuwe gewaarwording voor je zijn
Pippi Langkous doet ook mee zie ik.quote:
Een stukje groepsimmuniteit ontwikkelen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pippi Langkous doet ook mee zie ik.
Ik vind die demonstraties eigenlijk alleen leuk om te kijken als er flink met knuppels wordt geramd.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Een stukje groepsimmuniteit ontwikkelen.
Opzich wel jaquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit moet echt een hele nieuwe gewaarwording voor je zijn
Minder erg dan die lelleke bakkesen van antifafigurenquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:16 schreef AFCNiels het volgende:
Het moet als agent toch erg moeilijk zijn om hier niet gelijk je hele pistool op leeg te schieten.
[ afbeelding ]
Ze vallen ook wel een beetje in herhaling met die kuttrommels..quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:16 schreef AFCNiels het volgende:
Het moet als agent toch erg moeilijk zijn om hier niet gelijk je hele pistool op leeg te schieten.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:16 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Ze beginnen nu wel wat mensen op te pakken.quote:
bavettequote:Op zondag 25 oktober 2020 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe gyros.
Kip, groente, noodlesquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe gyros.
Moest ik even opzoeken, maar ziet er genottelijk uitquote:
ja is lekker, value for money ook qua steakquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moest ik even opzoeken, maar ziet er genottelijk uit
Zijn dit meer of minder likes dan je persoonlijke XG voorspelde?quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ afbeelding ]
Likes harken in COR @:caland
Je moet ff een mailtje sturen naar @:ggmm [ link | afbeelding ]
@GGMM zat daar niet op te wachtenquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ afbeelding ]
Veel meer. Normaal moet ik het doen met een doodsverwensing of 10.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn dit meer of minder likes dan je persoonlijke XG voorspelde?
Ik mag je niet heel erg of zo maar ben desalniettemin super blij voor je.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Veel meer. Normaal moet ik het doen met een doodsverwensing of 10.
dankjewelquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mag je niet heel erg of zo maar ben desalniettemin super blij voor je.
Wat was je post?quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Alleen zijn al mijn topics gisteravond wel weer direct gesloten.quote:Op zondag 25 oktober 2020 08:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Laat die jongeren lekker gaan. Op school lopen ze met duizenden door elkaar, maar een lekker pilsje drinken in het weekend mag niet
Geliked.quote:
Wardruna nummer kan geen kwaad. Een collab van de gitarist van Enslaved en Einar mag ookquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Geliked.
Kan ik nog meer voor je betekenen?
quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wardruna nummer kan geen kwaad. Een collab van de gitarist van Enslaved en Einar mag ook
Dat moet wel een topshow worden.quote:
Ken je zijn twitteraccount?quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Hopelijk weet Bryan zichzelf te blijven
Zeker maar een hele tijd terug hoorde ik hem op de radio bij Wilfred Genee en ik probeerde te herhalen wat hij daar zei.quote:
Hij is wel tegen pedofielen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker maar een hele tijd terug hoorde ik hem op de radio bij Wilfred Genee en ik probeerde te herhalen wat hij daar zei.
Het lukte niet heel goed zoals je ziet die man is te slim.
Duitslandgod.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:37 schreef Caland het volgende:
https://www.tubantia.nl/b(...)SDr0JPrmPI%3Famp%3D1
Gelachen
@:drizzt_dourden @:trein2000 @:mof
Worden ze dan niet onderdeel van het complot vraag ik mij afquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:42 schreef De_Kraam het volgende:
Bryan Roy de politiek innu Lange Frans nog.
Genteresseerden vragen dan aan Roy wat is je Twitter? BryanRoyAjaxquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:42 schreef De_Kraam het volgende:
Bryan Roy de politiek innu Lange Frans nog.
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Genteresseerden vragen dan aan Roy wat is je Twitter? BryanRoyAjax
Uitstraling van een twaalfjarige.
Gewoon net als Clinton met een hamer stukslaan is ook wel voldoende.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee te zeggen? Moet ik mijn hardeschijf al verbranden
Binnenkort is het @MinPres.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Genteresseerden vragen dan aan Roy wat is je Twitter? BryanRoyAjax
Uitstraling van een twaalfjarige.
Wil jij er niet meequote:Op zondag 25 oktober 2020 19:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wil jij er niet mee bemoeien? Kijk maar aan de zijlijn toe.
Ik kom niet uit Overdinkel.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:37 schreef Caland het volgende:
https://www.tubantia.nl/b(...)SDr0JPrmPI%3Famp%3D1
Gelachen
@:drizzt_dourden @:trein2000 @:mof
Al moet je tussen eten en tanden poetsen eigenlijk een uurtje wachten, is slecht voor je glazuur.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:50 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mensen die 2,3,4,1 niet als volgorde hebben vertrouw ik niet in het leven
Ik kom niet uit de Achterhoek.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch allemaal hetzelfde joh, die Achterhoek.
Wat water in je mond houden/spoelen helpt wat daarbij.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Al moet je tussen eten en tanden poetsen eigenlijk een uurtje wachten, is slecht voor je glazuur.
We zullen het nooit weten.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:55 schreef De_Kraam het volgende:
Misschien wordt het wel @:realBryanRoy naar voorbeeld van zijn held Donald.
Alles rechts van Utrecht is voor mij 1 gebiedquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch allemaal hetzelfde joh, die Achterhoek.
Stukje Haaksbergen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Alles rechts van Utrecht is voor mij 1 gebied
Dit neem je terugquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bij mij is het een haastige 2-3-1 en nr 4 pas in de trein of de eerste pauze van werkquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:50 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mensen die 2,3,4,1 niet als volgorde hebben vertrouw ik niet in het leven
Ik neem graag uitgebreid de tijd om te ontbijtenquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij mij is het een haastige 2-3-1 en nr 4 pas in de trein of de eerste pauze van werk
KLB is troep.quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
KLB / Mensen die s’ochtends niet douchen
Nu kan ik een stom grapje maken over een voetbalwedstrijd die ik vanmiddag heb gezien maar dat houd ik voor me.quote:
Zou niet eens een grap zijn, maar gewoon waarheid.quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nu kan ik een stom grapje maken over een voetbalwedstrijd die ik vanmiddag heb gezien maar dat houd ik voor me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Drizzt_DoUrden, ik ga zo een favorietje van je herlezen. Zo zijn we deze eerste wintertijdavond toch een beetje samen.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Drizzt_DoUrden, ik ga zo een favorietje van je herlezen. Zo zijn we deze eerste wintertijdavond toch een beetje samen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:
Komt dit uit Leiden of wa...quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stuk gelegen om dit album werkelijk.
Beregezellig zeg.quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:59 schreef Caland het volgende:
Beelden van illegaal feest Hilversum https://www.dumpert.nl/item/8005633_ce237f1a
Goden
Oval office in een studio nabouwen en Joe gewoon na de verkiezingen laten hospitaliseren met de mededeling dat hij gewonnen heeft.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1 geluk, Joe is dit morgen allemaal weer vergeten.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Drizzt_DoUrden, ik ga zo een favorietje van je herlezen. Zo zijn we deze eerste wintertijdavond toch een beetje samen.![]()
Dit is voor mij geen verrassing. Dat je een hoop in je mond stopt zonder na te denken.quote:Op zondag 25 oktober 2020 22:40 schreef Charrell het volgende:
Moet er echt aan wennen om voordat ik iets in mijn mond stop er bij na te denken of het echt wel mag.
De meeste weet ik uit mijn hoofd, maar roofvis wist ik dus niet.
Dit is te makkelijk.quote:Op zondag 25 oktober 2020 22:40 schreef Charrell het volgende:
Moet er echt aan wennen om voordat ik iets in mijn mond stop er bij na te denken of het echt wel mag.
Like gegevenquote:Op zondag 25 oktober 2020 22:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is voor mij geen verrassing. Dat je een hoop in je mond stopt zonder na te denken.
Ik las van onder naar boven en toen vond ik je post wel leuk, maar toen zag ik dat boven jou een leukere post op die opmerking stond.quote:
Ik heb om 13 uur een afspraak buitenshuis maar opeens zie ik in mijn PostNL app dat ik een pakketje kan verwachten tussen 11:00 uur en 13:30 uur. Terwijl ik had gekozen voor een avondbezorging.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen
Nog 0 plannen voor vandaag.
@:elan @:charrell @:drizzt_dourden
Ga je na de pandemie weer aan de slag in de zorg?quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen
Nog 0 plannen voor vandaag.
@:elan @:charrell @:drizzt_dourden
Erg spannend!quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb om 13 uur een afspraak buitenshuis maar opeens zie ik in mijn PostNL app dat ik een pakketje kan verwachten tussen 11:00 uur en 13:30 uur. Terwijl ik had gekozen voor een avondbezorging.De tyfushonden.
Dit wordt nog een hele spannende ochtend voor mij!
DirkGod. Welkom terug.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ga je na de pandemie weer aan de slag in de zorg?
quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb om 13 uur een afspraak buitenshuis maar opeens zie ik in mijn PostNL app dat ik een pakketje kan verwachten tussen 11:00 uur en 13:30 uur. Terwijl ik had gekozen voor een avondbezorging.De tyfushonden.
Dit wordt nog een hele spannende ochtend voor mij!
Oh ik dacht je juist daarom tijdelijk een break had genomen, om jezelf zeg maar niet over de kling te jagenquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
DirkGod. Welkom terug.
Waarschijnlijk tijdens de pandemie al. Het schijnt coronadruk te zijn.
Mwah. Ik was meer klaar met de werkgever. Het was voor mij gewoon tijd om te gaan.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Oh ik dacht je juist daarom tijdelijk een break had genomen, om jezelf zeg maar niet over de kling te jagenBon Chance
Heft in eigen hand houden, goed bezigquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mwah. Ik was meer klaar met de werkgever. Het was voor mij gewoon tijd om te gaan.
Niet eens met beleid en keuzes van management (vooral de keuzes die niet werden gemaakt).
Ik wil eigenlijk een keer wat in een andere zorgsector doen. GGZ lijkt me wel wat. Maar waarschijnlijk wordt het eerst tijdelijk een ziekenhuis.
@AFCNielsquote:,Trump wordt de eerste zittende president sinds George W. Bush in 1992 die een herverkiezing verliest”, weet Lichtman nu heel zeker. , de veel geraadpleegde Amerikaanse hoogleraar die tot nu toe de uitslag van alle recente verkiezingen perfect voorspelde.
Het is wat met die voorspellers. Plaatste jij laatst ook niet een soortgelijk artikel waarin stond dat Trump zou winnen, ook iemand die het al heel lang goed voorspelde?quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:34 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)dsprint-in~ac0c71f0/
[..]
@:AFCNiels
@:JanCees
@:Doublepain (rip)
quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is wat met die voorspellers. Plaatste jij laatst ook niet een soortgelijk artikel waarin stond dat Trump zou winnen, ook iemand die het al heel lang goed voorspelde?
Ben benieuwd of @GGMM nog een anekdote kan vertellen of zijn scriptieperiodequote:Op maandag 26 oktober 2020 10:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Scriptie.
Wat een verschrikkelijke saaie periodes vond ik dat.
Was echt een feestje. Lekker middagje tot avondje relaxen in de bieb, beetje schrijven beetje koffie drinken, en voila. Drie maandjes werk en er een 8 uitgepoeptquote:Op maandag 26 oktober 2020 10:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Scriptie.
Wat een verschrikkelijke saaie periodes vond ik dat.
Lekkerquote:Op maandag 26 oktober 2020 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was echt een feestje. Lekker middagje tot avondje relaxen in de bieb, beetje schrijven beetje koffie drinken, en voila. Drie maandjes werk en er een 8 uitgepoept
Dit dus.quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was echt een feestje. Lekker middagje tot avondje relaxen in de bieb, beetje schrijven beetje koffie drinken, en voila. Drie maandjes werk en er een 8 uitgepoept
Gewoon iemand van Marktplaats plukken die voor 1000 euro je scriptie schrijft @KingRolandquote:Op maandag 26 oktober 2020 11:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Misschien moet je een scriptiebureau in de arm nemen, @:KingRoland
Hoogstwaarschijnlijk rook hij veel frituurvet.quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ben benieuwd of @:ggmm nog een anekdote kan vertellen of zijn scriptieperiode
Ik zou niet op AZ gokken om dat geld bij elkaar te sparen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gewoon iemand van Marktplaats plukken die voor 1000 euro je scriptie schrijft @:KingRoland
Het schijnt dat het skere tijden zijn voor @KingRolandquote:Op maandag 26 oktober 2020 11:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gewoon iemand van Marktplaats plukken die voor 1000 euro je scriptie schrijft @:KingRoland
quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
gelijkspel lijkt een zekerheidjequote:Op maandag 26 oktober 2020 11:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zou niet op AZ gokken om dat geld bij elkaar te sparen.
Ajax 0-13 gewonnen van het weekend h.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:21 schreef Tarado het volgende:
training 1 weer gehad, lekker hoor gaan wel pijn doen die benen
schijnt een drama te zijn voor de eredivisie, dat was die 12-1 in 72 toch ook niet, ik vind het zorgelijker dat de trainers van PSV en Feyenoord maar ook AZ hun teams niet aan het voetballen krijgen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ajax 0-13 gewonnen van het weekend h.
Nu of over een uur, wat is het nou?quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:33 schreef KingRoland het volgende:
Het mooie aan thuiswerken is dat ik thuis tijdens de pauze een dutje kan doen.
Wat ik dus over een uur ga doen
Eens. Al kon ik wel leven met het verlies van PSV hoor. Naast dat het geheel terecht was, vond ik dat er wel wat verzachtende omstandigheden waren.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
schijnt een drama te zijn voor de eredivisie, dat was die 12-1 in 72 toch ook niet, ik vind het zorgelijker dat de trainers van PSV en Feyenoord maar ook AZ hun teams niet aan het voetballen krijgen.
Classic Roland weer.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nu of over een uur, wat is het nou?
Wintertijd klok zat verkeerd lolquote:Op maandag 26 oktober 2020 11:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nu of over een uur, wat is het nou?
Niet geklikt. Tyf op.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Allemaal even mee juichen graag.
JUI / Audio versnelde video nu ook op mobiel goede kwaliteit
Ik blijf nog ff een halfuurtje vriend.quote:
Ik ben je vriend niet.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik blijf nog ff een halfuurtje vriend.
Sta ik hier even pijnlijk voor lulquote:
Nouja, je reputatie zal iig niet nog verder dalen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sta ik hier even pijnlijk voor lul
Gelukkig maat.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, je reputatie zal iig niet nog verder dalen.
Zelfs de boomers hebben geen schrik.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:19 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch @:sounddragon
Weer de hele toko vol met bejaarden die een doodswens hebben. Walgelijk volk.
Sorry vriend.quote:
Dikzak.quote:
Een “trike” heet dat.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder op een driewieler
Hou ik deze keer voor mezelf. Wel uiteraard redelijk in de regio. Maar vorige keer had ik wat mensen viesmad gemaakt met sommige info. Dus ik ben iets voorzichtiger met delen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:34 schreef Scrummie het volgende:
@:Lenny_Leonard
Welk ziekenhuis ga je werken?
Verteld dat hun dikke moeder op dieet werd gezet?quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hou ik deze keer voor mezelf. Wel uiteraard redelijk in de regio. Maar vorige keer had ik wat mensen viesmad gemaakt met sommige info. Dus ik ben iets voorzichtiger met delen.
Zoiets ja. Wel iets over dikke patinten.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Verteld dat hun dikke moeder op dieet werd gezet?
Amphia (quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hou ik deze keer voor mezelf. Wel uiteraard redelijk in de regio. Maar vorige keer had ik wat mensen viesmad gemaakt met sommige info. Dus ik ben iets voorzichtiger met delen.
quote:Immers besmet met corona: ''Mijn vrouw heeft bijna het loodje gelegd''
Lex Immers heeft een roerige periode achter de rug. De middenvelder van NAC Breda raakte besmet met het coronavirus en besmette zelf ook zijn eigen vrouw, die opgenomen werd in het ziekenhuis.
"Mijn vrouw kreeg het anderhalve week geleden benauwd en kon niet meer ademhalen", vertelt Immers aan BN DeStem. "Ze heeft 24 uur in het ziekenhuis gelegen. Ze is nu nog herstellende. Na een week is ze voor het eerst buiten geweest. Haar eerste stappen gezet en vijftig meter gelopen. Daarna wilde ze terug naar huis. Ze zei: Ik kan niet meer, ik ben buiten adem. Dat is dus na een week."
"Ik heb corona overgedragen op mijn vrouw", vervolgt Immers. "Zij heeft daardoor bijna het loodje gelegd. Ze moest met spoed naar het ziekenhuis. Dat wordt best onderschat. In het begin dacht ik: Het zal wel. Nu heb ik het in mijn omgeving zelf meegemaakt. Aan mijn teamgenoten die net weer begonnen zijn met trainen, zie ik dat ze direct buiten adem zijn. Het virus trekt je lichaam leeg, het is gewoon gevaarlijk. Ik gun het niemand. Uiteindelijk gaan we er allemaal mee te maken krijgen, dat is een ding wat zeker is."
Op Immers zelf had het virus minder lichamelijke impact. "Daar ben ik goed vanaf gekomen. Slechts hoofdpijn af en toe, maar dat heb ik vaker. Geen extreme vermoeidheid, niet hoesten en ik heb niet plat op bed gelegen. Wel ben ik continu positief getest."
@AIVDquote:Op maandag 26 oktober 2020 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
dollehond.gifquote:Op maandag 26 oktober 2020 13:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Bijna het loodje gelegd'
Lijkt me wat overdreven
quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ah, logisch.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die getatoeerde wenkbrauwen van dat viswijf lijkt haar eerder letterlijk al de kop gekost te hebben.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Die getatoeerde wenkbrauwen van dat viswijf lijkt mij eerder letterlijk al de kop gekost te hebben.
Waarom heeft jou dat eerder letterlijk al de kop gekost?quote:
Goeiemiddag, ik kon opeens 10 seconden geen Nederlands meer schrijven.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom heeft jou dat eerder letterlijk al de kop gekost?
Staat nog niet vast dat er morgen een persco komt toch? AD had het over waarschijnlijk later in de week omdat ze de cijfers willen afwachten.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:30 schreef Caland het volgende:
Neem aan morgen na persco kroegen weer open.
Om met @onlogisch te spreken, dit is een mooie exponentile afvlakking.quote:
Oh dat dacht ikquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Staat nog niet vast dat er morgen een persco komt toch? AD had het over waarschijnlijk later in de week omdat ze de cijfers willen afwachten.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Om met @:onlogisch te spreken, dit is een mooie exponentile afvlakking.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eindelijk afvlakking
quote:
quote:Als je meeneemt dat afgelopen 24 uur eigenlijk 25 uur betroft dan zie je een dalingBij 10.000 besmettingen heb je het ieder uur over 416 gevallen. Dus 416 extra door de wintertijd
Noemde Joe Hiden Trump daadwerkelijk per ongeluk George?quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Om met @:onlogisch te spreken, dit is een mooie exponentile afvlakking.
Ik denk dat we net zoiets als de vorige keer krijgen. Al heb ik het idee dat mensen zich nu niet meer aan de maatregelen gaan houden.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:48 schreef onlogisch het volgende:
Gaan bij een totale lockdown alle bedrijven dicht?
Zou je ervan opkijken?quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noemde Joe Hiden Trump daadwerkelijk per ongeluk George?
Ik zie net het filmpjequote:Op maandag 26 oktober 2020 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noemde Joe Hiden Trump daadwerkelijk per ongeluk George?
er komt geen totale lockdownquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:48 schreef onlogisch het volgende:
MAGA LANDSLIDEquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie net het filmpje
[ twitter ]
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie net het filmpje
[ twitter ]
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:48 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk het ook niet.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie net het filmpje
[ twitter ]
En dat kan gewoon president van de USA worden.quote:
Bij de volgende stap niet volgens mij, de winkels sowieso niet.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:48 schreef onlogisch het volgende:
Bedrijven die kunnen thuiswerken zullen gewoon doordraaien lijkt mij.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
Bij een totale lockdown gaat trouwens alles dicht, wat begrijp je niet aan het woord totaal?
Anti Trump zijn is al bizar maar goed denk ik dan, er zijn ook mensen die kiwis met schil en al eten.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kan je op deze seniel stemmen?
Dat lijkt mij ook ja? Gaan ze nog wel dicht.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedrijven die kunnen thuiswerken zullen gewoon doordraaien lijkt mij.
Overlopende ziekenhuizen vind ik wel een prima reden.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom zouden ze dat doen, is toch helemaal geen reden toe
En dan wel weer winkels openhouden waar het elk weekend ontzettend druk is. Ik niet begrijpen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Overlopende ziekenhuizen vind ik wel een prima reden.
Dat noem ik niet dichtgaan. Maar oke, wat jij wil.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook ja? Gaan ze nog wel dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |